This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢حجت الاسلام نبویان: واگذاری تنگه هرمز بدون اعمال حاکمیت ایران حداقل تا 60 روز مسلم است
🆔 @amarha
🆔 @amarha
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢حجتالاسلام نبویان: انحصار مدیریت ایران بر تنگه هرمز در متن توافق نیامده است / چرا آقای عراقچی خواسته آمریکا را بر زبان آورده؟
🔹🔸نایبرئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
♦️تنگه هرمز بدون هیچ مذاکرهای باز شد؛ خطوط قرمز رهبر انقلاب درباره تنگه هرمز در متن توافق اعمال نشده است.
🆔 @amarha
🔹🔸نایبرئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
♦️تنگه هرمز بدون هیچ مذاکرهای باز شد؛ خطوط قرمز رهبر انقلاب درباره تنگه هرمز در متن توافق اعمال نشده است.
🆔 @amarha
👍2
💢بیانیه آیتالله محمود رجبی دربارۀ «مذاکرات پایان جنگ با آمریکا و تفاهمنامۀ آتش بس»
بسمه تعالی
🔹🔸آنگونه که برخی مسئولان اظهار میدارند تیم مذاکرهکننده در آستانۀ نهایی کردن تفاهمنامۀ آتشبس هستند؛ از اینرو نکاتی را به مسئولان محترم یادآور میشوم:
♦️۱. در شرائط کنونی دشمن در سراشیبی سقوط و به دلایل مختلف نیاز شدید به تفاهمنامه و پایان یافتن جنگ دارد و در مقابل، ایران اسلامی در آستانۀ پیروزی نهایی است، از این رو باید به مذاکره فقط برای گرفتن مطالبات بهحق ملت ایران نگاه کرد. شروط ۱۰ مادهای ایران اسلامی برای پایان جنگ که در بیانیۀ شورای عالی امنیت ملی آمده بود در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب(مدظلهالعالی) تعیین فرمودند و سه پیششرط آن که سرتیم مذاکرهکنندگان بیان کردند، مطالبات ملت ماست که دشمن باید دقیقا با تضمینهای لازم آن را عملیاتی کند.
♦️۲. اگر دشمن به همۀ بندهای دهگانه و پیششرطها عمل کند باز هم انتقام و قصاص کسانی که در جنگ اخیر سرداران و دانشمندان و کودکان دانشآموز و دیگر عزیزان ما و در رأس همه رهبر عزیز ما را به شهادت رساندند در جای خود محفوظ است و از هماکنون برای آن باید از طرق مختلف برنامهریزی و اقدام شود.
♦️۳. خواست همۀ آحاد ملتی که بیش از یکصد شب در خیابانها و میدانها حضور یافتهاند و عزیزانی که در نیروهای مسلح جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هدیه به نظام اسلامی کردهاند، این است که برگهای برندۀ ما خدای ناکرده به بهای اندک یا بیبها به دشمن تحویل داده نشود. تنگۀ هرمز و گرفتن عوارض از کشتیها که از جمله موارد بندهای دهگانۀ بیانیه رهبری معظم است، برگ برندۀ ایران اسلامی است. این برگ برندۀ بزرگ نباید در برابر رفع محاصرۀ ظالمانۀ دشمن که به تصریح خودش دزدی دریایی است از دست برود. حق مسلم را در برابر دزدی دریایی دادن ناشی از یک خطای محاسباتی است. بخشی از تنگۀ هرمز که طرف ساحل ماست، منحصراً از آن ملت ماست و بخش سمت کشور عمان، برای عمان است. عبارت مبهم «آبراه مشترک ایران و عمان» خطای محاسباتی است.
♦️۴. پیششرط «استرداد اموال بلوکه شده» و «پایان جنگ در همۀ جبهههای مقاومت (لبنان، غزه، کرانۀ باختری، یمن، عراق و ...» همانطور که پیششرط مذاکره بوده، پیششرط تفاهم هم هست. و گرنه با تجربههای گذشته هیچ تضمینی برای عمل کردن دشمن به تعهداتش وجود ندارد.
