حالا چه صنایعی پتانسیل سوددهی بالاتری دارن؟!
گروه شیمیایی
گروه فلزات اساسی
گروه سرمایه گذاری
گروه بانکی ها
گروه پالایشی
@Bitpull_crypto
گروه شیمیایی
گروه فلزات اساسی
گروه سرمایه گذاری
گروه بانکی ها
گروه پالایشی
@Bitpull_crypto
👍68❤8🔥7👏2
این از بورس، بریم کریپتو
دیروز یکی از بزرگترین هکهای تاریخ کریپتو رو دیدیم
به ارزش 1.4 میلیارد دلار توکنهای ETH و StETH از Cold Wallet صرافی بایبیت به سرقت رفته
بعد از این هک مارکت کریپتو دچار اصلاح شد و سوال اصلی اینجاست که باید منتظر اصلاح بیشتر باشیم؟
@bitpull_crypto
دیروز یکی از بزرگترین هکهای تاریخ کریپتو رو دیدیم
به ارزش 1.4 میلیارد دلار توکنهای ETH و StETH از Cold Wallet صرافی بایبیت به سرقت رفته
بعد از این هک مارکت کریپتو دچار اصلاح شد و سوال اصلی اینجاست که باید منتظر اصلاح بیشتر باشیم؟
@bitpull_crypto
👍94❤19👏6🔥4🙏2
صرافی بایبیت صرافی بزرگیه و بیشتر از 15 میلیارد دلار پشتوانه داره و توانایی بازپرداخت این مبلغ رو داره
از این نظر که بنظر نمیرسه مشکلی باشه.
آدرس والت هکر هم از 53 جا فلگ (علامتدار) شده و امکان فروش اتریومها برای هکر کار خیلی سخت و شاید غیرممکنی باشه.
نکته بعدی، از دیروز نهنگها و صرافیهای بزرگی در حال کمک به ByBit هستن.
تیم هکری لازاروس به احتمال زیاد این هک رو انجام داده و کسی زیاد دنبال مقصرشم نیست.
لازاروس رو یادتونه؟ قبلترم راجع بهش حرف زدیم.
@Bitpull_Crypto
از این نظر که بنظر نمیرسه مشکلی باشه.
آدرس والت هکر هم از 53 جا فلگ (علامتدار) شده و امکان فروش اتریومها برای هکر کار خیلی سخت و شاید غیرممکنی باشه.
نکته بعدی، از دیروز نهنگها و صرافیهای بزرگی در حال کمک به ByBit هستن.
تیم هکری لازاروس به احتمال زیاد این هک رو انجام داده و کسی زیاد دنبال مقصرشم نیست.
لازاروس رو یادتونه؟ قبلترم راجع بهش حرف زدیم.
@Bitpull_Crypto
👍86🔥31❤8🙏4👏3
گروه هکری لازاروس در سال ۲۰۰۹ تشکیل شده.
این گروه یا در کشور کرهشمالی فعاله یا حداقل وابسته به این کشوره.
لازاروس رو بزرگترین گروه هکری رمزارزها میشناسن و تخمین زده شده تا الان بیش از 4 میلیارد دلار رمز ارز رو بهسرقت بردن!
البته فعالیت لازاروس فقط مرتبط با کریپتو نیست و از کشور کرهجنوبی تا کمپانی سونی قربانی هک های این گروه هستن، از بانکها بگیر تا موسسات مالی بزرگ
خیلی اطلاعات دقیقی از این گروه در دسترس نیست و باتوجه به ارتباطشون با کرهشمالی دستگیری، مصاحبه یا کسب اطلاعات از اعضای این گروه تقریبا غیرممکنه.
نکتهی جالب توجه در مورد آخرین هک این گروه این بوده که تونستن کیفپول چند امضایی بایبیت رو هک کنن، که خیلی دور از انتظار و غافلگیرکننده بوده.
@Bitpull_Crypto
این گروه یا در کشور کرهشمالی فعاله یا حداقل وابسته به این کشوره.
لازاروس رو بزرگترین گروه هکری رمزارزها میشناسن و تخمین زده شده تا الان بیش از 4 میلیارد دلار رمز ارز رو بهسرقت بردن!
