💢محدودیتهای پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
🔹🔸سازمان هواپیمایی کشوری:
♦️فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی(ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر با ظرفیت و پذیرش محدود مسافر فعالیت میکنند.
♦️۱۵ تیر محدودیتهای پروازی در پایانه هوایی تهران تشدید شده و هیچ جابهجایی مسافری انجام نخواهد شد.
♦️طی روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر نیز پذیرش و جابهجایی مسافران در فرودگاههای تهران با محدودیت همراه خواهد بود.
♦️محدودیت پروازهای هوانوردی عمومی در استان قم در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر اعمال میشود.
♦️فرودگاه مشهد نیز در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر با محدودیت عملیاتی مواجه خواهد بود و در روز ۱۸ تیر هیچ جابهجایی مسافری در این فرودگاه انجام نمیشود.
🆔 @amarha
🔹🔸سازمان هواپیمایی کشوری:
♦️فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی(ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر با ظرفیت و پذیرش محدود مسافر فعالیت میکنند.
♦️۱۵ تیر محدودیتهای پروازی در پایانه هوایی تهران تشدید شده و هیچ جابهجایی مسافری انجام نخواهد شد.
♦️طی روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر نیز پذیرش و جابهجایی مسافران در فرودگاههای تهران با محدودیت همراه خواهد بود.
♦️محدودیت پروازهای هوانوردی عمومی در استان قم در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر اعمال میشود.
♦️فرودگاه مشهد نیز در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر با محدودیت عملیاتی مواجه خواهد بود و در روز ۱۸ تیر هیچ جابهجایی مسافری در این فرودگاه انجام نمیشود.
🆔 @amarha
👎4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢واکنش حجتالاسلام محمد قمی به بخشی از سخنانِ نامتناسب با وحدتِ ریاست محترم جمهور در میانهی جنگ، پیرامون نیروهای جانبرکف هوافضا
♦️توقع نداریم نکاتی گفته شود که خالی از دقت است. در طول این مبارزهی افتخارآفرین و شجاعانه گفتن این حرفها معنا و فایدهاش چه بود؟
♦️نسبت هزینهای که در کشور ما خرج دفاعی میشود قابل مقایسه با دشمنان ما نیست. اگر میگوییم وحدت، به معنای صرف نظر کردن از حق و حقیقت نیست. کمکحال هستیم ولی آنچه که خطاست را باید گفت.
🆔 @amarha
♦️توقع نداریم نکاتی گفته شود که خالی از دقت است. در طول این مبارزهی افتخارآفرین و شجاعانه گفتن این حرفها معنا و فایدهاش چه بود؟
♦️نسبت هزینهای که در کشور ما خرج دفاعی میشود قابل مقایسه با دشمنان ما نیست. اگر میگوییم وحدت، به معنای صرف نظر کردن از حق و حقیقت نیست. کمکحال هستیم ولی آنچه که خطاست را باید گفت.
🆔 @amarha
👍9👎5
💢رهبر شهید انقلاب: از وارد کردن هرگونه کالای مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود
🔹🔸آقای عزیز ایران ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند. یکی از مواردی که رهبر شهید انقلاب دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود:
♦️مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بیرویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.
🆔 @amarha
🔹🔸آقای عزیز ایران ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند. یکی از مواردی که رهبر شهید انقلاب دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود:
♦️مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بیرویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.
🆔 @amarha
👍6👎3
💢یک بند دیگر از تفاهم نامه هم نقض شد؟
🔹🔸برای نخستین بار از زمان آغاز حمله آمریکا به ایران در فوریه ۲۰۲۶، هواپیماهای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه هوایی العدید در قطر بازگشتهاند.
♦️تصاویر ماهوارهای امروز نشان میدهد که دستکم ۱۲ فروند هواپیمای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا در این پایگاه مستقر هستند؛ در حالی که هفته گذشته تقریباً هیچ هواپیمای سوخترسانی در آنجا حضور نداشت.
♦️این اقدام آمریکا می تواند نشانه ای از نقض بند 9 تفاهم نامه اسلام آباد باشد چون طبق این بند تا زمان توافق نهایی، آمریکا نباید نیروهای نظامی بیشتری در منطقه مستقر کند:
تا زمان توافق نهایی وضعیت موجود را حفظ کنند؛ جمهوری اسلامی ایران وضع موجود را در برنامه هستهای خود حفظ خواهد کرد، و ایالات متحده آمریکا هیچ تحریمهای جدیدی علیه ایران وضع نخواهد کرد و نیروهای نظامی بیشتری را در منطقه مستقر نخواهد کرد.