♦️۵. زمان توافق نهایی باید دقیقا مشخص با قید زمان معین و کوتاه مدت حداکثر دو هفتهای از زمان امضای تفاهمنامه و بدون هیچ قید و شرط دیگری باشد.
♦️۶. از عبارات مبهمی که در برجام وجود داشت، عبرت بگیریم. در این تفاهمنامه از هر عبارت مبهمی مانند «احترام به حق حاکمیت» یا «موکول شدن مباحث هستهای به مرحلۀ بعد» پرهیز شود. عبارت «احترام به حق حاکمیت» در توافق الجزایر هم بود و دشمن عمل نکرد.
♦️۷. همانگونه که در خطوط قرمز رهبری به حق ذکر شده بود، ملت ما انرژی هستهای را حق مسلم خود میداند و آمریکا یا هیچ کشوری حق هیچگونه مداخلهای در آن ندارد. نباید در تفاهمنامه یا گفتگوها و پیامها هیچ کلمه یا جملهای راجع به آن ذکر شود؛ بلکه بر حق مسلم ما و نقض آتشبس بودن هرگونه مداخله در آن از هر کشوری باید تأکید شود و موکول شدن مباحث هستهای به مرحلۀ دوم نافی حق مسلم بودن آن است و از جمله عبارات مبهمی است که نباید در تفاهمنامه ذکر شود.
♦️۸. خروج صهیونیستها به طور کامل از سرزمین لبنان باید از پیششرطهای امضای تفاهمنامه باشد.
♦️۹. باید برای نقض آتشبس و هریک از بندهای تفاهمنامه از سوی دشمن عدم پایبندی ایران اسلامی به تعهداتش، حق حمله ایران به منافع دشمن و مجازات دشمن از سوی ایران اسلامی بدون هیچ اجازهای از هیچ سازمانی تأکید شود.
♦️۱۰. بیانیه مشترک قبل از نهایی شدن تفاهمنامه بیمعناست. بیانیۀ مشترک نسبت به امری که هنوز معلوم نیست چه خواهد شد فقط به سود دشمن و خلاف عقل است.
♦️۱۱. متن پیشنهادهای تیم مذاکره کننده را قبل از نهایی شدن به اطلاع #مردم برسانید تا ملت بدانند مسئولان بر چه چیزهایی اصرار دارند و آرامش یابند.
♦️۱۲. قبل از آنکه دشمن از این تفاهمنامه سوءاستفاده کند، تیم مذاکره کننده اولین روایت را به صورت دقیق به مردم دنیا اطلاعرسانی کند تا در #جنگ_رسانهای مغلوب دشمن نشود.
محمود رجبی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
🆔 @amarha
بسمه تعالی
🔹🔸آنگونه که برخی مسئولان اظهار میدارند تیم مذاکرهکننده در آستانۀ نهایی کردن تفاهمنامۀ آتشبس هستند؛ از اینرو نکاتی را به مسئولان محترم یادآور میشوم:
♦️۱. در شرائط کنونی دشمن در سراشیبی سقوط و به دلایل مختلف نیاز شدید به تفاهمنامه و پایان یافتن جنگ دارد و در مقابل، ایران اسلامی در آستانۀ پیروزی نهایی است، از این رو باید به مذاکره فقط برای گرفتن مطالبات بهحق ملت ایران نگاه کرد. شروط ۱۰ مادهای ایران اسلامی برای پایان جنگ که در بیانیۀ شورای عالی امنیت ملی آمده بود در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب(مدظلهالعالی) تعیین فرمودند و سه پیششرط آن که سرتیم مذاکرهکنندگان بیان کردند، مطالبات ملت ماست که دشمن باید دقیقا با تضمینهای لازم آن را عملیاتی کند.
♦️۲. اگر دشمن به همۀ بندهای دهگانه و پیششرطها عمل کند باز هم انتقام و قصاص کسانی که در جنگ اخیر سرداران و دانشمندان و کودکان دانشآموز و دیگر عزیزان ما و در رأس همه رهبر عزیز ما را به شهادت رساندند در جای خود محفوظ است و از هماکنون برای آن باید از طرق مختلف برنامهریزی و اقدام شود.
