قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.38K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
🔴آزمون قالیباف و شعام در صداقت با رهبر و ملت؛ بستن تنگه هرمز در صورت ادامه اشغال لبنان

✍️بـھ قلم:: مهدی طائب

[صفحه ۱ از ۲]

♦️بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: «وَإِذْ نَتَقْنَا الْجَبَلَ فَوْقَهُمْ كَأَنَّهُ ظُلَّةٌ وَظَنُّوا أَنَّهُ وَاقِعٌ بِهِمْ خُذُوا مَا آتَيْنَاكُمْ بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُوا مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ» (اعراف 171) و آن هنگام که کوه را از ریشه درآورده همانند سایه بانی بالای سرشان آوردیم به گونه ای که باورشان این بود که کوه بر آنها سقوط خواهد کرد؛ در این حال این پیام را به آنها دادیم که آنچه در کتاب بر شما به عنوان وظیفه و دستورات نازل شده با قوت بگیرید و دائما آن را یاد آوری کنید تا شاید پرهیزکار شوید.

♦️پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله آقای سید مجتبی خامنه ای حفظه الله گویا ترجمه مانندی از این آیه شریفه است که وظیفه سنگینی بر دوش ملت ایران قرار می دهد.

♦️تردیدی نیست آنچه بین ایران و آمریکا به عنوان مذاکرات و در نهایت به عنوان قرارداد و معاهده طرفینی امضا شد، تحت اشراف و اطلاع ایشان بود و آن را رهبری می کردند؛ چرا که ایشان رهبری منزوی و نا آشنا و یا بی خبر نبودند.

♦️اصل اولی برای ایشان ناشی از تمامی تعالیم انبیا و اولیای دین، همان سخن امام راحل است که آمریکا شیطان بزرگ است و از او جز مکر و حیله بر نمی آید و ما موظف به شکستن همین شیطان و عبور از مکر و حیله و تزویر او هستیم. این اصل اساسی است که قرآن می فرماید «إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ». بنا بر این اگر بر اساس مبارزه با این موجود نابکار نبرد تا رفع کل فتنه است، اما اگر در ادامه و به در خواست این دشمن تقاضای آتش بس و گفتگو شد، پذیرش پیشنهاد او دو صورت دارد:

1⃣ بر اساس امید به او رفاقت و صلح وآشتی او و اینکه کنار آمدن با او و تن دادن به خواسته هایش مشکل ما را حل خواهد کرد و او دیگر دست از دشمنی با ما بر داشته، در کنار یکدیگر آسوده زندگی می کنیم.

2⃣ به دلیل دست برتری که در میدان نبرد یافته ایم و به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم ضمن جلوگیری از ورود خسارات بیشتر بر نفوس و امکانات، دشمن را وادار به عقب نشینی و شکست نماییم و در قرارداد، او را به اقداماتی متعدد و وادار نماییم که اگر انجام دهد، متضرر شده، خلاف استکبار او است و اگر انجام ندهد، زمینه سقوط و کاستن قدرت او در مقابله با حق است.

♦️آنچه از بیانیه رهبر معظم انقلاب استفاده می شود این است که رهبر انقلاب از آغاز آتش بس بر شروع و ادامه و امضا نظارت دارند که مذاکرات از نوع اول نباشد؛ چرا که هم خلاف شرع و هم خلاف عقل و عقلا و هم غلط بودن آن به تجربه نه یکبار که بارها ثابت شده است. ایشان در متن بیانیه می فرمایند از باب تعهدی که رئیس جمهور محترم به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت دادند و تصریح به قبول مسؤولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر نمودم؛ بلکه اگر قرار بر تداوم حرکت از نوع گفتگو باشد، باید از نوع دوم باشد که نه خلاف شرع است و نه خلاف عقل. اما تداوم حرکت بر اساس آن استحکام رای، ثبات قدم و بقای بر عهد نیاز دارد.

♦️آنچه از قرار داد به عنوان چهارده بند آمده، در مجموع قرار دادی است از نوع دوم، که اگر دشمن به آن عمل کند، بساط او از منطقه جمع خواهد شد و دنیا با نقشه ای جدید مواجه می شود که کشور امام زمانی بر آن مسیطر است و اگر عمل نکند راه برای جمهوری اسلامی در مبارزه با این شیطان بازتر می شود و بیداری بیش از پیش ملت ها را موجب می شود. بنا بر این اکنون و پس از تایید مشروط رهبر معظم انقلاب، ما هستیم و میدان نبرد با شرایط جدید.