البته فعالیت لازاروس فقط مرتبط با کریپتو نیست و از کشور کرهجنوبی تا کمپانی سونی قربانی هک های این گروه هستن، از بانکها بگیر تا موسسات مالی بزرگ
خیلی اطلاعات دقیقی از این گروه در دسترس نیست و باتوجه به ارتباطشون با کرهشمالی دستگیری، مصاحبه یا کسب اطلاعات از اعضای این گروه تقریبا غیرممکنه.
نکتهی جالب توجه در مورد آخرین هک این گروه این بوده که تونستن کیفپول چند امضایی بایبیت رو هک کنن، که خیلی دور از انتظار و غافلگیرکننده بوده.
@Bitpull_Crypto
👍122🔥12👏5🙏2
خلاصه که از این نظر نباید نگران ریزش مارکت باشیم
ریکاوری قیمتی هم از امروز صبح دیدین چقدر خوب بوده
حالا بیاید اتریوم رو یه بررسی کنیم
ببینیم که آلارم اصلاح بیشتر رو بهمون داده یا نه!؟
@bitpull_crypto
ریکاوری قیمتی هم از امروز صبح دیدین چقدر خوب بوده
حالا بیاید اتریوم رو یه بررسی کنیم
ببینیم که آلارم اصلاح بیشتر رو بهمون داده یا نه!؟
@bitpull_crypto
👍108❤14🔥7👏7🙏6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
اتریوم در مقیاس بزرگتر پتانسیل رشد خیلی خوبی رو تا محدوده مقاومتی 5800 تا 6400 دلار داره ✅ و تو هر اصلاحی خریدش به صورت پلهای جذابه اما در کوتاهمدت جای جذابی که میتونه بعد از برخود بهش رشد خوبی رو داشته باشه، محدوده حمایتی 1985 تا 2080 دلاره. محدوده…
اتریوم تا زمانی که 2550 رو از دست نده انتظار اصلاح عمیقی رو ازش نداریم
و پتانسیل یک رشد تا محدود مقاومتی 3075 تا 3220 رو میتونیم ازش انتظار داشته باشیم.
در صورتی که این ناحیه رو از دست بده میتونه تا محدوده حمایتی خودش حوالی 1985 تا 2080 دلار اصلاحی رو تجربه کنه.
خلاصه که اتفاق خاصی هنوز نیفتاده و طبق تحلیل اگر پیش برید نگرانی نباید براتون وجود داشته باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#ETH
@Bitpull_Crypto
و پتانسیل یک رشد تا محدود مقاومتی 3075 تا 3220 رو میتونیم ازش انتظار داشته باشیم.
در صورتی که این ناحیه رو از دست بده میتونه تا محدوده حمایتی خودش حوالی 1985 تا 2080 دلار اصلاحی رو تجربه کنه.
خلاصه که اتفاق خاصی هنوز نیفتاده و طبق تحلیل اگر پیش برید نگرانی نباید براتون وجود داشته باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#ETH
@Bitpull_Crypto
👍111❤28👏4🔥3🙏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بیتکوین دقیقا طبق تحلیلهای قبلی ما عمل کرده و حرکت غافلگیرانهای رو نداشته و فعلا روند رنج روبه پایینی داره. امکان حرکات صعودی کوتاهمدتی برای بیتکوین وجود داره و میتونه دوباره تا 100 هزار دلار هم به سمت بالا حرکت کنه، اما تا زمانی که 106500 رو به سمت بالا…
بیتکوین طبق تحلیل قبلی در حال حرکته و روند رنج اصلاحی رو داشته و در حال اذیت کردن معامله گرهاست.
در کوتاه مدت پتانسیل یه حرکت صعودی برای هانت نقدینگیهای 100865 رو داره
اما تا زمانی که 106500 رو به سمت بالا نشکسته روندش کماکان اصلاحیه و انتظار رشد عجیبی رو نباید از بیتکوین داشته باشیم.
