امشب ساعت 10:30 به وقت تهران
نرخ بهره آمریکا تعیین میشه و ساعت 11:00 هم کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو رو داریم
حواستون به نوسانات بازار باشه خلاصه
#FOMC
@Bitpull_Crypto
نرخ بهره آمریکا تعیین میشه و ساعت 11:00 هم کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو رو داریم
حواستون به نوسانات بازار باشه خلاصه
#FOMC
@Bitpull_Crypto
👍108❤20🙏13
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
هدفون بذارید و این ویدیو رو ببینید کاری ندارم Ai ساخته این ویدیو رو فقط این ویدیو رو ببینید تا بفهمید کجاییم ویدیو از Moby Ai هست که یکی از Ai Agentهای کریپتوعه #MobyAI #Moby @Bitpull_Crypto
این ویدیو رو یادتونه؟
اصن تصمیم گرفتم یه ویدیو ضبط کنم بهتون دو سه تا Ai Agent به درد بخور معرفی کنم
به دردتون میخوره قطعا
نکته اینه که طرز استفاده از خروجی این ایجنتهای هوش مصنوعی هم بهتون گفتم
اصلا دست کم نگیرید این ویدیو رو، ببینید و لذتشو ببرید❤️
اگرم فرصت ندارید، بفرستید به سیو مسیج که بعدا ببینید
لینک ویدیو
@Bitpull_Crypto
اصن تصمیم گرفتم یه ویدیو ضبط کنم بهتون دو سه تا Ai Agent به درد بخور معرفی کنم
به دردتون میخوره قطعا
نکته اینه که طرز استفاده از خروجی این ایجنتهای هوش مصنوعی هم بهتون گفتم
اصلا دست کم نگیرید این ویدیو رو، ببینید و لذتشو ببرید❤️
اگرم فرصت ندارید، بفرستید به سیو مسیج که بعدا ببینید
لینک ویدیو
@Bitpull_Crypto
❤108👍44👏1
❗️اولین نرخبهره سال ۲۰۲۵ اعلام شد
همونطور که پیشبینی میشد، نرخبهره بدون تغییر (۴.۵٪) باقی موند
بازار تو این یک ساعت و تا بعد از نشست خبری رئیس فدرال رزرو بهشدت نوسانیه.
مراقب باشید🫡
@Bitpull_Crypto
همونطور که پیشبینی میشد، نرخبهره بدون تغییر (۴.۵٪) باقی موند
بازار تو این یک ساعت و تا بعد از نشست خبری رئیس فدرال رزرو بهشدت نوسانیه.
مراقب باشید🫡
@Bitpull_Crypto
👍93❤15🙏6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ارز TIA الان در محدوده ی حمایتی مهمیه اما با توجه به فشار فروش بالایی که در تایم روزانه داره، نمیشه بدون تاییدیه وارد پوزیشن لانگ بشیم و احتمال رویت قیمت های پایین مشخص شده هست. در صورت مشاهده تاییدیه و یا از دست دادن ناحیه حمایتی، حتما تحلیل خودمون رو…
دوستان دو طرفه میزنن😁
شاید از این تحلیلهای ما ساده بگذرید برید، شاید اصن نبینید.
اما قدر زر زرگر شناسد😎
@Bitpull_Crypto
شاید از این تحلیلهای ما ساده بگذرید برید، شاید اصن نبینید.
اما قدر زر زرگر شناسد😎
@Bitpull_Crypto
👍82❤21👏11
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ارز ONDO حسابی قدرتمند عمل کرده دوست دارین یه تحلیل ازش ببینیم؟ #ONDO @Bitpull_Crypto
توکن ONDO رشد خوبی رو داشته ولی هنوز تغییر روند نداده
بعد از شکست 1.65 به سمت بالا
اصلاحها سمت ناحیه حمایتی 1.366 تا 1.4380
میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعودی ONDO
با تارگت یک سقف قیمتی جدید میتونه باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#Ondo
@Bitpull_Crypto
بعد از شکست 1.65 به سمت بالا
اصلاحها سمت ناحیه حمایتی 1.366 تا 1.4380
میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعودی ONDO
با تارگت یک سقف قیمتی جدید میتونه باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#Ondo
@Bitpull_Crypto
👍88❤14👏10
👍217❤46🙏34👏4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
102500 تا 103250
طبق تحلیل آخر، گفتیم انتظار واکنش به سطح 102500 تا 103250 از بیتکوین رو داریم. واکنش هم داد اما با توجه به صحبتهای دیشب پاول، شرایط یه مقدار برای بازار تغییر کرد.
نرخ بهره در عین اینکه ثابت موند و بازار شروع به ریزش کرد، بعدش پاول توی سخنرانیش حرفهایی زد که مناسب کریپتو بود. برا همین بازار فوری ریکاوری کرد
حالا سوال اصلی اینه که چه مسیری رو در پیش داره!؟
در حال حاضر برای همراه شدن با روند صعودی بیتکوین
اول باید منتظر یک سقف قیمتی جدید باشیم
بعد از این اتفاق، اصلاحهای بیتکوین به سمت ناحیه حمایتی 102650 تا 104800 میتونه جای خوبی برای همراه شد با روند صعودیش باشه.
تارگت روند صعودی بیتکوین هم محدوده مقاومتی 115450 تا 118000 هست.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
نرخ بهره در عین اینکه ثابت موند و بازار شروع به ریزش کرد، بعدش پاول توی سخنرانیش حرفهایی زد که مناسب کریپتو بود. برا همین بازار فوری ریکاوری کرد
حالا سوال اصلی اینه که چه مسیری رو در پیش داره!؟
در حال حاضر برای همراه شدن با روند صعودی بیتکوین
اول باید منتظر یک سقف قیمتی جدید باشیم
بعد از این اتفاق، اصلاحهای بیتکوین به سمت ناحیه حمایتی 102650 تا 104800 میتونه جای خوبی برای همراه شد با روند صعودیش باشه.
تارگت روند صعودی بیتکوین هم محدوده مقاومتی 115450 تا 118000 هست.
#تحلیل_تکنیکال
#تحلیل_بیتکوین
#BTC
@Bitpull_Crypto
👍82❤16🙏6👏1
اتریوم هم رشد خوبی رو تونسته تجربه کنه
اما به ناحیه حمایتی 2650 تا 2850 که ما انتظارش رو میکشیدیم نرسیده.
در حال حاضر اگه اتریوم محدوده 3430 رو به سمت بالا بشکنه
اصلاحهای رو به پایینش میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعودیش باشه.
تارگت روند صعودی اتریوم هم میتونه در کوتاه مدت هانت نقدینگیهای 3740 باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#Eth
#Ethereum
@Bitpull_Crypto
اما به ناحیه حمایتی 2650 تا 2850 که ما انتظارش رو میکشیدیم نرسیده.
در حال حاضر اگه اتریوم محدوده 3430 رو به سمت بالا بشکنه
اصلاحهای رو به پایینش میتونه جای خوبی برای همراه شدن با روند صعودیش باشه.
تارگت روند صعودی اتریوم هم میتونه در کوتاه مدت هانت نقدینگیهای 3740 باشه.
#تحلیل_تکنیکال
#Eth
#Ethereum
@Bitpull_Crypto
👍99❤11👏8
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
Voice message
در مورد دلار و طلا هم بهتون یه وویس داده بودم
دلار و طلا عملا اصلاحی رو تجربه نکردن که شرایط نگران کننده ای رو داره ایجاد میکنه
زیاد شدن تعداد پلتفرمهای خرید طلای میلیگرمی باعث شده خرید طلا خیلی راحت تر بشه و به طبع تقاضا هم زیاد میشه
مثل تتر (که نتیجهش هم دیدیم چطوری دارن درگاه های پرداخت رو کنترل میکنن)
این مسائل صرفا یک طرف از موضوع رشد قیمتهاست، شرایط سیاسی-اقتصادی که جای خود.
☑️ الان دلار توی محدوده ۸۴ هزار تومن گیر کرده و هنوز بالای اعداد تعادلی خودشه. این اعداد مناسب خرید نیست.
☑️ طلا هم به طبع در محدوده خطرناکی برای خریده و پیشنهاد خرید نداریم.
⚠️ بازار به حدی توی شرایط خطرناکی هست که هر خبری از توافق میتونه اتفاقات عجیبی رو رقم بزنه. کاری ندارم میخواین بخرید یکم ترید کنید یا برای سفر نیاز دارید، اونا لازمه. ولی اگر دیدتون سرمایه گذاریه، بدونید زمان خطرناکی دارید سرمایه گذاری میکنید.
#دلار
#طلا
@Bitpull_Crypto
دلار و طلا عملا اصلاحی رو تجربه نکردن که شرایط نگران کننده ای رو داره ایجاد میکنه
زیاد شدن تعداد پلتفرمهای خرید طلای میلیگرمی باعث شده خرید طلا خیلی راحت تر بشه و به طبع تقاضا هم زیاد میشه
مثل تتر (که نتیجهش هم دیدیم چطوری دارن درگاه های پرداخت رو کنترل میکنن)
این مسائل صرفا یک طرف از موضوع رشد قیمتهاست، شرایط سیاسی-اقتصادی که جای خود.
☑️ الان دلار توی محدوده ۸۴ هزار تومن گیر کرده و هنوز بالای اعداد تعادلی خودشه. این اعداد مناسب خرید نیست.
☑️ طلا هم به طبع در محدوده خطرناکی برای خریده و پیشنهاد خرید نداریم.
⚠️ بازار به حدی توی شرایط خطرناکی هست که هر خبری از توافق میتونه اتفاقات عجیبی رو رقم بزنه. کاری ندارم میخواین بخرید یکم ترید کنید یا برای سفر نیاز دارید، اونا لازمه. ولی اگر دیدتون سرمایه گذاریه، بدونید زمان خطرناکی دارید سرمایه گذاری میکنید.
#دلار
#طلا
@Bitpull_Crypto
👍115❤17🔥8
بچهها تو این هفته ۴ تا ویدیو آموزشی رایگان براتون گذاشتم
اگر درطول هفته وقت نکردید ببینید، این آخر هفته وقت مناسبیه که ببینیدشون؛
💢آموزش دستیار هوشمصنوعی
💢آموزش خرید میمکوینهای سولانا
💢آموزش پیدا کردن سرمایهگذاری کمپانیهای بزرگ
💢آموزش ایردراپ MegaETH
@Bitpull_Crypto
اگر درطول هفته وقت نکردید ببینید، این آخر هفته وقت مناسبیه که ببینیدشون؛
💢آموزش دستیار هوشمصنوعی
💢آموزش خرید میمکوینهای سولانا
💢آموزش پیدا کردن سرمایهگذاری کمپانیهای بزرگ
💢آموزش ایردراپ MegaETH
@Bitpull_Crypto
❤90👍32🙏21🔥5
یه چند تا خبر کوتاه رو باهم بررسی کنیم
1- تتر استیبلکوین USDT را به شبکه لایتنینگ بیتکوین اضافه میکنه.
2- کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تأیید اولیه رو برای ETF ترکیبی بیتکوین و اتریوم شرکت Bitwise صادر کرد. این ETF به سرمایهگذاران امکان میده تا همزمان روی بیتکوین و اتریوم سرمایهگذاری کنن. (خبر خوبیه✅)
3- صرافی کراکن (Kraken) اعلام کرده که به دلیل مقررات جدید MiCA در اتحادیه اروپا، تا ۳۱ مارچ USDT و سایر استیبلکوینهای غیرمجاز رو در منطقه اقتصادی اروپا از فهرست خودش حذف میکنه.
@Bitpull_Crypto
1- تتر استیبلکوین USDT را به شبکه لایتنینگ بیتکوین اضافه میکنه.
2- کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تأیید اولیه رو برای ETF ترکیبی بیتکوین و اتریوم شرکت Bitwise صادر کرد. این ETF به سرمایهگذاران امکان میده تا همزمان روی بیتکوین و اتریوم سرمایهگذاری کنن. (خبر خوبیه✅)
3- صرافی کراکن (Kraken) اعلام کرده که به دلیل مقررات جدید MiCA در اتحادیه اروپا، تا ۳۱ مارچ USDT و سایر استیبلکوینهای غیرمجاز رو در منطقه اقتصادی اروپا از فهرست خودش حذف میکنه.
@Bitpull_Crypto
👍85❤10🙏5🔥1👏1
کمپانی Grayscale یک "تراست دوجکوین" راهاندازی کرده
که به سرمایهگذاران نهادی امکان اینو میده بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم، روی DOGE سرمایهگذاری کنند.
دقت کنید که Trust میتونه در آینده به ETF تبدیل بشه، اما هنوز تأیید رسمی از سوی SEC دریافت نکرده.
#Trust
#DogeCoin
#Doge
#Grayscale
@Bitpull_Crypto
که به سرمایهگذاران نهادی امکان اینو میده بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم، روی DOGE سرمایهگذاری کنند.
دقت کنید که Trust میتونه در آینده به ETF تبدیل بشه، اما هنوز تأیید رسمی از سوی SEC دریافت نکرده.
#Trust
#DogeCoin
#Doge
#Grayscale
@Bitpull_Crypto
👍68❤10👏5
چند شرکت، از جمله Grayscale، Bitwise و Purpose Investments
درخواستهایی برای راهاندازی ETF ریپل ارائه دادن.
شرکت Grayscale قصد داره تراست XRP خودشو به ETF تبدیل کنه، درحالی که Bitwise اولین ETF اسپات XRP رو به SEC پیشنهاد داده.
هنوز هیچکدوم از این ETFها تأیید نشدن، اما علاقه نهادی به XRP داره زیاد میشه.
#ETF
#Trust
#XRP
#Ripple
@Bitpull_Crypto
درخواستهایی برای راهاندازی ETF ریپل ارائه دادن.
شرکت Grayscale قصد داره تراست XRP خودشو به ETF تبدیل کنه، درحالی که Bitwise اولین ETF اسپات XRP رو به SEC پیشنهاد داده.
هنوز هیچکدوم از این ETFها تأیید نشدن، اما علاقه نهادی به XRP داره زیاد میشه.
#ETF
#Trust
#XRP
#Ripple
@Bitpull_Crypto
👍84❤8
کیا از هوشمصنوعی "DeepSeek" استفاده کردن؟
Anonymous Poll
32%
استفاده کردم
54%
استفاده نکردم
14%
"دیپسیک" چی هست؟
❤23👍15
چقدر درصد کسایی که استفاده نکردن زیاده!!!
میخوام یه متن آماده کنم که هم لینک دانلودش رو براتون بذارم هم یادتون بدم چجوری بهترین نتیجه رو از هوش مصنوعی بگیرید
3 تا پست پایین رو بادقت بخون
@Bitpull_Crypto
میخوام یه متن آماده کنم که هم لینک دانلودش رو براتون بذارم هم یادتون بدم چجوری بهترین نتیجه رو از هوش مصنوعی بگیرید
3 تا پست پایین رو بادقت بخون
@Bitpull_Crypto
👍160❤26👏15🔥3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چقدر درصد کسایی که استفاده نکردن زیاده!!! میخوام یه متن آماده کنم که هم لینک دانلودش رو براتون بذارم هم یادتون بدم چجوری بهترین نتیجه رو از هوش مصنوعی بگیرید 3 تا پست پایین رو بادقت بخون @Bitpull_Crypto
اول یه توضیح کوچیک راجعبه DeepSeek بدم؛
یه هوشمصنوعی چینیه که چند روزه عرضه شده و بهخاطر رایگان بودن و عملکرد بینظیرش حسابی سروصدا کرده. تا جاییکه ترامپ توی سخنرانی آخرش گفته که دیپسیک زنگ خطری برای آمریکاست !
ویژگیهاش چیه؟
*نسبت به رقباش خیلی سریع و دقیقتره
*قدرت کدنویسی خیلی بالایی داره و بهراحتی میتونید خودتون بدون هیچ دانشی سایت و ربات و... بسازید
*نسبت به رقباش فهم زبان فارسیش بالاتره
*از همه مهمتر رایگانه
@Bitpull_Crypto
یه هوشمصنوعی چینیه که چند روزه عرضه شده و بهخاطر رایگان بودن و عملکرد بینظیرش حسابی سروصدا کرده. تا جاییکه ترامپ توی سخنرانی آخرش گفته که دیپسیک زنگ خطری برای آمریکاست !
ویژگیهاش چیه؟
*نسبت به رقباش خیلی سریع و دقیقتره
*قدرت کدنویسی خیلی بالایی داره و بهراحتی میتونید خودتون بدون هیچ دانشی سایت و ربات و... بسازید
*نسبت به رقباش فهم زبان فارسیش بالاتره
*از همه مهمتر رایگانه
@Bitpull_Crypto
👍136❤17
حالا بریم سراغ استفاده از DeepSeek؛
میتونید اپلیکیشن دیپسیک رو دانلود کنید و با گوشیتون ازش استفاده کنید
💢لینک دانلود برای ios💢
💢لینک دانلود برای android💢
⭕️آدرس سایت DeepSeek⭕️
@Bitpull_Crypto
میتونید اپلیکیشن دیپسیک رو دانلود کنید و با گوشیتون ازش استفاده کنید
💢لینک دانلود برای ios💢
💢لینک دانلود برای android💢
⭕️آدرس سایت DeepSeek⭕️
@Bitpull_Crypto
👍87🔥9❤7
❗️ یه نکته خیلی مهم ❗️
اگر میخوای از هوشمصنوعی بهترین نتیجه رو بگیری باید "پرامپت" رو خوب بنویسی.
پرامپت چیه؟
پرامپت همون درخواست یا سوالیه که از هوش مصنوعی میپرسی. برای اینکه جواب بهتری بگیری، این نکات رو رعایت کن؛
🔹ساده و واضح بنویس: مثلاً به جای "یه چیزی درباره موفقیت بگو"، بنویس "۵ نکته برای موفقیت در کار رو بهم بگو".
🔹جزئیات بده بهش: هرچی بیشتر توضیح بدی، جواب دقیقتر میشه. مثلاً "یه برنامه روزانه برای درس خوندن پیشنهاد بده که ۳ ساعت وقت داشته باشم".
🔹هدفت رو براش مشخص کن: بهش بگو چهجوری جواب میخوای. مثلاً "یه متن تبلیغاتی کوتاه برای یه کافه بنویس".
@Bitpull_Crypto
اگر میخوای از هوشمصنوعی بهترین نتیجه رو بگیری باید "پرامپت" رو خوب بنویسی.
پرامپت چیه؟
پرامپت همون درخواست یا سوالیه که از هوش مصنوعی میپرسی. برای اینکه جواب بهتری بگیری، این نکات رو رعایت کن؛
🔹ساده و واضح بنویس: مثلاً به جای "یه چیزی درباره موفقیت بگو"، بنویس "۵ نکته برای موفقیت در کار رو بهم بگو".
🔹جزئیات بده بهش: هرچی بیشتر توضیح بدی، جواب دقیقتر میشه. مثلاً "یه برنامه روزانه برای درس خوندن پیشنهاد بده که ۳ ساعت وقت داشته باشم".
🔹هدفت رو براش مشخص کن: بهش بگو چهجوری جواب میخوای. مثلاً "یه متن تبلیغاتی کوتاه برای یه کافه بنویس".
@Bitpull_Crypto
❤152👍87🔥8