Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در مورد این F35 یه چیزی بهتون بگم عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه رادارش احتمالا بمب افکن B2 هم میتونه شناسایی کنه @Bitpull
ولی شناسایی یه بحثه
زدن یه بحث دیگه
بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد
که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم
چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده
فقط و فقط در اختیار آمریکاست
@Bitpull
زدن یه بحث دیگه
بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد
که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم
چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده
فقط و فقط در اختیار آمریکاست
@Bitpull
👍119❤20🙏4🐳2🕊1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ولی شناسایی یه بحثه زدن یه بحث دیگه بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده فقط و فقط در اختیار آمریکاست @Bitpull
حالا این F22 که فقط در اختیار آمریکاست
سطح مقطع راداری یا به اصطلاح
Radar Cross Section (RSC)
کمتری نسبت به B2 و F35 داره
میدونید اسم کمپانی سازندهش چیه؟
@Bitpull
سطح مقطع راداری یا به اصطلاح
Radar Cross Section (RSC)
کمتری نسبت به B2 و F35 داره
میدونید اسم کمپانی سازندهش چیه؟
@Bitpull
❤53👍30🙏3
اسم کمپانی سازنده، لاکهید مارتین
Lockheed Martin
هست
هواپیماهای
F35
F22
C130
U2
سامانههای موشکی
Patriot
THAAD
JASSM
Trident
و کلی محصول دیگه داره این شرکت آمریکایی
@Bitpull
Lockheed Martin
هست
هواپیماهای
F35
F22
C130
U2
سامانههای موشکی
Patriot
THAAD
JASSM
Trident
و کلی محصول دیگه داره این شرکت آمریکایی
@Bitpull
👍60❤12🕊3
سهام داره؟ بله
LMT
نمودار ماهانه رو دقت کنید
تا دلتون بخواد سودده بوده
پس چرا جنگ باید در دنیا متوقف شه؟
@Bitpull
LMT
نمودار ماهانه رو دقت کنید
تا دلتون بخواد سودده بوده
پس چرا جنگ باید در دنیا متوقف شه؟
@Bitpull
👍90❤11👏8🕊2
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
👍68🔥10❤6👏1
👍97❤17🙏5👏2
👍81❤13🔥7👏2
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍46❤14🔥2👏1🙏1
احتمالا موجهای بعدی حمله به زودی شروع شه
پروتکلهارو رعایت کنید
فقط فیلمبرداری روی هوا باشه
به هیچ وجه محل لانچ موشکهارو فیلم نگیرید
@Bitpull
پروتکلهارو رعایت کنید
فقط فیلمبرداری روی هوا باشه
به هیچ وجه محل لانچ موشکهارو فیلم نگیرید
@Bitpull
👍111❤23🙏6🐳2👏1
👍35💔27🔥2❤1