به رشد مارکت امیدوارم باشیم!؟
این سوال یکی از مواردیه که این روزها خیلی پرسیده میشه و وقتی این اتفاق خیلی فراگیر میشه این نشونه خوبیه شاید براتون سوال پیش بیاد چرا!؟
زمانی که روند مارکت برای خیلیها گیچکننده و غیرقابل باور میشه، یعنی ناامیدی تو خیلی از افراد رخنه کرده و این اتفاق هم ناشی از ترس فعالین بازاره و عمده افرادی هم که از بازار جا میمونن و تو ترس ارزهای خودشون رو میفروشن همین افراد هستن.
پس وقتی انقدر ترس و ناامیدی یا به قول گفتنی FUD داخل مارکت ایجاد میشه، خبر خوبیه و میتونیم این برداشت رو داشته باشیم که به کف نزدیکیم و نباید از اینکه مارکت در حال عذاب دادن و لیکویید کردن تریدرهاست ترسید و ناامید شد چون که قرار نیست همه از بازار سود کنن .
زمانی که همهی این حقیقتها رو کسی قبول کنه، اون شخص کسیه که از رشد مارکت جا نمیمونه و زمانی که همه میترسن به صورت پلهای در حال خریده و نقطه خرید بسیار جذابی رو نسبت به خیلی از فعالین مارکت داره.
حالا جدا از همه این نکات 2 تا شاخص هم بهتره باهم تحلیل کنیم که به درک درستی از مارکت برسیم.
#Bitcoin
#Altcoin
#FUD
@Bitpull
این سوال یکی از مواردیه که این روزها خیلی پرسیده میشه و وقتی این اتفاق خیلی فراگیر میشه این نشونه خوبیه شاید براتون سوال پیش بیاد چرا!؟
زمانی که روند مارکت برای خیلیها گیچکننده و غیرقابل باور میشه، یعنی ناامیدی تو خیلی از افراد رخنه کرده و این اتفاق هم ناشی از ترس فعالین بازاره و عمده افرادی هم که از بازار جا میمونن و تو ترس ارزهای خودشون رو میفروشن همین افراد هستن.
پس وقتی انقدر ترس و ناامیدی یا به قول گفتنی FUD داخل مارکت ایجاد میشه، خبر خوبیه و میتونیم این برداشت رو داشته باشیم که به کف نزدیکیم و نباید از اینکه مارکت در حال عذاب دادن و لیکویید کردن تریدرهاست ترسید و ناامید شد چون که قرار نیست همه از بازار سود کنن .
زمانی که همهی این حقیقتها رو کسی قبول کنه، اون شخص کسیه که از رشد مارکت جا نمیمونه و زمانی که همه میترسن به صورت پلهای در حال خریده و نقطه خرید بسیار جذابی رو نسبت به خیلی از فعالین مارکت داره.
حالا جدا از همه این نکات 2 تا شاخص هم بهتره باهم تحلیل کنیم که به درک درستی از مارکت برسیم.
#Bitcoin
#Altcoin
#FUD
@Bitpull
3❤119🙏64🔥35👍33🐳27👏5❤🔥4😎3🕊2
اولین شاخص، شاخص Total هست که نشون دهندهی ارزش کل بازاره و اصلاح عمیقی رو داشته.
در حال حاضر هم به محدوده حمایتی خوبی حوالی 2.43 تا 2.5 تریلیون برخورد کرده و پتانسیل رشد تا هانت محدوده 3.12 تریلیون رو داره.
تا زمانی هم که 2.18 رو به سمت بالا نشکنه کماکان روندش صعودیه و میتونیم به رشد مارکت امیدوارم باشیم.
خلاصه که اگه سبدتون تو ضرره میتونم این نوید رو بهتون بدم که مارکت یک حرکت صعودی خوب رو حداقل تا هانت 3.12 تریلیون دلار داره.
در بلندمدت هم تارگت 3.98 تا 4.38 تریلیون برای شاخص توتال در دسترسه و رشد تا این ناحیه خیلی دور از انتظار نیست.