♦️آنچه در این قرار داد آمده عمل گام به گام است؛ یعنی اگر هر یک را در زمان مقرر انجام ندهد، اقدام ایران متوقف می شود.

♦️توقف اقدام ایران یعنی بازگشت به اقدامی که دشمن را مجبور به امضای قرارداد کرد؛ یعنی بستن تنگه و گرفتن گلوی او که بالاخره دشمن اقرار کرد که اگر تنگه باز نشود تا دو هفته دیگر در آمریکا فاجعه رخ خواهد داد و معلوم شد در نبرد اراده ها، ملت ایران به نصرت الهی دست برتر را دارد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2👎2
[صفحه ۲ از ۲]

♦️اکنون کوهی از خطر بالای سر ملت ایران است؛ یعنی عدم پایبندی آمریکا به تعهدش و بهره بردن از این قرار داد که اگر عمل نکند و ما در برابر بی عملی او، مانند برجام باشیم، این کوه که بر سر ما سایه افکنده، بر ما سقوط خواهد کرد که ممکن است حاصل آن تعویض ما با قومی دیگر باشد که خداوند فرمود «إِلَّا تَنفِرُوا يُعَذِّبْكُمْ عَذَابًا أَلِيمًا وَيَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلَا تَضُرُّوهُ شَيْئًا»؛ اگر برای راه خدا حرکت نکنید و عقب نشینی و پذیرش خواری و خفت را پیشه کنید، شما را عذاب دردناک خواهد نمود و قومی دیگر برای ماموریت خود، بجای شما خواهد آورد، آنگاه مانند شما نخواهند بود.

♦️و اگر محکم ایستادیم و به مقتضای پیمان عمل کردیم که عهد ما این است، اگر عمل نکرد به وضعیت سابق بر گردیم و به عبارت دیگر باز کردن تنگه مشروط است به اموری، که اولین آن پایان نبرد در لبنان و عقب نشینی رژیم اشغالگر از سرزمین های اشغالی.

♦️این بند، زمان ندارد؛ یعنی فوری است. از این رو اگر عمل کرد، دشمن با نوشته دچار شکست شده و اگر عمل نکرد، بدون فاصله باید تنگه بسته شود. اینجا گرانیگاه دو نوع نگاه و قرارداد است.

♦️بر این اساس قسمت دوم آیه اکنون راه نجات از قسمت اول است؛ یعنی دشمن مانند کوهی که مصمم است بر سر ما فرود آید و ما را نابود سازد. وقتی نتوانست از طریق جنگ خود را بر ما تحمیل کند؛ به دنبال رها شدن از پیامدهای نبرد و بازسازی خود جهت حفظ بقای در منطقه و تحمیل خود بر ما و اراده ما است، اما به دلیل فشار وارده بر او ناشی از دفاع جانانه میدان نبرد و حضور بی باکانه مردم در میادین و بستن مقتدرانه تنگه هرمز و در نتیجه قطع شاهرگ اقتصادی او به التماس مذاکره و انعقاد قرار داد شده و شروطی را پذیرفته که اگر عملی شود نتیجه اش اخراج او از منطقه است و معلوم است که به دنبال رفع مشکل است، بدون اینکه به شروط عمل کند.

♦️اینجا امتحان تفاوت دو نوع قرار داد است. اگر به محتوای آن پایبند بودیم و به طور دقیق عمل کردیم، همان رخ می دهد که رهبر انقلاب فرمودند که نصر خداوند بر ما نازل می شود و اگر عمل نکردیم کوه بر ما فرود خواهد آمد و کسی جز خودمان مقصر نخواهد بود.

امروز اولین گام است که مرز خدمت و خیانت را مشخص می سازد.

♦️اولین بند، پایان نبرد و عقب رفتن دشمن صهیونیستی از مناطق اشغالی پس از نبرد با ایران است و در بیان رئیس تیم مذاکره و نیز وزیر امور خارجه نیز بسیار بر آن تاکید شد و نشان قوت و قدرت و حرکت گفتگوها در راستای اصول بود. اگر رفتند، نشان می دهد قوت و قدرت در قرارداد نمایان شده و بقیه نیز نقد شدنی است و تنها وعده ای تو خالی نیست. اما اگر عمل نکردند و ما چشم بستیم و کماکان به قرار داد عمل کردیم، یعنی تنگه را کماکان بازنگه داشتیم، این همان عدول از عهد و رها سازی کتاب است که یقین بدانیم نتیجه آن، رها شدن کوه بر سر ما است.

