قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.38K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
💢اختصاص ۲۰۰ هزار دینار عراق برای زائران اربعین

🔹🔸بانک مرکزی:

♦️بانک مرکزی با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی (ع) در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان ایرانی به عتبات عالیات در سال جاری، «دستورالعمل اجرایی تأمین و فروش ارز زیارتی اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۵» را ابلاغ کرد.

♦️بر اساس این دستورالعمل برای هر متقاضی بالای ۵ سال ۲۰۰ هزار دینار عراق در نظر گرفته شده است.

♦️فروش ارز اربعین توسط تمام بانک ها و موسسات اعتباری و صرافی های دارای مجوز معتبر انجام عملیات ارزی از تاریخ ۲۰ تیرماه تا ۱۲ مردادماه ۱۴۰۵ انجام می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢فیلم کامل سخنان دکتر نبویان در شبکه خبر تا لحظه قطع آنتن

♦️در این برنامه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی برای نخستین بار جزییات مهمی از دستورات رهبرانقلاب به تیم مذاکره کننده را بیان میکند که ضروری است تمام مردم وقت بگذارند و این چند دقیقه را ببیند تا متوجه شوند چرا رهبر انقلاب در پیام اخیرشان به مردم افشا کردند نظر دیگری داشتند ولی به خاطر اصرار مسئولان مجوز تفاهم اولیه با امریکا را صادر کردند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6
💢تسویه بدهی بانکی شهیدان از جیب

🔹🔸خانواده های شهدای جنگ اخیر با چالشی تازه روبه‌رو شده‌اند: پرداخت اقساط وام‌ هایی که شهید در دوران حیات خود از بانک‌ها دریافت کرده‌ است. برخی از این وام‌ها مشمول پوشش بیمه عمر وام نبوده و وراث موظف‌اند یا کل بدهی را تسویه کنند یا وام را به نام خود منتقل نمایند.

♦️این در حالی است که بسیاری از این خانواده‌ها، افزون بر رنج از دست دادن عزیزان، با فشارهای روحی، اقتصادی و بحران‌ های متعدد دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و اکنون باید پاسخگوی کسر اقساط از حساب ضامنان نیز باشند. بانک‌ها اما از پذیرفتن شهادت به عنوان یکی از مصادیق فوت مشمول بیمه عمر سرباز می‌زنند و مدعی‌اند شهادت جزو مرگ عادی بیمه عمر نمی‌باشد.

♦️هرچند برخی بانک‌ها، وام‌ های با اقساط اندک‌ مانده را بخشیده‌اند، اما بیشتر خانواده‌های معزز شهدا همچنان در این مسیر سرگردان‌اند و بانک‌ها پاسخی جز تکرار این عبارت برایشان ندارند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2👎2
💢روایت ناراحت کننده «حسین پاک» فعال رسانه ای ایرانی مستقر در لبنان از وضعیت بحرانی این لحظات حزب الله

🔹🔸‌يا أهلَ لا إلهَ إلا الله،
من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم:

♦️‌این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند.
من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد.

♦️‌با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت.

♦️‌ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند.

♦️‌حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد.

♦️‌برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند.

♦️‌فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍9👎2
💢تنگه هرمز بسته شد

🔹🔸‌قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)

♦️‌نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.

♦️‌متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍7👎1
💢هیئت ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد

🔹🔸هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

♦️محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین‌الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی نفت ایران،کاظم غریب ابادی و اسماعیل بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

♦️بنابر اعلام بقایی سخنگوی هیئت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.‌

♦️بقایی تاکید کرد: باتوجه به تجربه ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آن‌ها را مطالبه کنیم.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎13👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢لحظه هشدار سپاه به شناورها
برای بسته بودن تنگه هرمز

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍4👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢استتار هم نتوانست مانع اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله شود

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
1_28008479904.oga
4.3 MB
💢آزمون ولایتمداری

🔹🔸روشنگری بسیار مهم حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد صحبت هایشان در برنامه دیروز شبکه خبر

♦️حرف هایم براساس اخباری بوده که داشتم و گفتم نه اینکه از روی متن اسناد سری خوانده باشم.

