🔴تحت خطر بودن داراییهای افراد در پلتفرم Balancer
🔻پلتفرم وام دهی Balancer اعلام کرده که در استخرهای نقدینگی ورژن2 این پلتفرم آسیب پذیری شناسایی شده و داراییهای افراد در استخرهای نقدینگی تحت خطره و احتمال حمله هکرها وجود داره .
🔻همچنین این پلتفرم توصیه کرده که افراد هرچه سریعتر دارایی های خودشون رو از استخرهای نقدینگی خارج کنن.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
🔻پلتفرم وام دهی Balancer اعلام کرده که در استخرهای نقدینگی ورژن2 این پلتفرم آسیب پذیری شناسایی شده و داراییهای افراد در استخرهای نقدینگی تحت خطره و احتمال حمله هکرها وجود داره .
🔻همچنین این پلتفرم توصیه کرده که افراد هرچه سریعتر دارایی های خودشون رو از استخرهای نقدینگی خارج کنن.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
👍12❤2
🟠 محدودیت جدید Trading view برای کابران عادی
🔸 همهی ما از سایت Trading view استفاده کردیم و همیشه به عنوان یک ابزار کاربردی برای تحلیل کنار دست ما بوده،اخیرا اما اومده یک محدودیتی رو ایجاد کرده و دیگه ما نمیتونیم بیش از 30 تا Asset رو در Watchlist خودمون داشته باشیم.
🔸 اگر شما بیش از 30 تا دارایی رو در واچ خودتون داشته باشید دیگه نمیتونید دارایی به Watchlist خودتون اضافه کنید،پس توصیه میشه که اگر بیش از این تعداد رو در واچ خودتون دارید از حذف کردن بی مورد خودداری کنید.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
🔸 همهی ما از سایت Trading view استفاده کردیم و همیشه به عنوان یک ابزار کاربردی برای تحلیل کنار دست ما بوده،اخیرا اما اومده یک محدودیتی رو ایجاد کرده و دیگه ما نمیتونیم بیش از 30 تا Asset رو در Watchlist خودمون داشته باشیم.
🔸 اگر شما بیش از 30 تا دارایی رو در واچ خودتون داشته باشید دیگه نمیتونید دارایی به Watchlist خودتون اضافه کنید،پس توصیه میشه که اگر بیش از این تعداد رو در واچ خودتون دارید از حذف کردن بی مورد خودداری کنید.
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
👍37🤔3❤1
🟠بررسی پروژههای لایه دومی اتریوم 🟠
🔶همونطور که در تصویر مشخصه در بین پروژههای لایه دومی، آربیتروم از لحاظ مقدار دارایی قفل شده در بین پروژههای لایه دومی پیشتازه و این نشون از اعتماد افراد به این پروژه و Dapp های این شبکه است.
🔸اما نکتهای که وجود داره اینه که رقیبهای خفنی مثل OP، zksync،Baseرو داره که میتونن در آینده جای آربیتروم رو بگیرن،حالا شاید سوال پیش بیاد که دلیل رشد فوق العاده Base در این مدت کوتاه چیه؟
🔸پروژه ی نوپا Base از لحاظ TPS(تعداد تراکنش در هر ثانیه) و هم چنین تعداد تراکنش در 30 روز گذشته در بین پروژههای لایه دومی پیشتاز بوده و چون با همکاری OP ایجاد شده تاثیر مثبتی رو برای OP داشته، یکی از دلایل حجم بالای تراکنش هم به خاطر ایردراپ احتمالیش میتونه باشه.
🔸خلاصه سعی کنید روی شبکههای لایه دومی که توکن ندارن حداقل یک تراکنش بزنید که شاید شامل ایردراپشون بشید،چون میتونن ارزشمند باشن و حواستون هم به OP به خاطر عملکرد فوق العاده Base باشه.
@Bitpull_Crypto
🔶همونطور که در تصویر مشخصه در بین پروژههای لایه دومی، آربیتروم از لحاظ مقدار دارایی قفل شده در بین پروژههای لایه دومی پیشتازه و این نشون از اعتماد افراد به این پروژه و Dapp های این شبکه است.
🔸اما نکتهای که وجود داره اینه که رقیبهای خفنی مثل OP، zksync،Baseرو داره که میتونن در آینده جای آربیتروم رو بگیرن،حالا شاید سوال پیش بیاد که دلیل رشد فوق العاده Base در این مدت کوتاه چیه؟
🔸پروژه ی نوپا Base از لحاظ TPS(تعداد تراکنش در هر ثانیه) و هم چنین تعداد تراکنش در 30 روز گذشته در بین پروژههای لایه دومی پیشتاز بوده و چون با همکاری OP ایجاد شده تاثیر مثبتی رو برای OP داشته، یکی از دلایل حجم بالای تراکنش هم به خاطر ایردراپ احتمالیش میتونه باشه.