♦️برادر عزیزمان آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره، بیش از همه امروز مورد آزمون الهی است که آیا به آنچه با قوت در سخنانش بیان می کرد، در عمل پایبند است و سرداری خود را ثابت می کند و در اولین گام با بستن تنگه، صداقت شعام در تعهد به حفظ حقوق را ثابت می کند و یا ...

♦️و در طرفی دیگر امروز وظیفه میدان ها مطالبه صد درصدی مفاد قرار داد است که اولین آن مساله لبنان است و امروز نه فردا، اگر رژیم اشغالگر آتش را قطع نکرد و بی درنگ مناطق را تخلیه نکرد، باید و حتما و بدون درنگ تنگه را بست.

♦️اینکه با سرعت گفتیم شصت روز باز است، اگر چه بیانش برای اذهان عمومی بین الملل مناسب است، اما بقای بر آن با باقی ماندن رژیم اشغالگر در مناطق اشغالی، پیامی حاوی عقب نشینی و خروج از تعهدی که به رهبر معظم انقلاب از سوی مجموعه شعام اعم از رئیس آن و رئیس تیم مذاکره و یا سایر اعضا اعم از نظامی و غیر نظامی داده شده است.

♦️باید توجه داشت که به دلیل بصیرت بالایی که در طول سالیان انقلاب عموما و نبرد چهل روزه و ایام پس از آن خصوصا در ملت ما و بلکه ملت های دنیا حاصل شده، باید از گفته هایی که با میدان عمل منطبق نیست به شدت پرهیز شود. زمان اینکه اگر چنین کند چنان می کنیم گذشته است.
بلکه در اطلاعیه باید گفت: چنین کرد، چنان کردیم. در لبنان نقض عهد کرد، تنگه را بستیم و ...

و السلام
ارادتمند و ملتمس دعا
مهدی طائب

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍4👎1
💢صدور حکم اخراج ۶ نفر از هتاکان به پرچم ایران از دانشگاه شریف

🔹🔸کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف در احکام بدوی جداگانه، ۶ دانشجو را به‌دلیل نقش‌آفرینی در ناآرامی‌های اسفندماه، برگزاری و هدایت تجمعات غیرقانونی، هتاکی، فعالیت علیه نظام و برخی تخلفات انضباطی دیگر، به اخراج از دانشگاه محکوم کرد.

♦️در میان افراد مشمول این احکام، نام سپنتا سعیدی، حسین شادمان، مسیحا باقری، فاطمه خاکپور، فریبرز کهن‌زاد و پرنیان خدابخشی دیده می‌شود. برخی از این احکام علاوه‌بر اخراج، شامل محرومیت چندساله از ادامه تحصیل نیز هست.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍8👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢سه لیدر میدانی و ۱۴ مزدور شبکه خرابکاری خیابانی دشمن آمریکایی صهیونی در ایلام بازداشت شدند

🔹🔸وزارت اطلاعات: این سه لیدر به نام‌های «مراد-ع»، «مهدی-ک» و «رضا-ف» از اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرهای ایلام، ملکشاهی و سرابله بودند و در کودتای دی ۱۴۰۴ با تخریب و آتش‌زدن اموال و اماکن عمومی و تیراندازی، تصویربرداری و نمادسازی امنیت را از مردم گرفته بودند؛ اما توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات پیچیده شناسایی و بازداشت شدند.

♦️از لیدرهای بازداشت‌شده ۳ قالب TNT، یک قبضه کلاشنیکف و شمار زیادی سلاح سرد کشف و ضبط شده است‌.

♦️وزارت اطلاعات از مردم خواسته هرگونه موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ یا درگاه‌های رسمی ستادخبری این وزارت‌خانه در پیام رسان‌های ایتا، بله، روبیکا و سروش‌پلاس به آدرس vaja۱۱۳@ با تیک آبی گزارش کنند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢نبویان: رهبرانقلاب تاکید کردند که در موضوع هسته ای یا باید به پیروزی برسیم و یا برای همیشه از دستور مذاکرات خارج شود

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢اختصاص ۲۰۰ هزار دینار عراق برای زائران اربعین

🔹🔸بانک مرکزی:

♦️بانک مرکزی با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی (ع) در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان ایرانی به عتبات عالیات در سال جاری، «دستورالعمل اجرایی تأمین و فروش ارز زیارتی اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۵» را ابلاغ کرد.

