Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
34.2K subscribers
6.28K photos
221 videos
20 files
671 links
راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری

عضویت کلاب اختصاصی:
@Bitpullsalesdepartment
Download Telegram
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بیتکوین دقیقا طبق تحلیل‌های قبلی ما عمل کرده و حرکت غافلگیرانه‌ای رو نداشته و فعلا روند رنج روبه پایینی داره. امکان حرکات صعودی کوتاه‌مدتی برای بیتکوین وجود داره و میتونه دوباره تا 100 هزار دلار هم به سمت بالا حرکت کنه، اما تا زمانی که 106500 رو به سمت بالا…
بیتکوین طبق تحلیل قبلی در حال حرکته و روند رنج اصلاحی رو داشته و در حال اذیت کردن معامله گرهاست.

در کوتاه مدت پتانسیل یه حرکت صعودی برای هانت نقدینگی‌های 100865 رو داره

اما تا زمانی که 106500 رو به سمت بالا نشکسته روندش کماکان اصلاحیه و انتظار رشد عجیبی رو نباید از بیتکوین داشته باشیم.

در صورتی هم که بیتکوین نتونه محدوده مقاومتی خودش رو به سمت بالا بشکنه مسر حرکتیش به سمت هانت نقدینگی‌های 89 هزار دلار میتونه باشه.

#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
👍12234🙏9🔥6👏6
آلت سیزن شروع شده! ولی ایندفعه با قبل فرق داره!

کی یانگ جو (مدیر عامل کریپتوکوانت):
حجم معاملات آلت‌کوین‌ها 2.7 برابر بیتکوین است، برخلاف سایکل‌های قبل، چرخش سرمایه به آلت‌کوین‌ها رو نداریم.

کریپتوکوانت یکی از بزرگترین سایت‌های تحلیل داده‌های آنچینه پس همینطوری نباید ساده از کنار توئیت آقای یانگ جو رد شیم..

@Bitpull
👍11317🔥3👏3
دیگه دامیننس بیتکوین نشونه آلت‌سیزن نیست!

نظر دوستمون اینه که دامیننس بیت‌کوین دیگه نشون دهنده آلت سیزن نیست

دلایلش هم خیلی ساده و منطقیه.

دولت آمریکا داره بیتکوین میخره. توی اقتصاد، وقتی رقیبت یه دارایی جدید رو میخره و سرمایه‌گذاری میکنه، احتمال داره توی رقابت بخاطر همین نداشتن همین دارایی عقب بیوفتی!

به همین خاطره که کشورهای دیگه هم درحال خرید بیتکوین‌ هستند. پس قیمت بیتکوین نمیتونه ریزش زیادی نسبت به سایکل‌های قبل داشته باشه.

صرفا و صرفا علاقه به خرید و فروشش در برهه‌ای از زمان کم میشه.

@Bitpull
👍10416👏5🙏2
از مهمترین نشونه‌های شروع آلت‌سیزن، افزایش حجم خریدوفروشه.

که به معنی افزایش طمع مردم برای سود بیشتر،
نشونه تاثیر بیشتر مارکتینگ بر بازار،
در نتیجش افزایش تاثیر اخبار و شایعات مثبت روی بازار و رشد آلت‌کوین‌هاست.

‌این تغییر در سنتیمنت بازار درحال حاضر در هر پامپ کوچیک بازار دیده میشه.

@Bitpull
👍10016🔥4👏4
پس طبق این فرضیه با پامپ اتریوم آلت‌سیزن شروع نمیشه

ارزهایی که قراره پامپ شن و آلت‌سیزن باهاشون شروع میشه:

XRP
ADA
DOGE
SOL
DOT
HBAR

چرا؟

بیا تا بگم:

@Bitpull
👍15517🔥7👏6
شرکت‌ها دنبال راه‌اندازی ETF این آلتکوین‌ها هستن

چرا مهمه این موضوع؟

چون تبدیل توکن‌های ETF به همدیگه خیلی راحت‌تر از استفاده از صرافی و استفاده از والت و ... است.

