و پروتکل AAVE
که نهنگها از امروز صبح باهاش در افتادن
1) 25,790 AAVE ($3.39M) from Aave to MEXC
2) 7,822 AAVE ($1.04M) from Aave to Binance
3) 10,000 AAVE ($1.29M) to OKX
4) 7,897 AAVE ($1.02M) to Binance
دو تا آدرس اول از پروتکل Aave برداشت زدن و فرستادن صرافی، آدرسهای سوم و چهارم هم مستقیم زدن به صرافی.
دو تا دلیل داره:
1- انتخابات و بالا رفتن ریسک بازار باعث میشه که از پروتکل وام دهی Aave پولشونو برداشت بزنن و بفرست توی صرافی آماده فروش باشن.
2- شرایط Aave برای همراه بودن باهاش مناسب نباشه و لازم باشه ازش خروج بزنن
مورد اول محتملتره
#Aave
#Whale
#Exchange
@Bitpull_Crypto
که نهنگها از امروز صبح باهاش در افتادن
1) 25,790 AAVE ($3.39M) from Aave to MEXC
2) 7,822 AAVE ($1.04M) from Aave to Binance
3) 10,000 AAVE ($1.29M) to OKX
4) 7,897 AAVE ($1.02M) to Binance
دو تا آدرس اول از پروتکل Aave برداشت زدن و فرستادن صرافی، آدرسهای سوم و چهارم هم مستقیم زدن به صرافی.
دو تا دلیل داره:
1- انتخابات و بالا رفتن ریسک بازار باعث میشه که از پروتکل وام دهی Aave پولشونو برداشت بزنن و بفرست توی صرافی آماده فروش باشن.
2- شرایط Aave برای همراه بودن باهاش مناسب نباشه و لازم باشه ازش خروج بزنن
مورد اول محتملتره
#Aave
#Whale
#Exchange
@Bitpull_Crypto
👍26❤6👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یکی ستوس رو بگیره😂 ۸۰ درصد کندل زد یهو #Cetus @Bitpull_Crypto
144 درصد از جایی که پوزیشن گرفتیم تا اینجا😍
❤17👍13🔥3👏1
👍62🔥2❤1
حستون چیه؟
Anonymous Poll
59%
خوشحالم که ترامپ رئیس جمهور شده، به نفع ماست
19%
ناراحتم از این موضوع و نگران آینده هستم
22%
ذرهای برام اهمیت نداره
👍30❤2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حستون چیه؟
چهار سال جذابی رو خواهیم داشت
کاخ سفید و سنا، کاملا همسو شدن
و ترامپ توی سخنرانیش حرفهای مهمی زده:
▫️ما قصد داریم بدهیها را پرداخت کنیم و مالیاتها را کاهش دهیم.
▫️من قصد ندارم جنگی را شروع کنم، بلکه میخواهم جنگها را متوقف کنم.
✅ ترامپ تمرکزش روی چین هست، نه روسیه و ایران. هدفش حل کردن مسائل "اوکراین و روسیه" و "ایران و اسرائیل" هست، تا به مسئله مهمتری به اسم "چین" برسه.
@Bitpull_Crypto
کاخ سفید و سنا، کاملا همسو شدن
و ترامپ توی سخنرانیش حرفهای مهمی زده:
▫️ما قصد داریم بدهیها را پرداخت کنیم و مالیاتها را کاهش دهیم.
▫️من قصد ندارم جنگی را شروع کنم، بلکه میخواهم جنگها را متوقف کنم.
✅ ترامپ تمرکزش روی چین هست، نه روسیه و ایران. هدفش حل کردن مسائل "اوکراین و روسیه" و "ایران و اسرائیل" هست، تا به مسئله مهمتری به اسم "چین" برسه.
@Bitpull_Crypto
👍72👏9❤4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حستون چیه؟
میدونید چرا این نظرسنجی رو گذاشتم؟
خواستم سنتیمنت رو بسنجم
الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران
سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن.
نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻
@Bitpull_Crypto
خواستم سنتیمنت رو بسنجم
الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران
سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن.
نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻
@Bitpull_Crypto
👍32❤5👏4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
میدونید چرا این نظرسنجی رو گذاشتم؟ خواستم سنتیمنت رو بسنجم الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن. نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻 @Bitpull_Crypto
بورس سبز شد
تتر هم کندلهای منفی قوی داره ثبت میکنه
چرا؟ چون غالبا از بابت اومدن ترامپ نگران نیستن
@Bitpull_Crypto
تتر هم کندلهای منفی قوی داره ثبت میکنه
چرا؟ چون غالبا از بابت اومدن ترامپ نگران نیستن
@Bitpull_Crypto
👍45👏5❤4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بورس سبز شد تتر هم کندلهای منفی قوی داره ثبت میکنه چرا؟ چون غالبا از بابت اومدن ترامپ نگران نیستن @Bitpull_Crypto
کلا ما یه سری کندلهای هیجانی نشات گرفته از شرایط خارج از کشور داریم
که توی روند کلی دلار اثرگذار نیستن، نوسانات مقطعی دارن
فکر نکنید الان ترامپ اومد، به به دیگه دلار شد 50 تومن
نخیر از این خبرا نیست
روند کلی دلار با توجه به تورم، کسری بودجه، چاپ پول و وضعیت اقتصادی ایران
صعودیه!