♦️نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هستم واخبار مختلفی به من می رسد.

♦️برخی نقل اخبار من از تیم مذاکره کننده است

♦️ادعا می‌کنند حرف ها ناقص بود.بنده که حرفهایم از اخبار بود.ایا شما اسناد را کامل دارید؟اصلا چرا دارید؟شما چکاره اید؟شما میتوانید اسناد داشته باشید و نماینده مجلس نمی‌تواند اخبارداشته باشد!

♦️بنده همراه تیم مذاکره کننده به پاکستان رفتم چون رهبری با شروطی مذاکره را پذیرفتند،اما متوجه شدم رهبری از مباحث مذاکرات پاکستان رضایت ندارند،مسیرم را جدا کردم

♦️کسی که درمسیر مقام معظم نباشد،خطای راهبردی دارد

♦️علت اینهمه حاشیه سازی ها چیست؟

بجای آنکه به دنبال اطاعت از رهبری باشند،به دنبال حاشیه سازی هستندو میگویند اخبار را ازکجا اوردی؟!
مشکل اینها در ولایتمداری است.میخواهند با تهدید،تهمت و پرونده سازی مسیر اشتباه خود را ادامه دهند.

♦️رهبری نظرشان را صریح گفتنداما آنها مجدد مسیر خود را می روند.

♦️مگر نمی‌گفتند همه چی با رهبری هماهنگ است؟الان چه جوابی دارند؟


♦️بر اساس تفاهم،قبل از آغاز مذاکرات بایداین ۴موضوع اجرایی میشد:

1⃣ پایان اشغالگری درلبنان وعقب نشینی کامل

2⃣ آزاد شدن پول های مسدود شده ما توسط آمریکا.نه قرض گرفتن از قطر

3⃣ رفع محاصره

4⃣ رفع موقت تحریم ها


♦️آیا این۴مورد انجام شد که مسوولان به اروپابرای مذاکره رفتند؟

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎5👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢شیخ نعیم قاسم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بند نخست تفاهمنامه با آمریکا، حمایت کامل خود را از کشور ما (لبنان) داشته است / دولت لبنان باید در مذاکرات از ایران بیاموزد، چراکه ایران برای حمایت از لبنان، تنگه هرمز را بست

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢لحظات آخر در ناو دنا دقیقا چه گذشت؟

♦️روایت هولناک یکی از پرسنل نجات یافته از ناو دنا در حسینیه معلی شبکه سه

‌‌‌‌🆔 @amarha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ثابتی: از آقای قالیباف و عراقچی تعجب میکنم اما از آقای پزشکیان نه؛ ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما، طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢علی اصغر ایران؛
محمدعلی‌ کیالها نوزاد ۲۰ روزه به همراه مادر و برادرش(فاطمه رستمی و محمدحسن کیالها)در
محله مجیدیه تهران شهید شدند.
#علی_اصغر_ایران
#شهید_محمد_علی_کیالها۲۰روزه

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢ایرانی ثابت کرده که هرجا رو اراده کنه میتونه ببنده!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍3👎1
💢پیام عبری سردار قاآنی خطاب به صهیونیست‌ها: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد!

🔹🔸متن کامل پیام که به دو زبان فارسی و عبری منتشر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

♦️سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.

♦️خود دانید

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢بیانیه مشترک قطر و پاکستان در مورد پایان اجلاس بورگن اشتوک

🔹🔸بیانیه مشترک قطر و پاکستان:

♦️اولین جلسه مذاکرات سطح بالا تحت چارچوب تفاهم‌نامه اسلام آباد در بورگن اشتوک سوئیس با حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا و دو طرف میانجی، دولت قطر و جمهوری اسلامی پاکستان، به پایان رسید.

