اینو شات سودو از پوزیشن خودم دارم میفرستم
میخوام ببینم چقدر از مدیریت سرمایه بلدین
نظرسنجی زیر رو جواب بدین لطفا👇🏻
@Bitpull_Crypto
میخوام ببینم چقدر از مدیریت سرمایه بلدین
نظرسنجی زیر رو جواب بدین لطفا👇🏻
@Bitpull_Crypto
👍27❤5
چقدر به نظرت سود کردم؟
Anonymous Poll
9%
24 دلار
16%
247 دلار
15%
پولم دوبرابر شده اصن
61%
نمیشه فهمید، شاید 3 دلار شاید 3000 دلار
👍33
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
اما اگه بیتکوین بخواد اصلاح بیشتری رو تجربه کنه میتونه تا پر کردن گپ CME
که حوالی قیمت 67420 تا 68065 قرار داره، اصلاح کنه.
اون موقع بعد از پر شدن گپ CME
میتونیم انتظار یه رشد خوب از بیتکوین داشته باشیم.
که حوالی قیمت 67420 تا 68065 قرار داره، اصلاح کنه.
اون موقع بعد از پر شدن گپ CME
میتونیم انتظار یه رشد خوب از بیتکوین داشته باشیم.
کاش شو آف بلد بودیم
ولی روندمون هیچ وقت اینجوری نبود
تمرکزمون رو خودمون و کامیونیتیمون بود جای شو آف
@Bitpull_Crypto
ولی روندمون هیچ وقت اینجوری نبود
تمرکزمون رو خودمون و کامیونیتیمون بود جای شو آف
@Bitpull_Crypto
👍71❤14👏9🔥1
این نمودار بیتکوینه
ضعف روند رو داخلش میبینیم
رفتار آلتکوینا در گرو رفتار بیتکوینه
رنج بزنه و اجازه تنفس به آلتکوینا بده، خوب رشد میکنن
ولی اگه شارپ بریزه تا ۷۰هزارتا، آلتکوینا له میشن
من این کندلای بیتکوینو میبینم که حرف از ریسکی بودن میزنم
اما قاطیش موقعیت خوبم ببینم بهتون سریع میگم، نمونش NOT
محبت کنید احتیاط کنید، واقعا توی پشتیبانی پوزیشنهایی رو میبینم که تعجب میکنم.
من رفتار بیتکوین برام اینجا خیلی مهمه، میتونه طوری رفتار کنه که یه سری ارزا منفجر شن، ولی حتی میتونه جوری دامپ شه که کف جدید واسه یه سری آلتکوینا بسازه.
احتیاط کنید عزیزای من، واسه هر ۱ دلاری که دستتونه زحمت کشیدین، وقت فومو نیست❤️
#تحلیل_بیتکوین
#تحلیل_تکنیکال
@Bitpull_Crypto
ضعف روند رو داخلش میبینیم
رفتار آلتکوینا در گرو رفتار بیتکوینه
رنج بزنه و اجازه تنفس به آلتکوینا بده، خوب رشد میکنن
ولی اگه شارپ بریزه تا ۷۰هزارتا، آلتکوینا له میشن
من این کندلای بیتکوینو میبینم که حرف از ریسکی بودن میزنم
اما قاطیش موقعیت خوبم ببینم بهتون سریع میگم، نمونش NOT
محبت کنید احتیاط کنید، واقعا توی پشتیبانی پوزیشنهایی رو میبینم که تعجب میکنم.
من رفتار بیتکوین برام اینجا خیلی مهمه، میتونه طوری رفتار کنه که یه سری ارزا منفجر شن، ولی حتی میتونه جوری دامپ شه که کف جدید واسه یه سری آلتکوینا بسازه.