🔸خلاصه سعی کنید روی شبکههای لایه دومی که توکن ندارن حداقل یک تراکنش بزنید که شاید شامل ایردراپشون بشید،چون میتونن ارزشمند باشن و حواستون هم به OP به خاطر عملکرد فوق العاده Base باشه.
@Bitpull_Crypto
👍14
🔴واکنش بنیان گذار کاردانو نسبت به فشارهای SEC
🔻چارلز هاسکینسون،بنیان گذار پروژه کاردانو نسبت به فشارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا(SEC) واکنش نشون داد و در مصاحبهای اعلام کرد که SEC تهدیدی برای کاردانو نیستش.
🔻همچنین هاسکینسون سعی کرد خیلی روشن صحبت کنه و این منظور رو برسونه که کاردانو در مسیر درستی قرار داره و SEC نمیتونه مانعی برای کاردانو باشه.
‼️اما نکتهای که وجود داره اینه که هاسکینسون متوجه شده که مردم اعتمادشون نسبت به یک سری از پروژهها از دست رفته و با این حرفها سعی در جلب اعتماد مردم داره،ولی باید ببینیم حرفهای هاسکینسون صحت داره!
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻چارلز هاسکینسون،بنیان گذار پروژه کاردانو نسبت به فشارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا(SEC) واکنش نشون داد و در مصاحبهای اعلام کرد که SEC تهدیدی برای کاردانو نیستش.
🔻همچنین هاسکینسون سعی کرد خیلی روشن صحبت کنه و این منظور رو برسونه که کاردانو در مسیر درستی قرار داره و SEC نمیتونه مانعی برای کاردانو باشه.
‼️اما نکتهای که وجود داره اینه که هاسکینسون متوجه شده که مردم اعتمادشون نسبت به یک سری از پروژهها از دست رفته و با این حرفها سعی در جلب اعتماد مردم داره،ولی باید ببینیم حرفهای هاسکینسون صحت داره!
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍29❤3🤔3
🔴نوسان دوجکوین با توییت ایلان ماسک
🔻قیمت دوجکوین با توییت ایلان ماسک 4درصد پامپ شد
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻قیمت دوجکوین با توییت ایلان ماسک 4درصد پامپ شد
#مهم
@Bitpull_Crypto
🤔14👍7❤3
🟠ایردراپ احتمالی استارک نت 🟠
🔶پروژه استارک نت یکی از پروژه های لایه دومی اتریوم است،که از مکانیزم رول آپ با دانش صفر(ZK- rollups) استفاد می کند به طور کلی پروژه های لایه دومی با هدف افزایش مقیاس پذیری در بلاک چین اتریوم ایجاد شده اند،.
🔸پروژه starknet بخشی از تراکنش ها را در شبکه اصلی اتریوم با استفاد از قراردادهای هوشمند به لایه دوم منتقل می کند و تراکنش ها را به عنوان یک تراکنش واحد تایید می کند و چون کارمزد یک تراکنش پرداخت شده است باعث کاهش کارمزدها در شبکه اتریوم و در نهایت باعث افزایش مقیاس پذیری در بلاک چین اتریوم می شود
🔸پروژه استارک نت توکن ندارد و به همین دلیل امکان دادن ایردارپ آن مانند پروژه های لایه دومی دیگر مثل آربیتروم و آپتیمیسم بسیار بالا می باشد و برای همین ما می خواهیم روی Dapp های مختلف استارک نت تراکنش بزنیم تا شامل ایردراپ احتمالیش بشیم
برای خواندن ادامه مطلب وارد لینک زیر بشید.
لینک سایت
@Bitpull_Crypto
🔶پروژه استارک نت یکی از پروژه های لایه دومی اتریوم است،که از مکانیزم رول آپ با دانش صفر(ZK- rollups) استفاد می کند به طور کلی پروژه های لایه دومی با هدف افزایش مقیاس پذیری در بلاک چین اتریوم ایجاد شده اند،.
