🔴مارکت کپ بیتکوین به یک تریلیون دلار میرسه؟
🔻کریپتو کوانت در آخرین گزارش خودش به تاثیراتی که ETFهای اسپات بیتکوین میتونه روی مارکت بزاره رو بررسی کرده.
🔻همونطور که در تصویر مشخصه درخواستهای ETF اسپات بیتکوین و زمان نهایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا(SEC) وقت داره درموردشون تصمیم گیری کنه مشخصه و Deadline نهایی همهی درخواستها در سال ۲۰۲۴ هستش،و با توجه به علاقهای که Sec به تعویق انداختن تصمیم گیری درباره این موضوع داره، احتمالا درخواست ETFها در سال میلادی آینده تایید بشن.
🔻همچنین با توجه به سرمایه بسیار زیادی که این کمپانیها در اختیار دارن،اگر فقط ۱ درصد از حدود ۱۵.۶ تریلیون دلار دارایی که در اختیار دارن رو به بیتکوین اختصاص بدن،مارکت کپ بیتکوین ۱۵۵ میلیارد دلار افزایش پیدا میکنه.
🔻اگر این اتفاق بیفته،مارکت کپ بیتکوین میتونه بین ۸۲ تا ۱۶۵ درصد رشد کنه و قیمت بیتکوین به محدوده ۵۰ تا ۷۳ هزار دلار برسه،باید ببینیم که این اتفاق میفته یا صرفا یک پیش بینی هستش و المانهای زیادی برای رخ دادن این موضوع وجود داره!
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻کریپتو کوانت در آخرین گزارش خودش به تاثیراتی که ETFهای اسپات بیتکوین میتونه روی مارکت بزاره رو بررسی کرده.
🔻همونطور که در تصویر مشخصه درخواستهای ETF اسپات بیتکوین و زمان نهایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا(SEC) وقت داره درموردشون تصمیم گیری کنه مشخصه و Deadline نهایی همهی درخواستها در سال ۲۰۲۴ هستش،و با توجه به علاقهای که Sec به تعویق انداختن تصمیم گیری درباره این موضوع داره، احتمالا درخواست ETFها در سال میلادی آینده تایید بشن.
🔻همچنین با توجه به سرمایه بسیار زیادی که این کمپانیها در اختیار دارن،اگر فقط ۱ درصد از حدود ۱۵.۶ تریلیون دلار دارایی که در اختیار دارن رو به بیتکوین اختصاص بدن،مارکت کپ بیتکوین ۱۵۵ میلیارد دلار افزایش پیدا میکنه.
🔻اگر این اتفاق بیفته،مارکت کپ بیتکوین میتونه بین ۸۲ تا ۱۶۵ درصد رشد کنه و قیمت بیتکوین به محدوده ۵۰ تا ۷۳ هزار دلار برسه،باید ببینیم که این اتفاق میفته یا صرفا یک پیش بینی هستش و المانهای زیادی برای رخ دادن این موضوع وجود داره!
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍22
Forwarded from Wallex | صفحه رسمی والکس
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌بات جدید والکس با استراتژی مارجین گرید رونمایی شد!
«مارجین گرید» دستیار هوشمند شما در موقعیتهای شورت و لانگ برای خلق فرصت سود است.
🔹این بات میتواند حین معامله به شما وام نیز اختصاص دهد تا از آن بهعنوان ضریب 1X استفاده کنید.
🔹این بات را به کار بگیرید تا کسب سود در بازارهای نزولی و صعودی را خودکار کنید.
🔗همین حالا بات مارجین گرید را فعال کنید!
https://wlx.info/8ok
————————-
@wallexchange
«مارجین گرید» دستیار هوشمند شما در موقعیتهای شورت و لانگ برای خلق فرصت سود است.
🔹این بات میتواند حین معامله به شما وام نیز اختصاص دهد تا از آن بهعنوان ضریب 1X استفاده کنید.
🔹این بات را به کار بگیرید تا کسب سود در بازارهای نزولی و صعودی را خودکار کنید.
🔗همین حالا بات مارجین گرید را فعال کنید!
https://wlx.info/8ok
————————-
@wallexchange
👍10
🔴ویتالیک بوترین(بنیانگذار اتریوم)از سال 2018 تا به الان اتریوم نفروخته!
🔻ویتالیک بوترین(خالق اتریوم) خبرهایی رو مبنی بر فروش اتریومهای خودش رو تکذیب کرده و مدعی شده که هر انتقالی از کیفپولش برای کمکهای خیریه بوده.