اینا نوسانات مقطعیه. زرنگ باشید نواحی درست رو شناسایی کنید پلهای پول نقد اضافه و بیکار رو از ریال به تتر تبدیل کنید.
@Bitpull_Crypto
که توی روند کلی دلار اثرگذار نیستن، نوسانات مقطعی دارن
فکر نکنید الان ترامپ اومد، به به دیگه دلار شد 50 تومن
نخیر از این خبرا نیست
روند کلی دلار با توجه به تورم، کسری بودجه، چاپ پول و وضعیت اقتصادی ایران
صعودیه!
اینا نوسانات مقطعیه. زرنگ باشید نواحی درست رو شناسایی کنید پلهای پول نقد اضافه و بیکار رو از ریال به تتر تبدیل کنید.
@Bitpull_Crypto
👍37👏6❤4
حالا از بُعد کریپتو ببینمش
یه سری صحبتهای بدیهی از دوج و ایلان ماسک و اینارو بذاریم کنار
ترامپ توی سخنرانیاش به نکته خیلی مهمی اشاره کرده
On day one, I'll fire Gary Gensler and appoint a new SEC chairman
همون روز اول، گری گنسلر (کچل بدقیافه) رو اخراج میکنم و یه رئیس جدید برای SEC انتخاب میکنم.
#SEC
#Trump
#Gensler
@Bitpull_Crypto
یه سری صحبتهای بدیهی از دوج و ایلان ماسک و اینارو بذاریم کنار
ترامپ توی سخنرانیاش به نکته خیلی مهمی اشاره کرده
On day one, I'll fire Gary Gensler and appoint a new SEC chairman
همون روز اول، گری گنسلر (کچل بدقیافه) رو اخراج میکنم و یه رئیس جدید برای SEC انتخاب میکنم.
#SEC
#Trump
#Gensler
@Bitpull_Crypto
👍58❤11🔥7👏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حالا از بُعد کریپتو ببینمش یه سری صحبتهای بدیهی از دوج و ایلان ماسک و اینارو بذاریم کنار ترامپ توی سخنرانیاش به نکته خیلی مهمی اشاره کرده On day one, I'll fire Gary Gensler and appoint a new SEC chairman همون روز اول، گری گنسلر (کچل بدقیافه) رو اخراج…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍48👏6❤5🔥2
یه پیامی رو الان رفتم توی BCC
لازم میدونم برای شما هم بذارم
لازم میدونم برای شما هم بذارم
👍31
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یه پیامی رو الان رفتم توی BCC لازم میدونم برای شما هم بذارم
پوزیشن اضافهتر از چیزایی که گذاشتیم نگیرید لطفا
این رشد، فوموی شدید ایجاد کرده
سودی که این مدت کردین، پول شماست، از سر شکم سیری یه وقت پوزیشنهای عجیب نگیرید
بازار کارش چیه؟ اول سودتو ازت میگیره، بعدش اصل پولتو
البته خودتون دیگه استاد شدین، هدف یادآوری یه سری مسائل بنیادیه که همه رو بلدین
هرجا هم حس کردین میخواین تصمیمی بگیرین که ممکنه ریسکی باشه، قبلش با پشتیبانی یه مشورت کنید❤️
@Bitpull_Crypto
این رشد، فوموی شدید ایجاد کرده
سودی که این مدت کردین، پول شماست، از سر شکم سیری یه وقت پوزیشنهای عجیب نگیرید
بازار کارش چیه؟ اول سودتو ازت میگیره، بعدش اصل پولتو
البته خودتون دیگه استاد شدین، هدف یادآوری یه سری مسائل بنیادیه که همه رو بلدین
هرجا هم حس کردین میخواین تصمیمی بگیرین که ممکنه ریسکی باشه، قبلش با پشتیبانی یه مشورت کنید❤️
@Bitpull_Crypto
👍43❤4🔥2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
پوزیشن اضافهتر از چیزایی که گذاشتیم نگیرید لطفا این رشد، فوموی شدید ایجاد کرده سودی که این مدت کردین، پول شماست، از سر شکم سیری یه وقت پوزیشنهای عجیب نگیرید بازار کارش چیه؟ اول سودتو ازت میگیره، بعدش اصل پولتو البته خودتون دیگه استاد شدین، هدف یادآوری…
شما خط اولو فاکتور بگیرین😁
نکته اینه که الان باید ریسک به ریوارد رو بسنجید
قیمتا بالاست، فومو زیاده، هیجان زیاده، فعالیت نهنگا خیلی زیاده
حواستون باشه، این مدت توی همین کانال به صورت رایگان پوزیشنهایی رفتیم که سنگین سود دادن
پا به پای بچههای BCC پیش اومدین
CETUS
DOGE
SUI
و...
شما سود کردین، قدرت ریسکتون رفته بالا
الان جاییه که صلاح نمیدونیم ریسک بیشتر از ظرفیتتون کنید.
@Bitpull_Crypto
نکته اینه که الان باید ریسک به ریوارد رو بسنجید
قیمتا بالاست، فومو زیاده، هیجان زیاده، فعالیت نهنگا خیلی زیاده
حواستون باشه، این مدت توی همین کانال به صورت رایگان پوزیشنهایی رفتیم که سنگین سود دادن
پا به پای بچههای BCC پیش اومدین
CETUS
DOGE
SUI
و...
شما سود کردین، قدرت ریسکتون رفته بالا
الان جاییه که صلاح نمیدونیم ریسک بیشتر از ظرفیتتون کنید.
@Bitpull_Crypto
👍35❤6