🔴تتر مجوز صدور یک میلیارد دلار استیبلکوین در شبکه ترون رو صادر کرد
🔻مدیر ارشد فناوری تتر، در واکنش به این خبر گفت که از این توکنهای تتر برای تامین نقدینگی شبکه ترون استفاده میشه که درحالحاضر صرفاً مجوز صدور این استیبل کوینها تأیید شده.
🔻درحالیکه الان ۴۲.۸میلیارد دلار تتر در شبکه ترون در گردشه، ارزش موجودی در گردش این استیبل کوین در شبکه اتریوم به حدود ۳۹میلیارد دلار میرسه
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻مدیر ارشد فناوری تتر، در واکنش به این خبر گفت که از این توکنهای تتر برای تامین نقدینگی شبکه ترون استفاده میشه که درحالحاضر صرفاً مجوز صدور این استیبل کوینها تأیید شده.
🔻درحالیکه الان ۴۲.۸میلیارد دلار تتر در شبکه ترون در گردشه، ارزش موجودی در گردش این استیبل کوین در شبکه اتریوم به حدود ۳۹میلیارد دلار میرسه
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔥14👍6
🟠داستان ایردراپ جدید آپتیمیسم(OP) چیه؟ 🟠
🔶 پروژه آپتیمیسم راند سوم ایردراپ خودش رو به 31,870 آدرس واجد شرایط به صورت مستقیم به والت هاشون فرستاده،حالا شاید سوال پیش بیاد آیا به همه تعلق گرفته؟
🔸معیارهای راند سوم ایردراپ OP مثل راند قبلی بازم Governance، دلیگیت کردن و رای گیری بود که OP سعی کرده بود شرایط رو سخت تر کنه.
🔸از طریق این فرمول میتونید محاسبه کنید که امتیازتون چقدره:
تعداد توکنی که دلیگیت کردین ضربدر تعداد روزهای دلیگیت.
باید امتیازتون حداقل 18 هزار باشه تا شامل بشین.
بازه زمانی که باید دلیگیت میکردین باید بین july 20 تا jan 20 بوده باشه.
🔸از طریق این لینک هم میتونید چک کنید که آدرس کیف پولتون شامل ایردراپ شده یا خیر.
🔸از طریق این لینک هم میتونین جزئیات مختلفی که برای این ایردراپ توسط کامیونیتی پروژه گفته شده اطلاع پیدا کنید.
🔸این نکته رو هم یادتون،اکثرا افرادی که شامل این ایردراپ شدن جزو کاربرهای فعال این پروژه بودن،اگر شامل نشدید نگران نباشید که پروژههای خوب زیادی هستن که زمان کافی برای انجام تراکنش روی شبکههاشون برای شامل شدن ایردارپشون باقی مونده.
@Bitpull_Crypto
🔶 پروژه آپتیمیسم راند سوم ایردراپ خودش رو به 31,870 آدرس واجد شرایط به صورت مستقیم به والت هاشون فرستاده،حالا شاید سوال پیش بیاد آیا به همه تعلق گرفته؟
🔸معیارهای راند سوم ایردراپ OP مثل راند قبلی بازم Governance، دلیگیت کردن و رای گیری بود که OP سعی کرده بود شرایط رو سخت تر کنه.
🔸از طریق این فرمول میتونید محاسبه کنید که امتیازتون چقدره:
تعداد توکنی که دلیگیت کردین ضربدر تعداد روزهای دلیگیت.
باید امتیازتون حداقل 18 هزار باشه تا شامل بشین.
بازه زمانی که باید دلیگیت میکردین باید بین july 20 تا jan 20 بوده باشه.
🔸از طریق این لینک هم میتونید چک کنید که آدرس کیف پولتون شامل ایردراپ شده یا خیر.
🔸از طریق این لینک هم میتونین جزئیات مختلفی که برای این ایردراپ توسط کامیونیتی پروژه گفته شده اطلاع پیدا کنید.
🔸این نکته رو هم یادتون،اکثرا افرادی که شامل این ایردراپ شدن جزو کاربرهای فعال این پروژه بودن،اگر شامل نشدید نگران نباشید که پروژههای خوب زیادی هستن که زمان کافی برای انجام تراکنش روی شبکههاشون برای شامل شدن ایردارپشون باقی مونده.
