نیم نگاهی به سطح 94000 تا 95000 دارم
همینجوری شل و ضعیف ممکنه بریم برای هانتش و از 95200 به پایین رو با یک کندل لیکویید کنیم.
یکم حواستون باشه به پوزیشنها، من از پنجشنبه حرف از رنج دارم میزنم
برای فیوچرز بازها کشندهست این رنج.
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
همینجوری شل و ضعیف ممکنه بریم برای هانتش و از 95200 به پایین رو با یک کندل لیکویید کنیم.
یکم حواستون باشه به پوزیشنها، من از پنجشنبه حرف از رنج دارم میزنم
برای فیوچرز بازها کشندهست این رنج.
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍120❤33🙏7🔥5👏4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چطوره؟ 😊 @Bitpull_Crypto
بعد از هانت 95، یه نقدینگی روی حوالی 98800 تا 99000 ایجاد شده. (شاید بازه ساعت 17 تا 19 تاچ شه)
سناریو رنج پابرجاست و همونطوری که دیدین این چند روز، هر چی ریخت برگشت، هرچی هم رفت بالا، اومد پایین بعدش.
باید ببینیم این هفته چه اتفاقی میفته، فعلا تقاضایی توی بازار نمیبینم.
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
سناریو رنج پابرجاست و همونطوری که دیدین این چند روز، هر چی ریخت برگشت، هرچی هم رفت بالا، اومد پایین بعدش.
باید ببینیم این هفته چه اتفاقی میفته، فعلا تقاضایی توی بازار نمیبینم.
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍99❤20👏8🙏4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
با بیتکوین شروع میکنم اصلاحهای اخیر بیتکوین با اینکه فشار سنگینی روی آلتکوینها آورده اما در روند بلندمدتیش تغییر خاصی ایجاد نشده. در حال حاضر هم بیتکوین به محدوده مقاومتی سنگینی حوالی 101400 تا 102880 برخورد کرده (همون محدودهای که از زمان ریزش زیر…
زدم روی هشتگ #تحلیل_بیتکوین
بابا چتونه🤣
حداقل جمله بندی منو عوض کنید؛ خلاقیتتون کجا رفته پس🤓
@Bitpull_Crypto
بابا چتونه🤣
حداقل جمله بندی منو عوض کنید؛ خلاقیتتون کجا رفته پس🤓
@Bitpull_Crypto
👍186❤37👏23🔥21
👍145🔥10🙏10❤5👏3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
با بیتکوین شروع میکنم اصلاحهای اخیر بیتکوین با اینکه فشار سنگینی روی آلتکوینها آورده اما در روند بلندمدتیش تغییر خاصی ایجاد نشده. در حال حاضر هم بیتکوین به محدوده مقاومتی سنگینی حوالی 101400 تا 102880 برخورد کرده (همون محدودهای که از زمان ریزش زیر…
واکنش به سطح رو دیدین؟🤓
بیتکوین همچنان طبق تحلیل قبلی در حال حرکته و به ناحیه عرضه سنگینی حوالی 101400 تا 102880 برخورد کرده و در حال اصلاحه.
تا زمانی هم که بیتکوین 106500 رو به سمت بالا نشکنه روندش نزولیه و مسیرش به سمت هانت نقدینگی های 89800 دلاره.
در کل انتظار حرکات عجیب و غریبی رو از بیتکوین نداشته باشید و روندش به نظر رنج اصلاحی رو به پایینه و در حال اذیت کردن معاملهگرهاست.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
بیتکوین همچنان طبق تحلیل قبلی در حال حرکته و به ناحیه عرضه سنگینی حوالی 101400 تا 102880 برخورد کرده و در حال اصلاحه.
تا زمانی هم که بیتکوین 106500 رو به سمت بالا نشکنه روندش نزولیه و مسیرش به سمت هانت نقدینگی های 89800 دلاره.
در کل انتظار حرکات عجیب و غریبی رو از بیتکوین نداشته باشید و روندش به نظر رنج اصلاحی رو به پایینه و در حال اذیت کردن معاملهگرهاست.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
1👍91❤21👏7
اینم خوب دقت کنید
شاخص Total 3 که نشوندهندهی ارزش بازار کل آلتکوینها به جز اتریومه
به محدوده حمایتی خوبی حوالی 730 تا 770 میلیارد دلار برخورد کرده و واکنش خوبی هم داده.