#تحلیل_تکنیکال
#شاخص_توتال
#Total
#Bitcoin
@Bitpull
در حال حاضر هم به محدوده حمایتی خوبی حوالی 2.43 تا 2.5 تریلیون برخورد کرده و پتانسیل رشد تا هانت محدوده 3.12 تریلیون رو داره.
تا زمانی هم که 2.18 رو به سمت بالا نشکنه کماکان روندش صعودیه و میتونیم به رشد مارکت امیدوارم باشیم.
خلاصه که اگه سبدتون تو ضرره میتونم این نوید رو بهتون بدم که مارکت یک حرکت صعودی خوب رو حداقل تا هانت 3.12 تریلیون دلار داره.
در بلندمدت هم تارگت 3.98 تا 4.38 تریلیون برای شاخص توتال در دسترسه و رشد تا این ناحیه خیلی دور از انتظار نیست.
#تحلیل_تکنیکال
#شاخص_توتال
#Total
#Bitcoin
@Bitpull
3🙏98👍37❤33🕊31🔥9🐳3😎3👏1
دومین شاخص دامیننس تتر هست که نشون دهندهی سلطهی تتر بر روی مارکته و زمانی که روندش نزولی بشه میتونیم به رشد مارکت امیدوار باشیم.
در حال حاضر هم به ناحیه مقاومتی سنگینی حوالی 5.54 تا 5.95 برخورد کرده و میتونیم انتظار اصلاح رو ازش داشته باشیم.
اما تا زمانی که ناحیه 4.56 رو به سمت پایین نشکسته آلارم تغییر روند رو بهمون نداده.
که در صورت این اتفاق روند صعودی خوبی رو در مارکت شاهد خواهیم بود .
خلاصه که کنار بیتکوین و شاخصهای دیگه حتما دامیننس تتر رو زیرنظر داشته باشید.
#تحلیل_تکنیکال
#دامیننس_تتر
#Bitcoin
#Altseason
@Bitpull
در حال حاضر هم به ناحیه مقاومتی سنگینی حوالی 5.54 تا 5.95 برخورد کرده و میتونیم انتظار اصلاح رو ازش داشته باشیم.
اما تا زمانی که ناحیه 4.56 رو به سمت پایین نشکسته آلارم تغییر روند رو بهمون نداده.
که در صورت این اتفاق روند صعودی خوبی رو در مارکت شاهد خواهیم بود .
خلاصه که کنار بیتکوین و شاخصهای دیگه حتما دامیننس تتر رو زیرنظر داشته باشید.
#تحلیل_تکنیکال
#دامیننس_تتر
#Bitcoin
#Altseason
@Bitpull
2👍117🙏50🔥45👏30❤27😎4🕊3🐳1
نقدینگی 2 طرفه واسه بیتکوین
یکی حوالی 80هزار دلار، مابقی هم 84200 و 85100
امروز ساعت 16:00 خبر CPI داریم و احتمال این وجود داره که نوسان سنگین داشته باشیم.
#LiquidationMap
#Liquidation
#CPI
#BTC
@Bitpull
یکی حوالی 80هزار دلار، مابقی هم 84200 و 85100
امروز ساعت 16:00 خبر CPI داریم و احتمال این وجود داره که نوسان سنگین داشته باشیم.