🔻ویتالیک در بیانهای نسبت به خبرهایی که مطرح میشه مبنی بر فروختن اتریومهای خودش واکنش نشون داده و گفته که از سال 2018 تا به الان فروشی نداشته و عمدتا به موسسههای غیرانتفاعی و خیریه و پروژههای دیگه کمک میکنه و اونها برای تامین هزینههاشون دست به فروش اتریوم میزنن.
🔻ویتالیک یک شفافیتی رو بعد از گزارش انتقال 15 میلیون دلار USDC از یکی از کیفپولهایش به صرافی Gemini در مارکت ایجاد کرد.
🔻همچنین حمایت بیچون و چرای ویتالیک از اتریوم یک خبر خوب برای هولدرهای اتریوم و اکوسیستم اتریوم میتونه باشه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻ویتالیک بوترین(خالق اتریوم) خبرهایی رو مبنی بر فروش اتریومهای خودش رو تکذیب کرده و مدعی شده که هر انتقالی از کیفپولش برای کمکهای خیریه بوده.
🔻ویتالیک در بیانهای نسبت به خبرهایی که مطرح میشه مبنی بر فروختن اتریومهای خودش واکنش نشون داده و گفته که از سال 2018 تا به الان فروشی نداشته و عمدتا به موسسههای غیرانتفاعی و خیریه و پروژههای دیگه کمک میکنه و اونها برای تامین هزینههاشون دست به فروش اتریوم میزنن.
🔻ویتالیک یک شفافیتی رو بعد از گزارش انتقال 15 میلیون دلار USDC از یکی از کیفپولهایش به صرافی Gemini در مارکت ایجاد کرد.
🔻همچنین حمایت بیچون و چرای ویتالیک از اتریوم یک خبر خوب برای هولدرهای اتریوم و اکوسیستم اتریوم میتونه باشه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍14❤4🔥2
🔴فعالیتهای هرمی کریپتویی
ممنوع؛
🔻پیامک مهم دادگستری استان تهران که بهطور گسترده پخش شده
🔻در این اطلاعیه هشدار داده شده که فعالیتهای هرمی و پانزی که در حوزه کریپتو وجود داره غیرقانونیه
‼️دوستان لطفا مراقب سرمایه و آینده خودتوت باشید. در این نوع پروژههای پانزی و هرمی بازنده اصلی ما هستیم
لطفا با وعده و وعید طمع نکنید.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
ممنوع؛
🔻پیامک مهم دادگستری استان تهران که بهطور گسترده پخش شده
🔻در این اطلاعیه هشدار داده شده که فعالیتهای هرمی و پانزی که در حوزه کریپتو وجود داره غیرقانونیه
‼️دوستان لطفا مراقب سرمایه و آینده خودتوت باشید. در این نوع پروژههای پانزی و هرمی بازنده اصلی ما هستیم
لطفا با وعده و وعید طمع نکنید.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
👍30🙏1
🔴تسلا هیچ بیتکوینی نفروخته
🔻تسلا، اعلام کرد که هیچ یک از ۳۲۱،۰۰۰،۰۰۰ میلیون دلار بیتکوین خودش رو نفروخته و درحال نگهداری اوناست.. طبق گزارش، این شرکت هیچ بیتکوینی نخریده و هیچ بیتکوین ذخیره خودش رو نفروخته.
🔻میزان دارایی بیت کوین تسلا از اول سال حتی با افزایش قیمت بیت کوین ثابت موند. این سومین سه ماهه متوالیه که تسلا هیچ تغییری در دارایی بیت کوین خودش ایجاد نمیکنه
#کم_اهمیت
@Bitpull_Crypto
🔻تسلا، اعلام کرد که هیچ یک از ۳۲۱،۰۰۰،۰۰۰ میلیون دلار بیتکوین خودش رو نفروخته و درحال نگهداری اوناست.. طبق گزارش، این شرکت هیچ بیتکوینی نخریده و هیچ بیتکوین ذخیره خودش رو نفروخته.
🔻میزان دارایی بیت کوین تسلا از اول سال حتی با افزایش قیمت بیت کوین ثابت موند. این سومین سه ماهه متوالیه که تسلا هیچ تغییری در دارایی بیت کوین خودش ایجاد نمیکنه
#کم_اهمیت
@Bitpull_Crypto
👍19❤1
🔴بلاکچین APTOS بیشتر از چهار ساعت از کار افتاد
🔻اکانت رسمی APTOSدر یک توییتی گفت که بخاطر شلوغی شبکه،بلاکچین بیش از چهار ساعت فعالیت نداشته که این مشکل حل شده و شبکه به حالت عادی برگشته
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻اکانت رسمی APTOSدر یک توییتی گفت که بخاطر شلوغی شبکه،بلاکچین بیش از چهار ساعت فعالیت نداشته که این مشکل حل شده و شبکه به حالت عادی برگشته
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍14🤔2
🔵On-Chain🔵
🔵برترین پروژههای حوزه وامدهی کریپتو
🔹مطابق تصویر در 180 روز گذشته از بین پروژههای برتر حوزه Lending فقط 3 پروژه Aave.Rdnt,Venus بودن که تونستن سودآوری داشته باشن.