♦️گفتنی است پیش از این بند 1 تفاهم نامه نیز به صورت فاحش نقض شده بود و اجرای بندهای دیگر تفاهم نامه مانند بند 4، 7 و 11 نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
🆔 @amarha
🔹🔸برای نخستین بار از زمان آغاز حمله آمریکا به ایران در فوریه ۲۰۲۶، هواپیماهای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه هوایی العدید در قطر بازگشتهاند.
♦️تصاویر ماهوارهای امروز نشان میدهد که دستکم ۱۲ فروند هواپیمای سوخترسان نیروی هوایی آمریکا در این پایگاه مستقر هستند؛ در حالی که هفته گذشته تقریباً هیچ هواپیمای سوخترسانی در آنجا حضور نداشت.
♦️این اقدام آمریکا می تواند نشانه ای از نقض بند 9 تفاهم نامه اسلام آباد باشد چون طبق این بند تا زمان توافق نهایی، آمریکا نباید نیروهای نظامی بیشتری در منطقه مستقر کند:
تا زمان توافق نهایی وضعیت موجود را حفظ کنند؛ جمهوری اسلامی ایران وضع موجود را در برنامه هستهای خود حفظ خواهد کرد، و ایالات متحده آمریکا هیچ تحریمهای جدیدی علیه ایران وضع نخواهد کرد و نیروهای نظامی بیشتری را در منطقه مستقر نخواهد کرد.
♦️گفتنی است پیش از این بند 1 تفاهم نامه نیز به صورت فاحش نقض شده بود و اجرای بندهای دیگر تفاهم نامه مانند بند 4، 7 و 11 نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
🆔 @amarha
👍1
🔴برادرانه با تیم مذاکرهکننده کشورمان
✍️بـھ قلم:: #حسین_شریعتمداری
♦️۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلندپایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آوردهاند توجه کنید؛
* «جیدی ونس» معاون رئیسجمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری میگوید: «ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هستهای احتمالاً این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد»!
* «اسکات بسنت»، وزیر خزانهداری آمریکا میگوید: «در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به کشورش شده است»! و البته در ادامه میگوید: «در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شده است».
♦️۲- حالا فقط به چند نمونه از اخبار و اسنادی که به انگیزه و اهداف دشمن از ورود بازرسان آژانس و بازرسیهای آنها اشاره میکند نیز نگاهی بیندازید!
* «آنتونی بلینکن »، وزیر خارجه دولت جو بایدن سه هفته بعد از جنگ رمضان در مصاحبهای میگوید: «تصمیم ترامپ برای خروج از برجام اشتباه بزرگی بود» و تاکید میکند که: «اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود، اکنون آدرس و مشخصات اهداف نظامی بیشتری از ایران را برای بمباران در اختیار داشتیم»!
* سال ۲۰۱۲، «جی کارنی» سخنگوی وقت کاخ سفید در جریان یک کنفرانس خبری گفت: «ما چشم داریم و میتوانیم برنامه ایران را زیر نظر بگیریم.» و هنگامی که از او میپرسند؛ منظور شما از این «چشمها» چیست؟ میگوید: «بازرسان آژانس، آنها اطلاعات مربوط به مراکز هستهای و نظامی ایران را در اختیار ما قرار میدهند»!
* «جاشوا رونر» استاد دانشگاه و نویسنده وابسته به اندیشکده بروکینگز میگوید: «حضور بازرسان آژانس در ایران فرصتی طلایی برای کسب اطلاعات از دیگر حوزههای علمی و صنعتی ایران نیز هست»!
* «اسکات ریتر» بازرس سابق سازمان ملل و تحلیلگر امنیتی آمریکایی، پس از جنگ 12 روزه در مصاحبهای با «پرس تیوی» صراحتاً گروسی را مسئول خون شهدای هستهای ایران دانسته و تاکید میکند: «اطلاعات حساس فنی و مکانی که از طریق بازرسیهای آژانس بهدست آمد، مستقیماً در عملیات ترور نخبگان ایرانی مورد استفاده قرار گرفت»!
و ...