در حال حاضر تا محدوده مقاومتی خودش حوالی 965 تا 1.01 جای رشد داره
و در صورتی که بتونه یک کندل صعودی بالای 1.06 ببنده
روندش صعودی شده و میتونه تا محدودههای بالاتر که در تصویر هم مشخصه به روند صعودی خودش ادامه بده.
#تحلیل_تکنیکال
#Total3
@Bitpull_Crypto
شاخص Total 3 که نشوندهندهی ارزش بازار کل آلتکوینها به جز اتریومه
به محدوده حمایتی خوبی حوالی 730 تا 770 میلیارد دلار برخورد کرده و واکنش خوبی هم داده.
در حال حاضر تا محدوده مقاومتی خودش حوالی 965 تا 1.01 جای رشد داره
و در صورتی که بتونه یک کندل صعودی بالای 1.06 ببنده
روندش صعودی شده و میتونه تا محدودههای بالاتر که در تصویر هم مشخصه به روند صعودی خودش ادامه بده.
#تحلیل_تکنیکال
#Total3
@Bitpull_Crypto
1👍116❤34🔥8👏6
بعد از یک هفته رنج
امروز این داده یه تکونی به بازار میده
داده CPI ساعت 17:00 منتشر میشه
مراقب نوسانات باشید
#CPI
@Bitpull_Crypto
امروز این داده یه تکونی به بازار میده
داده CPI ساعت 17:00 منتشر میشه
مراقب نوسانات باشید
#CPI
@Bitpull_Crypto
👍88❤19🙏5👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بعد از یک هفته رنج امروز این داده یه تکونی به بازار میده داده CPI ساعت 17:00 منتشر میشه مراقب نوسانات باشید #CPI @Bitpull_Crypto
داده های CPI تا حدی به بازار مسیر میده ولی حالا سناریو های موجود رو ببینیم باهم:
دادهای که به بازار نوسان میده، داده CPI ماهانهست.
انتشار 0.4 و یا هر عددی پایینتر، میتونه باعث رشد مارکت بشه.
اما از طرف دیگه هر عددی بالای 0.4 یه شوک نزولی وحشتناک به بازار میده.
توی این نقطه از بازار Core CPI و CPI سالانه وزن خاصی توی نوسان امروز ندارن.
#CPI
@Bitpull_Crypto
دادهای که به بازار نوسان میده، داده CPI ماهانهست.
انتشار 0.4 و یا هر عددی پایینتر، میتونه باعث رشد مارکت بشه.
اما از طرف دیگه هر عددی بالای 0.4 یه شوک نزولی وحشتناک به بازار میده.
توی این نقطه از بازار Core CPI و CPI سالانه وزن خاصی توی نوسان امروز ندارن.
#CPI
@Bitpull_Crypto
👍98❤21👏7
عزیزان دل بیتپولی
امیدوارم حالتون خوب باشه
امروز راس ساعت 6 تبلیغ پروکسی داریم
دوست داشتیم با شما به اشتراک بذاریم، مثل تمامی موارد دیگهای که باهاتون به اشتراک میذاریم
محتواهارو از ساعت 18:00 شروع میکنیم و تا ساعت 19:00 ادامه داره، اما میوت میکنیم که صدای نوتیفکشنها شمارو اذیت نکنه (شما لازم نیست کانال رو میوت کنید)
توی این مدت، چند باری از این پروموشنها خواهیم داشت. ممنون که در جهت گستردهتر شدن کامیونیتی بیتپول مارو حمایت میکنید.
تو این تایم برنامه داریم که براتون
1- در مورد CPI بعد از انتشارش صحبت کنیم
2- راجع به ارز اوندو صحبت میکنیم
3- بازارهای داخل رو بررسی کنیم
4- آموزشهای رایگانی که براتون گذاشتیم رو دوره میکنیم
5- تحلیل ۶تا ارز محبوب شما رو میذاریم
6- ایردراپ جدید معرفی میکنیم
و از همه مهمتر
7- لایو جامعی در مورد شرایط بازار داریم.
با احترام
بیتپول❤️
امیدوارم حالتون خوب باشه
امروز راس ساعت 6 تبلیغ پروکسی داریم
دوست داشتیم با شما به اشتراک بذاریم، مثل تمامی موارد دیگهای که باهاتون به اشتراک میذاریم
محتواهارو از ساعت 18:00 شروع میکنیم و تا ساعت 19:00 ادامه داره، اما میوت میکنیم که صدای نوتیفکشنها شمارو اذیت نکنه (شما لازم نیست کانال رو میوت کنید)
توی این مدت، چند باری از این پروموشنها خواهیم داشت. ممنون که در جهت گستردهتر شدن کامیونیتی بیتپول مارو حمایت میکنید.