🔹منظور از سودآوری ،میزان درآمد هر یک از این پروژهها در به صورت میانگین در هر روز هستش،که فقط این 3 پروژه تونستن درآمدزایی خوبی رو داشته باشن.
🔹در این مدت نقدینگی زیادی وارد مارکت کریپتو نشده،بنابراین حتما حواستون به پروژههایی که عملکرد خوبی دارن باشه، این 3 پروژه هم در بولران بعدی مارکت میتونن روند صعودی خوبی رو داشته باشن.
#آنچین
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔵برترین پروژههای حوزه وامدهی کریپتو
🔹مطابق تصویر در 180 روز گذشته از بین پروژههای برتر حوزه Lending فقط 3 پروژه Aave.Rdnt,Venus بودن که تونستن سودآوری داشته باشن.
🔹منظور از سودآوری ،میزان درآمد هر یک از این پروژهها در به صورت میانگین در هر روز هستش،که فقط این 3 پروژه تونستن درآمدزایی خوبی رو داشته باشن.
🔹در این مدت نقدینگی زیادی وارد مارکت کریپتو نشده،بنابراین حتما حواستون به پروژههایی که عملکرد خوبی دارن باشه، این 3 پروژه هم در بولران بعدی مارکت میتونن روند صعودی خوبی رو داشته باشن.
#آنچین
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍13
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📌بات جدید والکس با استراتژی مارجین گرید رونمایی شد!
«مارجین گرید» دستیار هوشمند شما در موقعیتهای شورت و لانگ برای خلق فرصت سود است.
🔹این بات میتواند حین معامله به شما وام نیز اختصاص دهد تا از آن بهعنوان ضریب 1X استفاده کنید.
🔹این بات را به کار بگیرید تا کسب سود در بازارهای نزولی و صعودی را خودکار کنید.
🔗همین حالا بات مارجین گرید را فعال کنید!
https://wlx.info/8ok
#تبلیغ
«مارجین گرید» دستیار هوشمند شما در موقعیتهای شورت و لانگ برای خلق فرصت سود است.
🔹این بات میتواند حین معامله به شما وام نیز اختصاص دهد تا از آن بهعنوان ضریب 1X استفاده کنید.
🔹این بات را به کار بگیرید تا کسب سود در بازارهای نزولی و صعودی را خودکار کنید.
🔗همین حالا بات مارجین گرید را فعال کنید!
https://wlx.info/8ok
#تبلیغ
👍15🤔2
🔴تکلیف ETFهای اسپات بیتکوین سال آینده مشخص میشه؟
🔻گری گنسلر(رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا)بعد از نظرات مختلفی که در مورد زمان تایید شدن ETFهای اسپات بیتکوین توسط افراد مختلف مطرح شد،به نوعی تکلیف همرو مشخص کرد و احتمالا زمان تصمیم گیری به سال آینده موکول میشه.
🔻در تصویر تاریخ Deadlineهای مختلف Sec مشخص شده و مثل اینکه گنسلر میخواد از تمام زمانی که داره استفاده کنه و بعدش این درخواستها رو تایید یا رد کنه.
🔻همچنین گنسلر گفته به دلیل اینکه همچنان در حال بررسی و صحبت با شرکتهای درخواست کننده ETF بیتکوین هستن،هنوز به مرحله تصمیمگیری نرسیدن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻گری گنسلر(رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا)بعد از نظرات مختلفی که در مورد زمان تایید شدن ETFهای اسپات بیتکوین توسط افراد مختلف مطرح شد،به نوعی تکلیف همرو مشخص کرد و احتمالا زمان تصمیم گیری به سال آینده موکول میشه.
🔻در تصویر تاریخ Deadlineهای مختلف Sec مشخص شده و مثل اینکه گنسلر میخواد از تمام زمانی که داره استفاده کنه و بعدش این درخواستها رو تایید یا رد کنه.
