قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.39K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
💢ایرانی ثابت کرده که هرجا رو اراده کنه میتونه ببنده!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍3👎1
💢پیام عبری سردار قاآنی خطاب به صهیونیست‌ها: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد!

🔹🔸متن کامل پیام که به دو زبان فارسی و عبری منتشر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

♦️سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.

♦️خود دانید

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢بیانیه مشترک قطر و پاکستان در مورد پایان اجلاس بورگن اشتوک

🔹🔸بیانیه مشترک قطر و پاکستان:

♦️اولین جلسه مذاکرات سطح بالا تحت چارچوب تفاهم‌نامه اسلام آباد در بورگن اشتوک سوئیس با حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا و دو طرف میانجی، دولت قطر و جمهوری اسلامی پاکستان، به پایان رسید.

♦️اجلاس دریاچه لوسرن در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد. پیشرفت‌های دلگرم‌کننده‌ای از جمله ایجاد سازوکاری برای مذاکرات فنی بیشتر حاصل شده است.

♦️بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین با ایجاد یک کمیته عالی رتبه موافقت کرده‌اند که نظارت سیاسی بر میانجیگری را بر عهده خواهد داشت.

♦️مذاکره‌کنندگان ارشد به طور منظم به کمیته عالی رتبه گزارش می‌دهند و گروه‌های کاری متمرکز بر هسته‌ای، تحریم‌ها و یک گروه نظارت و حل اختلاف را برای اطمینان از اجرای مؤثر تفاهم‌نامه و سایر موارد رهبری می‌کنند.

♦️کمیته عالی رتبه بر سر نقشه راهی برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز توافق کرده است که زمینه را برای آغاز فوری مذاکرات فنی بیشتر فراهم می‌کند.

♦️علاوه بر این، یک خط ارتباطی بین طرفین برای مدت ذکر شده در بند ۵ تفاهم‌نامه ایجاد شده است تا از حوادث و سوءتفاهم‌ها با هدف عبور ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز جلوگیری شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢سخنگوی ستاد بزرگداشت عروج رهبر شهید انقلاب: مراسم تشییع پیکر مطهر رهبر شهید دوشنبه ۱۵ تیر در تهران برگزار می‌گردد

♦️در این مراسم، پیکر شهیدان دکتر مصباح‌الهدی باقری، سید بشرا حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی نیز همراه با پیکر رهبر شهید بدرقه می‌شود.

♦️سه‌شنبه ۱۶ تیر مراسم تشییع پیکرهای مطهر در شهر قم انجام خواهد شد که در آنجا هم بر پیکر مطهر امام شهیدمان نماز خواهند خواند.

♦️چهارشنبه ۱۷ تیر تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب در شهرهای نجف و کربلا برگزار می‌شود.

♦️پنجشنبه ۱۸ تیر مراسم تشییع پیکر مطهر امام شهید و اعضای خانواده ایشان در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد و پیکر مطهر در حرم رضوی به خاک سپرده خواهد شد.

♦️مسئولیت اجرای مراسم در استان‌های تهران، قم و مشهد به سپاه پاسداران واگذار شده و هماهنگی‌ها از طریق ستادهای استانی انجام می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ونس: ایرانی‌ها تهدید کردند که مذاکره را ترک می‌کنند ولی نرفتند و تیم فنی آنها در حال حاضر در حال کار هستند

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎4👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢توهین ونس: به ایرانی‌ها گفتیم که وقتی شما حرف‌های بیخود می‌زنید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که رئیس‌جمهور آمریکا پاسخی ندهد

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎5👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ونس دوباره تهدید کرد: اگر صلح در منطقه اتفاق نیفتد رئیس جمهور ترامپ همچنان گزینه‌های زیادی در اختیار دارد

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢صفر تا صد داستان آتش‌بس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکره‌کننده چگونه تلاش‌های خیرخواهانه رهبر انقلاب برای یک تفاهم عزتمندانه را نادیده گرفت؟

🔹🔸خانعلی‌زاده؛ استاد دانشگاه:

♦️از همان ساعات ابتدایی پس از شهادت رهبر انقلاب، آمریکا درخواست آتش‌بس می‌کند که قاعدتا پذیرفته‌ نمی‌شود.

