پوشاندن آینه ها در شب
در برخی نقاط جهان هنوز هم رسم پوشاندن آینه ها در شب انجام می شود. زیرا
باور دارند شبها دریچه آینه ها به سمت عالم اختری باز است. وقتی به خواب می
روید و روح شما از بدن خارج می شود ممکن است به داخل آینه نگاه کند و به
جهان های ترسناک اختری رود و یا به طرز مخوفی به جسم شما بازگردد.
در برخی نقاط جهان هنوز هم رسم پوشاندن آینه ها در شب انجام می شود. زیرا
باور دارند شبها دریچه آینه ها به سمت عالم اختری باز است. وقتی به خواب می
روید و روح شما از بدن خارج می شود ممکن است به داخل آینه نگاه کند و به
جهان های ترسناک اختری رود و یا به طرز مخوفی به جسم شما بازگردد.
• هر آینه ای که در اتاق خوابتان دارید یا بپوشانید و یا بردارید. آینه می تواند نیروهای بد را از هرجایی ( سقف، دیوار، در کمد و میز توالت) بگیرد و آن را بر روی زوج روی تخت منعکس کند. این مسئله می تواند باعث شکست رابطه و اتمام ازدواج از طریق ورود فرد سومی به رابطه شما بشود.
در این لینک
خانوم های بسیار تجربه خود را بعد از پوشیدن آینه و افزایش کیفیت خواب و روابط زناشویی خوب ذکر کردند
حتما یه بررسی کنید
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=148781
خانوم های بسیار تجربه خود را بعد از پوشیدن آینه و افزایش کیفیت خواب و روابط زناشویی خوب ذکر کردند
حتما یه بررسی کنید
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=148781
یک صحبت جدید از یه بنده خدا
براي زيارت خانه خدا كعبه ميريم براي احرام
تموم اينه هارا پوشانده تا كسي چهره خودش رو نبيند
براي زيارت خانه خدا كعبه ميريم براي احرام
تموم اينه هارا پوشانده تا كسي چهره خودش رو نبيند
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اکثریت مطالب گفته شده را درست می دانم قسمت اول
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اکثریت مطالب گفته شده را درست می دانم قسمت دوم
از آینه تمام قد استفاده نشود تا جای ممکن از آینه های کوچک استفاده شود.
زیاد نگاه کردن به آینه موجب ایجاد افسردگی میشود.
بمدت طولانی جلوی آینه قرار نگیرید چرا که استفاده بیشتر از آینه موجب ایجاد ضعف و سستی و خستگی و آلزایمر و سایر بیماریها میشود.
بازی بچه ها با آینه اکیدا ممنوع
نگاه کردن زن باردار به آینه تاجای ممکن کاهش پیدا نماید.
در زمان عادت ماهانه نگاه کردن به آینه تا جای ممکن محدود شود.
در شب زیاد از آینه استفاده ننمائید.
زیاد نگاه کردن به آینه موجب ایجاد افسردگی میشود.
بمدت طولانی جلوی آینه قرار نگیرید چرا که استفاده بیشتر از آینه موجب ایجاد ضعف و سستی و خستگی و آلزایمر و سایر بیماریها میشود.
بازی بچه ها با آینه اکیدا ممنوع
نگاه کردن زن باردار به آینه تاجای ممکن کاهش پیدا نماید.
در زمان عادت ماهانه نگاه کردن به آینه تا جای ممکن محدود شود.
در شب زیاد از آینه استفاده ننمائید.
فنگشویی آینهها
یک مطلب دیگه استفاده از آینه است. آینه انرژیهایی رو به سمت شما جذب میکنه که مال شما نیست و بعدا از یکجای دیگه از دست میدید پس آینه نمیزنیم یا اگه زدیم در داشته باشه یا روشو بپوشونیم البته آینه حموم و دستشویی مهم نیست (اینها اجتناب ناپذیرن ببیند مثال آینه توی خونه باعث میشه پول بیشتر از اون چیزی که حق تونه بدست تون بیاد (فکر کنید دو برابر) ولی چون این پول مال تون نیست از اون طرف ممکنه یه چیزی خراب شه (در بهترین حالت) و مجبور باشید اون پول رو خرج تعمیر بکنید ...