🔸پروژه starknet بخشی از تراکنش ها را در شبکه اصلی اتریوم با استفاد از قراردادهای هوشمند به لایه دوم منتقل می کند و تراکنش ها را به عنوان یک تراکنش واحد تایید می کند و چون کارمزد یک تراکنش پرداخت شده است باعث کاهش کارمزدها در شبکه اتریوم و در نهایت باعث افزایش مقیاس پذیری در بلاک چین اتریوم می شود
🔸پروژه استارک نت توکن ندارد و به همین دلیل امکان دادن ایردارپ آن مانند پروژه های لایه دومی دیگر مثل آربیتروم و آپتیمیسم بسیار بالا می باشد و برای همین ما می خواهیم روی Dapp های مختلف استارک نت تراکنش بزنیم تا شامل ایردراپ احتمالیش بشیم
برای خواندن ادامه مطلب وارد لینک زیر بشید.
لینک سایت
@Bitpull_Crypto
👍16
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
🧡سلام بیتپولیهای عزیز🧡 💵کلاسهای رایگان فارکس💵 به خاطر مسائل اقتصادی این روزای کشور🤦🏻♂️ و مردم، تیم ما تصمیم گرفته تا اکثر خدماتشو به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بده. 🙏🏻 در این راستا در مرحله اول برگزاری کلاسهای مقدماتی فارکس رو با کیفیت عالی 🔝و کاملا…
⚠️ توجه توجه ⚠️
🟢 دوستانی که در کلاسهای کاملا رایگان ورود به دنیای فارکس ثبتنام کردن، همین الان وارد کانال آکادمی بیتپول بشن تا ساعت برگزاری کلاسها، شرایط نهایی کردن ثبتنام و لینک ورود به کلاسها رو دریافت کنن.
‼️کلاسها از شنبه شروع میشه پس لطفا سریعتر وارد کانال بشید.
لینک کانال آکادمی بیتپول:
@bitpull_academy_402
🟢 دوستانی که در کلاسهای کاملا رایگان ورود به دنیای فارکس ثبتنام کردن، همین الان وارد کانال آکادمی بیتپول بشن تا ساعت برگزاری کلاسها، شرایط نهایی کردن ثبتنام و لینک ورود به کلاسها رو دریافت کنن.
‼️کلاسها از شنبه شروع میشه پس لطفا سریعتر وارد کانال بشید.
لینک کانال آکادمی بیتپول:
@bitpull_academy_402
🔥10👍7
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
🟠ماجرای ناآرامی امشب روسیه چیه؟ 🔸گروه واگنر یک گروه شبهنظامی و خصوصی بدنام روسی هست که در جنگ روسیه و اوکراین بهکمک ارتش روسیه اومده. 🔸اختلاف این گروه و ارتش روسیه از جایی شروع شد که گروه واگنر برای تصرف شهر باخموت اوکراین تلفات بسیار زیادی داد و ارتش…
منهای کریپتو
🔴 رهبر گروه واگنر کشته شد!
🔻ساعتی قبل خبری مبنی بر سقوط هواپیمای حامل پریگوژین، رهبر گروه شبهنظامی واگنر منتشر شد.
🔻گفته میشه این شخص بهطور کامل در آتش سوخته!
🔻البته ماجرا به اینجا ختم نمیشه ویکسری رسانه ادعا میکنن اسم پریگوژین فقط در لیست مسافران بوده و خودش در هواپیما حضور نداشته.
🔻بههرحال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا انتقام پوتین صورت گرفته یا این تنها یک صحنه سازی بوده!
🔻البته همیشه هم تئوری توطئه جواب نمیده و شاید این حادثه کاملا طبیعی بوده باشه !
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔴 رهبر گروه واگنر کشته شد!
🔻ساعتی قبل خبری مبنی بر سقوط هواپیمای حامل پریگوژین، رهبر گروه شبهنظامی واگنر منتشر شد.
🔻گفته میشه این شخص بهطور کامل در آتش سوخته!
🔻البته ماجرا به اینجا ختم نمیشه ویکسری رسانه ادعا میکنن اسم پریگوژین فقط در لیست مسافران بوده و خودش در هواپیما حضور نداشته.
🔻بههرحال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا انتقام پوتین صورت گرفته یا این تنها یک صحنه سازی بوده!
🔻البته همیشه هم تئوری توطئه جواب نمیده و شاید این حادثه کاملا طبیعی بوده باشه !
#مهم
@Bitpull_Crypto
🤔24👍10❤2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال pinned «⚠️ توجه توجه ⚠️ 🟢 دوستانی که در کلاسهای کاملا رایگان ورود به دنیای فارکس ثبتنام کردن، همین الان وارد کانال آکادمی بیتپول بشن تا ساعت برگزاری کلاسها، شرایط نهایی کردن ثبتنام و لینک ورود به کلاسها رو دریافت کنن. ‼️کلاسها از شنبه شروع میشه پس لطفا سریعتر…»
🔵On-Chain🔵
🔵خرید یکی از نهنگهای اتریوم
🔹مطابق تصویر یکی از نهنگهای اتریوم در یک ماه گذشته بیش از 21 میلیون دلار اتریوم خریده.