♦️۳. خواست همۀ آحاد ملتی که بیش از یکصد شب در خیابانها و میدانها حضور یافتهاند و عزیزانی که در نیروهای مسلح جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هدیه به نظام اسلامی کردهاند، این است که برگهای برندۀ ما خدای ناکرده به بهای اندک یا بیبها به دشمن تحویل داده نشود. تنگۀ هرمز و گرفتن عوارض از کشتیها که از جمله موارد بندهای دهگانۀ بیانیه رهبری معظم است، برگ برندۀ ایران اسلامی است. این برگ برندۀ بزرگ نباید در برابر رفع محاصرۀ ظالمانۀ دشمن که به تصریح خودش دزدی دریایی است از دست برود. حق مسلم را در برابر دزدی دریایی دادن ناشی از یک خطای محاسباتی است. بخشی از تنگۀ هرمز که طرف ساحل ماست، منحصراً از آن ملت ماست و بخش سمت کشور عمان، برای عمان است. عبارت مبهم «آبراه مشترک ایران و عمان» خطای محاسباتی است.
♦️۴. پیششرط «استرداد اموال بلوکه شده» و «پایان جنگ در همۀ جبهههای مقاومت (لبنان، غزه، کرانۀ باختری، یمن، عراق و ...» همانطور که پیششرط مذاکره بوده، پیششرط تفاهم هم هست. و گرنه با تجربههای گذشته هیچ تضمینی برای عمل کردن دشمن به تعهداتش وجود ندارد.
♦️۵. زمان توافق نهایی باید دقیقا مشخص با قید زمان معین و کوتاه مدت حداکثر دو هفتهای از زمان امضای تفاهمنامه و بدون هیچ قید و شرط دیگری باشد.
♦️۶. از عبارات مبهمی که در برجام وجود داشت، عبرت بگیریم. در این تفاهمنامه از هر عبارت مبهمی مانند «احترام به حق حاکمیت» یا «موکول شدن مباحث هستهای به مرحلۀ بعد» پرهیز شود. عبارت «احترام به حق حاکمیت» در توافق الجزایر هم بود و دشمن عمل نکرد.
♦️۷. همانگونه که در خطوط قرمز رهبری به حق ذکر شده بود، ملت ما انرژی هستهای را حق مسلم خود میداند و آمریکا یا هیچ کشوری حق هیچگونه مداخلهای در آن ندارد. نباید در تفاهمنامه یا گفتگوها و پیامها هیچ کلمه یا جملهای راجع به آن ذکر شود؛ بلکه بر حق مسلم ما و نقض آتشبس بودن هرگونه مداخله در آن از هر کشوری باید تأکید شود و موکول شدن مباحث هستهای به مرحلۀ دوم نافی حق مسلم بودن آن است و از جمله عبارات مبهمی است که نباید در تفاهمنامه ذکر شود.
♦️۸. خروج صهیونیستها به طور کامل از سرزمین لبنان باید از پیششرطهای امضای تفاهمنامه باشد.
♦️۹. باید برای نقض آتشبس و هریک از بندهای تفاهمنامه از سوی دشمن عدم پایبندی ایران اسلامی به تعهداتش، حق حمله ایران به منافع دشمن و مجازات دشمن از سوی ایران اسلامی بدون هیچ اجازهای از هیچ سازمانی تأکید شود.
♦️۱۰. بیانیه مشترک قبل از نهایی شدن تفاهمنامه بیمعناست. بیانیۀ مشترک نسبت به امری که هنوز معلوم نیست چه خواهد شد فقط به سود دشمن و خلاف عقل است.
♦️۱۱. متن پیشنهادهای تیم مذاکره کننده را قبل از نهایی شدن به اطلاع #مردم برسانید تا ملت بدانند مسئولان بر چه چیزهایی اصرار دارند و آرامش یابند.
♦️۱۲. قبل از آنکه دشمن از این تفاهمنامه سوءاستفاده کند، تیم مذاکره کننده اولین روایت را به صورت دقیق به مردم دنیا اطلاعرسانی کند تا در #جنگ_رسانهای مغلوب دشمن نشود.
