میبینم بازار خوب شده همه روحیه ها رفته بالا😁
انگار نه انگار همین دو هفته پیش همه درحال غر زدن بودیم و به زمین و زمان فحش میدادیم...
چیه این بشر😅
انگار نه انگار همین دو هفته پیش همه درحال غر زدن بودیم و به زمین و زمان فحش میدادیم...
چیه این بشر😅
👍142❤17😎12🔥11🐳4💔4🕊1
یه اتفاق خیلی جالب توی کانال اختصاصی ما افتاد که بد نیست به شما هم بگم
خیلی میتونه بهتون کمک کنه
خیلی میتونه بهتون کمک کنه
👍115❤12🔥10
تیم تکنیکال و فاندامنتال کانال BCC باتوجه به شرایط مارکت و تحلیلهاشون تصمیم گرفتن یک مدت اصلا سیگنال فیوچرز و اسپات ندن
اعضا قدیمی کانال چون روال کاری رو میدونستن خیلی براشون عجیب نبود و به ما اظمینان داشتن
ولی یک عده از اعضا جدید کمی نگران بودن و توی پشتیبانی میپرسیدن چرا ما فعالیتی نمیکنیم
ماشالا اینقدر اعتماد بین مردم از بین رفته که بعضیا فکر کردن ما کلاهبرداری کردیم😁
اعضا قدیمی کانال چون روال کاری رو میدونستن خیلی براشون عجیب نبود و به ما اظمینان داشتن
ولی یک عده از اعضا جدید کمی نگران بودن و توی پشتیبانی میپرسیدن چرا ما فعالیتی نمیکنیم
ماشالا اینقدر اعتماد بین مردم از بین رفته که بعضیا فکر کردن ما کلاهبرداری کردیم😁
😎54👍37❤15🔥3🐳3
تیم ما هم این چهار تا پیام بالا رو توی کانال BCC گذاشت
حتما حتما عکسها رو ببینیدا
حتما حتما عکسها رو ببینیدا
👍43❤10💔1😎1
این هم شد نتیجه صبر اعضا و کار حرفهای بیتپول در کمتر از یک هفته بعد از پیام بالا...
این پز نیست سبک کاریمونه😅
@Bitpull
این پز نیست سبک کاریمونه😅
@Bitpull
4👏40👍13❤🔥4❤3🔥3💔1
خب این از پشت بازویی که دوست داشتم بگیرم و تبلیغ کانال BCC رو بکنم
اما اصل موضوع یه چیز دیگهاست؛
توی بازار ضرر نکردن اولویت داره به سود کردن
بشین باخودت حساب کن چندبار شده الکی ضرر کردی و دیگه پولی نداشتی برای استفاده از شرایط خوب بازار
من و شما تریدر و سرمایهگذار خرد هستیم، کار مارکت اینه که پولمون رو از چنگمون دربیاره بهترین راه هم اینه که اینقدر خستهمون کنه که خودمون با تریدهای بچهگانه دو دستی پولمون رو تقدیمش کنیم...
@Bitpull
اما اصل موضوع یه چیز دیگهاست؛
توی بازار ضرر نکردن اولویت داره به سود کردن
بشین باخودت حساب کن چندبار شده الکی ضرر کردی و دیگه پولی نداشتی برای استفاده از شرایط خوب بازار
من و شما تریدر و سرمایهگذار خرد هستیم، کار مارکت اینه که پولمون رو از چنگمون دربیاره بهترین راه هم اینه که اینقدر خستهمون کنه که خودمون با تریدهای بچهگانه دو دستی پولمون رو تقدیمش کنیم...
@Bitpull
👏60👍25❤7
👩🏼💻راستی هر سوالی راجعبه کانال اختصاصی ما داری، میتونی از آیدی زیر بپرسی؛
@Bitpullsalesdepartment
فقط یادت باشه تو کانال BCC کاملا اصولی و حرفهای کنار هم ار بازار سود میگیریم و قرار نیست یه شبه میلیاردر بشیم ...
@Bitpullsalesdepartment
فقط یادت باشه تو کانال BCC کاملا اصولی و حرفهای کنار هم ار بازار سود میگیریم و قرار نیست یه شبه میلیاردر بشیم ...
🙏46👍18🔥6❤4
2 تا سوالی که این روزا براتون قطعا پیش اومده
1- بیتکوین کجا بخریم؟ الان؟ یا صبر کنیم اصلاح میده؟
2- آلتکوین کجا بخریم؟
این سوال همهست. ماهم بهش اینجا جواب دادیم.
#Instagram
@Bitpull
1- بیتکوین کجا بخریم؟ الان؟ یا صبر کنیم اصلاح میده؟
2- آلتکوین کجا بخریم؟
این سوال همهست. ماهم بهش اینجا جواب دادیم.
@Bitpull
👍166❤22🙏18🔥6
تیم Curve Finance احتمال میده که آدرس سایتش دزدیده شده باشه.
⚠️ تعامل نداشته باشید و والت وصل نکنید به سایت.
#CRV
#Curve
#CurveFinance
@Bitpull
⚠️ تعامل نداشته باشید و والت وصل نکنید به سایت.
