Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
1- توکن STRK، تقریبا 40 ساعت دیگه، 22 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4 درصد از عرضه در گردش 2- توکن FTN، تقریبا 4 روز دیگه، 87 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4.6 درصد از عرضه در گردش 3- توکن TRIBL، تقریبا 6 روز دیگه، 106هزار دلار آزادسازی داره که میشه…
کیا توکناشون توی این آزادسازی، آزاد میشه👇🏻
1- Private Sales
2- Publisher Reward
3- Ecosystem Growth
4- Protocol Dev
بیشترین حجم مرتبط به Ecosystem Growth هست. این یه مقدار ریسک کار رو کم میکنه.
اما به هر حال، توکنهایی که پیش فروش شده هم آزاد میشه.
پس بدون ریسک نیست، چون با قیمت بسیار پایینتری به سرمایهگذاران اولیه فروخته شده.
بریم روی چارت پارسال👇🏻
#PYTH
#Tokenmics
@Bitpull
1- Private Sales
2- Publisher Reward
3- Ecosystem Growth
4- Protocol Dev
بیشترین حجم مرتبط به Ecosystem Growth هست. این یه مقدار ریسک کار رو کم میکنه.
اما به هر حال، توکنهایی که پیش فروش شده هم آزاد میشه.
پس بدون ریسک نیست، چون با قیمت بسیار پایینتری به سرمایهگذاران اولیه فروخته شده.
بریم روی چارت پارسال👇🏻
#PYTH
#Tokenmics
@Bitpull
👍37🐳4👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
کیا توکناشون توی این آزادسازی، آزاد میشه👇🏻 1- Private Sales 2- Publisher Reward 3- Ecosystem Growth 4- Protocol Dev بیشترین حجم مرتبط به Ecosystem Growth هست. این یه مقدار ریسک کار رو کم میکنه. اما به هر حال، توکنهایی که پیش فروش شده هم آزاد میشه. پس…
این وضعیت قیمتش در سال گذشته هست
دقیقا 19 می پارسال هم همین حجم آزادسازی داشته
و پارسال در تاریخ 19 May شرایط اتریوم و سولانا و بیتکوین و دامیننس بیتکوین به شکلی نبودن که انقدر فشار به PYTH بیاد
(فقط به روز آزادسازی دقت نکنید، روند کلی رو هم ببینید که کاملا نزولی بوده)
اما این روزا چی؟ موافقید یه تحلیل ازش بریم ببینیم الان شرایط تکنیکالش چطوره؟
#PYTH
@Bitpull
دقیقا 19 می پارسال هم همین حجم آزادسازی داشته
و پارسال در تاریخ 19 May شرایط اتریوم و سولانا و بیتکوین و دامیننس بیتکوین به شکلی نبودن که انقدر فشار به PYTH بیاد
(فقط به روز آزادسازی دقت نکنید، روند کلی رو هم ببینید که کاملا نزولی بوده)
اما این روزا چی؟ موافقید یه تحلیل ازش بریم ببینیم الان شرایط تکنیکالش چطوره؟
#PYTH
@Bitpull
👍117❤16👏7
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
این وضعیت قیمتش در سال گذشته هست دقیقا 19 می پارسال هم همین حجم آزادسازی داشته و پارسال در تاریخ 19 May شرایط اتریوم و سولانا و بیتکوین و دامیننس بیتکوین به شکلی نبودن که انقدر فشار به PYTH بیاد (فقط به روز آزادسازی دقت نکنید، روند کلی رو هم ببینید که…
ارز PYTH با توجه رشد اخیری که داشته
2 تا سطح مهم براش داریم
محدوده مقاومتی 0.2660 تا 0.2990
و
محدوده حمایتی 0.1595 تا 0.1650
تا زمانی که Pyth محدوده 0.1290 رو به سمت پایین نشکسته، میتونه تا محدوده مقاوتیش حرکت کنه.
واکنش قیمت این ارز به آزادسازیش میتونه روند قیمت رو مشخص کنه.
#تحلیل_تکنیکال
#PYTH
@Bitpull
2 تا سطح مهم براش داریم
محدوده مقاومتی 0.2660 تا 0.2990
و
محدوده حمایتی 0.1595 تا 0.1650
تا زمانی که Pyth محدوده 0.1290 رو به سمت پایین نشکسته، میتونه تا محدوده مقاوتیش حرکت کنه.
واکنش قیمت این ارز به آزادسازیش میتونه روند قیمت رو مشخص کنه.
#تحلیل_تکنیکال
#PYTH
@Bitpull
👍56👏6🙏5
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
✅بالاخره نوبت داده های تورمی این ماه رسید..!
داده تورمی cpi امروز ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران منتشر میشه.
با توجه به داده هایی که داشتیم مخصوصا pmi انتظار رشد در بعد ماهانه منطقیه..!
پس میشه انتظار رشد تورم و در نتیجه رشد dxy و کاهش طلا رو داشت.
@ecoline
داده تورمی cpi امروز ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران منتشر میشه.