محمود رجبی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
🆔 @amarha
👍5👎5
💢رئیس جمهور دیوانه آمریکا: هیچ پولی بین دو طرف بعد از تفاهم رد و بدل نخواهد شد!/ بلافاصله تنگه هرمز بر روی تمامی کشتیها باز خواهد شد!
♦️ترامپ اعلام کرد که توافق گذشته باراک اوباما با ایران، موسوم به برجام، مسیر ساده و بیدردسری برای دسترسی ایران به سلاح هستهای بود و اگر ادامه پیدا میکرد، ایران شش سال پیش به بمب هستهای میرسید.
♦️وی افزود که توافق جدید او کاملاً متفاوت است و یک دیوار مستحکم در برابر دستیابی ایران به سلاح هستهای ایجاد میکند، بهگونهای که ایران دیگر نمیتواند از هیچ روشی، چه خرید یا توسعه، به سلاح هستهای دست یابد.
♦️ترامپ اشاره کرد که این توافق فردا امضا خواهد شد و بلافاصله پس از امضا، تنگه هرمز بر روی تمامی کشتیها باز خواهد بود.
♦️رئیسجمهور تروریست آمریکا تأکید کرد که برخلاف دولتهای قبلی که میلیاردها دلار به ایران پرداخت کردند، از جمله ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد، این بار هیچ پولی بین دو طرف رد و بدل نخواهد شد.
♦️وی همچنین اعلام کرد که در زمان مناسب و پس از آرامش اوضاع، مواد هستهای باقیمانده که در اعماق کوههای ایران دفن شدهاند، با کمک بمبافکنهای بی-۲ نابود و از بین خواهند رفت و در صورت عدم موفقیت، گزینه نهایی روی میز قرار دارد، اما امیدوار است نیازی به استفاده از آن نباشد.
🆔 @amarha
♦️ترامپ اعلام کرد که توافق گذشته باراک اوباما با ایران، موسوم به برجام، مسیر ساده و بیدردسری برای دسترسی ایران به سلاح هستهای بود و اگر ادامه پیدا میکرد، ایران شش سال پیش به بمب هستهای میرسید.
♦️وی افزود که توافق جدید او کاملاً متفاوت است و یک دیوار مستحکم در برابر دستیابی ایران به سلاح هستهای ایجاد میکند، بهگونهای که ایران دیگر نمیتواند از هیچ روشی، چه خرید یا توسعه، به سلاح هستهای دست یابد.
♦️ترامپ اشاره کرد که این توافق فردا امضا خواهد شد و بلافاصله پس از امضا، تنگه هرمز بر روی تمامی کشتیها باز خواهد بود.
♦️رئیسجمهور تروریست آمریکا تأکید کرد که برخلاف دولتهای قبلی که میلیاردها دلار به ایران پرداخت کردند، از جمله ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد، این بار هیچ پولی بین دو طرف رد و بدل نخواهد شد.
♦️وی همچنین اعلام کرد که در زمان مناسب و پس از آرامش اوضاع، مواد هستهای باقیمانده که در اعماق کوههای ایران دفن شدهاند، با کمک بمبافکنهای بی-۲ نابود و از بین خواهند رفت و در صورت عدم موفقیت، گزینه نهایی روی میز قرار دارد، اما امیدوار است نیازی به استفاده از آن نباشد.
🆔 @amarha
👍3👎2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ثابتی: عراقچی باید استیضاح شود چون به دروغ میگوید مقاومت باعث جنگ شد نه مذاکره!