♦️بر اساس این دستورالعمل برای هر متقاضی بالای ۵ سال ۲۰۰ هزار دینار عراق در نظر گرفته شده است.

♦️فروش ارز اربعین توسط تمام بانک ها و موسسات اعتباری و صرافی های دارای مجوز معتبر انجام عملیات ارزی از تاریخ ۲۰ تیرماه تا ۱۲ مردادماه ۱۴۰۵ انجام می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢فیلم کامل سخنان دکتر نبویان در شبکه خبر تا لحظه قطع آنتن

♦️در این برنامه نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی برای نخستین بار جزییات مهمی از دستورات رهبرانقلاب به تیم مذاکره کننده را بیان میکند که ضروری است تمام مردم وقت بگذارند و این چند دقیقه را ببیند تا متوجه شوند چرا رهبر انقلاب در پیام اخیرشان به مردم افشا کردند نظر دیگری داشتند ولی به خاطر اصرار مسئولان مجوز تفاهم اولیه با امریکا را صادر کردند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6
💢تسویه بدهی بانکی شهیدان از جیب

🔹🔸خانواده های شهدای جنگ اخیر با چالشی تازه روبه‌رو شده‌اند: پرداخت اقساط وام‌ هایی که شهید در دوران حیات خود از بانک‌ها دریافت کرده‌ است. برخی از این وام‌ها مشمول پوشش بیمه عمر وام نبوده و وراث موظف‌اند یا کل بدهی را تسویه کنند یا وام را به نام خود منتقل نمایند.

♦️این در حالی است که بسیاری از این خانواده‌ها، افزون بر رنج از دست دادن عزیزان، با فشارهای روحی، اقتصادی و بحران‌ های متعدد دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و اکنون باید پاسخگوی کسر اقساط از حساب ضامنان نیز باشند. بانک‌ها اما از پذیرفتن شهادت به عنوان یکی از مصادیق فوت مشمول بیمه عمر سرباز می‌زنند و مدعی‌اند شهادت جزو مرگ عادی بیمه عمر نمی‌باشد.

♦️هرچند برخی بانک‌ها، وام‌ های با اقساط اندک‌ مانده را بخشیده‌اند، اما بیشتر خانواده‌های معزز شهدا همچنان در این مسیر سرگردان‌اند و بانک‌ها پاسخی جز تکرار این عبارت برایشان ندارند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2👎2
💢روایت ناراحت کننده «حسین پاک» فعال رسانه ای ایرانی مستقر در لبنان از وضعیت بحرانی این لحظات حزب الله

🔹🔸‌يا أهلَ لا إلهَ إلا الله،
من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم:

♦️‌این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند.
من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد.

♦️‌با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت.

♦️‌ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند.

♦️‌حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد.

♦️‌برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند.

♦️‌فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍9👎2
💢تنگه هرمز بسته شد

🔹🔸‌قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)

♦️‌نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.

♦️‌متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍7👎1
💢هیئت ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد

🔹🔸هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

♦️محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین‌الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رییس شرکت ملی نفت ایران،کاظم غریب ابادی و اسماعیل بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

♦️بنابر اعلام بقایی سخنگوی هیئت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.‌

♦️بقایی تاکید کرد: باتوجه به تجربه ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آن‌ها را مطالبه کنیم.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎13👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢لحظه هشدار سپاه به شناورها
برای بسته بودن تنگه هرمز

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍4👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢استتار هم نتوانست مانع اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله شود

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
1_28008479904.oga
4.3 MB
💢آزمون ولایتمداری

🔹🔸روشنگری بسیار مهم حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد صحبت هایشان در برنامه دیروز شبکه خبر

♦️حرف هایم براساس اخباری بوده که داشتم و گفتم نه اینکه از روی متن اسناد سری خوانده باشم.

♦️نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هستم واخبار مختلفی به من می رسد.

♦️برخی نقل اخبار من از تیم مذاکره کننده است

♦️ادعا می‌کنند حرف ها ناقص بود.بنده که حرفهایم از اخبار بود.ایا شما اسناد را کامل دارید؟اصلا چرا دارید؟شما چکاره اید؟شما میتوانید اسناد داشته باشید و نماینده مجلس نمی‌تواند اخبارداشته باشد!