♦️۳- روز بیستم خردادماه امسال، شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی قطعنامهای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواستهاند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هستهای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛
آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هستهای ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هستهای کشورمان را به شهادت رساندهاند و ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هستهای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمیکند که شناسائی و ترور دانشمندان هستهای کشورمان را در دستور کار داشته و دارد!
♦️۴- اکنون این پرسش از تیم محترم مذاکرهکننده کشورمان در میان است که آیا اظهارات جیدی ونس، معاون ترامپ و اسکات بسنت وزیر خزانهداری آمریکا درباره اجازه ورود بازرسان آژانس و گشایش تنگه هرمز را تایید میفرمائيد؟! اگر پاسختان منفی است و اظهارنظر آنها را غیرواقعی میدانید، چرا در مقابل آن سکوت کرده و تکذیب نمیکنید؟! و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد که باید پرسید مگر از انگیزه آنها برای ورود بازرسان آژانس و کسب اطلاعات از مراکز حساس اتمی و نظامی کشورمان خبر ندارید؟! به یقین میدانید که گشایش تنگه هرمز به منزله خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل حمله دشمنان است؟! و اما، بدیهی است که دستاندرکاران محترم تیم کشورمان اولاً از اخبار و گزارشهائی که از سوی مقامات رسمی و بلندپایه آمریکایی منتشر میشود باخبرند و ثانیاً از تعارض و تقابل آنچه دشمن ادعا میکند با خطوط قرمز رسماً اعلام شده ایران اسلامی بیخبر نیستند. از این روی انتظار آن است که اگر ادعای دشمن را غیرواقعی میدانند، چرا بیدرنگ آن را تکذیب نمیکنند؟! و چنانچه -خدای نخواسته- ادعای آنها واقعیت دارد، باید در مسیر حرکت خود دقت بیشتری به خرج داده و تجدید نظر بفرمایند. با عرض پوزش.
🆔 @amarha
✍️بـھ قلم:: #حسین_شریعتمداری
♦️۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلندپایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آوردهاند توجه کنید؛
* «جیدی ونس» معاون رئیسجمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری میگوید: «ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هستهای احتمالاً این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد»!
* «اسکات بسنت»، وزیر خزانهداری آمریکا میگوید: «در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به کشورش شده است»! و البته در ادامه میگوید: «در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شده است».
♦️۲- حالا فقط به چند نمونه از اخبار و اسنادی که به انگیزه و اهداف دشمن از ورود بازرسان آژانس و بازرسیهای آنها اشاره میکند نیز نگاهی بیندازید!
* «آنتونی بلینکن »، وزیر خارجه دولت جو بایدن سه هفته بعد از جنگ رمضان در مصاحبهای میگوید: «تصمیم ترامپ برای خروج از برجام اشتباه بزرگی بود» و تاکید میکند که: «اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود، اکنون آدرس و مشخصات اهداف نظامی بیشتری از ایران را برای بمباران در اختیار داشتیم»!
* سال ۲۰۱۲، «جی کارنی» سخنگوی وقت کاخ سفید در جریان یک کنفرانس خبری گفت: «ما چشم داریم و میتوانیم برنامه ایران را زیر نظر بگیریم.» و هنگامی که از او میپرسند؛ منظور شما از این «چشمها» چیست؟ میگوید: «بازرسان آژانس، آنها اطلاعات مربوط به مراکز هستهای و نظامی ایران را در اختیار ما قرار میدهند»!
* «جاشوا رونر» استاد دانشگاه و نویسنده وابسته به اندیشکده بروکینگز میگوید: «حضور بازرسان آژانس در ایران فرصتی طلایی برای کسب اطلاعات از دیگر حوزههای علمی و صنعتی ایران نیز هست»!
* «اسکات ریتر» بازرس سابق سازمان ملل و تحلیلگر امنیتی آمریکایی، پس از جنگ 12 روزه در مصاحبهای با «پرس تیوی» صراحتاً گروسی را مسئول خون شهدای هستهای ایران دانسته و تاکید میکند: «اطلاعات حساس فنی و مکانی که از طریق بازرسیهای آژانس بهدست آمد، مستقیماً در عملیات ترور نخبگان ایرانی مورد استفاده قرار گرفت»!
و ...
♦️۳- روز بیستم خردادماه امسال، شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی قطعنامهای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواستهاند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هستهای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛
آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هستهای ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هستهای کشورمان را به شهادت رساندهاند و ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هستهای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمیکند که شناسائی و ترور دانشمندان هستهای کشورمان را در دستور کار داشته و دارد!
