👍62🔥2❤1
حستون چیه؟
Anonymous Poll
59%
خوشحالم که ترامپ رئیس جمهور شده، به نفع ماست
19%
ناراحتم از این موضوع و نگران آینده هستم
22%
ذرهای برام اهمیت نداره
👍30❤2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حستون چیه؟
چهار سال جذابی رو خواهیم داشت
کاخ سفید و سنا، کاملا همسو شدن
و ترامپ توی سخنرانیش حرفهای مهمی زده:
▫️ما قصد داریم بدهیها را پرداخت کنیم و مالیاتها را کاهش دهیم.
▫️من قصد ندارم جنگی را شروع کنم، بلکه میخواهم جنگها را متوقف کنم.
✅ ترامپ تمرکزش روی چین هست، نه روسیه و ایران. هدفش حل کردن مسائل "اوکراین و روسیه" و "ایران و اسرائیل" هست، تا به مسئله مهمتری به اسم "چین" برسه.
@Bitpull_Crypto
کاخ سفید و سنا، کاملا همسو شدن
و ترامپ توی سخنرانیش حرفهای مهمی زده:
▫️ما قصد داریم بدهیها را پرداخت کنیم و مالیاتها را کاهش دهیم.
▫️من قصد ندارم جنگی را شروع کنم، بلکه میخواهم جنگها را متوقف کنم.
✅ ترامپ تمرکزش روی چین هست، نه روسیه و ایران. هدفش حل کردن مسائل "اوکراین و روسیه" و "ایران و اسرائیل" هست، تا به مسئله مهمتری به اسم "چین" برسه.
@Bitpull_Crypto
👍72👏9❤4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حستون چیه؟
میدونید چرا این نظرسنجی رو گذاشتم؟
خواستم سنتیمنت رو بسنجم
الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران
سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن.
نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻
@Bitpull_Crypto
خواستم سنتیمنت رو بسنجم
الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران
سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن.
نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻
@Bitpull_Crypto
👍32❤5👏4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
میدونید چرا این نظرسنجی رو گذاشتم؟ خواستم سنتیمنت رو بسنجم الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن. نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻 @Bitpull_Crypto
بورس سبز شد
تتر هم کندلهای منفی قوی داره ثبت میکنه
چرا؟ چون غالبا از بابت اومدن ترامپ نگران نیستن
@Bitpull_Crypto
تتر هم کندلهای منفی قوی داره ثبت میکنه
چرا؟ چون غالبا از بابت اومدن ترامپ نگران نیستن
@Bitpull_Crypto
👍45👏5❤4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بورس سبز شد تتر هم کندلهای منفی قوی داره ثبت میکنه چرا؟ چون غالبا از بابت اومدن ترامپ نگران نیستن @Bitpull_Crypto
کلا ما یه سری کندلهای هیجانی نشات گرفته از شرایط خارج از کشور داریم
که توی روند کلی دلار اثرگذار نیستن، نوسانات مقطعی دارن
فکر نکنید الان ترامپ اومد، به به دیگه دلار شد 50 تومن
نخیر از این خبرا نیست
روند کلی دلار با توجه به تورم، کسری بودجه، چاپ پول و وضعیت اقتصادی ایران
صعودیه!
اینا نوسانات مقطعیه. زرنگ باشید نواحی درست رو شناسایی کنید پلهای پول نقد اضافه و بیکار رو از ریال به تتر تبدیل کنید.
@Bitpull_Crypto
که توی روند کلی دلار اثرگذار نیستن، نوسانات مقطعی دارن
فکر نکنید الان ترامپ اومد، به به دیگه دلار شد 50 تومن
نخیر از این خبرا نیست
روند کلی دلار با توجه به تورم، کسری بودجه، چاپ پول و وضعیت اقتصادی ایران
صعودیه!
اینا نوسانات مقطعیه. زرنگ باشید نواحی درست رو شناسایی کنید پلهای پول نقد اضافه و بیکار رو از ریال به تتر تبدیل کنید.
@Bitpull_Crypto
👍37👏6❤4
حالا از بُعد کریپتو ببینمش
یه سری صحبتهای بدیهی از دوج و ایلان ماسک و اینارو بذاریم کنار
ترامپ توی سخنرانیاش به نکته خیلی مهمی اشاره کرده
On day one, I'll fire Gary Gensler and appoint a new SEC chairman
همون روز اول، گری گنسلر (کچل بدقیافه) رو اخراج میکنم و یه رئیس جدید برای SEC انتخاب میکنم.
#SEC
#Trump
#Gensler
@Bitpull_Crypto
یه سری صحبتهای بدیهی از دوج و ایلان ماسک و اینارو بذاریم کنار
ترامپ توی سخنرانیاش به نکته خیلی مهمی اشاره کرده
On day one, I'll fire Gary Gensler and appoint a new SEC chairman
همون روز اول، گری گنسلر (کچل بدقیافه) رو اخراج میکنم و یه رئیس جدید برای SEC انتخاب میکنم.
#SEC
#Trump
#Gensler
@Bitpull_Crypto
👍58❤11🔥7👏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حالا از بُعد کریپتو ببینمش یه سری صحبتهای بدیهی از دوج و ایلان ماسک و اینارو بذاریم کنار ترامپ توی سخنرانیاش به نکته خیلی مهمی اشاره کرده On day one, I'll fire Gary Gensler and appoint a new SEC chairman همون روز اول، گری گنسلر (کچل بدقیافه) رو اخراج…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍48👏6❤5🔥2
یه پیامی رو الان رفتم توی BCC
لازم میدونم برای شما هم بذارم
لازم میدونم برای شما هم بذارم
👍31
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یه پیامی رو الان رفتم توی BCC لازم میدونم برای شما هم بذارم
پوزیشن اضافهتر از چیزایی که گذاشتیم نگیرید لطفا
این رشد، فوموی شدید ایجاد کرده
سودی که این مدت کردین، پول شماست، از سر شکم سیری یه وقت پوزیشنهای عجیب نگیرید
بازار کارش چیه؟ اول سودتو ازت میگیره، بعدش اصل پولتو
البته خودتون دیگه استاد شدین، هدف یادآوری یه سری مسائل بنیادیه که همه رو بلدین
هرجا هم حس کردین میخواین تصمیمی بگیرین که ممکنه ریسکی باشه، قبلش با پشتیبانی یه مشورت کنید❤️
@Bitpull_Crypto
این رشد، فوموی شدید ایجاد کرده
سودی که این مدت کردین، پول شماست، از سر شکم سیری یه وقت پوزیشنهای عجیب نگیرید
بازار کارش چیه؟ اول سودتو ازت میگیره، بعدش اصل پولتو
البته خودتون دیگه استاد شدین، هدف یادآوری یه سری مسائل بنیادیه که همه رو بلدین
هرجا هم حس کردین میخواین تصمیمی بگیرین که ممکنه ریسکی باشه، قبلش با پشتیبانی یه مشورت کنید❤️
@Bitpull_Crypto
👍43❤4🔥2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
پوزیشن اضافهتر از چیزایی که گذاشتیم نگیرید لطفا این رشد، فوموی شدید ایجاد کرده سودی که این مدت کردین، پول شماست، از سر شکم سیری یه وقت پوزیشنهای عجیب نگیرید بازار کارش چیه؟ اول سودتو ازت میگیره، بعدش اصل پولتو البته خودتون دیگه استاد شدین، هدف یادآوری…
شما خط اولو فاکتور بگیرین😁
نکته اینه که الان باید ریسک به ریوارد رو بسنجید
قیمتا بالاست، فومو زیاده، هیجان زیاده، فعالیت نهنگا خیلی زیاده
حواستون باشه، این مدت توی همین کانال به صورت رایگان پوزیشنهایی رفتیم که سنگین سود دادن
پا به پای بچههای BCC پیش اومدین
CETUS
DOGE
SUI
و...
شما سود کردین، قدرت ریسکتون رفته بالا
الان جاییه که صلاح نمیدونیم ریسک بیشتر از ظرفیتتون کنید.
@Bitpull_Crypto
نکته اینه که الان باید ریسک به ریوارد رو بسنجید
قیمتا بالاست، فومو زیاده، هیجان زیاده، فعالیت نهنگا خیلی زیاده
حواستون باشه، این مدت توی همین کانال به صورت رایگان پوزیشنهایی رفتیم که سنگین سود دادن
پا به پای بچههای BCC پیش اومدین
CETUS
DOGE
SUI
و...
شما سود کردین، قدرت ریسکتون رفته بالا
الان جاییه که صلاح نمیدونیم ریسک بیشتر از ظرفیتتون کنید.
@Bitpull_Crypto
👍35❤6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
شما خط اولو فاکتور بگیرین😁 نکته اینه که الان باید ریسک به ریوارد رو بسنجید قیمتا بالاست، فومو زیاده، هیجان زیاده، فعالیت نهنگا خیلی زیاده حواستون باشه، این مدت توی همین کانال به صورت رایگان پوزیشنهایی رفتیم که سنگین سود دادن پا به پای بچههای BCC پیش…
فردا بیتکوین ۸۰ هزارتا هم شه
من سر حرفم هستم
ریسک به ریوارد مهمتره
هر کندلی رو وظیفه ندارید ازش سود کنید
شما وظیفه دارید توی این بازار زنده بمونید
چون اگه مسیر رو اشتباه برید، ۴ سال عقب میفتید.
@Bitpull_Crypto
من سر حرفم هستم
ریسک به ریوارد مهمتره
هر کندلی رو وظیفه ندارید ازش سود کنید
شما وظیفه دارید توی این بازار زنده بمونید
چون اگه مسیر رو اشتباه برید، ۴ سال عقب میفتید.
@Bitpull_Crypto
👍62❤6👏5🔥4
یه چند تا پیام دیگه هم از BCC الان براتون میذارم
با دقت بخونید
با دقت بخونید
👍39
بیتکوین با ورود به سطح 76،000 دلار
بیشتر از 120 میلیون دلار پوزیشن شورت رو لیکویید کرد
اگه بیتکوین به 74،200 برسه
بیشتر از 104 میلیون دلار پوزیشن لانگ رو لیکویید خواهد کرد.
@Bitpull_Crypto
بیشتر از 120 میلیون دلار پوزیشن شورت رو لیکویید کرد
اگه بیتکوین به 74،200 برسه
بیشتر از 104 میلیون دلار پوزیشن لانگ رو لیکویید خواهد کرد.
@Bitpull_Crypto
👍42🔥8
فاندینگ ریت نسبتا بالاست و رشد کرده
ولی هنوز توی محدوده هشدار نیست
ریسک لانگ اسکوییز رو کمتر میکنه فعلا
@Bitpull_Crypto
ولی هنوز توی محدوده هشدار نیست
ریسک لانگ اسکوییز رو کمتر میکنه فعلا
@Bitpull_Crypto
👍35❤3👏2
حجم فروش پلهای به شدت بالاتر از حجم خریده
چون از نظر بیشتر نهنگها این قیمتها ارزش خرید ندارن (خریدارو قبلا کردن، اینجا وقت خرید نیست)
اوردر بزرگا تازه از 70 به پایین کاشته شده
یه اوردر سنگینم زیر 62 کاشتن
میدونید چرا توجهمو جلب کرده اون اوردر؟
#WhaleOrders
#LargeOrders
@Bitpull_Crypto
چون از نظر بیشتر نهنگها این قیمتها ارزش خرید ندارن (خریدارو قبلا کردن، اینجا وقت خرید نیست)
اوردر بزرگا تازه از 70 به پایین کاشته شده
یه اوردر سنگینم زیر 62 کاشتن
میدونید چرا توجهمو جلب کرده اون اوردر؟
#WhaleOrders
#LargeOrders
@Bitpull_Crypto
👍45👏6❤3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حجم فروش پلهای به شدت بالاتر از حجم خریده چون از نظر بیشتر نهنگها این قیمتها ارزش خرید ندارن (خریدارو قبلا کردن، اینجا وقت خرید نیست) اوردر بزرگا تازه از 70 به پایین کاشته شده یه اوردر سنگینم زیر 62 کاشتن میدونید چرا توجهمو جلب کرده اون اوردر؟ #WhaleOrders…
👍38🔥5❤3👏3
اونور چون اعضا آشنا تر هستن، خیلی نیاز به جمع بندی نیست
ولی من یه جمع بندی کنم اینجا
دادهها حرفهای نیم ساعت پیش منو دارن تایید میکنن
و نشون میدن که:
1- ارزش خرید روی این قیمت پایینه
2- ریسک خرید روی این قیمت بالاست
3- الان وقت فروش پلهای هست، نه خرید هیجانی
4- انتظار ریزش شارپ فعلا نمیره، چون فاندینگ ریت آنچنان خطری نیست، ولی انتظار نوسانات تایم فریم پایینو داریم.
@Bitpull_Crypto
ولی من یه جمع بندی کنم اینجا
دادهها حرفهای نیم ساعت پیش منو دارن تایید میکنن
و نشون میدن که:
1- ارزش خرید روی این قیمت پایینه
2- ریسک خرید روی این قیمت بالاست
3- الان وقت فروش پلهای هست، نه خرید هیجانی
4- انتظار ریزش شارپ فعلا نمیره، چون فاندینگ ریت آنچنان خطری نیست، ولی انتظار نوسانات تایم فریم پایینو داریم.
@Bitpull_Crypto
👍67❤12🙏3👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در کل خلاصه بخوام بگم ارز CETUS رو خیلی وقته حواسمون بهشه از حال خوب بلاکچینهای SUI و APTOS تاثیر میپذیره و رشدهای بیشتری رو براش متصوریم. ✅ ارزش اینو داره که بذارین توی واچ لیستتون
چقدر روی Cetus تاکید کردم
تاپ گینر این روزای مارکته
کی بود میگفت هرچی بخری سود میکنی؟
70 درصد آلتکوینا الان تازه رسیدن قیمت هفته قبلشون
یه سریا هم مثل CETUS میرن ATH میزنن
اگه سود کردین ازش، نوش جونتون، باعث افتخار ماست که کنارمون سود کردین.
اگرم سود نکردین، نگران نباشید تازه اول راهه
#CETUS
@Bitpull_Crypto
تاپ گینر این روزای مارکته
کی بود میگفت هرچی بخری سود میکنی؟
70 درصد آلتکوینا الان تازه رسیدن قیمت هفته قبلشون
یه سریا هم مثل CETUS میرن ATH میزنن
اگه سود کردین ازش، نوش جونتون، باعث افتخار ماست که کنارمون سود کردین.
اگرم سود نکردین، نگران نباشید تازه اول راهه
#CETUS
@Bitpull_Crypto
2👍79❤11