🔻همچنین گنسلر گفته به دلیل اینکه همچنان در حال بررسی و صحبت با شرکتهای درخواست کننده ETF بیتکوین هستن،هنوز به مرحله تصمیمگیری نرسیدن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍18❤2
‼️ پیشنهاد میکنیم حتما این پستمون رو ببینید؛
هم ماجرای کامل دستکاری قیمت بیتکوین رو روایت کردیم و هم قیمت بیتکوین در سناریو های مختلف رو بررسی میکنیم.
لینک پست:
https://www.instagram.com/reel/Cyi7wATokBk/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
@Bitpull_Crypto
هم ماجرای کامل دستکاری قیمت بیتکوین رو روایت کردیم و هم قیمت بیتکوین در سناریو های مختلف رو بررسی میکنیم.
لینک پست:
https://www.instagram.com/reel/Cyi7wATokBk/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
@Bitpull_Crypto
❤11👍5🤔1
🔴 پیروزی دیگهای برای ریپل و کریپتو!
🔻کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از تمام اتهاماتش نسبت به مدیرعامل و مدیر اجرایی ریپل عقب نشینی کرد.
🔻این یک پیروزی حقوقی بزرگ برای تیم ریپل هستش اما هنوز نتیجه نهایی دادگاه ریپل و SEC مشخص نشده
🔻البته خیلی از کارشناسا باتوجه به پیروزیهای حقوقی اخیر نسبت به رای نهایی هم خوشبین هستن.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
🔻کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از تمام اتهاماتش نسبت به مدیرعامل و مدیر اجرایی ریپل عقب نشینی کرد.
🔻این یک پیروزی حقوقی بزرگ برای تیم ریپل هستش اما هنوز نتیجه نهایی دادگاه ریپل و SEC مشخص نشده
🔻البته خیلی از کارشناسا باتوجه به پیروزیهای حقوقی اخیر نسبت به رای نهایی هم خوشبین هستن.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
👍28❤2
🎉کلاب اختصاصی بیتپول یکساله شد🎉
🌟به همین مناسبت برای تمام همراهان بیتپول یک سورپرایز ویژه تدارک دیدیم
‼️اگر میخوای این سورپرایز و هدیه رو بگیری این. استوری رو حتما ببین:
لینک استوری:
https://instagram.com/stories/bitpull_crypto/3217623836828740603?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
@Bitpull_Crypto
🌟به همین مناسبت برای تمام همراهان بیتپول یک سورپرایز ویژه تدارک دیدیم
‼️اگر میخوای این سورپرایز و هدیه رو بگیری این. استوری رو حتما ببین:
لینک استوری:
https://instagram.com/stories/bitpull_crypto/3217623836828740603?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
@Bitpull_Crypto
❤12👍4
🔴خبرهای خوب برای ETFهای اسپات بیتکوین
🔻کمپانیهای بزرگ Fidelity و BlackRock که جزو کمپانیهای بزرگ درخواست کننده ETF اسپات بیتکوین هستن،درخواستهای خودشون رو برای کمیسیون بورس و اوراق بهادر آپدیت کردن و نسخه بروز شده اون رو برای SEC ارسال کردن.
🔻معمولا دلیل این آپدیتها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی هستش که SEC میتونه از اونها استفاده کنه و درخواست این کمپانیها رو رد کنه، انجام میشه.
🔻این خبر خیلی میتونه امیدوار کننده و مثبت باشه و احتمال تایید شدن ETFهای بیتکوین رو بیشتر کنه، و نشون دهنده تمایل زیاد این کمپانیها برای تایید شدن درخواستشون از سمت SEC هستش.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻کمپانیهای بزرگ Fidelity و BlackRock که جزو کمپانیهای بزرگ درخواست کننده ETF اسپات بیتکوین هستن،درخواستهای خودشون رو برای کمیسیون بورس و اوراق بهادر آپدیت کردن و نسخه بروز شده اون رو برای SEC ارسال کردن.
🔻معمولا دلیل این آپدیتها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی هستش که SEC میتونه از اونها استفاده کنه و درخواست این کمپانیها رو رد کنه، انجام میشه.
🔻این خبر خیلی میتونه امیدوار کننده و مثبت باشه و احتمال تایید شدن ETFهای بیتکوین رو بیشتر کنه، و نشون دهنده تمایل زیاد این کمپانیها برای تایید شدن درخواستشون از سمت SEC هستش.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍29❤3🤔2🔥1
🔴ِصرافی DYDX رقیب Uniswap میشه؟
🔻صرافی غیرمتمرکز DYDX که تمرکزش بر روی معاملات فیوچرز بر بستر غیرمتمرکز هستش،اعلام کرده که کاربرها میتونن در نسخه 4 این پلتفرم بدون پرداخت هیچ کارمزدی معاملات خودشون رو انجام بدن.