در صورتی هم که بیتکوین نتونه محدوده مقاومتی خودش رو به سمت بالا بشکنه مسر حرکتیش به سمت هانت نقدینگیهای 89 هزار دلار میتونه باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
در کوتاه مدت پتانسیل یه حرکت صعودی برای هانت نقدینگیهای 100865 رو داره
اما تا زمانی که 106500 رو به سمت بالا نشکسته روندش کماکان اصلاحیه و انتظار رشد عجیبی رو نباید از بیتکوین داشته باشیم.
در صورتی هم که بیتکوین نتونه محدوده مقاومتی خودش رو به سمت بالا بشکنه مسر حرکتیش به سمت هانت نقدینگیهای 89 هزار دلار میتونه باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
👍122❤34🙏9🔥6👏6
آلت سیزن شروع شده! ولی ایندفعه با قبل فرق داره!
کی یانگ جو (مدیر عامل کریپتوکوانت):
حجم معاملات آلتکوینها 2.7 برابر بیتکوین است، برخلاف سایکلهای قبل، چرخش سرمایه به آلتکوینها رو نداریم.
کریپتوکوانت یکی از بزرگترین سایتهای تحلیل دادههای آنچینه پس همینطوری نباید ساده از کنار توئیت آقای یانگ جو رد شیم..
@Bitpull
کی یانگ جو (مدیر عامل کریپتوکوانت):
حجم معاملات آلتکوینها 2.7 برابر بیتکوین است، برخلاف سایکلهای قبل، چرخش سرمایه به آلتکوینها رو نداریم.
کریپتوکوانت یکی از بزرگترین سایتهای تحلیل دادههای آنچینه پس همینطوری نباید ساده از کنار توئیت آقای یانگ جو رد شیم..
@Bitpull
👍113❤17🔥3👏3
دیگه دامیننس بیتکوین نشونه آلتسیزن نیست!
نظر دوستمون اینه که دامیننس بیتکوین دیگه نشون دهنده آلت سیزن نیست
دلایلش هم خیلی ساده و منطقیه.
دولت آمریکا داره بیتکوین میخره. توی اقتصاد، وقتی رقیبت یه دارایی جدید رو میخره و سرمایهگذاری میکنه، احتمال داره توی رقابت بخاطر همین نداشتن همین دارایی عقب بیوفتی!
به همین خاطره که کشورهای دیگه هم درحال خرید بیتکوین هستند. پس قیمت بیتکوین نمیتونه ریزش زیادی نسبت به سایکلهای قبل داشته باشه.
صرفا و صرفا علاقه به خرید و فروشش در برههای از زمان کم میشه.
@Bitpull
نظر دوستمون اینه که دامیننس بیتکوین دیگه نشون دهنده آلت سیزن نیست
دلایلش هم خیلی ساده و منطقیه.
دولت آمریکا داره بیتکوین میخره. توی اقتصاد، وقتی رقیبت یه دارایی جدید رو میخره و سرمایهگذاری میکنه، احتمال داره توی رقابت بخاطر همین نداشتن همین دارایی عقب بیوفتی!
به همین خاطره که کشورهای دیگه هم درحال خرید بیتکوین هستند. پس قیمت بیتکوین نمیتونه ریزش زیادی نسبت به سایکلهای قبل داشته باشه.
صرفا و صرفا علاقه به خرید و فروشش در برههای از زمان کم میشه.
@Bitpull
👍104❤16👏5🙏2
از مهمترین نشونههای شروع آلتسیزن، افزایش حجم خریدوفروشه.
که به معنی افزایش طمع مردم برای سود بیشتر،
نشونه تاثیر بیشتر مارکتینگ بر بازار،
در نتیجش افزایش تاثیر اخبار و شایعات مثبت روی بازار و رشد آلتکوینهاست.
این تغییر در سنتیمنت بازار درحال حاضر در هر پامپ کوچیک بازار دیده میشه.
@Bitpull
که به معنی افزایش طمع مردم برای سود بیشتر،
نشونه تاثیر بیشتر مارکتینگ بر بازار،
در نتیجش افزایش تاثیر اخبار و شایعات مثبت روی بازار و رشد آلتکوینهاست.