#LiquidationMap
#Liquidation
#CPI
#BTC
@Bitpull
👍62❤🔥54🙏30🕊16❤12👏4💔3😎3
بچههای کانال BCC گزارش هفتگی گذاشتن توی کانال
دیدم نتایجش جالب بود برای شما هم میفرستم ببینید👇🏻
دیدم نتایجش جالب بود برای شما هم میفرستم ببینید👇🏻
👍43🔥30❤8🙏6
Forwarded from Bitpull Crypto Club
💢بد نیست یک گزارش کلی از برآیند سیگنالهای کانال در یک هفته اخیر بدیم؛
🔹توی این یک هفته 8 سیگنال داشتیم
✅ 7 سیگنال تارگت خورده
❌ 1سیگنال استاپ خورده
📊برآیند این هفته: 24% با رعایت مدیریت سرمایه 2درصدی
💹 وینریت سیگنالها: 87.5%
❗️بهجز یکی از سیگنالهای تیپی خورده که ریسکبهریوارد 0.5 داشت بقیه سیگنالهای تیپی خورده ریسکبهریوارد بالای حداقل 1 رو داشتن(پوزیشن ENA هنوز بازه درحال زدن تارگت بالاتره)
📌توی این هفته باتوجه به اتفاقات عجیبغریبی که در سطح کلان افتاد، بازار شرایط خیلی بدی رو تجربه کرد و چندین میلیارد دلار تریدرها طی حرکات شارپ بازار لیکویید شد اما خدا رو شکر با برنامهریزی تیم تحلیل BCC و اتخاذ یک استراتژی مناسب برای این لحظات تونستیم شرایط خیلی خوبی رو درکنار همدیگه داشته باشیم
ما در کانال BCC تمام سعیمون رو میکنیم که درکنار هم یک سود اصولی و منطقی رو از بازار داشته باشیم ❤️🙏
🔹توی این یک هفته 8 سیگنال داشتیم
✅ 7 سیگنال تارگت خورده
❌ 1سیگنال استاپ خورده
📊برآیند این هفته: 24% با رعایت مدیریت سرمایه 2درصدی
💹 وینریت سیگنالها: 87.5%
❗️بهجز یکی از سیگنالهای تیپی خورده که ریسکبهریوارد 0.5 داشت بقیه سیگنالهای تیپی خورده ریسکبهریوارد بالای حداقل 1 رو داشتن(پوزیشن ENA هنوز بازه درحال زدن تارگت بالاتره)
📌توی این هفته باتوجه به اتفاقات عجیبغریبی که در سطح کلان افتاد، بازار شرایط خیلی بدی رو تجربه کرد و چندین میلیارد دلار تریدرها طی حرکات شارپ بازار لیکویید شد اما خدا رو شکر با برنامهریزی تیم تحلیل BCC و اتخاذ یک استراتژی مناسب برای این لحظات تونستیم شرایط خیلی خوبی رو درکنار همدیگه داشته باشیم
ما در کانال BCC تمام سعیمون رو میکنیم که درکنار هم یک سود اصولی و منطقی رو از بازار داشته باشیم ❤️🙏
👍60🐳24❤8👏7🔥3🕊3❤🔥2🙏2
Bitpull Crypto Club
💢بد نیست یک گزارش کلی از برآیند سیگنالهای کانال در یک هفته اخیر بدیم؛ 🔹توی این یک هفته 8 سیگنال داشتیم ✅ 7 سیگنال تارگت خورده ❌ 1سیگنال استاپ خورده 📊برآیند این هفته: 24% با رعایت مدیریت سرمایه 2درصدی 💹 وینریت سیگنالها: 87.5% ❗️بهجز یکی از سیگنالهای…
اینم وضعیت یکی از همراهانمون که با تخفیف هفته گذشته عضو کانال شده
خوشحالیم که توی این شرایط تونستیم کمک حال همراهانمون باشیم
#BCC
@Bitpull
خوشحالیم که توی این شرایط تونستیم کمک حال همراهانمون باشیم
#BCC
@Bitpull
❤🔥76❤47🔥33👍23🙏23🐳4👏3😎3
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
🟢احتمال زیاد دادهها میکس منتشر میشن!
شاخص مصرف کنند بعد سالانه یا همون CPI Y/Y:
همون۳ یا ۲/۹ منتشر میشه.
شاخص مصرف کننده ماهانه یا CPI M/M:
بین ۰/۳ تا ۰/۵ منتشر میشه.
اعداد زیر ۰/۳ منطقی نیست!
شاخص مصرف کننده هسته یا Core CPI:
۰/۳ یا ۰/۴ منتشر میشه.
