قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.39K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
💢جنگنده اف-۳۵ لایتنینگ ۲ نیروی هوایی آمریکا در حین پرواز بر فراز امارات، کد ۷۷۰۰ را مخابره کرده که نشان‌دهنده وضعیت اضطراری عمومی است

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2
💢گروه هکری حنظله اعلام کرد که به سامانه‌های امنیتی پهپادهای اف‌بی‌آی نفوذ کرده و ماه‌ها به تصاویر و داده‌های این پهپادها دسترسی کامل داشته است.

♦️حنظله همچنین اعلام کرد که ممکن است هم‌اکنون از طریق پهپادهای MQ-9 ارتش آمریکا، تحولات پایگاه‌های نظامی این کشور در بحرین را رصد کند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢گروه هکری حنظله اعلام کرد که در واکنش به «حملات آمریکا به غیرنظامیان و زیرساخت‌های آبی ایران»، تأسیسات آب ایالت کالیفرنیا را هک کرده است.

♦️حنظله اعلام کرد که باوجود دسترسی به سامانه‌های مرتبط، از ایجاد اختلال در آب‌رسانی شهرهای آمریکا خودداری کرده و این اقدام تنها «هشداری» به واشنگتن بوده است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢رئیس‌جمهور سابق کره جنوبی به ۳۰ سال زندان محکوم شد

♦️دادگاهی در سئول «یون سوک یول»، رئیس‌جمهور پیشین کره جنوبی، را به اتهام ارسال پهپاد به کره شمالی و تلاش برای ایجاد بهانه‌ای جهت اعلام حکومت نظامی، به ۳۰ سال زندان محکوم کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢محورهای اصلی توافق احتمالی آمریکا و ایران از زبان یک دیپلمات رسمی از کشور میانجیگر که به آکسیوس گزارش داده است:

♦️تنگه هرمز: ایران تنگه را بدون عوارض باز می‌کند. آمریکا محاصره دریایی را برمی‌دارد. تردد کشتی‌ها ظرف ۳۰ روز به حالت قبل از جنگ برمی‌گردد.

♦️آتش‌بس: آتش‌بس ۶۰ روزه در لبنان تمدید می‌شود.

♦️هسته‌ای: هر تصمیمی درباره برنامه هسته‌ای ایران به یک توافق جداگانه و دقیق‌تر موکول شده است.

♦️نفت و تحریم: ایران اجازه دارد ۶۰ روز نفت بفروشد. رفع کامل تحریم‌ها به ادامه مذاکرات و نیت خوب ایران بستگی دارد.

وضعیت نهایی توافق:

♦️ایران در سطوح عالی تأیید کرده، ولی هنوز توسط رهبری قطعی نشده است.

♦️وزارت خارجه ایران می‌گوید تصمیم نهایی گرفته نشده است.

♦️ترامپ می‌گوید مراسم امضا این آخر هفته در ژنو برگزار می‌شود و نام آن «توافق اسلام‌آباد» خواهد بود.

♦️قطر و پاکستان میانجی هستند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎9👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢مونتاژ منتشر شده توسط شبکه سی‌ان‌ان از ۳۸ باری که ترامپ ادعا کرده است توافق میان ایران و آمریکا «نزدیک است»

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢حجت الاسلام نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:


🔹🔸توافقی که در آن:

♦️بازگشایی تنگه هرمز در ازای لغو محاصره بدون اعمال حاکمیت ایران و اخذ عوارض وتردد کشتی های تمام کشورهای دنیا بدون محدویت!!!

♦️ابهام در زمان توافق نهایی( این ابهام باعث دبه کردن دشمن در اجرای توافق و عدم وصول ایران به منافعش در توافق میشود)

♦️ابهام در منابع و مصارف صندوق بازسازی ۳۰۰میلیارد دلاری

♦️ابهام در لغو تحریم‌ها

♦️مشروط کردن استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای مانند تولید برق و رادیو دارو به رضایت آمریکا

♦️رقیق کردن مواد هسته ای برای اعتماد سازی!!!

♦️وتضمین توافق به قطعنامه الزام شورای امنیت باشد،

خلاف منافع ملی، عبور از شروط رهبری عزیز، بیانیه شعام و حتما خسارت محض است

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍13👎4
💢عراقچی به زبان انگلیسی با مردم سخن گفت / هیچگاه تا این حد به توافق نزدیک نبوده‌ایم

🔹🔸وزیر امور خارجه:

♦️تفاهم‌نامه اسلام‌آباد هیچگاه تا این حد به نهایی شدن نزدیک نبوده است. تا زمان تکمیل و نهایی شدن آن، رسانه‌ها باید از گمانه‌زنی درباره محتوای آن خودداری کنند.