این تغییر در سنتیمنت بازار درحال حاضر در هر پامپ کوچیک بازار دیده میشه.
@Bitpull
👍100❤16🔥4👏4
پس طبق این فرضیه با پامپ اتریوم آلتسیزن شروع نمیشه
ارزهایی که قراره پامپ شن و آلتسیزن باهاشون شروع میشه:
XRP
ADA
DOGE
SOL
DOT
HBAR
چرا؟
بیا تا بگم:
@Bitpull
ارزهایی که قراره پامپ شن و آلتسیزن باهاشون شروع میشه:
XRP
ADA
DOGE
SOL
DOT
HBAR
چرا؟
بیا تا بگم:
@Bitpull
👍155❤17🔥7👏6
شرکتها دنبال راهاندازی ETF این آلتکوینها هستن
چرا مهمه این موضوع؟
چون تبدیل توکنهای ETF به همدیگه خیلی راحتتر از استفاده از صرافی و استفاده از والت و ... است.
و تنها مقصد پول برای سرمایهگذاری که تشنه سرمایهگذاری روی آلتکوینهاست، این 6 تا ارز هست که گفتم!
ریپل و ادا و سولانا رو که تازه براتون تحلیل کردیم.
تحلیل سه تای دیگه رو هم تو پیامهای بعدی میذارم
@Bitpull
چرا مهمه این موضوع؟
چون تبدیل توکنهای ETF به همدیگه خیلی راحتتر از استفاده از صرافی و استفاده از والت و ... است.
و تنها مقصد پول برای سرمایهگذاری که تشنه سرمایهگذاری روی آلتکوینهاست، این 6 تا ارز هست که گفتم!
ریپل و ادا و سولانا رو که تازه براتون تحلیل کردیم.
تحلیل سه تای دیگه رو هم تو پیامهای بعدی میذارم
@Bitpull
👍94👏17❤13🔥12
توکن DOT روند صعودی خوبی رو داشته، اما در حال حاضر داره اصلاح عمیقی رو میده
این اصلاح پولکادت تا محدوده حمایتی خودش حوالی 2.57 تا 3.18 میتونه ادامه دار باشه و بعد از برخود به ان ناحیه میتونیم تا محدوده مقاوتی 13.77 تا 16.65 یک رشد خوبی رو تجربه کنیم.
برای رشد بیشتر هم نباید این ناحیه رو به سمت پایین از دست بدیم.
#تحلیل_تکنیکال
#DOT
@Bitpull
این اصلاح پولکادت تا محدوده حمایتی خودش حوالی 2.57 تا 3.18 میتونه ادامه دار باشه و بعد از برخود به ان ناحیه میتونیم تا محدوده مقاوتی 13.77 تا 16.65 یک رشد خوبی رو تجربه کنیم.
برای رشد بیشتر هم نباید این ناحیه رو به سمت پایین از دست بدیم.
#تحلیل_تکنیکال
#DOT
@Bitpull
👍91🔥12❤9🙏7
توکن Hbar رشد خوبی رو داشته و اصلاحی که داره تجربه میکنه منطقیه و اصلاحی در جهت روند صعودی محسوب میشه و اوضاع خوبی رو هم داره.
اما در حال حاضر 2 ناحیه حمایتی رو پیش روی خودش داره که در تصویر هم مشخصه.
بعد از برخورد به هر کدوم از این نواحی یک پله خرید برای ریسک روی Hbar میتونه جای جذابی باشه و بتونه یه رشد خوبی رو تجربه کنه.
#تحلیل_تکنیکال
#HBAR
@Bitpull
اما در حال حاضر 2 ناحیه حمایتی رو پیش روی خودش داره که در تصویر هم مشخصه.
بعد از برخورد به هر کدوم از این نواحی یک پله خرید برای ریسک روی Hbar میتونه جای جذابی باشه و بتونه یه رشد خوبی رو تجربه کنه.
#تحلیل_تکنیکال
#HBAR
@Bitpull
❤59👍45🙏18🔥6
دوجکوین به محدوده حمایتی خوب برخورد کرده و خوب هم تونسته ریکاوری کنه.