با توجه به داده هایی که داشتیم مخصوصا pmi انتظار رشد در بعد ماهانه منطقیه..!
پس میشه انتظار رشد تورم و در نتیجه رشد dxy و کاهش طلا رو داشت.
@ecoline
👍77👏7🕊7
هوش مصنوعی میتونه واسمون تحلیل کنه؟
قدرت بررسی و تحلیل اتفاقاتی که توی بازار میفته رو داره؟
میتونه اخبار رو کنار هم بذاره، توییتهای معتبر رو کنار هم بذاره و به جمع بندی برسه؟
مدتهاست که با ابزارهای مختلف کار میکنیم و دنبال "بهترین هوش مصنوعی" هستیم
ولی یادمون میره بهترین وجود نداره، مگر اینکه حوزه رو مشخص کنیم.
امشب یه ویدیو داریم از ai که دیدنش پیشنهاد میشه
و بهتون کلی ایده میده
ساعت 8:30 ویدیو منتشر میشه❤️
@Bitpull
قدرت بررسی و تحلیل اتفاقاتی که توی بازار میفته رو داره؟
میتونه اخبار رو کنار هم بذاره، توییتهای معتبر رو کنار هم بذاره و به جمع بندی برسه؟
مدتهاست که با ابزارهای مختلف کار میکنیم و دنبال "بهترین هوش مصنوعی" هستیم
ولی یادمون میره بهترین وجود نداره، مگر اینکه حوزه رو مشخص کنیم.
امشب یه ویدیو داریم از ai که دیدنش پیشنهاد میشه
و بهتون کلی ایده میده
ساعت 8:30 ویدیو منتشر میشه❤️
@Bitpull
👍117❤27👏8🔥4🕊2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
هوش مصنوعی میتونه واسمون تحلیل کنه؟ قدرت بررسی و تحلیل اتفاقاتی که توی بازار میفته رو داره؟ میتونه اخبار رو کنار هم بذاره، توییتهای معتبر رو کنار هم بذاره و به جمع بندی برسه؟ مدتهاست که با ابزارهای مختلف کار میکنیم و دنبال "بهترین هوش مصنوعی" هستیم…
اینم لینک ویدیو
ببینید
تفکر کنید
ایدههایی که دادم رو شخصی سازی کنید
روی کارای خودتون و حتی حوزه خودتون پیادهسازی کنید
و از کار کردن با AI نترسید
اگرم دوست داشتید، نظرتونم برامون کامنت کنید🙏🏻❤️
@Bitpull
ببینید
تفکر کنید
ایدههایی که دادم رو شخصی سازی کنید
روی کارای خودتون و حتی حوزه خودتون پیادهسازی کنید
و از کار کردن با AI نترسید
اگرم دوست داشتید، نظرتونم برامون کامنت کنید🙏🏻❤️
@Bitpull
❤74👍38🙏2
شروع شد
یه مشت قار نشین باز اومدن تارگتهای چندهزار درصدی واسه ارزا دادن
مغز دوست داره چیزیو که دلش میخواد، ببینه
الان تحلیل از اتریوم بذاریم بنویسیم فردا قراره 6000 دلار شه
700 تا لایک میخوره
میدونم، پول توی بازار دارید، سبد توی ضرر دارید، هزارتا فکر و خیال واسه آیندتون دارید
اما اینو بدونید ناخودآگاه از تحلیلی که باب میلتونه استقبال میکنید
حواستون باشهها، بی حساب کتاب نباشید این روزا، یه مشت تازه به دوران رسیده توهمی بدبختتون نکنا.
@Bitpull
یه مشت قار نشین باز اومدن تارگتهای چندهزار درصدی واسه ارزا دادن
مغز دوست داره چیزیو که دلش میخواد، ببینه
الان تحلیل از اتریوم بذاریم بنویسیم فردا قراره 6000 دلار شه
700 تا لایک میخوره
میدونم، پول توی بازار دارید، سبد توی ضرر دارید، هزارتا فکر و خیال واسه آیندتون دارید
اما اینو بدونید ناخودآگاه از تحلیلی که باب میلتونه استقبال میکنید
حواستون باشهها، بی حساب کتاب نباشید این روزا، یه مشت تازه به دوران رسیده توهمی بدبختتون نکنا.