احتیاط کنید عزیزای من، واسه هر ۱ دلاری که دستتونه زحمت کشیدین، وقت فومو نیست❤️
#تحلیل_بیتکوین
#تحلیل_تکنیکال
@Bitpull_Crypto
1👍131❤29🙏15👏2
Bitpull Crypto Club
🟢 #NOTUSDT🟢 #Spot #Signal #Update سیگنال اسپات NOT بیشتر از 30 درصد تو سوده امیدوارم که لذت برده باشین و سود خوبی رو از این پوزیشن گرفته باشید🔥❤️🔥. حد ضرر رو هم به 0.0060 منتقل کنید که ستاپمون ریسک فری بشه😉🔥. یک پله سیو سود رو هم سعی کنید داشته باشید.
از TP و حد ضرر تریل شده میتونید استفاده کنید عزیزان
❤15👍7👏7
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چقدر روی Cetus تاکید کردم تاپ گینر این روزای مارکته کی بود میگفت هرچی بخری سود میکنی؟ 70 درصد آلتکوینا الان تازه رسیدن قیمت هفته قبلشون یه سریا هم مثل CETUS میرن ATH میزنن اگه سود کردین ازش، نوش جونتون، باعث افتخار ماست که کنارمون سود کردین. اگرم…
✅ Cetus +253.47%
یا همینجا کامل خروج کنید
یا اصل پولو بکشید بیرون و سود رو داخلش بذارین
وقت سبک کردن سبده، وقت اضافه کردن نیست😁
#Cetus
@Bitpull_Crypto
یا همینجا کامل خروج کنید
یا اصل پولو بکشید بیرون و سود رو داخلش بذارین
وقت سبک کردن سبده، وقت اضافه کردن نیست😁
#Cetus
@Bitpull_Crypto
👍35❤7🙏5👏4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
فاندینگ ریت نسبتا بالاست و رشد کرده ولی هنوز توی محدوده هشدار نیست ریسک لانگ اسکوییز رو کمتر میکنه فعلا @Bitpull_Crypto
🚨Funding Rate
فاندینگ ریت بالا نبود
توی محدوده ریسک نبود
هنوز اونقدر تریدر فومو نشده بود
پس مارکت میکر کندل میسازه تا 80 هزار
تا بیشتر فومو درست کنه
و فاندینگ ریت اینجوری بره بالا
🚨 الان فاندینگ ریت وارد محدوده ریسکی شده، حواستون به پوزیشنهای لانگ باشه.
#FundingRate
#OnChain
@Bitpull_Crypto
فاندینگ ریت بالا نبود
توی محدوده ریسک نبود
هنوز اونقدر تریدر فومو نشده بود
پس مارکت میکر کندل میسازه تا 80 هزار
تا بیشتر فومو درست کنه
و فاندینگ ریت اینجوری بره بالا
🚨 الان فاندینگ ریت وارد محدوده ریسکی شده، حواستون به پوزیشنهای لانگ باشه.
#FundingRate
#OnChain
@Bitpull_Crypto
👍43❤5👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
🚨Funding Rate فاندینگ ریت بالا نبود توی محدوده ریسک نبود هنوز اونقدر تریدر فومو نشده بود پس مارکت میکر کندل میسازه تا 80 هزار تا بیشتر فومو درست کنه و فاندینگ ریت اینجوری بره بالا 🚨 الان فاندینگ ریت وارد محدوده ریسکی شده، حواستون به پوزیشنهای…
سری قبل هم که ATH زدیم، چند روز فاندینگ ریت توی محدوده ریسکی بود
پس تا فاندینگ ریت میره بالا انتظار لانگ اسکوییز نداریم
ولی بی هوا لانگ نگیرید
#FundingRate
@Bitpull_Crypto
پس تا فاندینگ ریت میره بالا انتظار لانگ اسکوییز نداریم
ولی بی هوا لانگ نگیرید
#FundingRate
@Bitpull_Crypto
👍33❤8🙏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چون 61،700 داره میدرخشه #Liquidation #LiquidationMap @Bitpull_Crypto
سطوح جدید ایجاد شده:
75460 - $136M
74240 - $150M
73321 - $128M
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
75460 - $136M
74240 - $150M
73321 - $128M
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍48❤7👏3
Forwarded from Bitpull Crypto Club
🟢#TURBOUSDT 🟢
#Spot
#Signal
#Update
پوزیشن اسپات Turbo رو جای بسیار جذابی واردش شدیم، و بیش از 39 درصد از محدوده ورود ما رشد رو تجربه کرد، امیدوارم که سود خوبی رو گرفته باشید😉🔥.