♦️وی چند روز قبل شهادت رهبرانقلاب نیز به جای اینکه بگوید اگر رهبر ما را ترور کنید منطقه را به آتش میکشیم، با خونسردی گفته بود برایش یک جانشین انتخاب میکنیم! چنین فردی صلاحیت وزیر خارجه بودن در دوره جنگ را ندارد
🆔 @amarha
♦️وی چند روز قبل شهادت رهبرانقلاب نیز به جای اینکه بگوید اگر رهبر ما را ترور کنید منطقه را به آتش میکشیم، با خونسردی گفته بود برایش یک جانشین انتخاب میکنیم! چنین فردی صلاحیت وزیر خارجه بودن در دوره جنگ را ندارد
🆔 @amarha
👍10👎8
💢قطر بستهای به ارزش ۱۲ میلیارد دلار برای ایران پیشنهاد داده است، که شامل آزادسازی ۶ میلیارد دلار از داراییهای ایرانی مسدود شده در قطر و ۶ میلیارد دلار اضافی از طریق وام یا خط اعتباری میباشد
🆔 @amarha
🆔 @amarha
👎9👍4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢استاد محمد شجاعی: اگر ما ترامپ را کشته بودیم، آمریکا با ما مذاکره میکرد؟/ نائب امام زمان را شهید کردند، رهبر جدید را تهدید کردند یک صدا از مسئولین ما در نیامد
♦️اگر رهبر جدید ما را شهید بکنند، چه کسی عامل این اتفاق است؟ چه کسی به او جرئت چنین کاری داد؟
♦️نیروی نظامی قدرتمند نداشتیم؟ که داریم، مردم پشتیبانی نمیکردند؟ که کردند، چه کسی میرود مذاکره کند؟ چه کسی میخواهد میدان را خفه کند؟ چه کسی به نیروی نظامی میگوید نزن؟
♦️مذاکرات شما نهتنها هیچوقت سایه جنگ را از سر ما کم نکرده بلکه همیشه استمرار داده است.
🆔 @amarha
♦️اگر رهبر جدید ما را شهید بکنند، چه کسی عامل این اتفاق است؟ چه کسی به او جرئت چنین کاری داد؟
♦️نیروی نظامی قدرتمند نداشتیم؟ که داریم، مردم پشتیبانی نمیکردند؟ که کردند، چه کسی میرود مذاکره کند؟ چه کسی میخواهد میدان را خفه کند؟ چه کسی به نیروی نظامی میگوید نزن؟
♦️مذاکرات شما نهتنها هیچوقت سایه جنگ را از سر ما کم نکرده بلکه همیشه استمرار داده است.
🆔 @amarha
👎10👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢وحید جلیلی: میگویند انسجام اجتماعی یعنی جمع بشویم و همه با هم از آمریکا بترسیم!/ بر اینکه در برابر غربیها آدمهای درجه دویی هستیم ائتلاف کنیم
♦️قرآن میگوید جمیعا ولا تفرقوا، ولی قبلش میگوید واعتصموا بحبل الله. ما باهم جمع میشویم، هم افزا میشویم، درکنار هم قرار میگیریم که قدرتمند بشویم که ذلت نپذیریم، که احساس قدرت کنیم.
🆔 @amarha
♦️قرآن میگوید جمیعا ولا تفرقوا، ولی قبلش میگوید واعتصموا بحبل الله. ما باهم جمع میشویم، هم افزا میشویم، درکنار هم قرار میگیریم که قدرتمند بشویم که ذلت نپذیریم، که احساس قدرت کنیم.