♦️۴- اکنون این پرسش از تیم محترم مذاکرهکننده کشورمان در میان است که آیا اظهارات جیدی ونس، معاون ترامپ و اسکات بسنت وزیر خزانهداری آمریکا درباره اجازه ورود بازرسان آژانس و گشایش تنگه هرمز را تایید میفرمائيد؟! اگر پاسختان منفی است و اظهارنظر آنها را غیرواقعی میدانید، چرا در مقابل آن سکوت کرده و تکذیب نمیکنید؟! و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد که باید پرسید مگر از انگیزه آنها برای ورود بازرسان آژانس و کسب اطلاعات از مراکز حساس اتمی و نظامی کشورمان خبر ندارید؟! به یقین میدانید که گشایش تنگه هرمز به منزله خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل حمله دشمنان است؟! و اما، بدیهی است که دستاندرکاران محترم تیم کشورمان اولاً از اخبار و گزارشهائی که از سوی مقامات رسمی و بلندپایه آمریکایی منتشر میشود باخبرند و ثانیاً از تعارض و تقابل آنچه دشمن ادعا میکند با خطوط قرمز رسماً اعلام شده ایران اسلامی بیخبر نیستند. از این روی انتظار آن است که اگر ادعای دشمن را غیرواقعی میدانند، چرا بیدرنگ آن را تکذیب نمیکنند؟! و چنانچه -خدای نخواسته- ادعای آنها واقعیت دارد، باید در مسیر حرکت خود دقت بیشتری به خرج داده و تجدید نظر بفرمایند. با عرض پوزش.
🆔 @amarha
👍6
💢استوری فرزند شهید تنگسیری در شب تاسوعای حسینی؛ تصویر مشت گره کرده شهید تنگسیری در زمان شهادت
🆔 @amarha
🆔 @amarha
👍21
💢رئیس دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد
🔹🔸رئیس کل دادگستری هرمزگان:
کارشناسان معتقدند که متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده و اثری از پیکر باقی نگذاشته است
♦️حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد و آزمایشهای دیانای که روی نمونهها انجام شد، در مورد ماکان منفی بود.
♦️پس از انجام بیش از ۱۰۰ نمونهبرداری دیانای، هیچ اثری از پیکر این شهید کوچک نیست؛ فقط یک لنگه کفش و کیف پاره شده او پیدا شده
🆔 @amarha
🔹🔸رئیس کل دادگستری هرمزگان:
کارشناسان معتقدند که متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده و اثری از پیکر باقی نگذاشته است
♦️حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد و آزمایشهای دیانای که روی نمونهها انجام شد، در مورد ماکان منفی بود.
♦️پس از انجام بیش از ۱۰۰ نمونهبرداری دیانای، هیچ اثری از پیکر این شهید کوچک نیست؛ فقط یک لنگه کفش و کیف پاره شده او پیدا شده
🆔 @amarha
💢اطلاعیه فرماندهی سایبری کشور درباره اختلال بانکی
🔹🔸در پی رصد و بررسیهای فنی صورتگرفته در مرکز فرماندهی سایبری، مشخص شد اختلال ایجادشده در سامانههای کارتمحور برخی بانکها از جمله بانکهای ملی، صادرات و تجارت ناشی از یک حمله سایبری هدفمند به زیرساختهای مرتبط بوده است.
♦️بر اساس ارزیابیهای اولیه، این حمله با هدف ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی انجام شده و بلافاصله پس از شناسایی، اقدامات دفاعی و حفاظتی در سطح شبکههای بانکی و سامانههای پردازش تراکنش فعال گردید. در همین راستا و بهمنظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و حفظ امنیت دادهها و داراییهای مشتریان، بخشی از خدمات مبتنی بر کارت بهصورت موقت از دسترس خارج شده است.
♦️تیمهای تخصصی امنیت سایبری، کارشناسان زیرساخت و مراکز عملیات امنیت در حال پایش لحظهای سامانهها و رفع آثار این حمله هستند و فرآیند بازگردانی کامل خدمات با بالاترین سطح ایمنی در حال انجام است.