♦️در راستای رویکرد مسئولانه و شفاف ما، تمامی جزئیات در زمان مقتضی با عموم مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎10👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢قائد شهید امت امام سیدعلی خامنه‌ای(قدس سره) ۱۱ روز پیش از حمله اخیر آمریکا به کشورمان در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ :

♦️
ملّت ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛ میداند که چه‌ کار کند. امام حسین عَلَيْهِ السَّلَام فرمود: مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران در واقع میگویند: ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍11👎6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢پاسخ هولناک عراقچی به یک پرسش مهم

♦️مجری: نسبت متن توافق با بیانیه آتش‌بس شورای عالی امنیت ملی چیست؟

♦️عراقچی: پیش‌شرط‌ها در زمان خودش محقق شد که آتش‌بس ادامه پیدا کرد!

این پاسخ عراقچی در حالی است که شخص او در وزارت خارجه بارها به نقض آتش‌بس اشاره کرده است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎14
🔴اظهارات باورنکردنی عراقچی!

سعید قاسمی

🔹🔸اظهارنظر عباس عراقچی مبنی بر اینکه «مذاکره منجر به جنگ نشد، مقاومت در میز مذاکره منجر به جنگ شد» یکی از عجیب‌ترین روایت‌هایی است که می‌توان از یک فرآیند دیپلماتیک ارائه کرد. اگر قرار باشد هرگونه ایستادگی بر خطوط قرمز و حقوق ملی عامل جنگ تلقی شود، اساساً دیگر فلسفه وجودی مذاکره چیست؟

♦️نماینده یک کشور پای میز مذاکره نمی‌نشیند تا هرچه طرف مقابل مطالبه کرد بپذیرد و از جنگ جلوگیری کند. اگر قرار باشد هر خواسته‌ای پذیرفته شود، طبیعتاً جنگی هم رخ نمی‌دهد؛ اما در آن صورت دیگر نه از استقلال خبری خواهد بود و نه از دفاع از منافع ملی. هنر دیپلماسی دقیقاً در همین نقطه معنا پیدا می‌کند: حفظ حقوق کشور با کمترین هزینه و دادن کمترین امتیاز ممکن. وگرنه سیاست «هرچه می‌خواهند بدهیم و تمام شود» را حتی یک دانشجوی ترم اول علوم سیاسی هم می‌تواند اجرا کند.

♦️مشکل دیگر آنجاست که این روایت، مسئولیت آغاز جنگ را از دوش طرفی که خواسته‌های حداکثری مطرح کرده و به زور متوسل شده برمی‌دارد و بر دوش طرفی می‌اندازد که حاضر نشده از حقوق خود عقب‌نشینی کند. در این منطق، مقصر جنگ نه کسی است که تهدید کرده و حمله کرده، بلکه کسی است که تسلیم نشده است؛ منطقی که اگر پذیرفته شود، هیچ کشوری در جهان حق دفاع از منافع خود را نخواهد داشت.

♦️این نوع نگاه باعث می‌شود تصویری شکل بگیرد که در آن دستگاه دیپلماسی به جای دفاع از منطق مقاومت در مذاکرات، در حال توجیه نتایج بعدی و بازتعریف مسئولیت‌هاست. حال آنکه مذاکره‌کننده موفق کسی نیست که برای جلوگیری از جنگ هر مطالبه‌ای را بپذیرد؛ مذاکره‌کننده موفق کسی است که بتواند بدون عدول از حقوق اساسی کشور، طرف مقابل را وادار به پذیرش واقعیت‌های میدانی و سیاسی کند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍16👎7
💢اطلاعیه شماره ۳ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌ قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه

♦️بسم الله الرّحمن الرّحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

♦️در پی عروج خونین مرجع عالی‌قدر جهان تشیّع، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پرچمدار جبهه حق و مقاومت، امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای (قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان بزرگمردی نشسته است که سراسر عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام، خدمت به مردم و هدایت امّت اسلامی سپری نمود. آن قائد شهید، با ایمان راسخ، مجاهدت خالصانه، صبر استوار و بصیرت الهی، همواره پرچم استقلال ایران عزیز و هدایت و عزت امّت اسلامی را برافراشته نگاه داشت؛ نام و یاد آن یگانه دوران در تاریخ ایران عزیز، جهان اسلام و در دل آزادگان عالم ماندگار خواهد بود.

♦️ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف)، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیّدمجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه ملّت‌های آزاده و دلبسته به راه حق، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور پرشور و وفادارانه مردم مبعوث شده ایران اسلامی و همه دلدادگان اسلام و انقلاب اعلام می‌دارد.

♦️پیرو اطلاعیه‌های پیشین این ستاد و با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به اطلاع عموم مردم شریف و عزادار می‌رساند مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن امام مجاهد شهید و اعضای خانواده ایشان، شهیدان بزرگوار دکتر مصباح‌الهدی باقری‌کنی، سیّده‌بشری حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی (رضوان‌الله‌علیهم اجمعین) به شرح زیر برگزار خواهد شد:

♦️روزهای شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با نوزدهم و بیستم ماه محرم: مراسم وداع با پیکر مطهر در مصلای امام خمینی (قدّس‌سرّه) تهران.

♦️روز دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ویکم ماه محرم: مراسم تشییع در تهران.

♦️روز سه‌شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ودوم ماه محرم: مراسم تشییع در شهر مقدّس قم.

♦️روز پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌‌وچهارم ماه محرم و شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام: مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم ملکوتی امام‌رضا (علیه‌آلاف‌التحیة و الثناء)

♦️از عموم مردم شریف و عزیز، آزادگان جهان، دلدادگان مکتب اسلام و علاقه‌مندان به‌ ایران دعوت می‌شود با حضور در این مراسم باشکوه، آن رهبر شهید را بدرقه کنند.

♦️در پایان ضمن تشکر از تمهید و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌‌ دستگاه‌های مسئول و گروه‌های مردمی برای برگزاری این رویداد، تأکید می‌شود نقش اصلی در برگزاری این مراسم را مردم شریف و همیشه‌درصحنه به‌عنوان صاحبان اصلی عزا برعهده خواهند داشت و جلوه باشکوه و بی‌نظیری از یک رویداد مردمی رقم خواهد خورد ان‌شاءالله.
جزئیات این مراسم متعاقباً به‌اطلاع عموم خواهد رسید.

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی
۲۳ خرداد ۱۴۰۵

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢جزئیات مراسم وداع و تشییع امام شهید

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢کسانی که در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، لیدرهای اصلی بوده‌اند، فضای دانشگاه را متشنج کرده‌اند، تخریب کرده‌اند، فحاشی و توهین کرده‌اند، به پرچم کشورمان اهانت کرده‌اند و....؛ صرفاً توسط کمیته انضباطی آن دانشگاه به دو ترم تعلیق موقت محکوم شده‌اند!

♦️جای تروریست‌های آشوبگر در دانشگاه نیست!!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍4👎4
💢سفیر ایران در مکزیک: ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد !

🔹🔸طبق گزارش پولیتیکو، ابوالفضل پسندیده، سفیر ایران در مکزیک، در مصاحبه‌ای در نمایشگاه طرفداران جام جهانی در شهر مکزیکوسیتی، حضور تیم ملی ایران در خاک آمریکا را نشانه‌ای از حسن نیت و تمایل به صلح دانسته است.

♦️سفیر ایران تأکید کرد که علی‌رغم جنگ و مشکلاتی مانند عدم صدور ویزا برای برخی اعضای کادر فنی تیم، ایران تیمش را به آمریکا فرستاده تا پیام صلح بدهد. او گفت: «حضور ما در آمریکا در زمان جنگ، سیگنالی است که ما طرفدار صلح هستیم.»

♦️ابوالفضل پسندیده خطاب به دونالد ترامپ گفت: «اگر آمریکا چشم خود را بر منافع اسرائیل ببندد، ایران و آمریکا می‌توانند دوستان خیلی خوبی باشند.»

امریکانا

#وفاق_بدون_روتوش

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎6👍2
💢«علی سرزعيم» رئیس هیات مدیره سرمايه گذاري سپه شد/ جایزه توهین به رهبری شهید نقد شد !!

بنابر جدیدترین اطلاعیه منتشر شده، «علي سرزعيم» به نمایندگی از «سيمان هرمزگان» جایگزین «علي اکبر عرب مازار» شد و به عنوان رئیس هیات مدیره و عضو غیر موظف هیات مدیره معرفی شد.
یادداشت هتاکانه علی سرزعیم بعد از شهادت رهبری و انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای :
https://www.virasty.com/Sra200003/1774639544614635546

♦️انتخاب فرزند رهبر پیشین به عنوان رهبر جدید کاملا مورد انتظار بود و اگر از مجلس خبرگانی که به آن صورت شکل گرفته چیز دیگری بیرون می‌آمد جای تعجب داشت اما در عین حال این انتخاب، انتخاب دردناکی بود (نه سوزناک)؛ دردناک برای همه کسانی که تحول‌خواهند اما انتخابی شیرین برای همه کسانی که استمرارطلبند (با تغییرات جزئی). جریان اصلاح‌طلبی در اختلاف با راهبردهای رهبر پیشین در تمشیت امور کشور شکل گرفت و مهمترین تعریف اصلاح‌طلبی همین تعارض با نگاه و رویکرد حاکم بود. پیش‌بینی اصلاح‌طلبان درست درآمد که راهبردهای رهبر پیشین کشور را به فلاکت خواهد کشاند و در عمل هم می‌بینیم که جمهوری اسلامی هم از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاست داخلی حکومت شکست خورده است. انبوهی بحران بر سر کشور خراب شده و اکثریت مردم به شدت ناراضی هستند و به تغییرات و اصلاحات جزئی راضی نمی‌شوند. برخی معتقدند که در سیاست خارجی هم شکست خوردیم یا دستکم پیروز نشدیم. چه کسی است که نداند همه امور کشور فدای موفقیت در سیاست خارجی شد.