🆔 @amarha
👍7👎7
Audio
💢تیم مذاکره کننده بعد از دوماه یادش افتاد که رهبری شرطی برای توافق نداشته است!/ مهدی محمدی: چیزی به نام شروط رهبری نداریم، بیانیه شعام شروط رهبری نیست و مصوبه هم نبوده که به تایید رهبری برسد (دقیقه '۱۸:۴۵)
♦️آقای محمدی یادتان نرفته که شما و جریان نزدیک به تیم مذاکره کننده بیانیه شعام را در حکم تایید رهبر انقلاب با آتش بس و شرایط ایشان درباره مذاکره و توافق اعلام کردید و حال و بعد از دوماه که بیانیه شعام در حکم مسکّنی برای خاموش کردن صدای انتقاد و اعتراض مردم برای چرایی آتش بس عمل کرده، مدعی هستید رهبری شرطی برای مذاکره نداشته است؟
♦️سئوال بعد آنکه نظر شما درباره پیام های مکتوب رهبری چیست؟ رهبر صراحتا دریافت غرامت از آمریکا، اعمال حاکمیت بر تنگه هرمز ، اخراج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه، یکپارچگی جبهه مقاومت و لزوم توقف جنگ در تمامی جبهه ها از جمله لبنان و ... را به عنوان شروط ایران مطرح نکردند که حالا منکر شروط رهبری می شوید؟
🆔 @amarha
♦️آقای محمدی یادتان نرفته که شما و جریان نزدیک به تیم مذاکره کننده بیانیه شعام را در حکم تایید رهبر انقلاب با آتش بس و شرایط ایشان درباره مذاکره و توافق اعلام کردید و حال و بعد از دوماه که بیانیه شعام در حکم مسکّنی برای خاموش کردن صدای انتقاد و اعتراض مردم برای چرایی آتش بس عمل کرده، مدعی هستید رهبری شرطی برای مذاکره نداشته است؟
♦️سئوال بعد آنکه نظر شما درباره پیام های مکتوب رهبری چیست؟ رهبر صراحتا دریافت غرامت از آمریکا، اعمال حاکمیت بر تنگه هرمز ، اخراج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه، یکپارچگی جبهه مقاومت و لزوم توقف جنگ در تمامی جبهه ها از جمله لبنان و ... را به عنوان شروط ایران مطرح نکردند که حالا منکر شروط رهبری می شوید؟
🆔 @amarha
👎5👍4
💢دستخط منتشر نشده رهبر شهید انقلاب در ابتدای قرآنی که ثواب تلاوت آن را به شهدای جنگ ۱۲ روزه هدیه کردند
♦️بسم الله الرّحمن الرّحیم
شروع در تلاوت هدیه به ارواح طیبهی سرداران و دانشمندان شهید در جنگ اخیر و دیگر شهیدان عزیز این واقعه در سحر.
🆔 @amarha
♦️بسم الله الرّحمن الرّحیم
شروع در تلاوت هدیه به ارواح طیبهی سرداران و دانشمندان شهید در جنگ اخیر و دیگر شهیدان عزیز این واقعه در سحر.
🆔 @amarha
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢سیده الهام صادقی، همسر شهید حسین ملکی و مادر شهیدان شاهین و شاهان، که در جریان بمباران محل زندگیشون هفت ساعت زیر آوار مونده بود و تنها عضو زنده خانواده بود که با جراحت از زیر آوار کشیده شده بودنش بیرون، بعد از دو ماه و نیم به اعضای خانواده شهید پیوست.
🆔 @amarha
🆔 @amarha
👍2
💢ترامپ: از ایران درخواست کردم به حمله اسرائیل به بیروت پاسخ ندهد/ تا دو سه ساعت دیگر توافق امضا می شود
🔹🔸ترامپ در مصاحبه با فاکسنیوز: من از ایران درخواست کردم با حمله موشکی به حمله اسرائیل به بیروت پاسخ ندهد.
♦️به نتانیاهو گفتم که هیچ حمله دیگری به لبنان انجام ندهد چون این اقدام توافق با ایران را به خطر میاندازد.
♦️امضای توافق با ایران تا دو سه ساعت دیگر انجام میشود.
🆔 @amarha
🔹🔸ترامپ در مصاحبه با فاکسنیوز: من از ایران درخواست کردم با حمله موشکی به حمله اسرائیل به بیروت پاسخ ندهد.
♦️به نتانیاهو گفتم که هیچ حمله دیگری به لبنان انجام ندهد چون این اقدام توافق با ایران را به خطر میاندازد.
♦️امضای توافق با ایران تا دو سه ساعت دیگر انجام میشود.
🆔 @amarha
👎3👍1
💢عذرخواهی دوباره مسعود پزشکیان از کشورهای همسایه
♦️پزشکیان: پیش از این نیز گفتهام و امروز نیز بر همان موضع تأکید دارم که از بابت قرار گرفتن کشورهای همسایه در معرض تبعات اقدامات نظامی ابراز تأسف میکنم
♦️البته هدف عملیات ما پایگاههای آمریکا در خاک این کشورها بوده است.