آینه کلا سرعت انرژی رو زیاد میکنه و هم اغتشاش انرژی درست میکنه، خیلی بهتره همیشه پوشیده باشه ولی حالا اگه نمیشد موقع خواب (اگه اونجایی که آینه هست میخوابید) حتما بپوشونیدش.👇
🪞کلا آینه (فارق از مدلش) توی هر قسمتی که باشه مشکلات خاص خودش رو درست میکنه ... حالا اگه روبروی در باشه چون انرژی رو بر میگردونه اصلا خوب نیست ...
🪞آینه رو هیچوقت رو به دیوار نمیذاریم، یا دو آینه را روبروی هم نمیگذاریم اغتشاش انرژی درست میکنه
🪞حتی در جعبه جواهراتمون هم آینه نباید داشته باشههااااااااا
🪞آینه بوفه رو بپوشونید برچسب مات میتونید بزنید یا با کاغذ کادو یا روسری یا هر چیز دیگه روشونو بپوشونید Wink ساده باشن لطفا و تا جایی که امکان داره تو طیف زرد- کرم- یا قهوهای
🪞آینه روبروی در ورودی انرژی رو بر میگردونه
🪞آینه رو توی کمد بزنی انباشتگی توی کمد دوبل میشه
🪞روی آینه رو روزنامه نچسبونید جانم کلمات خودشون انرژی میدن به زندگی، حالا اون کلمهها توی آینه هم بیوفتن معلوم نیست چه خبری هست و چی نوشته ...
یک مطلب دیگه استفاده از آینه است. آینه انرژیهایی رو به سمت شما جذب میکنه که مال شما نیست و بعدا از یکجای دیگه از دست میدید پس آینه نمیزنیم یا اگه زدیم در داشته باشه یا روشو بپوشونیم البته آینه حموم و دستشویی مهم نیست (اینها اجتناب ناپذیرن ببیند مثال آینه توی خونه باعث میشه پول بیشتر از اون چیزی که حق تونه بدست تون بیاد (فکر کنید دو برابر) ولی چون این پول مال تون نیست از اون طرف ممکنه یه چیزی خراب شه (در بهترین حالت) و مجبور باشید اون پول رو خرج تعمیر بکنید ...
آینه کلا سرعت انرژی رو زیاد میکنه و هم اغتشاش انرژی درست میکنه، خیلی بهتره همیشه پوشیده باشه ولی حالا اگه نمیشد موقع خواب (اگه اونجایی که آینه هست میخوابید) حتما بپوشونیدش.👇
🪞کلا آینه (فارق از مدلش) توی هر قسمتی که باشه مشکلات خاص خودش رو درست میکنه ... حالا اگه روبروی در باشه چون انرژی رو بر میگردونه اصلا خوب نیست ...
🪞آینه رو هیچوقت رو به دیوار نمیذاریم، یا دو آینه را روبروی هم نمیگذاریم اغتشاش انرژی درست میکنه
🪞حتی در جعبه جواهراتمون هم آینه نباید داشته باشههااااااااا
🪞آینه بوفه رو بپوشونید برچسب مات میتونید بزنید یا با کاغذ کادو یا روسری یا هر چیز دیگه روشونو بپوشونید Wink ساده باشن لطفا و تا جایی که امکان داره تو طیف زرد- کرم- یا قهوهای
🪞آینه روبروی در ورودی انرژی رو بر میگردونه
🪞آینه رو توی کمد بزنی انباشتگی توی کمد دوبل میشه
🪞روی آینه رو روزنامه نچسبونید جانم کلمات خودشون انرژی میدن به زندگی، حالا اون کلمهها توی آینه هم بیوفتن معلوم نیست چه خبری هست و چی نوشته ...