Forwarded from ابطحی
آینه هم روبری در ورودی نباشه که اون انرژی رو بر نگردونه
کاسه های خالی که روی میز/ ویترین می گذارید فقر و نداری را برای شما به ارمغان می آورد. (ویترین و بوفه خوب نیستند مخصوصا اگر آینه داشته باشند.)
آینه رو جوری بذارید که عکس هفت سین تون توش نیوفته
مثلا درباه آینه برو توی کتابهای دینی بررسی کن، شونصد تا حدیث و روایت پیدا میکنی که گفته فلان روز مثلا خودتونو در آینه نبینید یا شب توی آینه نگاه نکنید و ...
بیخود نیست که ایرانی های باستان از قاب آینه استفاده میکردن!!!
برای اینکه وقتی لازمش نداشتن بتونن درشو ببندن
ایرانیان باستان همیشه برای آینه هاشون قاب آینه درست میکردن. روش رو هم با نهایت ظرافت زیبایی تزئین میکردن.
بعدها که آینه و شمعدون جرئی از آداب مربوط به عروسی شد
برای آینه های عروس روکش میدوختن
همه اینا برای این بود که وقتی نیازی به استفاده از اینه نیست از اون استفاده نشه و فقط زمانی که واقعا لازمه ازش استفاده بشه
کاسه های خالی که روی میز/ ویترین می گذارید فقر و نداری را برای شما به ارمغان می آورد. (ویترین و بوفه خوب نیستند مخصوصا اگر آینه داشته باشند.)
آینه رو جوری بذارید که عکس هفت سین تون توش نیوفته
مثلا درباه آینه برو توی کتابهای دینی بررسی کن، شونصد تا حدیث و روایت پیدا میکنی که گفته فلان روز مثلا خودتونو در آینه نبینید یا شب توی آینه نگاه نکنید و ...
بیخود نیست که ایرانی های باستان از قاب آینه استفاده میکردن!!!
برای اینکه وقتی لازمش نداشتن بتونن درشو ببندن
ایرانیان باستان همیشه برای آینه هاشون قاب آینه درست میکردن. روش رو هم با نهایت ظرافت زیبایی تزئین میکردن.
بعدها که آینه و شمعدون جرئی از آداب مربوط به عروسی شد
برای آینه های عروس روکش میدوختن
همه اینا برای این بود که وقتی نیازی به استفاده از اینه نیست از اون استفاده نشه و فقط زمانی که واقعا لازمه ازش استفاده بشه
Forwarded from ابطحی
آینه های روبروی هم اغتشاش انرژی درست می کنن
ببین آینه کلا سرعت انرژی رو زیاد می کنه و هم اغتشاش انرژی درست میکنه، خیلی بهتره همیشه پوشیده باشه ولی حالا اگه نمی شد موقع خواب (اگه اونجایی که آینه هست می خوابید) حتما بپوشونش
یکی از دوستام چند وقت با شوهرش مشکل داشت اساسی توی اتاق خوابش یه آینه داشت اندازه دیوار با میز توالتش بعد که این تاپیک را خوندم به این فکر کردم که نکنه مشکل از آینه هاشون باشه،امروز صبح بهش زنگ زدم گفتم آینه هاتو بپوشون ببین مشکلت حل میشه یا نه بعد دوستم گفت اتفاقا چند شب هست که توی پذیرایی می خوابیم دعوامون نشده .برام خیلی جالب بود گفتم به شما هم بگم
ببین آینه کلا سرعت انرژی رو زیاد می کنه و هم اغتشاش انرژی درست میکنه، خیلی بهتره همیشه پوشیده باشه ولی حالا اگه نمی شد موقع خواب (اگه اونجایی که آینه هست می خوابید) حتما بپوشونش
یکی از دوستام چند وقت با شوهرش مشکل داشت اساسی توی اتاق خوابش یه آینه داشت اندازه دیوار با میز توالتش بعد که این تاپیک را خوندم به این فکر کردم که نکنه مشکل از آینه هاشون باشه،امروز صبح بهش زنگ زدم گفتم آینه هاتو بپوشون ببین مشکلت حل میشه یا نه بعد دوستم گفت اتفاقا چند شب هست که توی پذیرایی می خوابیم دعوامون نشده .برام خیلی جالب بود گفتم به شما هم بگم
باورهاي مردم در پندنامه عطار
شب نبايد در آينه نگريست:
شب در آيينه نظر كردن خطاست روز اگر بيني تو روي خود رواست
* شب در آينه نگاه كردن، سبب پريشاني كارها مي شود.
شب در آينه نگاه كردن رنگ زردي مي آورد.
