باكلاس باشيم
71.2K subscribers
15.4K photos
2.23K videos
26 files
3.27K links
آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي

ادمین: @Al1Az1z

لینک تعرفه های تبلیغات 👇
https://t.me/tablighatebozoorg

فروشگاه باکلاس باشیم 👇
https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️ ‌تجمع اسپانیایی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در حمایت از ایران و محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی

@ARYAMEH1
@bakelasbashim
❤‍🔥46👍9🙏5🤮2🤩1🙊1
♦️استوری مجتبی جباری علیه رسانه صهیونیستی اینترنشنال

@ARYAMEH1
@bakelasbashim
👍45🤣2💯1
فرشاد فرجی، مدافع فصل گذشته پرسپولیس: آخرین شخصی که خواست ایران را فتح کند در فاضلاب پیدا شد

@bakelasbashim
👍40
🎨 اگر سر به سر تن به کشتن دهیم


از آن به که کشور به دشمن دهیم
🇮🇷🇮🇷🇮🇷

☑️ @bakelasbashim
👍73💯8👏7❤‍🔥3🤣1🏆1
توییت کاربران صهیونیست

«بهترین راه برای فرار از گتو صهیونیستی چیست؟ بین گزینه اردنی و گزینه مصری مرددم. به‌صورت شهودی، به نظرم پروازها از شرم‌الشیخ امن‌تر هستند چون مسافران اروپایی‌تری دارند، و اگر اتفاقی بیفتد، در ریویرا گیر افتاده‌ام. نظر شما چیست؟ کسی امتحان کرده و موفق شده؟»

☑️ @bakelasbashim
👍11🤣5❤‍🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 هرج‌ومرج در پناهگاه‌های اسرائیلی‌ها

☑️ @bakelasbashim
🤣39🤨5🥴2🤔1
ما در تهرانیم
هنوز پرنده‌ها هنگام سحر آواز میخونند
درختان سبزند و هوا برای پیاده روی عالیه

*Sadra*

@ARYAMEH1
@bakelasbashim
👍249😭30❤‍🔥15🤣8💯7🏆7🤨2🙏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تو این ۱۲ روزی که گذشت همش این صحنه استخاره گرفتن پزشکیان در بدو ورود به ساختمان نهاد ریاست جمهوری جلو چشمام بود

پزشکیان به گلپایگانی: ببین چی اومد!
قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم...

گلپایگانی: وای! (ادامه قرائت آیه توسط پزشکیان)
این که خیلی بده!

مخبر: بد شده؟!

پزشکیان «با خنده» : آره بابا خیلی بده!

پ ن: معنی آیه : خداوند گوید: شما هم با آن گروه از جن و انس که پیش از شما بودند به دوزخ داخل شوید. در آن وقت هر قومی که به دوزخ شوند قوم دیگر (از همکیشان خود) را لعن کنند، تا آن گاه که همه در آتش دوزخ فراهم شوند زمره آخرین درباره فرقه اول گویند که خدایا، اینان ما را گمراه کردند، پس عذابشان را از آتش افزون و مضاعف گردان. خدا گوید: همه را عذاب مضاعف است و لیکن شما آگاه نیستید.

🆔 @bakelasbashim
👍23🤣10🤔2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قدرِ کسایی که حالتون رو پرسیدن، زنگ زدن، پیام دادن، بدونید 🤍

📚 @bakelasbashim
👍54💯1
غمگین نباشید؛
چرا که خوشبختی می‌تواند
از درون تلخ‌ترین روزهای زندگی شما، زاده شود …

📚 @bakelasbashim
👍24🤣3
شب‌های تاریک بسیاری را
تنهایی سر کرده‌ام عزیزِ من،
حالا از هیچ شبِ تاریکی نمی‌ترسم . . .

📚 @bakelasbashim
👍25
روی چیزایی کار کن که مردم نمیتونن
ازت بگیرن :

- روی مهارتت
- روی بدنت
- روی طرز فکرت
- روی شخصیتت
- روی دانشت
- روی اخلاق کاریت
اینجوری شکست ناپذیر میشی👌

📚 @bakelasbashim
👍67👏5🤩2
سه چیز در زندگی هست
که دیگر نمی‌توانید به دستش بیاورید:

کلمات، بعد از گفته شدن
لحظه‌ها، پس از دست رفتن
زمان، بعد از سپری شدن

#نلسون_ماندلا

📚 @bakelasbashim
👍43💯11
جنگ نبود
تست شرافت بود

@bakelasbashim
👍149💯23😐7🤩2😡2😈1
📷 اعلام شهادت ۱۲ عضو از خانواده شهید دانشمند صدیقی

🔹️ در حمله تروریستی بامداد سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به منزل پدری شهید محمدرضا صدیقی در آستانه اشرفیه، ۱۲ نفر از اعضای خانواده این دانشمند کشورمان به شهادت رسیده‌اند.

🔹️ همه افراد حاضر در این عکس که روی تصویر آنها قلب گذاشته شده، جزو شهدا هستند‌.


🆔 @ARYAMEH1
@bakelasbashim
😭120❤‍🔥11👍2🥴1🤣1🏆1
‏همکار کاناداییم درمورد جنگ ایران شنیده، میپرسه به بدی جنگ آمریکا و کانادا بود؟
گفتم کدوم جنگ؟
گفت همون که دیگه جنس آمریکایی نمیخریم! قبلا یه ربعه خرید میکردم، الان یک ساعت دونه دونه جنسا رو چک میکنم آمریکایی نباشه جک دنیلز هم نمیخرم!

بمیرم الهی، نه به اون سختی نبود خیالت راحت :|

•امید(ی)
ناگفته های کشور های مختلف جهان👇
#تجربیات_پارسی_زبانان_درخارج_بدون_سانسور
@TAJROBEKharej
👍28🤣11😐10🥴2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📅 1404/04/04

اينو یقین دارم ، كه رژیم صهیونسیتی يه جايى از راهو بد اشتباه رفته!


🔄 @bakelasbashim
🤩20👏14💯4🤮3👌3
اگر موشکهای ایرانی به تل‌آویو و حیفا نمی‌رسید، نه کسی در جهان نگران صلح بود، نه کسی برای آتش‌بس میانجیگری میکرد.
رسانه‌های جهان دوربین‌ها رو خاموش میکردند و منتظر نابودی کامل ایران می‌نشستند.
#پاينده_ایران

✍️ سعاد
@bakelasbashim
👍263❤‍🔥15🤨5🤮4🤣4👏3😭3🔥2💯1
کارای ‏ترامپ این چند روز:

@bakelasbashim
🤣86👍12😡3❤‍🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️آهنگ «بوم بوم تل‌آویو» در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۵۷۷ میلیون بازدید در یوتیوب ثبت کرد!

@bakelasbashim
👍54🤩6🤮4👏2
باكلاس باشيم
♦️آهنگ «بوم بوم تل‌آویو» در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۵۷۷ میلیون بازدید در یوتیوب ثبت کرد! @bakelasbashim
♦️ صهیونیست‌ها آهنگ «بوم بوم تل آویو» را از تقریبا کل اینترنت پاک کردند

🔹لوکاس گیج سازنده آهنگ این مطلب را بیان کرده است.
🔹زمانی که ایران پاسخ سختی به تجاوز نظامی صهیونیست ها داد، این آهنگ در اینترنت مورد توجه زیادی قرار گرفت.
🔹 در این آهنگ بیان می شود که صهیونیست ها دارن تاوان جنایت هایشان علیه فلسطینی ها را می دهند.

@bakelasbashim
👍24🤮2