♦️پس از انتخاب رهبر جدید انقلاب، یک طرح ۵ ماده‌ای برای گفت‌‌وگو با آمریکا تهیه می‌شود و برای رهبری ارسال می‌شود که ایشان آن را رد می‌کنند. رفت و برگشت‌های متعددی می‌شود که در نهایت آن ده بند نوشته می‌شود. همان ده بند بیانیه اول شورای عالی امنیت ملی بود.

♦️البته بر روی همان ده بند هم رهبر انقلاب ۸ بند دیگر پاراف می‌کنند که این‌ها هن باید رعایت شود مثلا می‌فرمایند که اصلا مذاکره هسته‌ای نباید انجام شود.

♦️طرف آمریکایی نیاز به آتش‌بس داشت به همین دلیل ابتدا اعلام کرد مبنا همین ده بند است. آتش‌بس اعلام شد و وقتی تیم به اسلام‌آباد رفت، طرف آمریکایی گفت براساس آن ده بند مذاکره نخواهد کرد.

♦️همانجا درباره مسئله‌ی هسته‌ای، برخلاف پیام مکتوب رهبری گپ‌وگفت‌هایی زده می‌شود. بر همین اساس ارزیابی تیم آمریکایی از طرف ایرانی این می‌شود که ایرانی‌ها نمی‌خواهند جنگ را ادامه بدهند و اگر ما سفت بگیریم می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

♦️پس از اسلام‌آباد گزارش‌هایی از طرف تیم مذاکره‌کننده به رهبری ارسال می‌شود که یکی از این گزارش‌ها از طرف یکی از اعضای اصلی تیم مذاکره‌کننده است.

♦️رهبر انقلاب یک واکنش مخالفت‌‌آمیز و منفی نسبت به مذاکرات اسلام‌آباد مطرح می‌کنند. اعتراض می‌کنند و می‌فرمایند شما خلاف شرع انجام دادید، از جمله اینکه درباره هسته‌ای مذاکره کردید و یا ده شرط را تحمیل نکردید.

♦️در پاسخ به اعتراض رهبری به مذاکره اسلام‌آباد، تعدادی از اعضای شعام یک نامه‌ای می‌نویسند به رهبری و مفادش نکاتی دارد. در بخشی از آن نامه می‌گویند نمی‌شود بدون هسته‌ای مذاکره کرد. درباره ادامه جنگ و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها نیز نکاتی بیان می‌کنند.

♦️رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه تاکید می‌کنند این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما و این مذاکرات جلوی زدن زیرساخت‌های شما را نمی‌گیرد.

♦️پس از آن تیم مذاکره‌کننده دوباره فرآیند تبادل پیام را از سر می‌گیرد و ده بند به کلی کنار گذاشته می‌شود و طرح ۱۴ بندی به ابتکار وزارت خارجه پیگیری می‌شود که خروجی آن به تفاهم‌نامه اسلام‌آباد منجر می‌شود.

♦️شعام مصوب می‌کند و پس از ارسال به رهبری حدود ۲ هفته این طرح بی‌پاسخ می‌ماند و مسئولان شعام جلسه می‌گیرند که این سکوت را حمل بر رضایت اعلام کنند و تفاهم را امضا کنند. در همین جلسه نامه‌ای از سوی رهبری می‌آید که تعدادی سوال مطرح شده بود و از تک تک اعضای شعام می‌خواهند به آن پاسخ بدهند.

♦️یک به یک اعضا به این سوالات پاسخ می‌دهند و مسئولان تعهد می‌دهند که منظور و برداشت از این مفاد چیست. مثلا یکی از تفاسیر این است که درباره بحث عدم مداخه، برخی از رسانه‌های معاند باید تعطیل شوند.

♦️بعد از این تعهد مکتوب، ایشان مجوز تفاهم را صادر می‌کنند. کل فرایندی که منجر به این نامه «من نظر دیگری داشتم» این است.

♦️ایشون اساسا با فرایند مذاکره مخالفت داشتند مگر بر مبنای آن ده بند. وقتی آن مسیر تغییر کرد، ایشان اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند. نه اینکه صرفا با این تفاهم مخالف باشند، بلکه با فرایند پسا اسلام‌آباد مشکل داشتند و اعلام هم کرده بودند که با فشار و پیگری و تاکید شعام پیش می‌رود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎4👍3
غنائم، رهزن اقدام به موقع نشود
استاد عابدینی
💢غنائم، رهزن اقدام به‌موقع نشود!

🔹🔸استاد عابدینی:

♦️همان‌طور که در جنگ احد رها کردن مأموریت برای جمع‌آوری غنیمت منجر به غافلگیری شد، امروز هم نباید اجازه دهیم موفقیت‌های موقت و دلبستگی به منافع زودگذر، تمرکز ما را از هدف اصلی بگیرند و راهزنِ اقدام به‌موقع ما شوند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢لغو موقت تحریم نفتی در ازای ورود بازرسان آژانس و بازگشایی کامل و رایگان تنگه هرمز

🔹🔸بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا:

♦️"تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ و معاون رئیس‌جمهور، ما همچنان به امن‌تر و مرفه‌تر کردن جهان ادامه می‌دهیم.

♦️در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد و باز در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورش شده است.

♦️به عنوان بخشی از این چارچوب، وزارت خزانه‌داری یک مجوز عمومی موقت ۶۰ روزه صادر کرده است که تولید، تحویل و فروش نفت ایران را مجاز می‌کند."

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍8👎7
💢محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید

🔹🔸سازمان هواپیمایی کشوری:

♦️فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی(ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر با ظرفیت و پذیرش محدود مسافر فعالیت می‌کنند.

♦️۱۵ تیر محدودیت‌های پروازی در پایانه هوایی تهران تشدید شده و هیچ جابه‌جایی مسافری انجام نخواهد شد.

♦️طی روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر نیز پذیرش و جابه‌جایی مسافران در فرودگاه‌های تهران با محدودیت همراه خواهد بود.

♦️محدودیت پروازهای هوانوردی عمومی در استان قم در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر اعمال می‌شود.

♦️فرودگاه مشهد نیز در روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر با محدودیت عملیاتی مواجه خواهد بود و در روز ۱۸ تیر هیچ جابه‌جایی مسافری در این فرودگاه انجام نمی‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢واکنش حجت‌الاسلام محمد قمی به بخشی از سخنانِ نامتناسب با وحدتِ ریاست محترم جمهور در میانه‌ی جنگ، پیرامون نیروهای جان‌برکف هوافضا

♦️توقع نداریم نکاتی گفته شود که خالی از دقت است. در طول این مبارزه‌ی افتخارآفرین و شجاعانه گفتن این حرف‌ها معنا و فایده‌اش چه بود؟

♦️نسبت هزینه‌ای که در کشور ما خرج دفاعی می‌شود قابل مقایسه با دشمنان ما نیست. اگر می‌گوییم وحدت، به معنای صرف نظر کردن از حق و حقیقت نیست. کمک‌حال هستیم ولی آنچه که خطاست را باید گفت.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍9👎5
💢رهبر شهید انقلاب: از وارد کردن هرگونه کالای مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود

🔹🔸آقای عزیز ایران ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند. یکی از مواردی که رهبر شهید انقلاب دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود:

♦️مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریمها، به واردات بی‌رویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍6👎3
💢یک بند دیگر از تفاهم نامه هم نقض شد؟

🔹🔸برای نخستین بار از زمان آغاز حمله آمریکا به ایران در فوریه ۲۰۲۶، هواپیماهای سوخت‌رسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه هوایی العدید در قطر بازگشته‌اند.

♦️تصاویر ماهواره‌ای امروز نشان می‌دهد که دست‌کم ۱۲ فروند هواپیمای سوخت‌رسان نیروی هوایی آمریکا در این پایگاه مستقر هستند؛ در حالی که هفته گذشته تقریباً هیچ هواپیمای سوخت‌رسانی در آنجا حضور نداشت.

♦️این اقدام آمریکا می تواند نشانه ای از نقض بند 9 تفاهم نامه اسلام آباد باشد چون طبق این بند تا زمان توافق نهایی، آمریکا نباید نیروهای نظامی بیشتری در منطقه مستقر کند:
تا زمان توافق نهایی وضعیت موجود را حفظ کنند؛ جمهوری اسلامی ایران وضع موجود را در برنامه هسته‌ای خود حفظ خواهد کرد، و ایالات متحده آمریکا هیچ تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع نخواهد کرد و نیروهای نظامی بیشتری را در منطقه مستقر نخواهد کرد.

♦️گفتنی است پیش از این بند 1 تفاهم نامه نیز به صورت فاحش نقض شده بود و اجرای بندهای دیگر تفاهم نامه مانند بند 4، 7 و 11 نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
🔴برادرانه با تیم مذاکره‌کننده کشورمان

✍️بـھ قلم:: #حسین_شریعتمداری

♦️۱- ابتدا به اظهارات دو تن از مقامات بلند‌پایه آمریکایی که دیروز و بعد از مذاکرات ژنو بر زبان و قلم آورده‌اند توجه کنید؛
* «جی‌دی ونس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری می‌گوید‌: «‌ایران موافقت کرده است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به کشور بازگرداند. بازرسان هسته‌ای احتمالاً این هفته کار خود را آغاز خواهند کرد‌»!
* «‌اسکات بسنت‌»، وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید: «‌در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورش شده است‌»! و البته در ادامه می‌گوید: «‌در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شده است‌».

♦️۲- حالا فقط به چند نمونه از اخبار و اسنادی که به انگیزه و اهداف دشمن از ورود بازرسان آژانس و بازرسی‌های آنها اشاره می‌کند نیز نگاهی بیندازید!
* «آنتونی بلینکن »، وزیر خارجه دولت جو بایدن سه هفته بعد از جنگ رمضان در مصاحبه‌ای می‌گوید: «‌تصمیم ترامپ برای خروج از برجام اشتباه بزرگی بود‌» و تاکید می‌کند که: ‌«اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود، اکنون آدرس و مشخصات اهداف نظامی بیشتری از ایران را برای بمباران در اختیار داشتیم»!
* سال ۲۰۱۲، «جی کارنی» سخنگوی وقت کاخ سفید در جریان یک کنفرانس خبری گفت: «ما چشم داریم و می‌توانیم برنامه ایران را زیر نظر بگیریم.» و هنگامی که از او می‌پرسند؛ منظور شما از این «چشم‌ها» چیست؟ می‌گوید: «بازرسان آژانس‌، آنها اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و نظامی ایران را در اختیار ما قرار می‌دهند‌»!
* «جاشوا رونر» استاد دانشگاه و نویسنده وابسته به اندیشکده بروکینگز می‌گوید: «حضور بازرسان آژانس در ایران فرصتی طلایی برای کسب اطلاعات از دیگر حوزه‌های علمی و صنعتی ایران نیز هست»!
* «اسکات ریتر» بازرس سابق سازمان ملل و تحلیلگر امنیتی آمریکایی، پس از جنگ 12 روزه در مصاحبه‌ای با «پرس تی‌وی» صراحتاً گروسی را مسئول خون شهدای هسته‌ای ایران دانسته و تاکید می‌کند: «اطلاعات حساس فنی و مکانی که از طریق بازرسی‌های آژانس به‌دست آمد، مستقیماً در عملیات ترور نخبگان ایرانی مورد استفاده قرار گرفت‌»!
و ...

♦️۳- روز بیستم خردادماه امسال، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه‌ای را با ۲۱ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رساند. در این قطعنامه که از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده و به تصویب رسیده است، از ایران خواسته‌اند تا به بازرسان آژانس اجازه دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به مراکز هسته‌ای و ذخایر اورانیوم داده شود! این درخواست آژانس در حالی است که؛
آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان تعدادی از مراکز هسته‌ای ‌ایران را بمباران کرده و شماری از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شهادت رسانده‌اند و ترامپ در جریان جنگ اخیر بارها اعلام کرده است که درپی حمله به مراکز هسته‌ای ایران است و رژیم صهیونیستی انکار نمی‌کند که شناسائی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را در دستور کار داشته و دارد‌!

♦️۴- اکنون این پرسش از تیم محترم مذاکره‌کننده کشورمان در میان است که آیا اظهارات جی‌دی ونس، معاون ترامپ و اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره اجازه ورود بازرسان آژانس و گشایش تنگه هرمز را تایید می‌فرمائيد؟! اگر پاسختان منفی است و اظهار‌نظر آنها را غیر‌واقعی می‌دانید، چرا در مقابل آن سکوت کرده و تکذیب نمی‌کنید؟! و اما، اگر اظهارات آنها صحت دارد که باید پرسید مگر از انگیزه آنها برای ورود بازرسان آژانس و کسب اطلاعات از مراکز حساس اتمی و نظامی کشورمان خبر ندارید؟! به یقین می‌دانید که گشایش تنگه هرمز به منزله خلع سلاح ایران اسلامی در مقابل حمله دشمنان است؟! و اما، بدیهی است که دست‌اندرکاران محترم تیم کشورمان اولاً از اخبار و گزارش‌هائی که از سوی مقامات رسمی و بلند‌پایه آمریکایی منتشر می‌شود باخبرند و ثانیاً از تعارض و تقابل آنچه دشمن ادعا می‌کند با خطوط قرمز رسماً اعلام شده ایران اسلامی بی‌خبر نیستند. از این روی انتظار آن است که اگر ادعای دشمن را غیر‌واقعی می‌دانند، چرا بی‌درنگ آن را تکذیب نمی‌کنند؟! و چنانچه -خدای نخواسته- ادعای آنها واقعیت دارد، باید در مسیر حرکت خود دقت بیشتری به خرج داده و تجدید نظر بفرمایند. با عرض پوزش.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍6
💢استوری فرزند شهید تنگسیری در شب تاسوعای حسینی؛ تصویر مشت گره کرده شهید تنگسیری در زمان شهادت

