یه چند تا خبر کوتاه رو باهم بررسی کنیم
1- تتر استیبلکوین USDT را به شبکه لایتنینگ بیتکوین اضافه میکنه.
2- کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تأیید اولیه رو برای ETF ترکیبی بیتکوین و اتریوم شرکت Bitwise صادر کرد. این ETF به سرمایهگذاران امکان میده تا همزمان روی بیتکوین و اتریوم سرمایهگذاری کنن. (خبر خوبیه✅)
3- صرافی کراکن (Kraken) اعلام کرده که به دلیل مقررات جدید MiCA در اتحادیه اروپا، تا ۳۱ مارچ USDT و سایر استیبلکوینهای غیرمجاز رو در منطقه اقتصادی اروپا از فهرست خودش حذف میکنه.
@Bitpull_Crypto
1- تتر استیبلکوین USDT را به شبکه لایتنینگ بیتکوین اضافه میکنه.
2- کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تأیید اولیه رو برای ETF ترکیبی بیتکوین و اتریوم شرکت Bitwise صادر کرد. این ETF به سرمایهگذاران امکان میده تا همزمان روی بیتکوین و اتریوم سرمایهگذاری کنن. (خبر خوبیه✅)
3- صرافی کراکن (Kraken) اعلام کرده که به دلیل مقررات جدید MiCA در اتحادیه اروپا، تا ۳۱ مارچ USDT و سایر استیبلکوینهای غیرمجاز رو در منطقه اقتصادی اروپا از فهرست خودش حذف میکنه.
@Bitpull_Crypto
👍85❤10🙏5🔥1👏1
کمپانی Grayscale یک "تراست دوجکوین" راهاندازی کرده
که به سرمایهگذاران نهادی امکان اینو میده بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم، روی DOGE سرمایهگذاری کنند.
دقت کنید که Trust میتونه در آینده به ETF تبدیل بشه، اما هنوز تأیید رسمی از سوی SEC دریافت نکرده.
#Trust
#DogeCoin
#Doge
#Grayscale
@Bitpull_Crypto
که به سرمایهگذاران نهادی امکان اینو میده بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم، روی DOGE سرمایهگذاری کنند.
دقت کنید که Trust میتونه در آینده به ETF تبدیل بشه، اما هنوز تأیید رسمی از سوی SEC دریافت نکرده.
#Trust
#DogeCoin
#Doge
#Grayscale
@Bitpull_Crypto
👍68❤10👏5
چند شرکت، از جمله Grayscale، Bitwise و Purpose Investments
درخواستهایی برای راهاندازی ETF ریپل ارائه دادن.
شرکت Grayscale قصد داره تراست XRP خودشو به ETF تبدیل کنه، درحالی که Bitwise اولین ETF اسپات XRP رو به SEC پیشنهاد داده.
هنوز هیچکدوم از این ETFها تأیید نشدن، اما علاقه نهادی به XRP داره زیاد میشه.
#ETF
#Trust
#XRP
#Ripple
@Bitpull_Crypto
درخواستهایی برای راهاندازی ETF ریپل ارائه دادن.
شرکت Grayscale قصد داره تراست XRP خودشو به ETF تبدیل کنه، درحالی که Bitwise اولین ETF اسپات XRP رو به SEC پیشنهاد داده.
هنوز هیچکدوم از این ETFها تأیید نشدن، اما علاقه نهادی به XRP داره زیاد میشه.
#ETF
#Trust
#XRP
#Ripple
@Bitpull_Crypto
👍84❤8
کیا از هوشمصنوعی "DeepSeek" استفاده کردن؟
Anonymous Poll
32%
استفاده کردم
54%
استفاده نکردم
14%
"دیپسیک" چی هست؟
❤23👍15
چقدر درصد کسایی که استفاده نکردن زیاده!!!
میخوام یه متن آماده کنم که هم لینک دانلودش رو براتون بذارم هم یادتون بدم چجوری بهترین نتیجه رو از هوش مصنوعی بگیرید
3 تا پست پایین رو بادقت بخون
@Bitpull_Crypto
میخوام یه متن آماده کنم که هم لینک دانلودش رو براتون بذارم هم یادتون بدم چجوری بهترین نتیجه رو از هوش مصنوعی بگیرید
3 تا پست پایین رو بادقت بخون
@Bitpull_Crypto
👍160❤26👏15🔥3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چقدر درصد کسایی که استفاده نکردن زیاده!!! میخوام یه متن آماده کنم که هم لینک دانلودش رو براتون بذارم هم یادتون بدم چجوری بهترین نتیجه رو از هوش مصنوعی بگیرید 3 تا پست پایین رو بادقت بخون @Bitpull_Crypto
اول یه توضیح کوچیک راجعبه DeepSeek بدم؛
یه هوشمصنوعی چینیه که چند روزه عرضه شده و بهخاطر رایگان بودن و عملکرد بینظیرش حسابی سروصدا کرده. تا جاییکه ترامپ توی سخنرانی آخرش گفته که دیپسیک زنگ خطری برای آمریکاست !
ویژگیهاش چیه؟
*نسبت به رقباش خیلی سریع و دقیقتره
*قدرت کدنویسی خیلی بالایی داره و بهراحتی میتونید خودتون بدون هیچ دانشی سایت و ربات و... بسازید
*نسبت به رقباش فهم زبان فارسیش بالاتره
*از همه مهمتر رایگانه
@Bitpull_Crypto
یه هوشمصنوعی چینیه که چند روزه عرضه شده و بهخاطر رایگان بودن و عملکرد بینظیرش حسابی سروصدا کرده. تا جاییکه ترامپ توی سخنرانی آخرش گفته که دیپسیک زنگ خطری برای آمریکاست !
ویژگیهاش چیه؟
*نسبت به رقباش خیلی سریع و دقیقتره
*قدرت کدنویسی خیلی بالایی داره و بهراحتی میتونید خودتون بدون هیچ دانشی سایت و ربات و... بسازید
*نسبت به رقباش فهم زبان فارسیش بالاتره
*از همه مهمتر رایگانه
@Bitpull_Crypto
👍136❤17
حالا بریم سراغ استفاده از DeepSeek؛
میتونید اپلیکیشن دیپسیک رو دانلود کنید و با گوشیتون ازش استفاده کنید
💢لینک دانلود برای ios💢
💢لینک دانلود برای android💢
⭕️آدرس سایت DeepSeek⭕️
@Bitpull_Crypto
میتونید اپلیکیشن دیپسیک رو دانلود کنید و با گوشیتون ازش استفاده کنید
💢لینک دانلود برای ios💢
💢لینک دانلود برای android💢
⭕️آدرس سایت DeepSeek⭕️
@Bitpull_Crypto
👍87🔥9❤7
❗️ یه نکته خیلی مهم ❗️
اگر میخوای از هوشمصنوعی بهترین نتیجه رو بگیری باید "پرامپت" رو خوب بنویسی.
پرامپت چیه؟
پرامپت همون درخواست یا سوالیه که از هوش مصنوعی میپرسی. برای اینکه جواب بهتری بگیری، این نکات رو رعایت کن؛
🔹ساده و واضح بنویس: مثلاً به جای "یه چیزی درباره موفقیت بگو"، بنویس "۵ نکته برای موفقیت در کار رو بهم بگو".
🔹جزئیات بده بهش: هرچی بیشتر توضیح بدی، جواب دقیقتر میشه. مثلاً "یه برنامه روزانه برای درس خوندن پیشنهاد بده که ۳ ساعت وقت داشته باشم".
🔹هدفت رو براش مشخص کن: بهش بگو چهجوری جواب میخوای. مثلاً "یه متن تبلیغاتی کوتاه برای یه کافه بنویس".
@Bitpull_Crypto
اگر میخوای از هوشمصنوعی بهترین نتیجه رو بگیری باید "پرامپت" رو خوب بنویسی.
پرامپت چیه؟
پرامپت همون درخواست یا سوالیه که از هوش مصنوعی میپرسی. برای اینکه جواب بهتری بگیری، این نکات رو رعایت کن؛
🔹ساده و واضح بنویس: مثلاً به جای "یه چیزی درباره موفقیت بگو"، بنویس "۵ نکته برای موفقیت در کار رو بهم بگو".
🔹جزئیات بده بهش: هرچی بیشتر توضیح بدی، جواب دقیقتر میشه. مثلاً "یه برنامه روزانه برای درس خوندن پیشنهاد بده که ۳ ساعت وقت داشته باشم".
🔹هدفت رو براش مشخص کن: بهش بگو چهجوری جواب میخوای. مثلاً "یه متن تبلیغاتی کوتاه برای یه کافه بنویس".
@Bitpull_Crypto
❤152👍87🔥8
گپ CME قابل توجهی احتمالا برای بیتکوین و اتریوم تشکیل میشه
منتظر بسته شدن کندل روزانه و باز شدن تایم آمریکا هستیم
@Bitpull_Crypto
منتظر بسته شدن کندل روزانه و باز شدن تایم آمریکا هستیم
@Bitpull_Crypto
👍125🔥11❤10
هدف این روزای مارکت میکر
عصبی کردن و ایجاد ناامیدیه
و من نگرانم چون یوزر هنوز به آستانه درد نرسیده
اینجاها جای خوبی برای یک پله خریده
ولی به نظرم کف نیست
پس نقدینگی داشته باشید حتما
@Bitpull_Crypto
عصبی کردن و ایجاد ناامیدیه
و من نگرانم چون یوزر هنوز به آستانه درد نرسیده
اینجاها جای خوبی برای یک پله خریده
ولی به نظرم کف نیست
پس نقدینگی داشته باشید حتما
@Bitpull_Crypto
👍214❤42
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
هدف این روزای مارکت میکر عصبی کردن و ایجاد ناامیدیه و من نگرانم چون یوزر هنوز به آستانه درد نرسیده اینجاها جای خوبی برای یک پله خریده ولی به نظرم کف نیست پس نقدینگی داشته باشید حتما @Bitpull_Crypto
درست متوجه شدیم
کف نبود
و پوست یوزر رو داره میکنه
امروز بزرگترین زیان محقق شده توی مدت اخیر رو خواهیم داشت
@Bitpull_Crypto
کف نبود
و پوست یوزر رو داره میکنه
امروز بزرگترین زیان محقق شده توی مدت اخیر رو خواهیم داشت
@Bitpull_Crypto
👍182❤21🔥20👏14
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
هر موقع از رویاها و مرسدس بنز و پرواز فرست کلس بیرون اومدین
میدونیم نگرانید
نگران نباشید
هواتونو دارم امروز حسابی
هیجان، احساس رو بذارید کنار
با تمرکز کامل چیزایی که میذارم توی کانال رو بخونید
@Bitpull_Crypto
نگران نباشید
هواتونو دارم امروز حسابی
هیجان، احساس رو بذارید کنار
با تمرکز کامل چیزایی که میذارم توی کانال رو بخونید
@Bitpull_Crypto
👍165❤51🙏24🔥9👏8
یه چیزی حدود 2.2 میلیارد دلار لیکویید شدن توی 24 ساعت گذشته
و این اتفاق بزرگترین لیکوییدیشن بوده!
#Liquidation
@Bitpull_Crypto
و این اتفاق بزرگترین لیکوییدیشن بوده!
#Liquidation
@Bitpull_Crypto
👍88🔥14❤8👏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بیتکوین از 105 اومد تا 97هزار تا حرکت شارپی بود و آلتکوینا تحت فشار قرار گرفتن سطوح مهم: 1- 96000 2- 90700 سطوح بالای قیمت: 1- 107700 2- 109500 - 109900 #Liquidation #LiquidationMap @Bitpull_Crypto
سطوح مهم:
1- 96000 (فعال شد✅)
2- 90700
سطوح بالای قیمت:
1- 107700
2- 109500 - 109900
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
1- 96000 (فعال شد✅)
2- 90700
سطوح بالای قیمت:
1- 107700
2- 109500 - 109900
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍118❤28👏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در حال حاضر اگه اتریوم محدوده 3430 رو به سمت بالا بشکنه
با اتریوم شروع میکنم
گفته بودیم تریگر صعودی شدن ما شکسته شدن 3430 به بالاست
ولی قبل این اتفاق، اوضاع بهم ریخت یکم😁
اتریوم مسیر کلیش حرکت به سمت ناحیه حمایتی 1985 تا 2080 دلاره و اصلاحهای رو به بالای اتریوم به سمت ناحیه مقاومتی 2745 تا 2880 میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند نزولی اتریوم تا محدوده حمایتی ما باشه.
اگر حتی اتریوم محدوده مقاومتی ما رو به سمت بالا بشکونه و تا نواحی بالاتر حوالی 3050 تا 3200 هم رشد کنه، سناریو نزولی اتریوم تغییر نمیکنه و فقط اصلاح عمیقتری رو در جهت روند نزولی خودش انجام داده.
⚠️ اگه اتفاق خاصی توی بازار بیفته که باعث تغییر روند اتریوم بشه، براتون آپدیت تحلیلو میریم.
#تحلیل_تکنیکال
#ETH
@Bitpull_Crypto
گفته بودیم تریگر صعودی شدن ما شکسته شدن 3430 به بالاست
ولی قبل این اتفاق، اوضاع بهم ریخت یکم😁
اتریوم مسیر کلیش حرکت به سمت ناحیه حمایتی 1985 تا 2080 دلاره و اصلاحهای رو به بالای اتریوم به سمت ناحیه مقاومتی 2745 تا 2880 میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند نزولی اتریوم تا محدوده حمایتی ما باشه.
اگر حتی اتریوم محدوده مقاومتی ما رو به سمت بالا بشکونه و تا نواحی بالاتر حوالی 3050 تا 3200 هم رشد کنه، سناریو نزولی اتریوم تغییر نمیکنه و فقط اصلاح عمیقتری رو در جهت روند نزولی خودش انجام داده.
⚠️ اگه اتفاق خاصی توی بازار بیفته که باعث تغییر روند اتریوم بشه، براتون آپدیت تحلیلو میریم.
#تحلیل_تکنیکال
#ETH
@Bitpull_Crypto
👍114❤28🙏9
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بعد از شکست 1.65 به سمت بالا
حالا نوبت ONDO شده
خیلی دقت کنید چی نوشته بودیم توی تحلیل قبل (روش ریپلای کردم)
گفتیم بعد از شکست 1.65 به بالا
ولی این اتفاق نیفتاد و تغییر روند تایید نشد
حالا نمودارشو ببینید👆🏼
توکن ONDO محدوده حمایتی 1.06 تا 1.1225 رو به سمت پایین شکسته و در حال ریکاوریه، اما محدوده حمایتی اصلی ONDO حوالی 0.80 تا 0.88 هست و میتونیم منتظر رسیدنش به ناحیه حمایتی موردنظرمون باشیم.
اما در حال حاضر اگر حرکت صعودی رو به سمت محدوده مقاومتی 1.323 تا 1.395 داشته باشیم میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند نزولیش باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#ONDO
@Bitpull_Crypto
خیلی دقت کنید چی نوشته بودیم توی تحلیل قبل (روش ریپلای کردم)
گفتیم بعد از شکست 1.65 به بالا
ولی این اتفاق نیفتاد و تغییر روند تایید نشد
حالا نمودارشو ببینید👆🏼
توکن ONDO محدوده حمایتی 1.06 تا 1.1225 رو به سمت پایین شکسته و در حال ریکاوریه، اما محدوده حمایتی اصلی ONDO حوالی 0.80 تا 0.88 هست و میتونیم منتظر رسیدنش به ناحیه حمایتی موردنظرمون باشیم.
اما در حال حاضر اگر حرکت صعودی رو به سمت محدوده مقاومتی 1.323 تا 1.395 داشته باشیم میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند نزولیش باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#ONDO
@Bitpull_Crypto
👍79❤15🔥2
حالا دو تا توکن خوبم باهم ببینیم که از لحاظ تکنیکالی شرایطشون بهتره
👍70❤20👏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
حالا دو تا توکن خوبم باهم ببینیم که از لحاظ تکنیکالی شرایطشون بهتره
توکن AERO اصلاح خوبی رو تجربه کرده و به محدوده حمایتی مهمی حوالی 0.615 تا 0.725 برخورد کرده و در صورت شکست 1.21 به سمت بالا روندش صعودی میشه.
تا زمانی که این ناحیه رو به سمت بالا نشکسته روندش نزولیه و اولین ناحیه مقاومتی پیشروی AERO محدوده 0.99 تا 1.05 میتونه باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#AERO
@Bitpull_Crypto
تا زمانی که این ناحیه رو به سمت بالا نشکسته روندش نزولیه و اولین ناحیه مقاومتی پیشروی AERO محدوده 0.99 تا 1.05 میتونه باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#AERO
@Bitpull_Crypto
👍58❤12👏7