و تنها مقصد پول برای سرمایه‌گذاری که تشنه سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌هاست، این 6 تا ارز هست که گفتم!

ریپل و ادا و سولانا رو که تازه براتون تحلیل کردیم.

تحلیل سه تای دیگه رو هم تو پیام‌های بعدی میذارم
@Bitpull
👍94👏1713🔥12
توکن DOT روند صعودی خوبی رو داشته، اما در حال حاضر داره اصلاح عمیقی رو میده

این اصلاح پولکادت تا محدوده حمایتی خودش حوالی 2.57 تا 3.18 میتونه ادامه دار باشه و بعد از برخود به ان ناحیه میتونیم تا محدوده مقاوتی 13.77 تا 16.65 یک رشد خوبی رو تجربه کنیم.


برای رشد بیشتر هم نباید این ناحیه رو به سمت پایین از دست بدیم.

#تحلیل_تکنیکال
#DOT
@Bitpull
👍91🔥129🙏7
توکن Hbar رشد خوبی رو داشته و اصلاحی که داره تجربه میکنه منطقیه و اصلاحی در جهت روند صعودی محسوب میشه و اوضاع خوبی رو هم داره.

اما در حال حاضر 2 ناحیه حمایتی رو پیش روی خودش داره که در تصویر هم مشخصه.

بعد از برخورد به هر کدوم از این نواحی یک پله خرید برای ریسک روی Hbar میتونه جای جذابی باشه و بتونه یه رشد خوبی رو تجربه کنه.

#تحلیل_تکنیکال
#HBAR
@Bitpull
59👍45🙏18🔥6
دوج‌کوین به محدوده حمایتی خوب برخورد کرده و خوب هم تونسته ریکاوری کنه.

در حال حاضر پتانسیل رشد تا محدوده مقاومتی 0.30 تا 0.32 رو میتونیم از دوج‌کوین داشته باشیم و تا زمانی که نتونسته این ناحیه رو به سمت بالا بشکنه انتظار رشد عجیب و غریبی رو از دوج‌کوین نداریم.

اما در صورتی که اصلاح بیشتری رو داشته باشه، محدوده حمایتی 0.14630 تا 0.18 میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعوی دوج‌کوین با تارگت 0.4850 باشه.

#تحلیل_تکنیکال
#DOGE
@Bitpull
🔥100👍5612👏10
توی ایران همه سرمایه‌گذارن

دقت کردین؟ شرایط اقتصادی تو ایران همه رو تبدیل به سرمایه گذار کرده.

درستش اینه که افراد یک جامعه دنبال کار خودشون باشن و این وسط با پول اضافه‌شون سرمایه گذاری کنن

اما متاسفانه با هر سرمایه‌ای که دستشون میاد، میخوان سرمایه گذاری کنن.

این وسط یکسری سرمایه گذاری‌ها هست که نباید سمتش بریم.

بیاید نبایدهای سرمایه گذاری رو باهم بررسی کنیم،
یا به قول جوون‌های امروزی چیا کنسله؟🤓



@Bitpull
👍12518👏13🙏3
از طلا شروع کنیم
توی بازار طلا چی کنسله؟!

▫️طلای شکسته کنسله
▫️طلای کوچیک و پر کارمزد کنسله
▫️گوی‌های طلای چند سوتی کنسله

اینایی که گفتم چون کارمزد خیلی بالاتری دارن برای سرمایه گذاری پیشنهاد نمیشن و معمولاً خیلی طول میکشه تا به سود برسین

▫️تو بازار سکه هم سکه‌هایی که حباب خیلی زیاد دارن برای سرمایه گذاری مناسب نیستن.

▫️پس سکه گرمی و پارسیان هم کنسله!