شب تو در آيينه نگاه مكن روز خود چون شب سياه مكن
شب در آيينه گر كني تو نظر مي شوي خوار در ميان بشر
زني كه شب در آينه نگاه كند، هوو سرش مي آيد، مگر اين كه آينه را سه بار دور چراغ بگرداند. اگر كسي هنگام شب، خودش را در آيينه نگاه كند، ديوانه خواهد شد.
* شب در آينه نگاه كردن كراهت دارد، پريشاني يا رنگ زردي مي آورد:
شب مكن در آيينه نظر مي شوي خوار در ميان بشر
اگر كسي بخواهد شب در آينه نظر كند، بايد قبلا آينه را روي لوله چراغ نگاه دارد و سه دور بچرخاند تا شعله چراغ، سطح آينه را زرد و كدر كند. هر كس شب در آينه نگاه كند، ديوانه خواهد شد.
* شب شانه كردن مو و در آينه نگاه كردن، پريشاني مي آورد.
شب در آيينه نگاه مكن روز خود هم چون شب سياه مكن
معروف است كه يوسف، شب در آينه نگاه كرده بود و به اين جهت هفت سال در زندان بود.
شب نبايد در آينه نگريست:
شب در آيينه نظر كردن خطاست روز اگر بيني تو روي خود رواست
* شب در آينه نگاه كردن، سبب پريشاني كارها مي شود.
شب در آينه نگاه كردن رنگ زردي مي آورد.
شب تو در آيينه نگاه مكن روز خود چون شب سياه مكن
شب در آيينه گر كني تو نظر مي شوي خوار در ميان بشر
زني كه شب در آينه نگاه كند، هوو سرش مي آيد، مگر اين كه آينه را سه بار دور چراغ بگرداند. اگر كسي هنگام شب، خودش را در آيينه نگاه كند، ديوانه خواهد شد.
* شب در آينه نگاه كردن كراهت دارد، پريشاني يا رنگ زردي مي آورد:
شب مكن در آيينه نظر مي شوي خوار در ميان بشر
اگر كسي بخواهد شب در آينه نظر كند، بايد قبلا آينه را روي لوله چراغ نگاه دارد و سه دور بچرخاند تا شعله چراغ، سطح آينه را زرد و كدر كند. هر كس شب در آينه نگاه كند، ديوانه خواهد شد.
* شب شانه كردن مو و در آينه نگاه كردن، پريشاني مي آورد.
شب در آيينه نگاه مكن روز خود هم چون شب سياه مكن
معروف است كه يوسف، شب در آينه نگاه كرده بود و به اين جهت هفت سال در زندان بود.
پوشاندن آینه ها در شب
در برخی نقاط جهان هنوز هم رسم پوشاندن آینه ها در شب انجام می شود. زیرا
باور دارند شبها دریچه آینه ها به سمت عالم اختری باز است. وقتی به خواب می
روید و روح شما از بدن خارج می شود ممکن است به داخل آینه نگاه کند و به
جهان های ترسناک اختری رود و یا به طرز مخوفی به جسم شما بازگردد.
در برخی نقاط جهان هنوز هم رسم پوشاندن آینه ها در شب انجام می شود. زیرا
باور دارند شبها دریچه آینه ها به سمت عالم اختری باز است. وقتی به خواب می
روید و روح شما از بدن خارج می شود ممکن است به داخل آینه نگاه کند و به
جهان های ترسناک اختری رود و یا به طرز مخوفی به جسم شما بازگردد.
• هر آینه ای که در اتاق خوابتان دارید یا بپوشانید و یا بردارید. آینه می تواند نیروهای بد را از هرجایی ( سقف، دیوار، در کمد و میز توالت) بگیرد و آن را بر روی زوج روی تخت منعکس کند. این مسئله می تواند باعث شکست رابطه و اتمام ازدواج از طریق ورود فرد سومی به رابطه شما بشود.
در این لینک
خانوم های بسیار تجربه خود را بعد از پوشیدن آینه و افزایش کیفیت خواب و روابط زناشویی خوب ذکر کردند
حتما یه بررسی کنید
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=148781
خانوم های بسیار تجربه خود را بعد از پوشیدن آینه و افزایش کیفیت خواب و روابط زناشویی خوب ذکر کردند
حتما یه بررسی کنید
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=148781
یک صحبت جدید از یه بنده خدا
براي زيارت خانه خدا كعبه ميريم براي احرام
تموم اينه هارا پوشانده تا كسي چهره خودش رو نبيند
براي زيارت خانه خدا كعبه ميريم براي احرام
تموم اينه هارا پوشانده تا كسي چهره خودش رو نبيند