@Bitpull_Crypto
👍14
🌟طرح بزرگ بیتپول🌟
مرحله چهارم این طرح شروع شد...
📍اولین دوره کپسولی رایگان :
«مدیریت سرمایه در فارکس»
برای تماشا و یا دانلود این دوره کپسولی وارد لینک زیر بشید:
ا🔸____لینک____🔸ا
@Bitpull_Crypto
مرحله چهارم این طرح شروع شد...
📍اولین دوره کپسولی رایگان :
«مدیریت سرمایه در فارکس»
برای تماشا و یا دانلود این دوره کپسولی وارد لینک زیر بشید:
ا🔸____لینک____🔸ا
@Bitpull_Crypto
👍12❤1
🌟طرح بزرگ بیتپول🌟
مرحله چهارم این طرح شروع شد...
📍دومین دوره کپسولی رایگان :
«معاملهگری در دنیای غیرمتمرکز»
برای تماشا و یا دانلود این دوره کپسولی وارد لینک زیر بشید:
ا🔸____لینک____🔸ا
@Bitpull_Crypto
مرحله چهارم این طرح شروع شد...
📍دومین دوره کپسولی رایگان :
«معاملهگری در دنیای غیرمتمرکز»
برای تماشا و یا دانلود این دوره کپسولی وارد لینک زیر بشید:
ا🔸____لینک____🔸ا
@Bitpull_Crypto
👍14🔥2
🔴 پروژه Injective خبر از راه اندازی InEVM به کمک Caldera داد.
🔻 این نوآوری به توسعه دهندگان Solana و Cosmos این امکان رو میده تا بدون نیاز به کد نویسی برنامه های خودشون رو به Injective منتقل کنن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻 این نوآوری به توسعه دهندگان Solana و Cosmos این امکان رو میده تا بدون نیاز به کد نویسی برنامه های خودشون رو به Injective منتقل کنن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
❤11👍3
🔴کمپانی Circle به صورت رسمی اعلام کرد که از این به بعد استیبلکوین USDC به صورت Native روی شبکه Polkadot در دسترس قرار میگیره.
#مهم
@Bitpull_Crypto
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍13
🔴هک پروتکل Balancer و سرقت 238 هزار دلار
🔻پروتکل بالانسر مورد حمله هکرها قرار گرفته و 238 هزار دلار از این پروتکل به سرقت رفته و این چندمین باره که این پروتکل مورد حمله هکرها قرار میگیره.
🔻نوع هک این پلتفرم به این صورت بوده که بعد از باز کردن سایت از کاربرها خواسته میشده تا روی شبکهای که بیشترین دارایی کاربرها قرار داره یک تراکنش جعلی رو تایید کنن و کیف پولشون خالی میشده.
🔻پلتفرم بالانسر به کاربرهای خودش هشدار داده که تا برطرف شدن این مشکل از این پلتفرم استفاده نکنن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻پروتکل بالانسر مورد حمله هکرها قرار گرفته و 238 هزار دلار از این پروتکل به سرقت رفته و این چندمین باره که این پروتکل مورد حمله هکرها قرار میگیره.
🔻نوع هک این پلتفرم به این صورت بوده که بعد از باز کردن سایت از کاربرها خواسته میشده تا روی شبکهای که بیشترین دارایی کاربرها قرار داره یک تراکنش جعلی رو تایید کنن و کیف پولشون خالی میشده.
🔻پلتفرم بالانسر به کاربرهای خودش هشدار داده که تا برطرف شدن این مشکل از این پلتفرم استفاده نکنن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍10❤3
🔴صرافی COINEX سیستم واریز و برداشت رو از فردا فعال میکنه!
‼️حواستون باشه از آدرس والتهای قدیمی صرافی برای تراکنش استفاده نکنید.
#مهم
@Bitpull_Crypto
‼️حواستون باشه از آدرس والتهای قدیمی صرافی برای تراکنش استفاده نکنید.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍23
🔴پروتکل WORMHOLE با پروتکل کراسچین Circle ادغام شد
🔻 این ادغام، امکان انتقال USDC از طریق بریج های مبتنی WORMHOLE رو بین شبکههای اتریوم، آربیتروم، آپتیمیزم و اولانچ فراهم میکنه.