♦️فرماندهی سایبری کشور ضمن اطمینانبخشی به شهروندان اعلام میکند امنیت دادهها و داراییهای بانکی مردم در اولویت کامل قرار دارد و هرگونه اقدام مخرب در فضای سایبری با رصد، مقابله و پیگیری تخصصی مواجه خواهد شد.
🆔 @amarha
🔹🔸در پی رصد و بررسیهای فنی صورتگرفته در مرکز فرماندهی سایبری، مشخص شد اختلال ایجادشده در سامانههای کارتمحور برخی بانکها از جمله بانکهای ملی، صادرات و تجارت ناشی از یک حمله سایبری هدفمند به زیرساختهای مرتبط بوده است.
♦️بر اساس ارزیابیهای اولیه، این حمله با هدف ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی انجام شده و بلافاصله پس از شناسایی، اقدامات دفاعی و حفاظتی در سطح شبکههای بانکی و سامانههای پردازش تراکنش فعال گردید. در همین راستا و بهمنظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و حفظ امنیت دادهها و داراییهای مشتریان، بخشی از خدمات مبتنی بر کارت بهصورت موقت از دسترس خارج شده است.
♦️تیمهای تخصصی امنیت سایبری، کارشناسان زیرساخت و مراکز عملیات امنیت در حال پایش لحظهای سامانهها و رفع آثار این حمله هستند و فرآیند بازگردانی کامل خدمات با بالاترین سطح ایمنی در حال انجام است.
♦️فرماندهی سایبری کشور ضمن اطمینانبخشی به شهروندان اعلام میکند امنیت دادهها و داراییهای بانکی مردم در اولویت کامل قرار دارد و هرگونه اقدام مخرب در فضای سایبری با رصد، مقابله و پیگیری تخصصی مواجه خواهد شد.
🆔 @amarha
👎6
💢وزارت خزانهداری آمریکا بر وجوه مسدودشده ایران که آزاد میشود نظارت کامل خواهد داشت
🔹🔸اسکات بسنت، وزیر خزانهداری ایالات متحده، اعلام کرد که وقتی وجوه مسدودشده ایران آزاد شوند، وزارت خزانهداری آمریکا نظارت و کنترل کامل بر آنها خواهد داشت.
♦️بسنت تأکید کرده که هرگونه خسارتی که ایران به متحدان آمریکا در خلیج فارس وارد کند، از محل حسابها و داراییهای مسدودشده ایران پرداخت خواهد شد.
♦️بسنت گفته است: «درصد بسیار زیادی از آن برای خرید مواد غذایی و داروهای آمریکایی اختصاص خواهد یافت.»
🆔 @amarha
🔹🔸اسکات بسنت، وزیر خزانهداری ایالات متحده، اعلام کرد که وقتی وجوه مسدودشده ایران آزاد شوند، وزارت خزانهداری آمریکا نظارت و کنترل کامل بر آنها خواهد داشت.
♦️بسنت تأکید کرده که هرگونه خسارتی که ایران به متحدان آمریکا در خلیج فارس وارد کند، از محل حسابها و داراییهای مسدودشده ایران پرداخت خواهد شد.
♦️بسنت گفته است: «درصد بسیار زیادی از آن برای خرید مواد غذایی و داروهای آمریکایی اختصاص خواهد یافت.»
🆔 @amarha
👍2👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢گروسی: بازرسیها با همکاری دولت ایران انجام خواهد شد
🔹🔸مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی: در بند ۸ یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، بهصراحت آمده که فعالیتهای هستهای مرتبط با مواد و تأسیسات هستهای، در تمام مراحل تحت نظارت آژانس بینالمللی انرژی اتمی خواهد بود.
♦️بنابراین، ما بهزودی درباره جزئیات اجرایی، از جمله شیوهها، زمانبندی، رویهها و مکانهای انجام کار، همکاری خواهیم کرد.
♦️بازرسیها قطعاً انجام خواهد شد و این کار با همکاری دولت ایران صورت میگیرد. من هیچ تردیدی ندارم که ما قادر خواهیم بود این مأموریت را به انجام برسانیم.
🆔 @amarha
🔹🔸مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی: در بند ۸ یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، بهصراحت آمده که فعالیتهای هستهای مرتبط با مواد و تأسیسات هستهای، در تمام مراحل تحت نظارت آژانس بینالمللی انرژی اتمی خواهد بود.
♦️بنابراین، ما بهزودی درباره جزئیات اجرایی، از جمله شیوهها، زمانبندی، رویهها و مکانهای انجام کار، همکاری خواهیم کرد.