در حال حاضر پتانسیل رشد تا محدوده مقاومتی 0.30 تا 0.32 رو میتونیم از دوجکوین داشته باشیم و تا زمانی که نتونسته این ناحیه رو به سمت بالا بشکنه انتظار رشد عجیب و غریبی رو از دوجکوین نداریم.
اما در صورتی که اصلاح بیشتری رو داشته باشه، محدوده حمایتی 0.14630 تا 0.18 میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعوی دوجکوین با تارگت 0.4850 باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#DOGE
@Bitpull
در حال حاضر پتانسیل رشد تا محدوده مقاومتی 0.30 تا 0.32 رو میتونیم از دوجکوین داشته باشیم و تا زمانی که نتونسته این ناحیه رو به سمت بالا بشکنه انتظار رشد عجیب و غریبی رو از دوجکوین نداریم.
اما در صورتی که اصلاح بیشتری رو داشته باشه، محدوده حمایتی 0.14630 تا 0.18 میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعوی دوجکوین با تارگت 0.4850 باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#DOGE
@Bitpull
🔥100👍56❤12👏10
توی ایران همه سرمایهگذارن
دقت کردین؟ شرایط اقتصادی تو ایران همه رو تبدیل به سرمایه گذار کرده.
درستش اینه که افراد یک جامعه دنبال کار خودشون باشن و این وسط با پول اضافهشون سرمایه گذاری کنن
اما متاسفانه با هر سرمایهای که دستشون میاد، میخوان سرمایه گذاری کنن.
این وسط یکسری سرمایه گذاریها هست که نباید سمتش بریم.
بیاید نبایدهای سرمایه گذاری رو باهم بررسی کنیم،
یا به قول جوونهای امروزی چیا کنسله؟🤓
@Bitpull
دقت کردین؟ شرایط اقتصادی تو ایران همه رو تبدیل به سرمایه گذار کرده.
درستش اینه که افراد یک جامعه دنبال کار خودشون باشن و این وسط با پول اضافهشون سرمایه گذاری کنن
اما متاسفانه با هر سرمایهای که دستشون میاد، میخوان سرمایه گذاری کنن.
این وسط یکسری سرمایه گذاریها هست که نباید سمتش بریم.
بیاید نبایدهای سرمایه گذاری رو باهم بررسی کنیم،
یا به قول جوونهای امروزی چیا کنسله؟🤓
@Bitpull
👍125❤18👏13🙏3
از طلا شروع کنیم
توی بازار طلا چی کنسله؟!
▫️طلای شکسته کنسله
▫️طلای کوچیک و پر کارمزد کنسله
▫️گویهای طلای چند سوتی کنسله
اینایی که گفتم چون کارمزد خیلی بالاتری دارن برای سرمایه گذاری پیشنهاد نمیشن و معمولاً خیلی طول میکشه تا به سود برسین
▫️تو بازار سکه هم سکههایی که حباب خیلی زیاد دارن برای سرمایه گذاری مناسب نیستن.
▫️پس سکه گرمی و پارسیان هم کنسله!
#طلا
@Bitpull
توی بازار طلا چی کنسله؟!
▫️طلای شکسته کنسله
▫️طلای کوچیک و پر کارمزد کنسله
▫️گویهای طلای چند سوتی کنسله
اینایی که گفتم چون کارمزد خیلی بالاتری دارن برای سرمایه گذاری پیشنهاد نمیشن و معمولاً خیلی طول میکشه تا به سود برسین
▫️تو بازار سکه هم سکههایی که حباب خیلی زیاد دارن برای سرمایه گذاری مناسب نیستن.
▫️پس سکه گرمی و پارسیان هم کنسله!
#طلا
@Bitpull
👍110❤23👏12🔥10🙏1
سایتهای خرید و فروش آنلاین طلا هم نه توصیه میشن از سمت ما و نه منع!
فقط بالای 5 گرم بهتون توصیه میکنیم که تو این سایتها فعالیت نکنین.
@Bitpull
فقط بالای 5 گرم بهتون توصیه میکنیم که تو این سایتها فعالیت نکنین.
@Bitpull
👍102👏9🔥8