🆔 @amarha
♦️پزشکیان: پیش از این نیز گفتهام و امروز نیز بر همان موضع تأکید دارم که از بابت قرار گرفتن کشورهای همسایه در معرض تبعات اقدامات نظامی ابراز تأسف میکنم
♦️البته هدف عملیات ما پایگاههای آمریکا در خاک این کشورها بوده است.
🆔 @amarha
👎17👍3
💢سرلشکر عبداللهی: فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه» آماده شلیک به قلب دشمن هستند/ انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد
🔹🔸فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پیامی خطاب به ملت قهرمان ایران:
♦️مقاومت و بعثت دوباره شما، فصل نوینی را در تحولات بینالملل رقم زد و جمهوری اسلامی ایران را در قامت یک «قدرت جهانی اثرگذار» تثبیت کرد. فرزندان شما در نیروهای مسلح، بهویژه فرماندهان شهید که تربیتیافتگان اصیل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنهای شهید بودند، از روز اول نهضت، بغض و عدوات با استکبار و صهیونیسم را جزئی جدانشدنی از ماهیت انقلاب اسلامی میدانستند و میدانند.
♦️اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان»، علیرغم خسارتهای سنگین و داغِ جانسوزِ شهادت امام شهید، فرماندهان و مردم بیگناه، یک فرصت بزرگ برای «تسویه حساب تاريخی» با جنایتکاران فراهم کرد؛ نیروهای مسلح به مردم و با عنایت الهی بر سر آنها آوردند آنچه لایقشان بود.
♦️اینک مقتدرانه اعلام میداریم: توان رزمی، دفاعی و قدرت موشکی، دریایی، پهپادی و پدافند هوایی ما پرقدرتتر از گذشته و تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای مدظلهالعالی، ارتقا یافته و فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه»، آماده شلیک به قلب دشمن هستند.
♦️آرمان مقدس فتح قدس و انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما منتظر کوچکترین لغزشی از سوی دشمن متجاوز هستیم تا درسی فراموشنشدنی و پایانبخش به آنها بدهیم.
🆔 @amarha
🔹🔸فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پیامی خطاب به ملت قهرمان ایران:
♦️مقاومت و بعثت دوباره شما، فصل نوینی را در تحولات بینالملل رقم زد و جمهوری اسلامی ایران را در قامت یک «قدرت جهانی اثرگذار» تثبیت کرد. فرزندان شما در نیروهای مسلح، بهویژه فرماندهان شهید که تربیتیافتگان اصیل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنهای شهید بودند، از روز اول نهضت، بغض و عدوات با استکبار و صهیونیسم را جزئی جدانشدنی از ماهیت انقلاب اسلامی میدانستند و میدانند.
♦️اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان»، علیرغم خسارتهای سنگین و داغِ جانسوزِ شهادت امام شهید، فرماندهان و مردم بیگناه، یک فرصت بزرگ برای «تسویه حساب تاريخی» با جنایتکاران فراهم کرد؛ نیروهای مسلح به مردم و با عنایت الهی بر سر آنها آوردند آنچه لایقشان بود.
♦️اینک مقتدرانه اعلام میداریم: توان رزمی، دفاعی و قدرت موشکی، دریایی، پهپادی و پدافند هوایی ما پرقدرتتر از گذشته و تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای مدظلهالعالی، ارتقا یافته و فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه»، آماده شلیک به قلب دشمن هستند.
♦️آرمان مقدس فتح قدس و انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما منتظر کوچکترین لغزشی از سوی دشمن متجاوز هستیم تا درسی فراموشنشدنی و پایانبخش به آنها بدهیم.
🆔 @amarha
👍3👎1
💢دبیر شورایعالی امنیت ملی: پاسخ رزمندگان اسلام در پیش است
♦️ذوالقدر: وحدت میدانها یک زنجیره امنیتی در دفاع از منطقه ایجاد کرده است.
♦️لبنان جان ماست و نقض خطوط قرمز جمهوری اسلامی تحمل نخواهد شد.
🆔 @amarha
♦️ذوالقدر: وحدت میدانها یک زنجیره امنیتی در دفاع از منطقه ایجاد کرده است.
♦️لبنان جان ماست و نقض خطوط قرمز جمهوری اسلامی تحمل نخواهد شد.
