Alhamdulillah, takat ni je Basic of the Basic. Nanti ada kelapangan saya share advanceπ₯°β¨
π4β€2π₯1
Anda boring trade sorangΒ²??
Nah, masuk lah grup discussion ni.
https://t.me/+I4qMcErIyLoxMWU9
Mcm biasa lah.. ada pengeras sikit
π€£ GurauΒ²...free je...masuk ahh
Check pin chat jugak
Nah, masuk lah grup discussion ni.
https://t.me/+I4qMcErIyLoxMWU9
Mcm biasa lah.. ada pengeras sikit
π€£ GurauΒ²...free je...masuk ahh
Check pin chat jugak
π3β€1
BASIC FOREX TRADING π₯
PoB Malay.pdf
Dah setel intro??
Nak cari setup cun pulak??
Khatamkan ni sampai master
Nak cari setup cun pulak??
Khatamkan ni sampai master
β€2
Salam tahun baru 2024
Congrats yg belajar pasal intro n basic dalam group ni.
Harap korang tak giveup. Keep on do it. Nothing ezπ Take ur time n henjut.
Moga tahun 2024 ni semua yg berada dalam group ni boleh jadi profitable trader. Ameenn
ApaΒ² pun... Santaiπ₯
Salam dari newbie @KentangMarhaen
Congrats yg belajar pasal intro n basic dalam group ni.
Harap korang tak giveup. Keep on do it. Nothing ezπ Take ur time n henjut.
Moga tahun 2024 ni semua yg berada dalam group ni boleh jadi profitable trader. Ameenn
ApaΒ² pun... Santaiπ₯
Salam dari newbie @KentangMarhaen
β€16π₯4π1
Salam semua( newbie sahajaπ ) p/s: ekceli dlm ni ramai masta, tu aq segan
Nanti aq share SOP entry aq..
KotΒ² ada yg masih mencari holigreil ka..
SOP ni kalis loss ka? Mestilah... Takπ€£π€£π€£
kalau ada yg x setuju dgn sop ni.. ikut hg lah, aq share jaπ
Santai
Nanti aq share SOP entry aq..
KotΒ² ada yg masih mencari holigreil ka..
SOP ni kalis loss ka? Mestilah... Takπ€£π€£π€£
kalau ada yg x setuju dgn sop ni.. ikut hg lah, aq share jaπ
Santai
β€18β€βπ₯3π3π3π₯1
Sop kentangπ€£
1. tanda zone
- TSL, BASE @ FIBO
- H1 keatas onlehh
1. tanda zone
- TSL, BASE @ FIBO
- H1 keatas onlehh
β€5
3. Tunggu confirmation pulak..
- biasanya aq pakai pattern..
- double bottom/top, QM
- biasanya aq pakai pattern..
- double bottom/top, QM
π3
BASIC FOREX TRADING π₯
3. Tunggu confirmation pulak.. - biasanya aq pakai pattern.. - double bottom/top, QM
4. Last ni aq saja tambah supaya aq boleh tambah layerπ€£ (kompemasyen kpd confirmation)
- ada engulf di timeframe atas dia
- ada engulf di timeframe atas dia