#CRV
#Curve
#CurveFinance
@Bitpull
👍56🙏6❤2
توی 7 روز آینده
چند تا آزادسازی مهم داریم
با کندلهای LAYER و MOVE و SPEC
بهتره حواستونو به ارزهایی که آزادسازی دارن بیشتر جمع کنید.
#Tokenomics
@Bitpull
چند تا آزادسازی مهم داریم
با کندلهای LAYER و MOVE و SPEC
بهتره حواستونو به ارزهایی که آزادسازی دارن بیشتر جمع کنید.
#Tokenomics
@Bitpull
👍66👏3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
توی 7 روز آینده چند تا آزادسازی مهم داریم با کندلهای LAYER و MOVE و SPEC بهتره حواستونو به ارزهایی که آزادسازی دارن بیشتر جمع کنید. #Tokenomics @Bitpull
1- توکن STRK، تقریبا 40 ساعت دیگه، 22 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4 درصد از عرضه در گردش
2- توکن FTN، تقریبا 4 روز دیگه، 87 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4.6 درصد از عرضه در گردش
3- توکن TRIBL، تقریبا 6 روز دیگه، 106هزار دلار آزادسازی داره که میشه 6.11 درصد از عرضه در گردش
4- توکن PYTH، تقریبا 6 روز دیگه، 384 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 58.62 درصد از عرضه در گردش⚠️
حالا بریم ببینیم قبلا چه بلایی سر PYTH اومده👇🏻
#PYTH
#Tokenomics
@Bitpull
2- توکن FTN، تقریبا 4 روز دیگه، 87 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4.6 درصد از عرضه در گردش
3- توکن TRIBL، تقریبا 6 روز دیگه، 106هزار دلار آزادسازی داره که میشه 6.11 درصد از عرضه در گردش
4- توکن PYTH، تقریبا 6 روز دیگه، 384 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 58.62 درصد از عرضه در گردش⚠️
حالا بریم ببینیم قبلا چه بلایی سر PYTH اومده👇🏻
#PYTH
#Tokenomics
@Bitpull
👍57❤8👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
1- توکن STRK، تقریبا 40 ساعت دیگه، 22 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4 درصد از عرضه در گردش 2- توکن FTN، تقریبا 4 روز دیگه، 87 میلیون دلار آزادسازی داره که میشه 4.6 درصد از عرضه در گردش 3- توکن TRIBL، تقریبا 6 روز دیگه، 106هزار دلار آزادسازی داره که میشه…
کیا توکناشون توی این آزادسازی، آزاد میشه👇🏻
1- Private Sales
2- Publisher Reward
3- Ecosystem Growth
4- Protocol Dev
بیشترین حجم مرتبط به Ecosystem Growth هست. این یه مقدار ریسک کار رو کم میکنه.
اما به هر حال، توکنهایی که پیش فروش شده هم آزاد میشه.
پس بدون ریسک نیست، چون با قیمت بسیار پایینتری به سرمایهگذاران اولیه فروخته شده.
بریم روی چارت پارسال👇🏻
#PYTH
#Tokenmics
@Bitpull
1- Private Sales
2- Publisher Reward
3- Ecosystem Growth
4- Protocol Dev
بیشترین حجم مرتبط به Ecosystem Growth هست. این یه مقدار ریسک کار رو کم میکنه.
اما به هر حال، توکنهایی که پیش فروش شده هم آزاد میشه.
پس بدون ریسک نیست، چون با قیمت بسیار پایینتری به سرمایهگذاران اولیه فروخته شده.
بریم روی چارت پارسال👇🏻
#PYTH
#Tokenmics
@Bitpull
👍37🐳4👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
کیا توکناشون توی این آزادسازی، آزاد میشه👇🏻 1- Private Sales 2- Publisher Reward 3- Ecosystem Growth 4- Protocol Dev بیشترین حجم مرتبط به Ecosystem Growth هست. این یه مقدار ریسک کار رو کم میکنه. اما به هر حال، توکنهایی که پیش فروش شده هم آزاد میشه. پس…
این وضعیت قیمتش در سال گذشته هست
دقیقا 19 می پارسال هم همین حجم آزادسازی داشته
و پارسال در تاریخ 19 May شرایط اتریوم و سولانا و بیتکوین و دامیننس بیتکوین به شکلی نبودن که انقدر فشار به PYTH بیاد
(فقط به روز آزادسازی دقت نکنید، روند کلی رو هم ببینید که کاملا نزولی بوده)
اما این روزا چی؟ موافقید یه تحلیل ازش بریم ببینیم الان شرایط تکنیکالش چطوره؟
#PYTH
@Bitpull
دقیقا 19 می پارسال هم همین حجم آزادسازی داشته
و پارسال در تاریخ 19 May شرایط اتریوم و سولانا و بیتکوین و دامیننس بیتکوین به شکلی نبودن که انقدر فشار به PYTH بیاد
(فقط به روز آزادسازی دقت نکنید، روند کلی رو هم ببینید که کاملا نزولی بوده)
اما این روزا چی؟ موافقید یه تحلیل ازش بریم ببینیم الان شرایط تکنیکالش چطوره؟
#PYTH
@Bitpull
👍117❤16👏7