⭕️این سناریوی منطقی از نظر ماست و هیچ لزومی نداره که حتما این اتفاقات بیفته.
✅اما مدیریت سرمایه از لزوم بازاره و حتما رعایت کنید.
شاخص مصرف کنند بعد سالانه یا همون CPI Y/Y:
همون۳ یا ۲/۹ منتشر میشه.
شاخص مصرف کننده ماهانه یا CPI M/M:
بین ۰/۳ تا ۰/۵ منتشر میشه.
اعداد زیر ۰/۳ منطقی نیست!
شاخص مصرف کننده هسته یا Core CPI:
۰/۳ یا ۰/۴ منتشر میشه.
⭕️این سناریوی منطقی از نظر ماست و هیچ لزومی نداره که حتما این اتفاقات بیفته.
✅اما مدیریت سرمایه از لزوم بازاره و حتما رعایت کنید.
👍70🙏36❤10😎4👏3🔥1🐳1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
داده CPI منتشر شد و لیکوییدیتی 84هزار دلار هانت شد #LiquidationMap #Liquidation #CPI #BTC @Bitpull
تورم پایینتر از انتظارات اومد
انتظار داشتن 2.9 بیاد
ولی 2.8 منتشر شد
برای همین یه حرکت رو به بالا زد بیتکوین
#CPI
@Bitpull
انتظار داشتن 2.9 بیاد
ولی 2.8 منتشر شد
برای همین یه حرکت رو به بالا زد بیتکوین
#CPI
@Bitpull
👍104❤45🐳8🙏4👏3😎3
👍945❤120🐳22👏21🔥20🙏14❤🔥6🕊6😎6💔3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بیتکوین دقیقا طبق تحلیل حرکت کرده و اصلاحی رو تا ناحیه حمایتی 75700 تا 77550 داشته، امیدوارم که از تحلیل استفاده کرده باشید و سود خوبی رو گرفته باشید.در حال حاضر ریکاوری قیمتی خوبی رو داشته و سوالی که میدونم خیلیهاتون دارید اینه که بیتکوین قراره به کدوم سمت…
من نیازی نمیبینم پشت بازوی تحلیلارو بگیرم، چون به اندازه کافی خودتون متوجه دقتشون بودین🤓
بیتکوین بعد از برخورد به ناحیه حمایتی 75700 تا 77550 که براش مشخص کرده بودیم
رشد خوبی داشته و در حال حرکت برای شکستن QM Level خودش به سمت بالاست
تا بتونه گپ CME رو پر کنه
در صورتی که این اتفاق بیفته، برای هانت نقدینگیهای ناحیه تصمیمگیری، میتونه به سمت بالا حرکت کنه
که همزمان این ناحیه با هانت Secret Signal در چارت بیتکوینه
و همپوشانی خوبی هم با محدوده نمودار دامیننس تتر داره.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull
بیتکوین بعد از برخورد به ناحیه حمایتی 75700 تا 77550 که براش مشخص کرده بودیم
رشد خوبی داشته و در حال حرکت برای شکستن QM Level خودش به سمت بالاست
تا بتونه گپ CME رو پر کنه
در صورتی که این اتفاق بیفته، برای هانت نقدینگیهای ناحیه تصمیمگیری، میتونه به سمت بالا حرکت کنه
که همزمان این ناحیه با هانت Secret Signal در چارت بیتکوینه
و همپوشانی خوبی هم با محدوده نمودار دامیننس تتر داره.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull
👍147🕊25❤20❤🔥10🙏10👏4😎3🐳2💔2
بریم ببینیم توی 2 3 روز گذشته
داستان بیتکوین چی بوده اصن
دقت کنید به عکس بالا، توی نوساناتی که داشتیم
دائم در حال لیکویید کردن تریدرهاست
یکسری سطوح مهم داریم الان:
1- 85000
2- 87000
3- 91400
4- 95000
ولی چندتا نکته هست که باید بهش دقت کنیم👇🏻
#LiquidationMap
#Liquidation