🆔 @amarha
👍3👎3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢انهدام یک هسته تروریستی ۴ نفره، بازداشت یک جاسوس و ۱۲۶ عضو شبکههای اغتشاش خیابانی در طول جنگ تحمیلی سوم
🔹🔸وزارت اطلاعات: یک جاسوس به نام به نام «علی_ح»، میخواسته ضمن تهیه اطلاعات شخصی مسئولین نظامی و سیاسی رده بالای کشور، با نفوذ به مراکز داده و رایانهای دستگاههای حساس زمینه انتقال اطلاعات حساس آن دستگاهها را برای دشمن فراهم کند اما پیش از هرگونه اقدام شناسایی و بازداشت شد.
♦️از مخفیگاه او یک دستگاه استارلینک و مواد منفجره کشف و ضبط شده است. در یک عملیات مشترک با قرارگاه شهید سجاد سپاه یک هسته تروریستی - تکفیری ۴ نفره پیش از هرگونه عملیات خرابکارانه و تروریستی علیه زیرساختهای غیرنظامی و خدماترسان به مردم در کنارک و چابهار شناسایی و بازداشت شدند.
♦️از محل یکی از خانههای امن متعلق به این هسته ترور، ۹ قبضه اسلحه کلاشینکف و دو هزار فشنگ کشف و ضبط شده است.
♦️سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات همچنین ۱۲۶ نفر عضو شبکههای اغتشاش خیابانی استان تهران را در عملیات مشترک با پلیس امنیت عمومی فراجا، نوپو، معاونت اطلاعات سپاه حضرت رسول(ص) تهران و قرارگاه ثارالله بازداشت کردند.
🆔 @amarha
🔹🔸وزارت اطلاعات: یک جاسوس به نام به نام «علی_ح»، میخواسته ضمن تهیه اطلاعات شخصی مسئولین نظامی و سیاسی رده بالای کشور، با نفوذ به مراکز داده و رایانهای دستگاههای حساس زمینه انتقال اطلاعات حساس آن دستگاهها را برای دشمن فراهم کند اما پیش از هرگونه اقدام شناسایی و بازداشت شد.
♦️از مخفیگاه او یک دستگاه استارلینک و مواد منفجره کشف و ضبط شده است. در یک عملیات مشترک با قرارگاه شهید سجاد سپاه یک هسته تروریستی - تکفیری ۴ نفره پیش از هرگونه عملیات خرابکارانه و تروریستی علیه زیرساختهای غیرنظامی و خدماترسان به مردم در کنارک و چابهار شناسایی و بازداشت شدند.
♦️از محل یکی از خانههای امن متعلق به این هسته ترور، ۹ قبضه اسلحه کلاشینکف و دو هزار فشنگ کشف و ضبط شده است.
♦️سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات همچنین ۱۲۶ نفر عضو شبکههای اغتشاش خیابانی استان تهران را در عملیات مشترک با پلیس امنیت عمومی فراجا، نوپو، معاونت اطلاعات سپاه حضرت رسول(ص) تهران و قرارگاه ثارالله بازداشت کردند.
🆔 @amarha
👍2
💢تصویر شهید «حاج علی موسی دقدوق» در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی
♦️شهید دقدوق از فرماندهان ارشد حزبالله و مسئول هماهنگی با مقاومت عراق در دوران اشغال آمریکا بود که در سال ۲۰۰۷ در بصره بازداشت شد، اما بعدها پس از آزادی به لبنان بازگشت و به یکی از چهرههای برجسته فرماندهی تبدیل گردید.
♦️حاج علی موسی دقدوق در تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
🆔 @amarha
♦️شهید دقدوق از فرماندهان ارشد حزبالله و مسئول هماهنگی با مقاومت عراق در دوران اشغال آمریکا بود که در سال ۲۰۰۷ در بصره بازداشت شد، اما بعدها پس از آزادی به لبنان بازگشت و به یکی از چهرههای برجسته فرماندهی تبدیل گردید.
♦️حاج علی موسی دقدوق در تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
🆔 @amarha
👍6👎1