Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
دوست خوبمون، دوج خوشگل واکنش داد به سطحی که براش در نظر داشتیم. استفاده کردین؟🤔 #تحلیل_تکنیکال #DOGE #DogeCoin @Bitpull_Crypto
دوجِ عزیزم❤️
تا اینجا 14 درصد
پیروزی ترامپ؟ اثر مثبت روی دوج میتونه بذاره، چون ایلان ماسک خیلی پشت ترامپه و بالاخره هزینههایی که کرده باید یجوری جبران شه
#تحلیل_تکنیکال
#DOGE
#DogeCoin
@Bitpull_Crypto
تا اینجا 14 درصد
پیروزی ترامپ؟ اثر مثبت روی دوج میتونه بذاره، چون ایلان ماسک خیلی پشت ترامپه و بالاخره هزینههایی که کرده باید یجوری جبران شه
#تحلیل_تکنیکال
#DOGE
#DogeCoin
@Bitpull_Crypto
👍31❤1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بیتکوین وقتی داشت کندلهای قدرتمند رو به بالا میزد با آرامش یه پوزیشن دادیم روی 69هزار تا خود اعضا هم شک داشتن بهش، ولی نتیجه صبرشونو دیدن الان وضعش چطوره؟ توی تایم فریم پایینتر اگه 70690 رو به سمت بالا بشکنه تاییدیه رشد دوباره میده و میریم برای زدن…
واسه همین توی تحلیلمون بهش اشاره کردیم اینجا👆🏻
👍23❤3
😂😂😂
99 درصد عساتید اینستاگرامی، اگه توسط مردم فالو نمیشدن، اصلا وجود خارجی نداشتن.
همون 99 درصد اینجوری مردمو بدبخت میکنن، حواستون باشه توی این مسیر به کی تکیه میکنید.
@Bitpul_Crypto
99 درصد عساتید اینستاگرامی، اگه توسط مردم فالو نمیشدن، اصلا وجود خارجی نداشتن.
همون 99 درصد اینجوری مردمو بدبخت میکنن، حواستون باشه توی این مسیر به کی تکیه میکنید.
@Bitpul_Crypto
👍54👏8🔥3❤2🙏2
حالا که همه کانالا درگیر پوشش خبرای انتخابات آمریکان بیاین یه دو سه تا آنچین ببینیم
👍34👏4❤2🙏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حالا که همه کانالا درگیر پوشش خبرای انتخابات آمریکان بیاین یه دو سه تا آنچین ببینیم
اول از همه، حجم ورودی ETH به صرافیهای مبادلات مشتقه یا همون Derivative Exchanges خیلی زیاد بوده.
تفسیرشو بهتون بگم:
اتریومهای زیادی وارد صرافیها شده و آماده پوزیشن گرفتن هستن.
قبلا هم هر موقع اینجوری به صرافی واریز میشد، نوسانات اتریوم خیلی بیشتر میشد.
جهت مشخص نیستا، هر دو طرف نوسانهای سنگین میکرد.
الانم اگه نظر منو میخواین، حداقل رو اتریوم پوزیشن نگیرید.
#ETH
#Deposit
#Netflow
#Derivative
#Exchange
@Bitpull_Crypto
تفسیرشو بهتون بگم:
اتریومهای زیادی وارد صرافیها شده و آماده پوزیشن گرفتن هستن.
قبلا هم هر موقع اینجوری به صرافی واریز میشد، نوسانات اتریوم خیلی بیشتر میشد.
جهت مشخص نیستا، هر دو طرف نوسانهای سنگین میکرد.
الانم اگه نظر منو میخواین، حداقل رو اتریوم پوزیشن نگیرید.
#ETH
#Deposit
#Netflow
#Derivative
#Exchange
@Bitpull_Crypto
👍25❤4👏3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
وضعیت آدرسهای فعال و حجم معاملات توی قیمت فعلی (نزدیک مقاومت) همچنان بالاست. #DogeCoin #DOGE #OnChain #ActiveAddresses #Volume @Bitpull_Crypto
حجم بالای Volume و آدرسهای فعال دوج
توی روز انتخابات
میتونه برای سیو سود باشه
تکنیکال میگه دوج صعودیه، پس اگه دوست دارین همراهش باشین، یا سیو سود کنید، یا ریسک فری
#DogeCoin
#DOGE
#OnChain
#ActiveAddresses
#Volume
@Bitpull_Crypto
توی روز انتخابات
میتونه برای سیو سود باشه
تکنیکال میگه دوج صعودیه، پس اگه دوست دارین همراهش باشین، یا سیو سود کنید، یا ریسک فری
#DogeCoin
#DOGE
#OnChain
#ActiveAddresses
#Volume
@Bitpull_Crypto
👍20👏3❤2
و پروتکل AAVE
که نهنگها از امروز صبح باهاش در افتادن
1) 25,790 AAVE ($3.39M) from Aave to MEXC
2) 7,822 AAVE ($1.04M) from Aave to Binance
3) 10,000 AAVE ($1.29M) to OKX
4) 7,897 AAVE ($1.02M) to Binance
دو تا آدرس اول از پروتکل Aave برداشت زدن و فرستادن صرافی، آدرسهای سوم و چهارم هم مستقیم زدن به صرافی.