@Bitpull
داستان بیتکوین چی بوده اصن
دقت کنید به عکس بالا، توی نوساناتی که داشتیم
دائم در حال لیکویید کردن تریدرهاست
یکسری سطوح مهم داریم الان:
1- 85000
2- 87000
3- 91400
4- 95000
ولی چندتا نکته هست که باید بهش دقت کنیم👇🏻
#LiquidationMap
#Liquidation
@Bitpull
👍97🕊25❤22😎6🔥5👏3🙏1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بریم ببینیم توی 2 3 روز گذشته داستان بیتکوین چی بوده اصن دقت کنید به عکس بالا، توی نوساناتی که داشتیم دائم در حال لیکویید کردن تریدرهاست یکسری سطوح مهم داریم الان: 1- 85000 2- 87000 3- 91400 4- 95000 ولی چندتا نکته هست که باید بهش دقت کنیم👇🏻 #LiquidationMap…
ببینید وقتی یک سری سطوح داریم
به این معنی نیست که بیتکوین فورا خودشو میرسونه به اون نواحی
دقت کنید، اینا یک سری نواحی پر از نقدینگی هستن که برای مارکت میکر
و صرافیها جذابن و دوست دارن قیمتو به اون سمت ببرن
تا افراد بیشتری لیکویید شن
✅ از این سطوح در کنار تحلیلهای تکنیکال خودتون استفاده کنید و وقتی ستاپ در میارید، ببینید استاپتون روی این نواحی مطابقت داره یا نه. اگه حد ضرر شما روی همین نواحی افتاده بود، یعنی دارید مثل 90درصد دیگه توی این بازار فکر میکنید. پس قراره مارکت میکر حسابی اذیتتون کنه🤓
#LiquidationMap
#Liquidation
@Bitpull
به این معنی نیست که بیتکوین فورا خودشو میرسونه به اون نواحی
دقت کنید، اینا یک سری نواحی پر از نقدینگی هستن که برای مارکت میکر
و صرافیها جذابن و دوست دارن قیمتو به اون سمت ببرن
تا افراد بیشتری لیکویید شن
✅ از این سطوح در کنار تحلیلهای تکنیکال خودتون استفاده کنید و وقتی ستاپ در میارید، ببینید استاپتون روی این نواحی مطابقت داره یا نه. اگه حد ضرر شما روی همین نواحی افتاده بود، یعنی دارید مثل 90درصد دیگه توی این بازار فکر میکنید. پس قراره مارکت میکر حسابی اذیتتون کنه🤓
#LiquidationMap
#Liquidation
@Bitpull
👍99🐳38🔥28🕊28🙏18❤13❤🔥10😎7👏5
یه نکته بگم بهتون
فعلا شاهد تحرکاتی نیستیم که بتونیم برای روندهای بزرگ و جدی تاییدیه بگیریم
یعنی چی؟ یعنی تقاضای قدرتمندی همچنان توی بازار نمیبنیم
از اون طرف، فشار فروش هم به قدری نیست که بخواد بیتکوین رو ببره به اعداد عجیب و غریب (فعلا!)
فعلا داریم توی یه محدوده مشخص رنج میزنیم
و نه آلتکوینا جون میگیرن نه بیتکوین کندل خاصی میزنه
اما جای درستی واسه پلهای خریدنه. جوری که نه خودتونو خالی کنید اینجاها، نه وایسید نگاه کنید دو روز دیگه حسرتشو بخورید.
ما اوردرهامونو کاشتیم، شما هم پیشنهاد میکنم همینکارو بکنید
و نکته بعدی، ماه مارچ واسه کریپتو ماه مهمیه. میتونه روند رو مشخص کنه.
@Bitpull
فعلا شاهد تحرکاتی نیستیم که بتونیم برای روندهای بزرگ و جدی تاییدیه بگیریم
یعنی چی؟ یعنی تقاضای قدرتمندی همچنان توی بازار نمیبنیم
از اون طرف، فشار فروش هم به قدری نیست که بخواد بیتکوین رو ببره به اعداد عجیب و غریب (فعلا!)