🔻تیم Wormhole ادعا کرد که ادغام جدید مشکلات نقدینگی و سردرگمی کاربران رو کاهش میده.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻 این ادغام، امکان انتقال USDC از طریق بریج های مبتنی WORMHOLE رو بین شبکههای اتریوم، آربیتروم، آپتیمیزم و اولانچ فراهم میکنه.
🔻تیم Wormhole ادعا کرد که ادغام جدید مشکلات نقدینگی و سردرگمی کاربران رو کاهش میده.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍13
🔴پشتیبانی صرافی BYBIT از PYUSD
🔻صرافی BYBIT از استیبل کوین پی پال (PYUSD) پشتیبانی میکنه و به قسمت اسپات صرافی خودش، این ارز رو اضافه کرده.
🔻همچنین در حال حاضر کاربرهای صرافی بای بیت میتونن با کارمزد صفر PYUSD/USDT رو معامله کنن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻صرافی BYBIT از استیبل کوین پی پال (PYUSD) پشتیبانی میکنه و به قسمت اسپات صرافی خودش، این ارز رو اضافه کرده.
🔻همچنین در حال حاضر کاربرهای صرافی بای بیت میتونن با کارمزد صفر PYUSD/USDT رو معامله کنن.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍12
🚨فدرال رزرو نرخ بهره رو افزایش نداد و آمریکا با نرخ بهره 5.5 درصدی ادامه خواهد داد.
❤26👍14
🔴به تعویق افتادن مهلت بازپرداخت بدهی طلبکاران صرافی MtGox
🔻صرافی MtGox اعلام کرده که در تاریخ 31 October سال 2024 بدهی طلبکاران خودشو پرداخت میکنه،درصورتی که باید در کمتر از 2 ماه آینده این کار رو انجام میداد.
🔻طبق آمار صرافی MtGox دارای 142000 بیتکوین و 143000 بیتکوین کش و 69 میلیارد ین است، ولی مشخص نیست که دارایی های کریپتویی این صرافی دقیقا کی و به چه صورت نقد میخواد بشه اما مقدار خیلی زیادی هستش و میتونه مارکت رو تحت تاثیر قرار بده.
🔻جالب تر از همه اینه که یکی از مدیرهای این صرافی اعلام کرده که احتمال تغییر دوباره بازپرداخت بدهی طلبکاران این صرافی بازهم وجود داره.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻صرافی MtGox اعلام کرده که در تاریخ 31 October سال 2024 بدهی طلبکاران خودشو پرداخت میکنه،درصورتی که باید در کمتر از 2 ماه آینده این کار رو انجام میداد.
🔻طبق آمار صرافی MtGox دارای 142000 بیتکوین و 143000 بیتکوین کش و 69 میلیارد ین است، ولی مشخص نیست که دارایی های کریپتویی این صرافی دقیقا کی و به چه صورت نقد میخواد بشه اما مقدار خیلی زیادی هستش و میتونه مارکت رو تحت تاثیر قرار بده.
🔻جالب تر از همه اینه که یکی از مدیرهای این صرافی اعلام کرده که احتمال تغییر دوباره بازپرداخت بدهی طلبکاران این صرافی بازهم وجود داره.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍17
🔴خبر خوب برای کاربران صرافی Coinex
🔻صرافی Coinex طبق توییتی اعلام کرده که در حال آپدیت زیرساختهای خودشه و تا ساعات آینده امکان Trade و مدیریت دارایی برای کاربران این صرافی فعال بشه و بتونن داراییهای خودشونو در صورت نیاز از این صرافی خارج کنن.
🔻این صرافی 10 روزی میشه که به خاطر حمله هکرها دارایی کاربرهای خودش رو مسدود کرده و کاربرها نمیتونستن داراییهای خودشونو برداشت کنن،که طبق گفته این صرافی به مرور زمان و تا چند ساعت آینده این مشکلات برطرف میشه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻صرافی Coinex طبق توییتی اعلام کرده که در حال آپدیت زیرساختهای خودشه و تا ساعات آینده امکان Trade و مدیریت دارایی برای کاربران این صرافی فعال بشه و بتونن داراییهای خودشونو در صورت نیاز از این صرافی خارج کنن.