تو این تایم برنامه داریم که براتون
1- در مورد CPI بعد از انتشارش صحبت کنیم
2- راجع به ارز اوندو صحبت میکنیم
3- بازارهای داخل رو بررسی کنیم
4- آموزشهای رایگانی که براتون گذاشتیم رو دوره میکنیم
5- تحلیل ۶تا ارز محبوب شما رو میذاریم
6- ایردراپ جدید معرفی میکنیم
و از همه مهمتر
7- لایو جامعی در مورد شرایط بازار داریم.
با احترام
بیتپول❤️
7❤198👍45👏9🙏7
👍153👏16❤11🙏6🔥5
ایردراپ!
خیلیاتون تو پشتیبانی میپرسید که چه ایردراپی بزنید یا از کجا باید ایردراپ زدن رو شروع کنید
امروز میخوام از صفر صفر بهتون آموزش بدم که برای شروع ایردراپ زدن از کجا باید شروع کنید و چه پروژهای رو بزنید؛
‼️4 تا پیام بعدی رو با دقت بخون...
@Bitpull_Crypto
خیلیاتون تو پشتیبانی میپرسید که چه ایردراپی بزنید یا از کجا باید ایردراپ زدن رو شروع کنید
امروز میخوام از صفر صفر بهتون آموزش بدم که برای شروع ایردراپ زدن از کجا باید شروع کنید و چه پروژهای رو بزنید؛
‼️4 تا پیام بعدی رو با دقت بخون...
@Bitpull_Crypto
👍72❤20🔥4👏3🙏1
برای شروع ایردراپ باید چندتا ابزار داشته باشی:
1- والت متامسک جدید بساز
حتما جدید باشه و والت اصلیت نباشه چون ریسک زیادی داره.
2- اکانت توییتر فعال بساز
توییتر خیلی مهمه، از این نترس که کی رو فالو کنی یا هیچکس فالوت نمیکنه، کلی گروه هست که برای ایردراپ دنبال فالو کردن همدیگهان.
3- اکانت دیسکورد بساز
دیسکورد از توییتر هم مهمتره! یکم رابط کاربری دیسکورد سخته اما حتما یادش بگیر و توی دیسکورد پروژهها فعال باش چون توی ایردراپ تاثیر داره.
4- 100 دلار بذار کنار
یه 100 دلار بریز تو متامسکت که کارمزد و اینجور چیزا رو راحت پرداخت کنی، میتونی هم کمتر داشته باشی ولی با 100 دلار دردسرت کم میشه
@Bitpull_Crypto
1- والت متامسک جدید بساز
حتما جدید باشه و والت اصلیت نباشه چون ریسک زیادی داره.
2- اکانت توییتر فعال بساز
توییتر خیلی مهمه، از این نترس که کی رو فالو کنی یا هیچکس فالوت نمیکنه، کلی گروه هست که برای ایردراپ دنبال فالو کردن همدیگهان.
3- اکانت دیسکورد بساز
دیسکورد از توییتر هم مهمتره! یکم رابط کاربری دیسکورد سخته اما حتما یادش بگیر و توی دیسکورد پروژهها فعال باش چون توی ایردراپ تاثیر داره.
4- 100 دلار بذار کنار
یه 100 دلار بریز تو متامسکت که کارمزد و اینجور چیزا رو راحت پرداخت کنی، میتونی هم کمتر داشته باشی ولی با 100 دلار دردسرت کم میشه
@Bitpull_Crypto
👍72❤13🔥4👏2
چه نوع پروژهای ایردراپ خوبی میده؟
اصل ایردراپ همینه که بدونی چه ایردراپی رو بزنی چه ایردراپی نزنی!
من از سال 2021 ایردراپ زدن رو شروع کردم
تو این 4 سال با شش تا ایردراپ 25,000 دلار درآوردم (dydx,op,arbitrum,pixels,moca,hyperliquid)
سود ایردراپ خیلی لذتبخشه نمیدونم چرا اما واقعا از ته دلت خوشحال میشی!
البته بعد از 2021 اینقدر ایردراپهانتر چینی و هندی زیاد شده که ایردراپ گرفتن خیلی سخت شده ولی هنوز پروژه خوب پیدا میشه
پیام بعدی بهت میگم چه پروژهای برای ایردراپ خوبه؛
@Bitpull_Crypto
اصل ایردراپ همینه که بدونی چه ایردراپی رو بزنی چه ایردراپی نزنی!