فعلا داریم توی یه محدوده مشخص رنج میزنیم
و نه آلتکوینا جون میگیرن نه بیتکوین کندل خاصی میزنه
اما جای درستی واسه پلهای خریدنه. جوری که نه خودتونو خالی کنید اینجاها، نه وایسید نگاه کنید دو روز دیگه حسرتشو بخورید.
ما اوردرهامونو کاشتیم، شما هم پیشنهاد میکنم همینکارو بکنید
و نکته بعدی، ماه مارچ واسه کریپتو ماه مهمیه. میتونه روند رو مشخص کنه.
@Bitpull
👍141🕊30❤25❤🔥16😎8🙏6👏2🐳2🔥1💔1
Forwarded from EcoLine | خط اقتصاد
EcoLine | خط اقتصاد
🟢انس جهانی طلا بالاخره به ۳۰۰۰ دلار رسید. ⚠️همچنان روند کلی انس صعودیه و صرفا سقف تاریخی زدن دلیل خوبی برای پوزیشن سل گرفتن نیست! خلاف جهت معامله نکنین
✅تارگت دقیقی برای سقف انس نیست و حتی تا ۳۳۰۰ هم میشه انتظار داشت بره.
اما در صورتی که اصلاح شروع شه و دیگه برای سرمایه گذارا جذاب نباشه یه اتفاق مهم میفته:
پول از یه دارایی امن که طلا باشه به سمت دارایی های ریسکی مانند سهام و بازار کریپتو میره.
⚠️اگه ترامپ موفق بشه سطح تنش رو کم کنه این اتفاق سریع تر میفته.
انس بالای ۳۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری جذاب نیست..!
اما در صورتی که اصلاح شروع شه و دیگه برای سرمایه گذارا جذاب نباشه یه اتفاق مهم میفته:
پول از یه دارایی امن که طلا باشه به سمت دارایی های ریسکی مانند سهام و بازار کریپتو میره.
⚠️اگه ترامپ موفق بشه سطح تنش رو کم کنه این اتفاق سریع تر میفته.
انس بالای ۳۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری جذاب نیست..!
👍109🔥53❤40❤🔥27😎10👏5
میمکوینا داغونن
نرخ موفقیت میمکوینهای Pump.fun به 0.63 درصد رسید
حالا همچین قبلشم بالا نبود، حوالی یکی دو درصد بود
کلا میمکوینا وضع جالبی ندارن، میمکوین ترامپ که به عنوان پرچمدار میمکویناست، از 80 دلار رسیده 11 دلار
چه برسه به بقیه
خلاصه که، هر کی توهم خرید میباخ تا قبل از 1404 رو داشت، متوجه داستان شد
گله نمیکنم، دوستان و آشنایان منم زیاد پیگیر میمکوین هستن و حرفشون اینه اگه یکیییییش یهههه بااااار بگیره پولدار میشیم.
ولی آمار و ارقام و واقعیت، چیز دیگریست😄
#MemeCoin
#PumpFun
#Trump
@Bitpull
نرخ موفقیت میمکوینهای Pump.fun به 0.63 درصد رسید
حالا همچین قبلشم بالا نبود، حوالی یکی دو درصد بود
کلا میمکوینا وضع جالبی ندارن، میمکوین ترامپ که به عنوان پرچمدار میمکویناست، از 80 دلار رسیده 11 دلار
چه برسه به بقیه
خلاصه که، هر کی توهم خرید میباخ تا قبل از 1404 رو داشت، متوجه داستان شد
گله نمیکنم، دوستان و آشنایان منم زیاد پیگیر میمکوین هستن و حرفشون اینه اگه یکیییییش یهههه بااااار بگیره پولدار میشیم.
ولی آمار و ارقام و واقعیت، چیز دیگریست😄
#MemeCoin
#PumpFun
#Trump
@Bitpull
👍145🔥33🙏28❤🔥26👏22❤19💔11😎9🐳1