#طلا
@Bitpull
👍11023👏12🔥10🙏1
سایت‌های خرید و فروش آنلاین طلا هم نه توصیه میشن از سمت ما و نه منع!

فقط بالای 5 گرم بهتون توصیه می‌کنیم که تو این سایت‌ها فعالیت نکنین.

@Bitpull
👍102👏9🔥8
توی بازار بورس چی کنسله؟

▫️سهام‌های بازار پایه همه کنسلن چون ریسک زیادی دارن و بعضی شرکت‌هاشون حتی وجود خارجی ندارن.

▫️سهم با شناوری پایین کنسله چون بخری دیگه نمیتونی بفروشی و توی صف گیر میکنی.

▫️سهم کم حجم کنسله چون کل بازار رشد میکنه و اینا تقاضا ندارن و ضرر میکنی.

▫️شرکت زیان ده کنسله چون حتی اگه رشد هم بکنه واقعی نیست و بعدش خیلی بد میریزه.

▫️بانکی ها غیر از #وبملت همه کنسلن چون فقط بانک ملت توی این گروه خوب عمل میکنه

#بورس
@Bitpull
👍12015👏5🔥3
این روزها خرید و فروش نقره رو تو اکسپلور اینستاگرام دوباره دیدین

▫️شاید خوشت نیاد ولی نقره از پایه کنسله!

چرا؟
پیش بینی bank of america در مورد بازدهی طلا و نقره در سال ۲۰۲۵ برای طلا ۱۱ و نقره ۷ درصده.

⭕️ کارمزد خرید و فروش نقره توی ایران حدودا ۲/۵ برابر طلاس.

⭕️ نقره احتمال رسوب کردنش خیلی بالاست.

⭕️ تقاضای اون نسبت به طلا پایین تره.

☑️ پس نقره هیچ وقت طلا نمیشه

#نقره

@Bitpull
👍13518👏14🙏3
توی کریپتو هم کنسل زیاد داریم

تا دلتون بخواد...😊

@Bitpull
👍127🔥17👏14🙏125
▫️توکن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی کنسله

▫️توکن بدون کاربرد کنسله

▫️با کل پول قمار کردن کنسله

▫️فیوچرز زدن‌های بدون مدیریت سرمایه کنسله

▫️خرید از روی هیجان کنسله

▫️فروش هم از روی ترس کنسله

@Bitpull
111👍78👏14🔥12
یه چیزی بگم؟

فعالیت توی بازار مالی ریسکیه، کریپتو ریسکی‌تر

اگه بی فکر عمل کنید، از سر هیجان، بدون مدیریت ریسک و دارایی رفتار کنید

توی بازارهای مالی باقی نمی‌مونید

این واقعیته

@Bitpull
👍13421🔥15🙏4
عام مردم اصولا کی متوجه یه بازار میشن؟

وقتی زیاد از سودش بشنون

وقتی رشدهای عجیب و غریبش رو ببینن

یکم محدودتر ببینیم، توی کریپتو کیا بیشتر ضرر میکنن؟

نمودار بالا رو اول ببینید، نمودار هایپ سایکله

میگه ایده‌های جدید، موضوعات جذاب اولش یه هایپ عجیب غریبی تجربی میکنن، حبابش زیاد میشه، بعدش حبابه میترکه و میره برای پخته شدن ایده.

مثال بزنم؟ NFT و Metaverse و Ai و Ai Agents!

گرفتین چیشد؟

@Bitpull
👍8514🙏10🔥1
حرف از Ai Agent شد، شما دیگه الان میدونید چرا انقدر هایپ این پروژه‌ها خوابیده

چند وقت پیش هایپ خوبی رو توکن‌های حوزه Ai Agent بود و رشد خوبیم داشت

اما بعد از تخلیه هایپ، یکی از بزرگترین Ai Agentها مثل Aixbt بیشتر از 60 درصد اصلاح رو تجربه کنه.

@Bitpull
👍8111🙏8