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍21
💢رئیس دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد

🔹🔸رئیس کل دادگستری هرمزگان:
کارشناسان معتقدند که متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده و اثری از پیکر باقی نگذاشته است

♦️حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد و آزمایش‌های دی‌ان‌ای که روی نمونه‌ها انجام شد، در مورد ماکان منفی بود.

♦️پس از انجام بیش از ۱۰۰ نمونه‌برداری دی‌ان‌ای، هیچ اثری از پیکر این شهید کوچک نیست؛ فقط یک لنگه کفش و کیف پاره شده او پیدا شده

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢اطلاعیه فرماندهی سایبری کشور درباره اختلال بانکی

🔹🔸در پی رصد و بررسی‌های فنی صورت‌گرفته در مرکز فرماندهی سایبری، مشخص شد اختلال ایجادشده در سامانه‌های کارت‌محور برخی بانک‌ها از جمله بانک‌های ملی، صادرات و تجارت ناشی از یک حمله سایبری هدفمند به زیرساخت‌های مرتبط بوده است.

♦️بر اساس ارزیابی‌های اولیه، این حمله با هدف ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی انجام شده و بلافاصله پس از شناسایی، اقدامات دفاعی و حفاظتی در سطح شبکه‌های بانکی و سامانه‌های پردازش تراکنش فعال گردید. در همین راستا و به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و حفظ امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، بخشی از خدمات مبتنی بر کارت به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است.

♦️تیم‌های تخصصی امنیت سایبری، کارشناسان زیرساخت و مراکز عملیات امنیت در حال پایش لحظه‌ای سامانه‌ها و رفع آثار این حمله هستند و فرآیند بازگردانی کامل خدمات با بالاترین سطح ایمنی در حال انجام است.

♦️فرماندهی سایبری کشور ضمن اطمینان‌بخشی به شهروندان اعلام می‌کند امنیت داده‌ها و دارایی‌های بانکی مردم در اولویت کامل قرار دارد و هرگونه اقدام مخرب در فضای سایبری با رصد، مقابله و پیگیری تخصصی مواجه خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢من زیر بیرق اباالفضل‌العبّاسم...

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍7
💢وزارت خزانه‌داری آمریکا بر وجوه مسدودشده ایران که آزاد می‌شود نظارت کامل خواهد داشت

🔹🔸اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، اعلام کرد که وقتی وجوه مسدودشده ایران آزاد شوند، وزارت خزانه‌داری آمریکا نظارت و کنترل کامل بر آن‌ها خواهد داشت.

♦️بسنت تأکید کرده که هرگونه خسارتی که ایران به متحدان آمریکا در خلیج فارس وارد کند، از محل حساب‌ها و دارایی‌های مسدودشده ایران پرداخت خواهد شد.

♦️بسنت گفته است: «درصد بسیار زیادی از آن برای خرید مواد غذایی و داروهای آمریکایی اختصاص خواهد یافت.»

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢گروسی: بازرسی‌ها با همکاری دولت ایران انجام خواهد شد

🔹🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: در بند ۸ یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، به‌صراحت آمده که فعالیت‌های هسته‌ای مرتبط با مواد و تأسیسات هسته‌ای، در تمام مراحل تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواهد بود.

♦️بنابراین، ما به‌زودی درباره جزئیات اجرایی، از جمله شیوه‌ها، زمان‌بندی، رویه‌ها و مکان‌های انجام کار، همکاری خواهیم کرد.

♦️بازرسی‌ها قطعاً انجام خواهد شد و این کار با همکاری دولت ایران صورت می‌گیرد. من هیچ تردیدی ندارم که ما قادر خواهیم بود این مأموریت را به انجام برسانیم.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6👍1