This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍50😎10❤7🐳4🕊2💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍37❤11🔥2🐳2💔1😎1
❤52👍10👏6🐳4🔥3
ترامپ: ما باید مسئولیت نجات جهان از یک شر بزرگ را بر عهده بگیریم.
لابد شر ایرانه فرشته نجات هم تویی
@bitpull
لابد شر ایرانه فرشته نجات هم تویی
@bitpull
👍138😎21❤16💔10🕊4🐳3🔥2👏1
👍60❤6🐳2
در موج قبلی اصابت جدیدی گزارش نشد
فیلمای جدید همون اصابت اول از زوایای دیگست
الان هم بین ۵ تا ۱۰ موشک بالستیک دیگه شلیک شد
@Bitpull
فیلمای جدید همون اصابت اول از زوایای دیگست
الان هم بین ۵ تا ۱۰ موشک بالستیک دیگه شلیک شد
@Bitpull
👍55🐳5❤4
👍36🐳5😎5❤3
🚨هشدار جدید IDF
عملیات بعدی طی ساعات آینده
در منطقه 18 تهران خواهد بود
(پایین فرودگاه مهرآباد)
@Bitpull
عملیات بعدی طی ساعات آینده
در منطقه 18 تهران خواهد بود
(پایین فرودگاه مهرآباد)
@Bitpull
💔53👍14❤7🔥7
ساعاتی پیش یک گروه هکری به اسم گنجشک درنده، بیشتر از 48 میلیون دلار از دارایی کاربران نوبیتکس رو به سرقت برده.
تمام دارایی بر روی این آدرس والت که بر روی شبکه Tron هست نگه داری میشه.
TKFuckiRGCTerroristsNoBiTEXy2r7mNX
مقدار دیگهای هم، بر روی شبکههای دیگه به سرقت رفته، اما عمده سرقت بر روی شبکه ترون بوده.
از اسم آدرس هم که مشخصه، حمله تروریستی بوده و نیاز به توصیح بیشتر نیست.
تیم نوبیتکس هم اطلاعیه زده که نگران نباشید و دارایی از دست رفته کاربران رو برمیگردونه.
باید ببینیم که چه واکنش دیگهای رو نوبیتکس در آینده نسبت به این اتفاق از خودش نشون میده.
#هک
#نوبیتکس
@bitpull
تمام دارایی بر روی این آدرس والت که بر روی شبکه Tron هست نگه داری میشه.
TKFuckiRGCTerroristsNoBiTEXy2r7mNX
مقدار دیگهای هم، بر روی شبکههای دیگه به سرقت رفته، اما عمده سرقت بر روی شبکه ترون بوده.
از اسم آدرس هم که مشخصه، حمله تروریستی بوده و نیاز به توصیح بیشتر نیست.
تیم نوبیتکس هم اطلاعیه زده که نگران نباشید و دارایی از دست رفته کاربران رو برمیگردونه.
باید ببینیم که چه واکنش دیگهای رو نوبیتکس در آینده نسبت به این اتفاق از خودش نشون میده.
#هک
#نوبیتکس
@bitpull
💔87❤22👍13🐳5👏3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
Photo
👍41❤10😎2🔥1
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
🔴سخنگوی دولت: حمله سایبری به بانکهای سپه و پاسارگارد در عملکرد بوده و نه در دارایی مردم، نگران نباشید
@ecoline
@ecoline
👍44❤15
فعلا برداشتها در اکثر صرافیها متوقفه
به همین خاطره که تتر سنگین داره میریزه
چون مردم فروختن ریال برداشت کنن
@Bitpull
به همین خاطره که تتر سنگین داره میریزه
چون مردم فروختن ریال برداشت کنن
@Bitpull
👍41❤10💔9