♦️بد نیست از این زاویه هم به موضوع نگاه کنید که نسل ما و نسل بعد از ما قربانی خواسته‌های غیرواقع‌بینانه دو رهبر قبلی شد. رهبر اول با اصرار نادرست بر ادامه جنگ، طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم را ایجاد کرد که هیچ فایده‌ای جز دو تضعیف شدید دو کشور مسلمان به دنبال نداشت و مردم بدبخت ایران هزینه آن را پرداختند و بعد هم با یک جام زهر خداحافظی کرد. رهبر دوم غیر از مداخلات نادرستی که در همه ابعاد کشور داشت با اصرار نادرست بر موضوع غنی‌سازی و بهانه دادن به دشمنان، کشور را 15 سال است که اسیر تحریم کرده و فقر و سیه‌روزی را برای مردم به دنبال آورده است. اینکه در مقابله نظامی در عرصه موشکی توانایی تحسین برانگیزی داریم به هیچ عنوان جبران‌کننده آسیبهایی که به کشور وارد شده نیست.

♦️ما اصلاح‌طلبان و مردم مظلوم چند دهه خودفریبی کردیم که با شرکت در انتخابات می‌توان تغییر مطلوب را در جمهوری اسلامی ایجاد کرد اما همه آرزواندیشی و توهم از کار درآمد و مشخص شد در جمهوری اسلامی، انتخابات نه سازوکار تصمیم‌گیری بلکه زینتی برای تفاخر حکومت است. اقسام خیرخواهیها و نشان دادن راهکارها به در بسته خورد و رهبر پیشینین در سیاستهای اصلی کشور غیرمنعطف‌تر از آن بود که نصیحت خیرخواهان را بپذیرد. ایشان به دشمنان گفته بود بی‌چاره خواهید شد ولی باید گفت ما و مردم ما بی‌چاره شدند. بی‌چاره ما و بی‌چاره ملت ایران که اینهمه امید برای اصلاح داشتند و همه پوچ از آب درآمد.

♦️حالا رهبر جدیدی بر سر کار آمده است که دقیقا نسبت «بانی» وضع موجود برازنده اوست زیرا در همه این سالها نزدیک‌ترین مشاور رهبر پیشین بوده است. آیا می‌توان از کسی که بخشی از مشکل بوده انتظار داشت تا بخشی از راه‌حل باشد؟ کاش چنین شود ولی بسیار بسیار بعید است و حتی اگر رهبر جدید تحولی را بخواهد رقم بزند جریان استمرارطلبی که از وضع موجود منتفع بوده خود مانعی بر سر هر تحول خواهد بود.

♦️من که به درستی هیچ وقت با رهبر قبلی بیعت نکردم و با رهبر جدید هم بیعت نمی کنم. اگر روزی عملکرد ممتازی دیدم شاید نظرم عوض شود اما بعید است از این خانواده، خیر بزرگی نصیب کشور شود. موضع خودم را گفتم تا مصداقی از کل جریان اصلاح‌طلبی و عموم مردم ناراضی از جمهوری اسلامی باشد. اندک‌سالاری جمهوری اسلامی به نمایش عادت دارد و باز هم کارناوال شادی و بیعت به راه خواهد انداخت و قاعدتا راهپیمایی شروع خواهد کرد و همان کسانی که همیشه راهپیمایی می‌رفتند دوباره بیعت خواهند کرد اما جوجه را آخر اردیبهشت می‌شمرند که موعد انتخابات است و صندوقهای رای نشان می‌دهد که اکثریت با کدام طرف است.

♦️من با خودم رو راست هستم و قصد فریب کسی را هم ندارم و به همین دلیل آشکارا در اینجا می‌نویسم. من دیگر هیچ علقه‌ای به جمهوری اسلامی ندارم و از آن تبری می‌جویم. اگر زمانی وظیفه خودم می دانستم که از معدود نکات برحق جمهوری اسلامی دفاع کنم اینک دیگر چنین کاری نخواهم کرد و کاری با آن ندارم. هیچ پست و سمتی نخواهم گرفت (و البته هیچ پست و سمتی هم به من نخواهند داد 😊 اگر لطف کنند و شایسته زندان تشخیصم ندهند). صرفا بر آنچه بلدم متمرکز خواهم بود عمدتا با کاربرد در بخش خصوصی. انشالله. شکر خدا آنقدر متخصص و اقتصادخوانده ولایت‌مدار موجود هست که این امر هیچ خللی برای کشور نخواهد بود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎7👍4