♦️اجلاس دریاچه لوسرن در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد. پیشرفت‌های دلگرم‌کننده‌ای از جمله ایجاد سازوکاری برای مذاکرات فنی بیشتر حاصل شده است.

♦️بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین با ایجاد یک کمیته عالی رتبه موافقت کرده‌اند که نظارت سیاسی بر میانجیگری را بر عهده خواهد داشت.

♦️مذاکره‌کنندگان ارشد به طور منظم به کمیته عالی رتبه گزارش می‌دهند و گروه‌های کاری متمرکز بر هسته‌ای، تحریم‌ها و یک گروه نظارت و حل اختلاف را برای اطمینان از اجرای مؤثر تفاهم‌نامه و سایر موارد رهبری می‌کنند.

♦️کمیته عالی رتبه بر سر نقشه راهی برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز توافق کرده است که زمینه را برای آغاز فوری مذاکرات فنی بیشتر فراهم می‌کند.

♦️علاوه بر این، یک خط ارتباطی بین طرفین برای مدت ذکر شده در بند ۵ تفاهم‌نامه ایجاد شده است تا از حوادث و سوءتفاهم‌ها با هدف عبور ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز جلوگیری شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢سخنگوی ستاد بزرگداشت عروج رهبر شهید انقلاب: مراسم تشییع پیکر مطهر رهبر شهید دوشنبه ۱۵ تیر در تهران برگزار می‌گردد

♦️در این مراسم، پیکر شهیدان دکتر مصباح‌الهدی باقری، سید بشرا حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی نیز همراه با پیکر رهبر شهید بدرقه می‌شود.

♦️سه‌شنبه ۱۶ تیر مراسم تشییع پیکرهای مطهر در شهر قم انجام خواهد شد که در آنجا هم بر پیکر مطهر امام شهیدمان نماز خواهند خواند.

♦️چهارشنبه ۱۷ تیر تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب در شهرهای نجف و کربلا برگزار می‌شود.

♦️پنجشنبه ۱۸ تیر مراسم تشییع پیکر مطهر امام شهید و اعضای خانواده ایشان در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد و پیکر مطهر در حرم رضوی به خاک سپرده خواهد شد.

♦️مسئولیت اجرای مراسم در استان‌های تهران، قم و مشهد به سپاه پاسداران واگذار شده و هماهنگی‌ها از طریق ستادهای استانی انجام می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ونس: ایرانی‌ها تهدید کردند که مذاکره را ترک می‌کنند ولی نرفتند و تیم فنی آنها در حال حاضر در حال کار هستند

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎4👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢توهین ونس: به ایرانی‌ها گفتیم که وقتی شما حرف‌های بیخود می‌زنید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که رئیس‌جمهور آمریکا پاسخی ندهد

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎5👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ونس دوباره تهدید کرد: اگر صلح در منطقه اتفاق نیفتد رئیس جمهور ترامپ همچنان گزینه‌های زیادی در اختیار دارد

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢صفر تا صد داستان آتش‌بس، مذاکره و توافق/ تیم مذاکره‌کننده چگونه تلاش‌های خیرخواهانه رهبر انقلاب برای یک تفاهم عزتمندانه را نادیده گرفت؟

🔹🔸خانعلی‌زاده؛ استاد دانشگاه:

♦️از همان ساعات ابتدایی پس از شهادت رهبر انقلاب، آمریکا درخواست آتش‌بس می‌کند که قاعدتا پذیرفته‌ نمی‌شود.

♦️پس از انتخاب رهبر جدید انقلاب، یک طرح ۵ ماده‌ای برای گفت‌‌وگو با آمریکا تهیه می‌شود و برای رهبری ارسال می‌شود که ایشان آن را رد می‌کنند. رفت و برگشت‌های متعددی می‌شود که در نهایت آن ده بند نوشته می‌شود. همان ده بند بیانیه اول شورای عالی امنیت ملی بود.

♦️البته بر روی همان ده بند هم رهبر انقلاب ۸ بند دیگر پاراف می‌کنند که این‌ها هن باید رعایت شود مثلا می‌فرمایند که اصلا مذاکره هسته‌ای نباید انجام شود.

♦️طرف آمریکایی نیاز به آتش‌بس داشت به همین دلیل ابتدا اعلام کرد مبنا همین ده بند است. آتش‌بس اعلام شد و وقتی تیم به اسلام‌آباد رفت، طرف آمریکایی گفت براساس آن ده بند مذاکره نخواهد کرد.

♦️همانجا درباره مسئله‌ی هسته‌ای، برخلاف پیام مکتوب رهبری گپ‌وگفت‌هایی زده می‌شود. بر همین اساس ارزیابی تیم آمریکایی از طرف ایرانی این می‌شود که ایرانی‌ها نمی‌خواهند جنگ را ادامه بدهند و اگر ما سفت بگیریم می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

♦️پس از اسلام‌آباد گزارش‌هایی از طرف تیم مذاکره‌کننده به رهبری ارسال می‌شود که یکی از این گزارش‌ها از طرف یکی از اعضای اصلی تیم مذاکره‌کننده است.

♦️رهبر انقلاب یک واکنش مخالفت‌‌آمیز و منفی نسبت به مذاکرات اسلام‌آباد مطرح می‌کنند. اعتراض می‌کنند و می‌فرمایند شما خلاف شرع انجام دادید، از جمله اینکه درباره هسته‌ای مذاکره کردید و یا ده شرط را تحمیل نکردید.

♦️در پاسخ به اعتراض رهبری به مذاکره اسلام‌آباد، تعدادی از اعضای شعام یک نامه‌ای می‌نویسند به رهبری و مفادش نکاتی دارد. در بخشی از آن نامه می‌گویند نمی‌شود بدون هسته‌ای مذاکره کرد. درباره ادامه جنگ و هدف قرار گرفتن زیرساخت‌ها نیز نکاتی بیان می‌کنند.

♦️رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه تاکید می‌کنند این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه به خیر آخرت شما و این مذاکرات جلوی زدن زیرساخت‌های شما را نمی‌گیرد.

♦️پس از آن تیم مذاکره‌کننده دوباره فرآیند تبادل پیام را از سر می‌گیرد و ده بند به کلی کنار گذاشته می‌شود و طرح ۱۴ بندی به ابتکار وزارت خارجه پیگیری می‌شود که خروجی آن به تفاهم‌نامه اسلام‌آباد منجر می‌شود.

♦️شعام مصوب می‌کند و پس از ارسال به رهبری حدود ۲ هفته این طرح بی‌پاسخ می‌ماند و مسئولان شعام جلسه می‌گیرند که این سکوت را حمل بر رضایت اعلام کنند و تفاهم را امضا کنند. در همین جلسه نامه‌ای از سوی رهبری می‌آید که تعدادی سوال مطرح شده بود و از تک تک اعضای شعام می‌خواهند به آن پاسخ بدهند.

♦️یک به یک اعضا به این سوالات پاسخ می‌دهند و مسئولان تعهد می‌دهند که منظور و برداشت از این مفاد چیست. مثلا یکی از تفاسیر این است که درباره بحث عدم مداخه، برخی از رسانه‌های معاند باید تعطیل شوند.

♦️بعد از این تعهد مکتوب، ایشان مجوز تفاهم را صادر می‌کنند. کل فرایندی که منجر به این نامه «من نظر دیگری داشتم» این است.

♦️ایشون اساسا با فرایند مذاکره مخالفت داشتند مگر بر مبنای آن ده بند. وقتی آن مسیر تغییر کرد، ایشان اصلا به مذاکره اعتقاد نداشتند. نه اینکه صرفا با این تفاهم مخالف باشند، بلکه با فرایند پسا اسلام‌آباد مشکل داشتند و اعلام هم کرده بودند که با فشار و پیگری و تاکید شعام پیش می‌رود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎4👍3