سیستم آرگو رو یجور کانفیگ کنیم بشه باهاش کانفیگ فروخت ردیفه؟ شرکت کنید اگه ردیفه ویدیو کنیم
Anonymous Poll
91%
اره
9%
نه
❤6
رفقا یک سوال مهم دامین های شما بیشتر روی SNI فیلتر میشه یا خوده ادرس لطفا جواب بدید ببینیم تو این شرایط باید چه حرکتی بزنیم
Anonymous Poll
29%
روی sni
36%
روی دامین
35%
هردو
❤1
Biteasy pro pinned «رفقا یک سوال مهم دامین های شما بیشتر روی SNI فیلتر میشه یا خوده ادرس لطفا جواب بدید ببینیم تو این شرایط باید چه حرکتی بزنیم»
یه تئوری تو ذهنم اومده تست اولیه زدم خدارو شکر جواب داده اگه بتونم به مرحله فاینال برسونمش دیگه تا حدودی از دست فیلتر دامین راحت میشیم.سخت پایه کار🙏
👍29❤9
اگه با سابسرکریشنتو نکو ری مشکل داشتید میتونید روی Preferences کلیک کنید بعد روی Groups کلیک کنید بعد new group رو بزنید و در اخر type روِ Subscripton قرار بدید وurl رو با مقدار ادرس ساباسکریشن پر کنید
❤3
ss://Y2hhY2hhMjAtaWV0Zi1wb2x5MTMwNTpCb2cwRUxtTU05RFN4RGRR@series-a2-me.samanehha.co:443#%F0%9F%87%AC%F0%9F%87%A7GB-18.171.194.178-0845❤10
رفقا سلام توی کامنت های پست اخر یسری از دوستان ارزشمند من زحمت کشیدن یه سری نکاتی رو گفتن که میشه باهاش یسری حرکت در روند بهبود ارگو زد
تست کردم جواب بود به نظرتون یه ویدیو در این رابطه بسازم یا نه و اینکه اصلا ارگو کارایی لازمو داشته یا نه .ممنون میشم تو این نظر سنجیها شرکت کنید چون با کمک هم می تونیم یه مدل بهینه رو با کمترین ایراد ارائه بدیم.🙏🏻
تست کردم جواب بود به نظرتون یه ویدیو در این رابطه بسازم یا نه و اینکه اصلا ارگو کارایی لازمو داشته یا نه .ممنون میشم تو این نظر سنجیها شرکت کنید چون با کمک هم می تونیم یه مدل بهینه رو با کمترین ایراد ارائه بدیم.🙏🏻
👍10❤2
Biteasy pro pinned «رفقا سلام توی کامنت های پست اخر یسری از دوستان ارزشمند من زحمت کشیدن یه سری نکاتی رو گفتن که میشه باهاش یسری حرکت در روند بهبود ارگو زد تست کردم جواب بود به نظرتون یه ویدیو در این رابطه بسازم یا نه و اینکه اصلا ارگو کارایی لازمو داشته یا نه .ممنون میشم…»