🔹این ولت متعلق به Galaxy digital یکی از سرمایه گذارن سازمانی بزرگ کریپتو است،و طی چند مرحله خریدهای خودشو انجام داده.
‼️آدرس کیف پول این نهنگ رو هم واستون قرار میدم حتما سعی کنید که کیف پول این نهنگ رو تحت نظر داشته باشید،و امیدوارم که بدردتون بخوره.
0xf4561c710ba450aab302ffc3557ee59bbce94ca6
#آنچین
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔵خرید یکی از نهنگهای اتریوم
🔹مطابق تصویر یکی از نهنگهای اتریوم در یک ماه گذشته بیش از 21 میلیون دلار اتریوم خریده.
🔹این ولت متعلق به Galaxy digital یکی از سرمایه گذارن سازمانی بزرگ کریپتو است،و طی چند مرحله خریدهای خودشو انجام داده.
‼️آدرس کیف پول این نهنگ رو هم واستون قرار میدم حتما سعی کنید که کیف پول این نهنگ رو تحت نظر داشته باشید،و امیدوارم که بدردتون بخوره.
0xf4561c710ba450aab302ffc3557ee59bbce94ca6
#آنچین
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍18
فوری؛
🔴 ایران عضو بریکس شد.
🔻ایران و پینج کشور عربستان، امارات، اتیوپی، مصر و آرژانتین عضو بریکس شدن
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
🔴 ایران عضو بریکس شد.
🔻ایران و پینج کشور عربستان، امارات، اتیوپی، مصر و آرژانتین عضو بریکس شدن
#خیلی_مهم
@Bitpull_Crypto
🔥41👍11🤔4
🟠 گروه بریکس(BRICS) :
🔶شاید اسم گروه BRICS رو شنیده باشید و براتون سوال پیش اومده باشه که BRICS چیه؟
🔸گروه BRICS فعالیت خودش رو از سال 2009 به صورت غیررسمی با روسیه شروع کرده و با هدف به چالش کشیدن سلطه اقتصادی آمریکا و G7 بر دنیا ایجاد شد.
🔸اسم گروه BRICS از حرف اول 5 کشور عضو BRICS تشکیل شده که این کشورها برزیل،روسیه،هند،چین و آفریقای جنوبی است، و در حال عضوگیری و بزرگ تر کردن گروه خودشه و اخیرا هم 5 کشور به این گروه اضافه شدن.
🔸امارات،عربستان،آرژانتین،ایران،اتوپیا به تازگی به گروه BRICS پیوستن.
@Bitpull_Crypto
🔶شاید اسم گروه BRICS رو شنیده باشید و براتون سوال پیش اومده باشه که BRICS چیه؟
🔸گروه BRICS فعالیت خودش رو از سال 2009 به صورت غیررسمی با روسیه شروع کرده و با هدف به چالش کشیدن سلطه اقتصادی آمریکا و G7 بر دنیا ایجاد شد.
🔸اسم گروه BRICS از حرف اول 5 کشور عضو BRICS تشکیل شده که این کشورها برزیل،روسیه،هند،چین و آفریقای جنوبی است، و در حال عضوگیری و بزرگ تر کردن گروه خودشه و اخیرا هم 5 کشور به این گروه اضافه شدن.
🔸امارات،عربستان،آرژانتین،ایران،اتوپیا به تازگی به گروه BRICS پیوستن.
@Bitpull_Crypto
❤27👍12🤔5
🔴حذف شدن استیک اتریوم در صرافی Bitstamp
🔻صرافی Bitstamp که یکی از صرافیهای قدیمی مارکت به حساب میاد امکان استیک کردن اتریوم رو برای کاربران آمریکایی از ماه بعد متوقف میکنه.
🔻دلیل این کار صرافی Bitstamp میتونه به خاطر فشارهای SEC باشه،چون SEC استیک کردن رو به عنوان یک اوراق بهادری که ثبت نشده میدونه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
🔻صرافی Bitstamp که یکی از صرافیهای قدیمی مارکت به حساب میاد امکان استیک کردن اتریوم رو برای کاربران آمریکایی از ماه بعد متوقف میکنه.
🔻دلیل این کار صرافی Bitstamp میتونه به خاطر فشارهای SEC باشه،چون SEC استیک کردن رو به عنوان یک اوراق بهادری که ثبت نشده میدونه.
#مهم
@Bitpull_Crypto
👍13