دوستانی که فیوجرز زدن که پوزیشنشون منفجر شده و تو سود عجیب و غریبی هستن😉.
حد ضرر Turbo رو بیارید بالاتر و به 0.0082 منتقل کنید.
حتما شات سود واسمون بفرستید تا انرژی بگیریم.
#Spot
#Signal
#Update
پوزیشن اسپات Turbo رو جای بسیار جذابی واردش شدیم، و بیش از 39 درصد از محدوده ورود ما رشد رو تجربه کرد، امیدوارم که سود خوبی رو گرفته باشید😉🔥.
دوستانی که فیوجرز زدن که پوزیشنشون منفجر شده و تو سود عجیب و غریبی هستن😉.
حد ضرر Turbo رو بیارید بالاتر و به 0.0082 منتقل کنید.
حتما شات سود واسمون بفرستید تا انرژی بگیریم.
👍37🔥10❤1
شبکه Near از امروز از کیف پولهای اتریوم مثل متامسک پشتیبانی میکنه
یعنی میتونید از این به بعد شبکه Near رو توی MetaMask و بقیه والتهای اتریومی اضافه کنید
#EVM
#NEAR
#NearProtocol
#MetaMask
#Ethereum
@Bitpull_Crypto
یعنی میتونید از این به بعد شبکه Near رو توی MetaMask و بقیه والتهای اتریومی اضافه کنید
#EVM
#NEAR
#NearProtocol
#MetaMask
#Ethereum
@Bitpull_Crypto
👍35❤7
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
این سری توی تایم ماهانه ببینمش #Halving #BTC #Bitcoin @Bitpull_Crypto
این چهارمین پست از این موضوعه
10 ثانیه وقتتونو میگیره، روی هشتگ #Halving بزنید و بخونید.
نگرش جالبی میده بهتون😉
#Halving
#BTC
#Bitcoin
@Bitpull_Crypto
10 ثانیه وقتتونو میگیره، روی هشتگ #Halving بزنید و بخونید.
نگرش جالبی میده بهتون😉
#Halving
#BTC
#Bitcoin
@Bitpull_Crypto
👍41❤6
با توجه به محدودیت ما ایرانیها
برای استفاده از صرافیها
پیدا کردن یه پلتفرم مطمئن و بدون نیاز به احراز هویت
اهمیت زیادی داره.
صرافی XT یکی از گزینههای کاربردی و مناسب برای رد شدن از این محدودیتهاست.
از این لینک میتونید ثبت نام کنید
برای استفاده از صرافیها
پیدا کردن یه پلتفرم مطمئن و بدون نیاز به احراز هویت
اهمیت زیادی داره.
صرافی XT یکی از گزینههای کاربردی و مناسب برای رد شدن از این محدودیتهاست.
از این لینک میتونید ثبت نام کنید
👍41🔥3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
توی سه روز گذشته، توکن Eigen از پروژه EigenLayer تقریبا 15 درصد ریخته یه تریدری اومده 8.16 میلیون تا توکن Eigen یعنی به مبلغ 22 میلیون دلار رو پلهای خرید کرده توی 3 روز گذشته بعدش رفته اینارو برده روی خود Eigen Layer و استیک کرده. چند تا نکته ازش بهتون…
حالا فهمیدین نهنگا چرا برامون مهمن؟
قطعا چیزایی میدونن که تریدر خرد نمیدونه
به شرایط بازار و Eigen خیلی خوشبین بوده که برده و استیک کرده.
#Eigen
#EigenLayer
#Stake
#Whale
@Bitpull_Crypto
قطعا چیزایی میدونن که تریدر خرد نمیدونه
به شرایط بازار و Eigen خیلی خوشبین بوده که برده و استیک کرده.
#Eigen
#EigenLayer
#Stake
#Whale
@Bitpull_Crypto
👍53❤6