♦️بنده همراه تیم مذاکره کننده به پاکستان رفتم چون رهبری با شروطی مذاکره را پذیرفتند،اما متوجه شدم رهبری از مباحث مذاکرات پاکستان رضایت ندارند،مسیرم را جدا کردم

♦️کسی که درمسیر مقام معظم نباشد،خطای راهبردی دارد

♦️علت اینهمه حاشیه سازی ها چیست؟

بجای آنکه به دنبال اطاعت از رهبری باشند،به دنبال حاشیه سازی هستندو میگویند اخبار را ازکجا اوردی؟!
مشکل اینها در ولایتمداری است.میخواهند با تهدید،تهمت و پرونده سازی مسیر اشتباه خود را ادامه دهند.

♦️رهبری نظرشان را صریح گفتنداما آنها مجدد مسیر خود را می روند.

♦️مگر نمی‌گفتند همه چی با رهبری هماهنگ است؟الان چه جوابی دارند؟


♦️بر اساس تفاهم،قبل از آغاز مذاکرات بایداین ۴موضوع اجرایی میشد:

1⃣ پایان اشغالگری درلبنان وعقب نشینی کامل

2⃣ آزاد شدن پول های مسدود شده ما توسط آمریکا.نه قرض گرفتن از قطر

3⃣ رفع محاصره

4⃣ رفع موقت تحریم ها


♦️آیا این۴مورد انجام شد که مسوولان به اروپابرای مذاکره رفتند؟

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎5👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢شیخ نعیم قاسم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بند نخست تفاهمنامه با آمریکا، حمایت کامل خود را از کشور ما (لبنان) داشته است / دولت لبنان باید در مذاکرات از ایران بیاموزد، چراکه ایران برای حمایت از لبنان، تنگه هرمز را بست

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢لحظات آخر در ناو دنا دقیقا چه گذشت؟

♦️روایت هولناک یکی از پرسنل نجات یافته از ناو دنا در حسینیه معلی شبکه سه

‌‌‌‌🆔 @amarha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ثابتی: از آقای قالیباف و عراقچی تعجب میکنم اما از آقای پزشکیان نه؛ ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما، طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢علی اصغر ایران؛
محمدعلی‌ کیالها نوزاد ۲۰ روزه به همراه مادر و برادرش(فاطمه رستمی و محمدحسن کیالها)در
محله مجیدیه تهران شهید شدند.
#علی_اصغر_ایران
#شهید_محمد_علی_کیالها۲۰روزه

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢ایرانی ثابت کرده که هرجا رو اراده کنه میتونه ببنده!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍3👎1
💢پیام عبری سردار قاآنی خطاب به صهیونیست‌ها: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد!

🔹🔸متن کامل پیام که به دو زبان فارسی و عبری منتشر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

♦️سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!! ، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.

♦️خود دانید

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢بیانیه مشترک قطر و پاکستان در مورد پایان اجلاس بورگن اشتوک

🔹🔸بیانیه مشترک قطر و پاکستان:

♦️اولین جلسه مذاکرات سطح بالا تحت چارچوب تفاهم‌نامه اسلام آباد در بورگن اشتوک سوئیس با حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده آمریکا و دو طرف میانجی، دولت قطر و جمهوری اسلامی پاکستان، به پایان رسید.

♦️اجلاس دریاچه لوسرن در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد. پیشرفت‌های دلگرم‌کننده‌ای از جمله ایجاد سازوکاری برای مذاکرات فنی بیشتر حاصل شده است.

♦️بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین با ایجاد یک کمیته عالی رتبه موافقت کرده‌اند که نظارت سیاسی بر میانجیگری را بر عهده خواهد داشت.

♦️مذاکره‌کنندگان ارشد به طور منظم به کمیته عالی رتبه گزارش می‌دهند و گروه‌های کاری متمرکز بر هسته‌ای، تحریم‌ها و یک گروه نظارت و حل اختلاف را برای اطمینان از اجرای مؤثر تفاهم‌نامه و سایر موارد رهبری می‌کنند.

♦️کمیته عالی رتبه بر سر نقشه راهی برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز توافق کرده است که زمینه را برای آغاز فوری مذاکرات فنی بیشتر فراهم می‌کند.

♦️علاوه بر این، یک خط ارتباطی بین طرفین برای مدت ذکر شده در بند ۵ تفاهم‌نامه ایجاد شده است تا از حوادث و سوءتفاهم‌ها با هدف عبور ایمن کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز جلوگیری شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha