Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
34.2K subscribers
6.29K photos
221 videos
20 files
671 links
راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری

عضویت کلاب اختصاصی:
@Bitpullsalesdepartment
Download Telegram
جف بزوس - Jeff Bezos

مالک آمازون

با نزدیک شدن قیمت سهام AMZN به بالاترین سطح خودش

به تعداد 16,354,620 سهم به مبلغ $3,048,501,168 فروخته.

خلاصه بگم، آقای بزوس 3 میلیارد دلار از سهام شرکت خودشو فروخت دیشب.

#AMZN
#Stock

@Bitpull_Crypto
👍35🔥10
تعداد آدرس‌های فعال Aptos

در حال ATH زدن

رشد این شاخص یعنی این اکوسیستم مورد توجه قرار گرفته که میتونه موضوع مثبتی براش باشه.

بریم یه تحلیل داشته باشیم ازش؟

#Aptos
#APT
#MonthlyActiveAddress

@Bitpull_Crypto
👍903👏2
دیروز اخطار قانونی SEC برای کمپانی Immutable ارسال شد.

این کمپانی رو احتمالا با توکن IMX بشناسین

توکن IMX با این خبر، در کنار اصلاح بازار ریزش خیلی سنگین‌تری رو تجربه کرد

#SEC
#Immutable
#IMX

@Bitpull_Crypto
👍24🙏42👏2
دوستان یه مسئله مهمی هست که باید بهش خیلی دقت کنید
👍391👏1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
دوستان یه مسئله مهمی هست که باید بهش خیلی دقت کنید
طبق اطلاعیه نوبیتکس

آدرس‌های واریز صرافی تغییر کرده

تا روز 26 آبان هم واریز به آدرس‌های قبلی تشخیص داده میشه، اما از این روز به بعد دیگه واریز امکان‌پذیر نخواهد بود (هیچ الزامی به این کار نیست، دارن لطف میکنن)

#Nobitex
#Deposit

@Bitpull_Crypto
👍342👏1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
طبق اطلاعیه نوبیتکس آدرس‌های واریز صرافی تغییر کرده تا روز 26 آبان هم واریز به آدرس‌های قبلی تشخیص داده میشه، اما از این روز به بعد دیگه واریز امکان‌پذیر نخواهد بود (هیچ الزامی به این کار نیست، دارن لطف میکنن) #Nobitex #Deposit @Bitpull_Crypto
کلا هرجا خواستین واریز کنین، این نکاتی که میگم رو دقت کنید:

۱- علاوه بر ابتدا و انتهای آدرس، حتما حتما اواسط آدرس هم چک کنید.

۲- آدرس‌های قدیمی رو حتما بازبینی کنید، هر صرافی مثل نوبیتکس میتونه بره این سمتی

۳- یکی از دلایل تغییر آدرس، همون مسئله مشخص شدن صرافی‌های ایرانی توی بلاک‌چینه، اما تغییر اون باعث از بین رفتن ریسک نمیشه.

۴- شاید برای هر بار واریز، آدرس صرافی‌ها تغییر کنه، به هیچ وجه از روی اما و اگر پول نزنید.

#Deposit
@Bitpull_Crypto
👍54🙏3
⭕️ تتر ۷۰هزار تومن رو رد کرد

رشد سنگین امروز قیمت دلار و تتر به خاطر ریسک جنگه

خرید؟ ریسک به ریوارد درستی نداره، پیشنهاد نمیشه.

@Bitpull_Crypto
👍47🔥4
سعی می‌کنم زیاد از جنگ ننویسم

مگر اینکه اتفاقی بیفته (مثل دفعات گذشته)

خبرهارو دائم داریم رصد می‌کنیم و نوع صحبت‌ها به شکلیه که حمله قطعی، به شدت سنگین‌تر و با حضور کامل نیروهای مقاومته.

در هر صورت پیش بینی زمان جنگ کار ما نیست و اینکه هرروز بیایم خبرای نظامی بذاریم فقط توی ناخودآگاه شما اضطراب و هیجان ایجاد کردیم.

انتخابات آمریکا و تنش بین ایران و اسرائیل، شرایط دلار و بازار داخلی رو مقداری پیچیده‌تر کرده، لطفا ریسک‌های الکی نکنید این چند روز🙌🏻

@Bitpull_Crypto
👍683
در مورد پروژه "بیش از حد پروموت شده" ویگو- Wigo هم

مفصل صحبت می‌کنیم

#Wigo

@Bitpull_Crypto
👍877👏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در مورد پروژه "بیش از حد پروموت شده" ویگو- Wigo هم مفصل صحبت می‌کنیم #Wigo @Bitpull_Crypto
میخوام Wigo رو باهم بررسی کنیم

پروژه ویگو که تقریبا ژانویه 2023 پاش به کامیونیتی فارسی باز شد

زیاد ازش اسم شنیدیم

و بیش از حد بهش پرداخته شده

ولی این پروموت شدن، بیشتر توی کامیونیتی فارسی بوده

نمیدونم چقدر با کامیونیتی کریپتویی توییتر آشنایید، و مطمئنم خیلیاتون اینجا همراهمونید

ولی کلا فضای توییتر کریپتویی فارسی به شدت قدرتمنده

و در عین حال جو سنگین و رقابتی داره

#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👍365👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
میخوام Wigo رو باهم بررسی کنیم پروژه ویگو که تقریبا ژانویه 2023 پاش به کامیونیتی فارسی باز شد زیاد ازش اسم شنیدیم و بیش از حد بهش پرداخته شده ولی این پروموت شدن، بیشتر توی کامیونیتی فارسی بوده نمیدونم چقدر با کامیونیتی کریپتویی توییتر آشنایید، و…
اتفاقات زیادی رو این مدت شاهد بودیم

از افراد متفاومت کامیونیتی واکنش‌هایی رو نسبت به ویگو دیدیم

و قطب‌های زیادی شکل گرفته توی کامیونیتی فارسی

خارج از گود، نظاره‌گر بودیم و هیچوقت حرفی نزدیم

من میخوام بدون سوگیری و زیرسوال بردن کسی

بررسیش کنم و در نهایت نظر خودمو بگم

#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👍288
2 سال و 8 ماه و 24 روز پیش، جفت ارز Wigo به WFTM ساخته شد

با فعالیت نهنگ‌هاش شروع میکنم:

0x277b84f643151E747aDdfB63895C17c29713ed42 - دارنده 1.7397درصد از توکنا

0xbAEE0d817593f4B42F59713897D16a83BE3B9F03 - دارنده 0.9186 از توکنا

0xeb32e8A4C600A404ebA199A80E96e4a553cB9A7b - دارنده 0.5899 از توکنا

⭕️ از لحاظ نحوه توزیع توکن، ریسک مشهودی دیده نمیشه
⭕️ آدرس دوم و سوم، سنگین دارن میخرن، البته بعد از فروش‌های میلیون دلاری

⚠️ فعلا فعالیت نهنگ‌های این ارز ریسکی و مشکوکه

#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👍313👏3
یکم عمیق تر شیم روی آدرس‌هایی که این مدت فروشنده بودن، نه خریدار!

0x9C9365ca3cf149DC7c0d9BD645e9DC086221112D

آدرسی که از 3 ماه گذشته شروع به فروش کرده.

چقدر سود؟ 281 هزار دلار

و جالبیش اینه که تاحالا نخریده. پس از کجا این حجم توکن اومده تو والتش🤔

همون اول کار انتقال داده شده به این والت

#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👍39👏51
آدرس بعدی

0x03cb438be0A63F099DD752B030EF7853C75Ff94f

به میزان 228هزار دلار فروخته

اینم فقط فروشنده بوده، توکنی نخریده.


#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👏25👍101
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
آدرس بعدی 0x03cb438be0A63F099DD752B030EF7853C75Ff94f به میزان 228هزار دلار فروخته اینم فقط فروشنده بوده، توکنی نخریده. #Wigo #WigoSwap @Bitpull_Crypto
دو آدرس بالا و همچنین آدرسی که توی چند روز اخیر بیشتر از نیم میلیون دلار فقط Wigo خریده

هر سه با یه یه کانترکت آدرس مشترک ارتباط دارن

جمع بندی کنم وضعیت هولدرهارو:

پروژه مارکت کپش پایین نیست، حجم تراکنش‌هاش بالاست و تعداد آدرس‌های مشکوک بیشتر از 3 تاست.

اما اوج خرید و فروش‌ها دقیقا توی دو سه روز گذشتست و ریسک مسئله کمی بالاتر میره.

همچنان از لحاظ فعالیت خریدارها و فروشنده‌های بزرگ، خیلی مشکوکه.

#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👍29👏43
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
دو آدرس بالا و همچنین آدرسی که توی چند روز اخیر بیشتر از نیم میلیون دلار فقط Wigo خریده هر سه با یه یه کانترکت آدرس مشترک ارتباط دارن جمع بندی کنم وضعیت هولدرهارو: پروژه مارکت کپش پایین نیست، حجم تراکنش‌هاش بالاست و تعداد آدرس‌های مشکوک بیشتر از 3 تاست.…
اما مسئله اینجا تموم نمیشه

بال و پر دادن زیادی به این پروژه توسط بعضی از اعضای کامیونیتی فارسی

لحظه به لحظه نشون دادن نمودار قیمتی این ارز

تاکید روی اسم ویگو

و از اون نگران کننده‌تر، تاکید بیش از حد برای خرید ارز Wigo و فعالیت روی این پروژه مثل استیک کردن اون ارز

همه این مسائل از فرد - افرادی داره صورت می‌گیره که روی اعداد عجیب و غریب و ریسکی بازار، تاکید شدید روی خرید
Cake
LINK
FTM
داشتن.

بحث عدم دانش یا ضعیف بودن نیست. بحث تعصبه که 100 برابرش روی ویگو داره پیاده سازی میشه.

#Wigo
#WigoSwap

@Bitpull_Crypto
👍484👏3