Biteasy pro
3.34K subscribers
125 photos
28 videos
28 files
280 links
اگه مشکل یا سوالی داشتید داخل کامنت ها بنویسید در اسرع وقت جواب می دم❤️🙏
Download Telegram
پر کردن جای خالی با خودتون 🤝
👍10
کانفیگ کردنش مثل ویدیو قبله اما تو این ویدیو یاد دادم چطوری از چند اکانت جیکور استفاده کنید
👍15
و اینکه بزرگترین مشکل این کانفیگها که همون لینک سابسکریشن هست رو به کمک گوگل درایو حل کردم
👍162
امیدوارم که باهاش حال کنید 🙏🏻❤️
👍242
این سری هم لایک و کامنت نذارید براتون ویدیو ساخت خیارشور میذارم حالا ببینید😐
🤣30😢51
دیگه خود دانید😂
🤣34😍3🥰21
Forwarded from کاف
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دفاع صداوسیما از تلگرامی که 6 سال است در ایران فیلتر است 

NiNa @Kafiha
😁17🤡3🥴2
Biteasy pro pinned «https://youtube.com/shorts/oa4yOtQEBMA?si=e7wOgjBVDqA6AXEV»
سلام‌ رفقا وضع همراه اول خرابه؟
👎72👍32🤔3🤮1
سلام رفقا کار جدیدی رو شروع کردیم تحت عنوان شارژ سپر و اپدیت سپر با تکنولوژی هوش پلاستیکی
😁17👍4👀2
#گزارش
از حدود ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، اختلال شدیدی از سمت زیرساخت به بعضی از دیتاسنترهای خارجی از جمله Akamai و Vultr ایجاد شده، که این اختلال در رادار آروان و همینطور رادار مهسا دیده میشه.

‏این اختلالات هم در اتصالات Non-TLS دیده میشه و هم در TLS، به‌طوریکه در بعضی از سرورهای ایرانی (با فایروال زیرساخت) اتصال هیچگونه پروتکلی به این رنج‌های خارجی میسر نیست، درحالی که نسبتا ترافیک QUIC و UDP بدون مشکل متصل هست.

‏چندروز پیش هم فایروال اصلی زیرساخت آپدیت شده و بسیار سختگیرتر به نسبت آیپی
‌های خارجی عمل میکنه؛ اینگونه که کلا مهم نیست چه پروتکلی استفاده میکنید، بعد از تعداد هندشیک و حجم بسیار کمی، آیپی خارجی به کل و از ریشه بلاک میشه.

‏میشه گفت با توجه به نزدیک‌شدن سالگرد مهسا امینی، این رفتارها از اینترنت ایران و فایروالهاش طبیعی هست! و در دوران نرمال و پایداری نیستیم.

© IR-GFW

🔍 ircf.space
@ircfspace
👍2🤬2
رفیقی زیر این پست نوشته شما مرخرف میگی بعد امده زی همون پست این کامنت رو گذاشته.واقعا کار مفت کردن واسه ملت طلب کار میسازه
👍17😁6👎1💩1🕊1
منتی نیست من واسه دلم و دوستان کاری میکنم اما اینکه یسریا طلب کارن رو کلا نمیفهمم
23👌13💩2👍1👎1🍌1
هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکنید!
🤣13🫡2👍1
Biteasy pro
هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکنید!
با دیدن این صحنه من تیر خوردم
😁5🤣1
لامصب رو‌ درک نمیکنم ac(برق) رو از طریق شبکه رد می‌کنه یا دیتا رو از طریق ac
😁17
نسخه ۱.۱۰.۱ از #oblivionDesktop برای ویندوز، لینوکس و مک در دسترس قرار گرفت.
رفع مشکل نمایش مصرف داده‌های شبکه و سرعت لحظه‌ای در ویندوز، جلوگیری از نمایش بی‌مورد پیام «لزوم اتصال مجدد» در مواقع کنسل‌کردن تغییر مودال‌ها، اضافه کردن پرچم‌های کشورها به لیست سایفون و لغو خودکار اتصال درصورتیکه آیپی ایران از متد گول دریافت شده باشه، برخی‌از تغییرات این‌نسخه رو تشکیل میدن.

🚀 github.com/bepass-org/oblivion-desktop/releases/latest

👉 github.com/bepass-org/oblivion-desktop
💡 github.com/bepass-org/oblivion-desktop/issues

🔍 ircf.space/software
@ircfspace