@Bitpull
👍237❤57👏24🙏2
حرفم چیه؟
چشم و گوشتون باز باشه
جایی که تحلیل برخلاف علاقتون هست
یا اگه تحلیلی میدیم از احتمال ریزش، حواستون باشه
نمیگم تا ریزش دیدین فرار کنید از بازار. بالاخره اصلاح هم داریم
ولی
حد ضرر داشته باشید
نشه وقتی که حد ضررتون میخوره، هی دست روی دست بذارید، بگید نهههه این برمیگرده
فلانی تحلیل داده این تا 2 ماه دیگه 30برابر میشه
این کارارو نکنید
ترامپ راس قدرته، نوسان گیریهاشو دیدین قبلا، زهر این بازار هم چشیدین
مخلص همگی، بیتپول❤️
@Bitpull
چشم و گوشتون باز باشه
جایی که تحلیل برخلاف علاقتون هست
یا اگه تحلیلی میدیم از احتمال ریزش، حواستون باشه
نمیگم تا ریزش دیدین فرار کنید از بازار. بالاخره اصلاح هم داریم
ولی
حد ضرر داشته باشید
نشه وقتی که حد ضررتون میخوره، هی دست روی دست بذارید، بگید نهههه این برمیگرده
فلانی تحلیل داده این تا 2 ماه دیگه 30برابر میشه
این کارارو نکنید
ترامپ راس قدرته، نوسان گیریهاشو دیدین قبلا، زهر این بازار هم چشیدین
مخلص همگی، بیتپول❤️
@Bitpull
❤223👍83🙏17👏10
👍297❤36🙏12🔥8💔8🐳4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
خیلی وقته از RUNE تحلیل نرفتیم موافقید یه تحلیل بریم ازش؟ @Bitpull
ارز RUNE پتانسیل رشد تا محدوده مقاومتی 3.03 تا 3.65 داره
و بعد از برخورد به این ناحیه میتونیم انتظار اصلاح داشته باشیم.
در حال حاضر هم محدوده حمایتی 1.685 تا 1.77 میتونه ناحیه حمایتی خوبی برای RUNE باشه.
تا زمانی هم که RUNE محدوده حمایتی 1.20 دلار رو از دست نداده این تحلیل همچنان معتبره.
#تحلیل_تکنیکال
#RUNE
@Bitpull
و بعد از برخورد به این ناحیه میتونیم انتظار اصلاح داشته باشیم.
در حال حاضر هم محدوده حمایتی 1.685 تا 1.77 میتونه ناحیه حمایتی خوبی برای RUNE باشه.
تا زمانی هم که RUNE محدوده حمایتی 1.20 دلار رو از دست نداده این تحلیل همچنان معتبره.
#تحلیل_تکنیکال
#RUNE
@Bitpull
👍82❤21🙏8🔥3👏1
توی این حرکات بالا و پایین مارکت
حسابی تریدرهارو لیکویید کرده
سطوح تایم فریم پایین:
1- 101500
2- 105200 - 105900
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull
حسابی تریدرهارو لیکویید کرده
سطوح تایم فریم پایین:
1- 101500
2- 105200 - 105900
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull
👍83❤17🐳7👏3🙏2
این روزا خیلی در مورد اتریوم ازمون سوال میشه
مثلا
تا کجا قراره رشد کنه؟
کجا بخریم؟
آپدیتهای اخیر چه تاثیری روی قیمت اتریوم داره؟
@Bitpull
مثلا
تا کجا قراره رشد کنه؟
کجا بخریم؟
آپدیتهای اخیر چه تاثیری روی قیمت اتریوم داره؟
@Bitpull
👍156❤33
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیو جالبه، ببینید حتما
OpenAI
AMD
NVIDIA
BlackRock
...
دقت کنید به نوع دست دادن لری فینک
نوع تعاملش
لمسهایی که صورت میگیره
و مقایسه کنید با نوع تعامل بقیه
@Bitpull
OpenAI
AMD
NVIDIA
BlackRock
...
دقت کنید به نوع دست دادن لری فینک
نوع تعاملش
لمسهایی که صورت میگیره
و مقایسه کنید با نوع تعامل بقیه
@Bitpull
👍52❤40😎6🐳5🔥2👏2
Forwarded from Bitpull Crypto Club
🟢#ALGOUSDT
#Update
✔️💰🔥 تارگت چهارم هم تاچ شد و این پوزیشن فول تارگت شد 🔥💰✔️
🔼 ریسک به ریوارد 3 رو از این معامله گرفتیم، امیدوارم که سود خوبی رو گرفته باشید.
نوش جون همگی❤️
دوستانی که ریسکپذیرتر هستن میتونن،معامله خودشون رو باز بزارن و تا تارگت رویال همراه پوزیشن باشن.
⚠️ برای سیو سود، تریل استاپ یا خروج از معامله بنا به ریسک پذیریتون اقدام کنید❤️
#Update
✔️💰🔥 تارگت چهارم هم تاچ شد و این پوزیشن فول تارگت شد 🔥💰✔️
🔼 ریسک به ریوارد 3 رو از این معامله گرفتیم، امیدوارم که سود خوبی رو گرفته باشید.
نوش جون همگی❤️
دوستانی که ریسکپذیرتر هستن میتونن،معامله خودشون رو باز بزارن و تا تارگت رویال همراه پوزیشن باشن.
⚠️ برای سیو سود، تریل استاپ یا خروج از معامله بنا به ریسک پذیریتون اقدام کنید❤️
👍33❤5
کلا شرایط مارکت یهمقدار حساسه
❗️این چند روز تا مشخص شدن روند بعدی بازار سعی کنید ترید هیجانی انجام ندید
@Bitpull
❗️این چند روز تا مشخص شدن روند بعدی بازار سعی کنید ترید هیجانی انجام ندید
@Bitpull
👍71❤14🙏6🕊3