Salam tahun baru 2024
Congrats yg belajar pasal intro n basic dalam group ni.
Harap korang tak giveup. Keep on do it. Nothing ez😎 Take ur time n henjut.
Moga tahun 2024 ni semua yg berada dalam group ni boleh jadi profitable trader. Ameenn
Apa² pun... Santai🥔
Salam dari newbie @KentangMarhaen
Congrats yg belajar pasal intro n basic dalam group ni.
Harap korang tak giveup. Keep on do it. Nothing ez😎 Take ur time n henjut.
Moga tahun 2024 ni semua yg berada dalam group ni boleh jadi profitable trader. Ameenn
Apa² pun... Santai🥔
Salam dari newbie @KentangMarhaen
❤16🔥4👍1
Salam semua( newbie sahaja😂 ) p/s: ekceli dlm ni ramai masta, tu aq segan
Nanti aq share SOP entry aq..
Kot² ada yg masih mencari holigreil ka..
SOP ni kalis loss ka? Mestilah... Tak🤣🤣🤣
kalau ada yg x setuju dgn sop ni.. ikut hg lah, aq share ja😂
Santai
Nanti aq share SOP entry aq..
Kot² ada yg masih mencari holigreil ka..
SOP ni kalis loss ka? Mestilah... Tak🤣🤣🤣
kalau ada yg x setuju dgn sop ni.. ikut hg lah, aq share ja😂
Santai
❤18❤🔥3👍3😍3🔥1
3. Tunggu confirmation pulak..
- biasanya aq pakai pattern..
- double bottom/top, QM
- biasanya aq pakai pattern..
- double bottom/top, QM
👍3
BASIC FOREX TRADING 🔥
3. Tunggu confirmation pulak.. - biasanya aq pakai pattern.. - double bottom/top, QM
4. Last ni aq saja tambah supaya aq boleh tambah layer🤣 (kompemasyen kpd confirmation)
- ada engulf di timeframe atas dia
- ada engulf di timeframe atas dia
Itu je lah SOP dari kentang newbie.. maaf kalau ada salah silap sifu²🤣🙏
🔥13