من از سال 2021 ایردراپ زدن رو شروع کردم
تو این 4 سال با شش تا ایردراپ 25,000 دلار درآوردم (dydx,op,arbitrum,pixels,moca,hyperliquid)
سود ایردراپ خیلی لذتبخشه نمیدونم چرا اما واقعا از ته دلت خوشحال میشی!
البته بعد از 2021 اینقدر ایردراپهانتر چینی و هندی زیاد شده که ایردراپ گرفتن خیلی سخت شده ولی هنوز پروژه خوب پیدا میشه
پیام بعدی بهت میگم چه پروژهای برای ایردراپ خوبه؛
@Bitpull_Crypto
👍76🔥11👏7❤6🙏1
من توی ایردراپ یه شیوه دارم و فقط این مدلی عمل میکنم.
کلیاتش اینجوریه که از هر مدل ایردراپ فقط یه دونه رو میزنم ولی خیلی پیگیر و مستمر انجام میدم!
🟢بهترین ایردراپا رو که صرافیها میدن مثل dydx و hyperliquid و ... اما چون هزینهبره و باید تریدر باشی، بهت پیشنهاد نمیکنم.
🟢حتما یه ایردراپ که نیاز به تراکنش و تعامل با شبکه داره میزنم الان هم سونیوم رو میزنم فقط
🟢ایردراپای گیمینگ هم چون بازی رو دوست دارم میزنم شاید خیلی سود نداشته باشه ولی سرگرم میشم. الان anichess و Kuroro میزنم
🟢ایردراپای سوشالفای هم بعضیاش خوب سود میده. الان فقط Kaito رو میزنم.
🟢تستنت ها ایردراپ ندارن اصولا ولی بعضیاشون باعث میشن امتیاز میننت بگیری برای همین من تستنت Mango رو هم میزنم
اینا کل ایردراپهایی هست که من میزنم
@Bitpull_Crypto
کلیاتش اینجوریه که از هر مدل ایردراپ فقط یه دونه رو میزنم ولی خیلی پیگیر و مستمر انجام میدم!
🟢بهترین ایردراپا رو که صرافیها میدن مثل dydx و hyperliquid و ... اما چون هزینهبره و باید تریدر باشی، بهت پیشنهاد نمیکنم.
🟢حتما یه ایردراپ که نیاز به تراکنش و تعامل با شبکه داره میزنم الان هم سونیوم رو میزنم فقط
🟢ایردراپای گیمینگ هم چون بازی رو دوست دارم میزنم شاید خیلی سود نداشته باشه ولی سرگرم میشم. الان anichess و Kuroro میزنم
🟢ایردراپای سوشالفای هم بعضیاش خوب سود میده. الان فقط Kaito رو میزنم.
🟢تستنت ها ایردراپ ندارن اصولا ولی بعضیاشون باعث میشن امتیاز میننت بگیری برای همین من تستنت Mango رو هم میزنم
اینا کل ایردراپهایی هست که من میزنم
@Bitpull_Crypto
👍71🔥10❤9👏6🙏1
YouTube
ایردراپ بزرگ سونی وارد شبکه اصلی شد
تو این ویدیو رفتیم سراغ ایردراپ شبکه لایه دومی اتریوم Soneium که تازه رفته روی میننت و میتونه یکی از ایردراپهای جذاب و تاریخساز مارکت کریپتو باشه و یه سود خوب رو بهمون بده، تمام کارهایی که نیاز داری تا شامل ایردراپ بشی رو بهت آموزش دادم، پس به هیچ وجه…
خلاصه بهتون بگم
ایردراپ خوب سود میده اما باید وقت بذارید براش و توی اون استمرار داشته باشید.
چند تا از ایردراپایی که خودم زدم هم آموزشش هست خواستید ببینید شما هم شروع کنید به زدنش؛
الان هم برای شروع میتونید با ایردراپ سونیوم شروع کنید
وحید آموزشش رو براتون ضبط کرده حتما ببینید و شروع کنید؛
آموزش ایردراپ سونیوم
@Bitpull_Crypto
ایردراپ خوب سود میده اما باید وقت بذارید براش و توی اون استمرار داشته باشید.
چند تا از ایردراپایی که خودم زدم هم آموزشش هست خواستید ببینید شما هم شروع کنید به زدنش؛
الان هم برای شروع میتونید با ایردراپ سونیوم شروع کنید
وحید آموزشش رو براتون ضبط کرده حتما ببینید و شروع کنید؛
آموزش ایردراپ سونیوم
@Bitpull_Crypto
👍63❤8🔥6👏3