گاها در طول روز، در اینستا، در پشتیبانی
صحبتهایی رو میبینیم که از حمله اسرائیل به ایران خوشحال هستن
میفهمم، ناراحتی از شرایط کشور برای یکی دو روز نیست، اقتصاد، نوع رفتار با مردم، نوع رفتار با زنها و دخترها
واقعههای پی در پی به خصوص توی این چند سال اخیر
همه رو ناراضی کرده
تقریبا 90 درصد، نسبت به اقتصاد و سیاست کشورمون نظر مشابه به هم داریم
اما نکنه از کشته شدن جوون ایرانی خوشحال شید
اون سربازی که پشت سیستم پدافند نشسته تا از خاکش دفاع کنه گناهی نداره
زن و بچههایی که این چند روز مردن گناهی نداشتن
اون بیچارهای که ماشینش در اثر موج انفجار از بین رفته گناهی نداشته
مبادا از این اتفاقات خوشحال باشیدا
خونمون اینجاست، قلبمون اینجاست، کلمه ایران با همه چیز برامون فرق داره
کلمه ایران ریشه 40 50 ساله ندارهها، ریشه چندهزار ساله داره
@Bitpull
صحبتهایی رو میبینیم که از حمله اسرائیل به ایران خوشحال هستن
میفهمم، ناراحتی از شرایط کشور برای یکی دو روز نیست، اقتصاد، نوع رفتار با مردم، نوع رفتار با زنها و دخترها
واقعههای پی در پی به خصوص توی این چند سال اخیر
همه رو ناراضی کرده
تقریبا 90 درصد، نسبت به اقتصاد و سیاست کشورمون نظر مشابه به هم داریم
اما نکنه از کشته شدن جوون ایرانی خوشحال شید
اون سربازی که پشت سیستم پدافند نشسته تا از خاکش دفاع کنه گناهی نداره
زن و بچههایی که این چند روز مردن گناهی نداشتن
اون بیچارهای که ماشینش در اثر موج انفجار از بین رفته گناهی نداشته
مبادا از این اتفاقات خوشحال باشیدا
خونمون اینجاست، قلبمون اینجاست، کلمه ایران با همه چیز برامون فرق داره
کلمه ایران ریشه 40 50 ساله ندارهها، ریشه چندهزار ساله داره
@Bitpull
5❤270👍57💔15👏12🙏6😎3🐳2
🚨 موج جدید حملات اسرائیل شروع شد
تبریز، تهران، اصفهان، بندرعباس، ملارد
همین حالا پدافندها در حال فعالیت هستن.
@Bitpull
تبریز، تهران، اصفهان، بندرعباس، ملارد
همین حالا پدافندها در حال فعالیت هستن.
@Bitpull
👍63❤24💔11😎2👏1
لطفا روی پشت بام نرید
در فضای باز نباشید
انهدام هر کدوم از این پهپادها
باعث میشه کلی اجسام خرد شده و داغ با سرعت زیاد به سمت زمین بیاد
جدی بگیرید!
@Bitpull
در فضای باز نباشید
انهدام هر کدوم از این پهپادها
باعث میشه کلی اجسام خرد شده و داغ با سرعت زیاد به سمت زمین بیاد
جدی بگیرید!
@Bitpull
👍93❤13🙏9🐳2
👍88💔6❤5🙏5👏4🔥3
تلگرامو باز میکنی، ایران اسرائیلو با خاک یکسان کرده
میزنی رو ماهواره، اسرائیل ایرانو با خاک یکسان کرده
این یعنی رسانه، شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی
@Bitpull
میزنی رو ماهواره، اسرائیل ایرانو با خاک یکسان کرده
این یعنی رسانه، شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی
@Bitpull
👍142❤24👏12
حالا اینستا و توییتر جای خود
هر کدوم یه جبهه رو پوشش میدن
میدونم هیچکس نمیتونه از اخبار دور بمونه
خودمون 24 ساعته داریم رصد میکنیم
اما لحن مجریهای ماهواره
و ویدیوهایی که توی اینستا و توییتر میبینید (حتی تلگرام)
بیشتر ذهنتونو درگیر میکنه
@Bitpull
هر کدوم یه جبهه رو پوشش میدن
میدونم هیچکس نمیتونه از اخبار دور بمونه
خودمون 24 ساعته داریم رصد میکنیم
اما لحن مجریهای ماهواره
و ویدیوهایی که توی اینستا و توییتر میبینید (حتی تلگرام)
بیشتر ذهنتونو درگیر میکنه
@Bitpull
👍70❤20👏8
سعی کنید در طول روز کمی خودتونو مشغول کنید
اگه غرق خبر بشید واقعا اضطراب و استرس بیشتری رو تجربه میکنید
@bitpull
اگه غرق خبر بشید واقعا اضطراب و استرس بیشتری رو تجربه میکنید
@bitpull
👍77❤14🐳1
شرایط جنگی به اندازه کافی فشار میاره
خودتون مواظب خودتون باشید
و بدونید چه رسانهای رو دنبال میکنید
چون "شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی "
@Bitpull
خودتون مواظب خودتون باشید
و بدونید چه رسانهای رو دنبال میکنید
چون "شما چیزیو میبینی که اون رسانه دلش میخواد ببینی "
@Bitpull
👍75❤20🙏11
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ببینید اینو
همین امشبه، توی تهران هواگرد رو زدن
این لاشهاش میاد مستقیم میخوره تو سرتون اگه در فضای باز یا پشت بام باشید
خیلی خیلی مراقب باشید
@Bitpull