دو تا دلیل داره:
1- انتخابات و بالا رفتن ریسک بازار باعث میشه که از پروتکل وام دهی Aave پولشونو برداشت بزنن و بفرست توی صرافی آماده فروش باشن.
2- شرایط Aave برای همراه بودن باهاش مناسب نباشه و لازم باشه ازش خروج بزنن
مورد اول محتملتره
#Aave
#Whale
#Exchange
@Bitpull_Crypto
که نهنگها از امروز صبح باهاش در افتادن
1) 25,790 AAVE ($3.39M) from Aave to MEXC
2) 7,822 AAVE ($1.04M) from Aave to Binance
3) 10,000 AAVE ($1.29M) to OKX
4) 7,897 AAVE ($1.02M) to Binance
دو تا آدرس اول از پروتکل Aave برداشت زدن و فرستادن صرافی، آدرسهای سوم و چهارم هم مستقیم زدن به صرافی.
دو تا دلیل داره:
1- انتخابات و بالا رفتن ریسک بازار باعث میشه که از پروتکل وام دهی Aave پولشونو برداشت بزنن و بفرست توی صرافی آماده فروش باشن.
2- شرایط Aave برای همراه بودن باهاش مناسب نباشه و لازم باشه ازش خروج بزنن
مورد اول محتملتره
#Aave
#Whale
#Exchange
@Bitpull_Crypto
👍26❤6👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یکی ستوس رو بگیره😂 ۸۰ درصد کندل زد یهو #Cetus @Bitpull_Crypto
144 درصد از جایی که پوزیشن گرفتیم تا اینجا😍
❤17👍13🔥3👏1
👍62🔥2❤1
حستون چیه؟
Anonymous Poll
59%
خوشحالم که ترامپ رئیس جمهور شده، به نفع ماست
19%
ناراحتم از این موضوع و نگران آینده هستم
22%
ذرهای برام اهمیت نداره
👍30❤2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حستون چیه؟
چهار سال جذابی رو خواهیم داشت
کاخ سفید و سنا، کاملا همسو شدن
و ترامپ توی سخنرانیش حرفهای مهمی زده:
▫️ما قصد داریم بدهیها را پرداخت کنیم و مالیاتها را کاهش دهیم.
▫️من قصد ندارم جنگی را شروع کنم، بلکه میخواهم جنگها را متوقف کنم.
✅ ترامپ تمرکزش روی چین هست، نه روسیه و ایران. هدفش حل کردن مسائل "اوکراین و روسیه" و "ایران و اسرائیل" هست، تا به مسئله مهمتری به اسم "چین" برسه.
@Bitpull_Crypto
کاخ سفید و سنا، کاملا همسو شدن
و ترامپ توی سخنرانیش حرفهای مهمی زده:
▫️ما قصد داریم بدهیها را پرداخت کنیم و مالیاتها را کاهش دهیم.
▫️من قصد ندارم جنگی را شروع کنم، بلکه میخواهم جنگها را متوقف کنم.
✅ ترامپ تمرکزش روی چین هست، نه روسیه و ایران. هدفش حل کردن مسائل "اوکراین و روسیه" و "ایران و اسرائیل" هست، تا به مسئله مهمتری به اسم "چین" برسه.
@Bitpull_Crypto
👍72👏9❤4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حستون چیه؟
میدونید چرا این نظرسنجی رو گذاشتم؟
خواستم سنتیمنت رو بسنجم
الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران
سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن.
نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻
@Bitpull_Crypto
خواستم سنتیمنت رو بسنجم
الان به همین نظرسنجی نگاه کنید و تعمیم بدین به کل بازار داخلی ایران
سنتیمنت چیه؟ غالبا نگران نیستن.
نتیجه چیشد الان از صبح؟👇🏻
@Bitpull_Crypto
👍32❤5👏4