Forwarded from The CirCle ♻
امید چیز مهمیه،
امید واسه آدم مثل بنزین برای ماشینه
دوست داشتم کلی امید داشتم،
اونوقت اونارو با همه تقسیم میکردم،
هم با آدما، هم با حیوونا،
اونوقت امیدامو میریختم توی آب دریا،
اونوقت آفتاب بهشون میتابید،
اونوقت بخار میشدن،
ابر میشدن،
بارون میشدن و میباریدن روی صورت همه،
ولی
به منم چیز زیادی نرسید.
@Circlegraphy
امید واسه آدم مثل بنزین برای ماشینه
دوست داشتم کلی امید داشتم،
اونوقت اونارو با همه تقسیم میکردم،
هم با آدما، هم با حیوونا،
اونوقت امیدامو میریختم توی آب دریا،
اونوقت آفتاب بهشون میتابید،
اونوقت بخار میشدن،
ابر میشدن،
بارون میشدن و میباریدن روی صورت همه،
ولی
به منم چیز زیادی نرسید.
@Circlegraphy
Forwarded from 27 club
Nobody Believes Me / Can^t You See My Despair °
Toygar Işıklı
دیالوگی میانِ روح و تنهایی. صدایی که در پسِ این موسیقی نهفته است، تشنهتان میکند تا بفهمید در آن لحظهیِ ناباوری، چه رازی نهان بوده است.
مهدی طباطبایی
لینک این موزیک در کانال بله 👇
https://ble.ir/Club27Rock/4454041750084118149/1779273343777
Code: #162
@Club27Rock
مهدی طباطبایی
لینک این موزیک در کانال بله 👇
https://ble.ir/Club27Rock/4454041750084118149/1779273343777
Code: #162
@Club27Rock
ریمیکس جاویدنامان ۱
@MamarezaNejaat
نسخه کامل این پست
https://www.instagram.com/reel/DUii_u0DQEH/?igsh=eTJxZjIydGlkazIx
@MamarezaNejaat
نسخه کامل این پست
https://www.instagram.com/reel/DUii_u0DQEH/?igsh=eTJxZjIydGlkazIx
Forwarded from Creep Show
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مینا و چت بیکر
@YourCreepShow
@YourCreepShow