🔻این صرافی 10 روزی میشه که به خاطر حمله هکرها دارایی کاربرهای خودش رو مسدود کرده و کاربرها نمیتونستن داراییهای خودشونو برداشت کنن،که طبق گفته این صرافی به مرور زمان و تا چند ساعت آینده این مشکلات برطرف میشه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍20
🔴اولین آپدیت Polygon zkEVM انجام شد
🔻این آپدیت که به نام Dragon Fruit و یا ForkID5 شناخته میشه بهینه سازی هایی رو در این شبکه اعمال کرد از جمله پشتیبانی از آخرین op code اتریوم، به نام PUSH0 و RLP parsing که انتقال داده ها بین ند ها رو استاندارد میکنه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻این آپدیت که به نام Dragon Fruit و یا ForkID5 شناخته میشه بهینه سازی هایی رو در این شبکه اعمال کرد از جمله پشتیبانی از آخرین op code اتریوم، به نام PUSH0 و RLP parsing که انتقال داده ها بین ند ها رو استاندارد میکنه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍15
🔴یک سرمایه گذار، ۴.۴۶میلیون دلار تتر رو به آدرس فیشینگ ارسال کرد!
🔻 دادهها نشون میدن که ۴.۴۶میلیون دلار تتر از کیف پول صرافی کراکن برداشت و در نهایت به یک آدرس فیشینگ ارسال شد
🔻این ۴.۴۶میلیون دلار به یک آدرس مرتبط با صرافی ماینینگ جعلی Coinone ارسال شد. سازمان جهانی مبارزه با کلاهبرداری گفت این نوع کلاهبرداری ماینینگ معمولاً قربانیان رو فریب میده تا اجازه برداشت نامحدود از والت رمزارز خودشون رو بده.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻 دادهها نشون میدن که ۴.۴۶میلیون دلار تتر از کیف پول صرافی کراکن برداشت و در نهایت به یک آدرس فیشینگ ارسال شد
🔻این ۴.۴۶میلیون دلار به یک آدرس مرتبط با صرافی ماینینگ جعلی Coinone ارسال شد. سازمان جهانی مبارزه با کلاهبرداری گفت این نوع کلاهبرداری ماینینگ معمولاً قربانیان رو فریب میده تا اجازه برداشت نامحدود از والت رمزارز خودشون رو بده.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍22
🔴صرافی coinbase به فکر خرید FTX اروپا
🔻اسناد نشون میدن که Coinbase به فکر خرید FTX Europe بوده، ولی هنوز مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده. این صرافی مستقر در آمریکا همچنان در طول این ماه علاقه خودش رو به خرید ادامه داد.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻اسناد نشون میدن که Coinbase به فکر خرید FTX Europe بوده، ولی هنوز مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده. این صرافی مستقر در آمریکا همچنان در طول این ماه علاقه خودش رو به خرید ادامه داد.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍15
🔵On-Chain🔵
🔵برترین پروژههای لایه دومی براساس میزان دارایی قفل شده(TVL)
🔹مطابق تصویر برترین پروژههای لایه دومی براساس TVL رو میبینیم که Base عملکرد خیلی خوبی داشته و بالاتر از Zksync قرار گرفته و ARB و OP هم رتبه های اول و دوم رو در اختیار دارن.
#Arbitrum - $5.65B
#Optimism - $2.59B
#Base - $531M
#zkSync - $433M
#StarkNet - $143M
#Mantle - $87.4M
#Metis - $67.1M
#Linea - 53.8M
#PolygonzkEVM - $39M
#zkSpace - $19.7M
#آنچین
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔵برترین پروژههای لایه دومی براساس میزان دارایی قفل شده(TVL)
🔹مطابق تصویر برترین پروژههای لایه دومی براساس TVL رو میبینیم که Base عملکرد خیلی خوبی داشته و بالاتر از Zksync قرار گرفته و ARB و OP هم رتبه های اول و دوم رو در اختیار دارن.
#Arbitrum - $5.65B
#Optimism - $2.59B
#Base - $531M
#zkSync - $433M
#StarkNet - $143M
#Mantle - $87.4M
#Metis - $67.1M
#Linea - 53.8M
#PolygonzkEVM - $39M
#zkSpace - $19.7M
#آنچین
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍11🔥2