آینه و انرژی منفی
12 subscribers
9 photos
2 videos
6 links
اسناد و دلایل و مدارکی برای اثبات تاثیر بد آینه ها روی سنگینی خانه و روابط اعضای خانواده و بد شدن خواب و بهم خوردن سلامت اعضای خانواده و بهم خوردن روابط زن وشوهر .
Download Telegram
بیش از 3دقیقه به آیینه نگاه نکنید!


پژوهشگران آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که نگاه کردن بیش از سه دقیقه به آینه به از دست رفتن انرژی و در نتیجه خستگی و در برخی موارد نیز به از دست دادن حافظه و پیری زود رس منجر می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دانشمندان معتقدند با خیره شدن زیادی به آینه میدان انرژی پیرامون انسان شروع به ضعیف شدن می کند به گونه ای که بدن مقاومت خود را در برابر تاثیرات محطیی پیرامون خود از دست می دهد و آینه به جذب کننده انرژی تبدیل می شود.

این پژوهشگران بر این باورند که شعور باطنی، آینه را مانند لوح های فشرده ای می داند که اطلاعاتی که فرد در برابر آینه بازگو می کند را حفظ و بیان کرده و بدین ترتیب مزاج افراد را نیز حفظ می کند و همین نکته آن را به منبع انرژی فراوانی تبدیل کرده است.

آنان در عین حال خاطرنشان می کنند که آینه ممکن است دارای تاثیرات مثبتی نیز برانسان باشد زیرا زمانی که انسان با لبخند در آینه به خود نگاه می کند به انرژی مثبتی دست می یابد و این انرژی از آینه به صاحب تصویر انعکاس می یابد و ذهن وی برای موفقیت و خوش شانسی برنامه ریزی می کند.


http://fa.alalam.ir/news/1720920
Forwarded from ابطحی
یه متن درباره آینه

آینه رو به دیوار رو به زمین باعث اغتشاش انرژی میشه روی هر اینه و شیشه جیوه که تصویر در ان منعکس میشه باید طبق فنگ شویی پوشیده بشه تبصره نداره حالا الا هم نداره ههههههه
Forwarded from ابطحی
اگر در اتاق خواب تان آینه دارید باید روی آن را قبل از خواب بپوشانید.آینه ها باید از مسیر دید فرد خوابیده دور نگه داشته شوند .چینی ها معتقدند در هنگام خواب ،روح بدن را ترک می کند وممکن است به هنگام بازگشت به بدن ،از انعکاس خودش در آینه وحشت کند وبگریزد وبرای همیشه فرد را ترک کند که این نتایج مهلکی در بردارد.
Forwarded from ابطحی
آینه هم روبری در ورودی نباشه که اون انرژی رو بر نگردونه

کاسه های خالی که روی میز/ ویترین می گذارید فقر و نداری را برای شما به ارمغان می آورد. (ویترین و بوفه خوب نیستند مخصوصا اگر آینه داشته باشند.)


آینه رو جوری بذارید که عکس هفت سین تون توش نیوفته


مثلا درباه آینه برو توی کتابهای دینی بررسی کن، شونصد تا حدیث و روایت پیدا میکنی که گفته فلان روز مثلا خودتونو در آینه نبینید یا شب توی آینه نگاه نکنید و ...


بیخود نیست که ایرانی های باستان از قاب آینه استفاده میکردن!!!
برای اینکه وقتی لازمش نداشتن بتونن درشو ببندن


ایرانیان باستان همیشه برای آینه هاشون قاب آینه درست میکردن. روش رو هم با نهایت ظرافت زیبایی تزئین میکردن.


بعدها که آینه و شمعدون جرئی از آداب مربوط به عروسی شد
برای آینه های عروس روکش می‌دوختن
همه اینا برای این بود که وقتی نیازی به استفاده از اینه نیست از اون استفاده نشه و فقط زمانی که واقعا لازمه ازش استفاده بشه
Forwarded from ابطحی
آینه های روبروی هم اغتشاش انرژی درست می کنن

ببین آینه کلا سرعت انرژی رو زیاد می کنه و هم اغتشاش انرژی درست میکنه، خیلی بهتره همیشه پوشیده باشه ولی حالا اگه نمی شد موقع خواب (اگه اونجایی که آینه هست می خوابید) حتما بپوشونش


یکی از دوستام چند وقت با شوهرش مشکل داشت اساسی توی اتاق خوابش یه آینه داشت اندازه دیوار با میز توالتش بعد که این تاپیک را خوندم به این فکر کردم که نکنه مشکل از آینه هاشون باشه،امروز صبح بهش زنگ زدم گفتم آینه هاتو بپوشون ببین مشکلت حل میشه یا نه بعد دوستم گفت اتفاقا چند شب هست که توی پذیرایی می خوابیم دعوامون نشده .برام خیلی جالب بود گفتم به شما هم بگم