3. Tunggu confirmation pulak..
- biasanya aq pakai pattern..
- double bottom/top, QM
- biasanya aq pakai pattern..
- double bottom/top, QM
👍3
BASIC FOREX TRADING 🔥
3. Tunggu confirmation pulak.. - biasanya aq pakai pattern.. - double bottom/top, QM
4. Last ni aq saja tambah supaya aq boleh tambah layer🤣 (kompemasyen kpd confirmation)
- ada engulf di timeframe atas dia
- ada engulf di timeframe atas dia
Itu je lah SOP dari kentang newbie.. maaf kalau ada salah silap sifu²🤣🙏
🔥13