♦️بازرسیها قطعاً انجام خواهد شد و این کار با همکاری دولت ایران صورت میگیرد. من هیچ تردیدی ندارم که ما قادر خواهیم بود این مأموریت را به انجام برسانیم.
🆔 @amarha
👎6👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💢حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست...
♦️لحظات بهیادماندنی ورود رهبر شهید انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره) در آخرین حضور در مراسم شب عاشورای سال گذشته. ۱۴۰۴/۴/۱۴
🆔 @amarha
♦️لحظات بهیادماندنی ورود رهبر شهید انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره) در آخرین حضور در مراسم شب عاشورای سال گذشته. ۱۴۰۴/۴/۱۴
🆔 @amarha
👍2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢اظهارات شنیدنی فوتبالیست پیشکسوت ایرانی در بیبیسی؛ ایران، تنها کشوری است که مقابل قدرتهای زورگو و خفهکننده ملتها ایستاده است!
🔹🔸حسین کلانی، فوتبالیست پیشین ایرانی:
♦️خیلی از مردم دنیا از ایران استقبال میکنند. گلفروش مکزیکی به من گفت ما به شما ایرانیها و حضورتان در کشورمان افتخار میکنیم؛ چند تا کشور حلقوم دنیا را گرفتهاند و سوءاستفاده میکنند، و تنها کسی که جلوی آنها ایستاده، همین جوانان ایرانی هستند!
🆔 @amarha
🔹🔸حسین کلانی، فوتبالیست پیشین ایرانی:
♦️خیلی از مردم دنیا از ایران استقبال میکنند. گلفروش مکزیکی به من گفت ما به شما ایرانیها و حضورتان در کشورمان افتخار میکنیم؛ چند تا کشور حلقوم دنیا را گرفتهاند و سوءاستفاده میکنند، و تنها کسی که جلوی آنها ایستاده، همین جوانان ایرانی هستند!
🆔 @amarha
👍2
💢شهید محمود محسنی
از مهندسان نخبه پایگاه موشکی استان اصفهان بودند که در جنگ دوازده روزه هدف حمله جنگنده های رژیم صهیونی قرار گرفتند و به همراه چند تن از یاران خود، مظلومانه به شهادت رسیدند.
🆔 @amarha
از مهندسان نخبه پایگاه موشکی استان اصفهان بودند که در جنگ دوازده روزه هدف حمله جنگنده های رژیم صهیونی قرار گرفتند و به همراه چند تن از یاران خود، مظلومانه به شهادت رسیدند.
🆔 @amarha
👍3
💢ادعای آمریکا درباره دور بعدی مذاکرات ایران در هفته آتی
🔹🔸وزیر خارجه آمریکا مارکو روبیو:
♦️کمیته فنی در تاریخ ۲۹ این ماه (پنج روز دیگر) برای ازسرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس بازخواهد گشت.
به گفته روبیو، گفتوگوهای فنی با ایران دربارهٔ تحریمها و مسئله هستهای است.
🆔 @amarha
🔹🔸وزیر خارجه آمریکا مارکو روبیو:
♦️کمیته فنی در تاریخ ۲۹ این ماه (پنج روز دیگر) برای ازسرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس بازخواهد گشت.
به گفته روبیو، گفتوگوهای فنی با ایران دربارهٔ تحریمها و مسئله هستهای است.
🆔 @amarha
💢ما #خونخواهان امام شهیدمان از جانفدایان حنظله تقاضا داریم:
♦️نام کسانی را که در شهادت ایشان دخالت داشته اند را اعلام کنند تا منتقمان امام شهید در سراسر عالم به تکلیف الهی خود عمل کنند و قاتلان را بسزای عمل خویش برسانند.
تا قدمی به خونخواهی اباعبدالله ع و در نتیجه ظهور بقیه الله نزدیکتر شویم
#رهبر_شهید
🆔 @amarha
♦️نام کسانی را که در شهادت ایشان دخالت داشته اند را اعلام کنند تا منتقمان امام شهید در سراسر عالم به تکلیف الهی خود عمل کنند و قاتلان را بسزای عمل خویش برسانند.
تا قدمی به خونخواهی اباعبدالله ع و در نتیجه ظهور بقیه الله نزدیکتر شویم
#رهبر_شهید
🆔 @amarha
👍4