همین امشبه، توی تهران هواگرد رو زدن
این لاشهاش میاد مستقیم میخوره تو سرتون اگه در فضای باز یا پشت بام باشید
خیلی خیلی مراقب باشید
@Bitpull
👍61❤18🙏6
اسرائیل رو نقشه اندازه تهرانپارسه
بعد چند ساله کل خاورمیانه رو داره میزنه
تسلیحاتشم تموم نمیشه
رسما تمام تسلیحات آمریکا و انگلیس و بقیه کشورهای اروپایی داره اینجا استفاده میشه
بعد جالبه هیچکدومشونم گردن نمیگیرن میگن ما نمیدونستیم
😁
@Bitpull
بعد چند ساله کل خاورمیانه رو داره میزنه
تسلیحاتشم تموم نمیشه
رسما تمام تسلیحات آمریکا و انگلیس و بقیه کشورهای اروپایی داره اینجا استفاده میشه
بعد جالبه هیچکدومشونم گردن نمیگیرن میگن ما نمیدونستیم
😁
@Bitpull
👍203👏25❤21😎9🕊1
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
🔴تمامی کارکنان دستگاههای اجرایی تهران به خصوص بانوان شاغل تا روز چهارشنبه ۲۸ خرداد دورکار شدن
بانکها، واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی به کار خودشون ادامه میدن
@ecoline
بانکها، واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، شهرداریها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی به کار خودشون ادامه میدن
@ecoline
👍62❤12🕊4💔1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ارتش تایید میکنه جنگنده F35 زدیم اسرائیل بهصورت رسمی تکذیب میکنه! عجیبه توی این برهه دستاورد سازی خیلی مهمه. امیدوارم عکسی چیزی از لاشه یا حتی خلبان دستگیر شده بیرون بیاد @Bitpull
در مورد این F35 یه چیزی بهتون بگم
عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست
اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه
رادارش احتمالا بمب افکن B2 هم میتونه شناسایی کنه
@Bitpull
عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست
اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه
رادارش احتمالا بمب افکن B2 هم میتونه شناسایی کنه
@Bitpull
👍109❤20🐳12😎7🕊3👏1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در مورد این F35 یه چیزی بهتون بگم عکس رو ببینید، سطح مقطع راداری هست اگه تایید بشه که پدافند ایران تونسته F35 رو بزنه رادارش احتمالا بمب افکن B2 هم میتونه شناسایی کنه @Bitpull
ولی شناسایی یه بحثه
زدن یه بحث دیگه
بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد
که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم
چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده
فقط و فقط در اختیار آمریکاست
@Bitpull
زدن یه بحث دیگه
بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد
که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم
چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده
فقط و فقط در اختیار آمریکاست
@Bitpull
👍119❤20🙏4🐳2🕊1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ولی شناسایی یه بحثه زدن یه بحث دیگه بمب افکن تنها نمیاد که، با اسکورت F22 و F18 و F16 میاد که البته اگه F22 لب مرز ببینیم یعنی با آمریکا رسما وارد جنگ شدیم چون F22 رو حتی در اختیار اسرائیل هم قرار نداده فقط و فقط در اختیار آمریکاست @Bitpull
حالا این F22 که فقط در اختیار آمریکاست
سطح مقطع راداری یا به اصطلاح
Radar Cross Section (RSC)
کمتری نسبت به B2 و F35 داره
میدونید اسم کمپانی سازندهش چیه؟
@Bitpull
سطح مقطع راداری یا به اصطلاح
Radar Cross Section (RSC)
کمتری نسبت به B2 و F35 داره
میدونید اسم کمپانی سازندهش چیه؟
@Bitpull
❤53👍30🙏3
اسم کمپانی سازنده، لاکهید مارتین
Lockheed Martin
هست
هواپیماهای
F35
F22
C130
U2
سامانههای موشکی
Patriot
THAAD
JASSM
Trident
و کلی محصول دیگه داره این شرکت آمریکایی
@Bitpull
Lockheed Martin
هست
هواپیماهای
F35
F22
C130
U2
سامانههای موشکی
Patriot
THAAD
JASSM
Trident
و کلی محصول دیگه داره این شرکت آمریکایی
@Bitpull
👍60❤12🕊3
سهام داره؟ بله
LMT
نمودار ماهانه رو دقت کنید
تا دلتون بخواد سودده بوده
پس چرا جنگ باید در دنیا متوقف شه؟
@Bitpull
LMT
نمودار ماهانه رو دقت کنید
تا دلتون بخواد سودده بوده
پس چرا جنگ باید در دنیا متوقف شه؟
@Bitpull
👍90❤11👏8🕊2