🔻تیم این پروژه تصمیم گرفته که به یک شرکتی تبدیل بشن که به عموم مردم به صورت رایگان خدمات بدن و با این کار خیلی بعیده که این صرافی از لحاظ حجم معاملات بتونه رقیبی داشته باشه.
🔻جالب از همه اینه که صرافی Uniswap اخیرا اعلام کرده بود که میخواد 0.15 درصد کارمزد از سواپ بعضی از توکنها بگیره و DYDX هم با اینکه تمرکزش بر روی معاملات فیوچرز هستش ولی به دلیل اینکه امکان سواپ برخی توکنها روی این صرافی وجود داره،کار رو برای Uniswap میتونه سخت کنه و یک رقیب جدی واسش باشه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻صرافی غیرمتمرکز DYDX که تمرکزش بر روی معاملات فیوچرز بر بستر غیرمتمرکز هستش،اعلام کرده که کاربرها میتونن در نسخه 4 این پلتفرم بدون پرداخت هیچ کارمزدی معاملات خودشون رو انجام بدن.
🔻تیم این پروژه تصمیم گرفته که به یک شرکتی تبدیل بشن که به عموم مردم به صورت رایگان خدمات بدن و با این کار خیلی بعیده که این صرافی از لحاظ حجم معاملات بتونه رقیبی داشته باشه.
🔻جالب از همه اینه که صرافی Uniswap اخیرا اعلام کرده بود که میخواد 0.15 درصد کارمزد از سواپ بعضی از توکنها بگیره و DYDX هم با اینکه تمرکزش بر روی معاملات فیوچرز هستش ولی به دلیل اینکه امکان سواپ برخی توکنها روی این صرافی وجود داره،کار رو برای Uniswap میتونه سخت کنه و یک رقیب جدی واسش باشه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍20
🔴رشد نسبتا خوب مارکت کپ استیبل کوینها در ماه اخیر
🔻در ماه اخیر نقدینگی خیلی خوب 1.23 میلیارد دلاری وارد مارکت کپ استیبل کوینها شده و این میتونه خبر خوبی باشه.
🔻این اتفاق در حالی افتاده که بیتکوین 8 درصد رشد رو در ماه اخیر داشته و این ورودی میتونه از سمت علاقه موسسات و افراد به بیتکوین و برخی حوزهها با ایدههای جدید بوده باشه.
🔻یکی از حوزههایی که اخیرا خیلی خوب تونسته توجه زیادی رو به خودش جلب کنه حوزه RWA هستش و میزان دارایی قفل شده در این حوزه رشد خوبی رو داشته و به 5.7 میلیارد دلار رسیده.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻در ماه اخیر نقدینگی خیلی خوب 1.23 میلیارد دلاری وارد مارکت کپ استیبل کوینها شده و این میتونه خبر خوبی باشه.
🔻این اتفاق در حالی افتاده که بیتکوین 8 درصد رشد رو در ماه اخیر داشته و این ورودی میتونه از سمت علاقه موسسات و افراد به بیتکوین و برخی حوزهها با ایدههای جدید بوده باشه.
🔻یکی از حوزههایی که اخیرا خیلی خوب تونسته توجه زیادی رو به خودش جلب کنه حوزه RWA هستش و میزان دارایی قفل شده در این حوزه رشد خوبی رو داشته و به 5.7 میلیارد دلار رسیده.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍15❤1
🔴اختلال تراکنشها در شبکه Tezos بر روی کیفپولهای لجر
🔻کمپانی Ledger در اکانت X(توییتر سابق) خودش اعلام کرده که تراکنشها بر روی شبکه XTZ با مشکل مواجه شده و تایید نمیشن،برای همین سعی کنید که فعلا تراکنشی رو بر روی شبکه تزوس انجام ندید تا مشکل برطرف بشه.
🔻همچنین اعلام شده که این مشکل به زودی حل میشه و اگر تراکنشی روی حالت Pending دارید نگران نباشید.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻کمپانی Ledger در اکانت X(توییتر سابق) خودش اعلام کرده که تراکنشها بر روی شبکه XTZ با مشکل مواجه شده و تایید نمیشن،برای همین سعی کنید که فعلا تراکنشی رو بر روی شبکه تزوس انجام ندید تا مشکل برطرف بشه.
🔻همچنین اعلام شده که این مشکل به زودی حل میشه و اگر تراکنشی روی حالت Pending دارید نگران نباشید.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍13