قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.39K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
💢پیام عراقچی به نمایندگی از شورای عالی امنیت ملی

♦️وزیر امورخارجه:
از برادر عزیز جناب شهباز شریف نخست وزیر محترم پاکستان و جناب فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده محترم ارتش پاکستان به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر ایشان برای خاتمه جنگ در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.

♦️در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان مندرج در توییت ایشان، و با توجه به درخواست امریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور، و اعلام رییس جمهور امریکا مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام می کنم:

1⃣چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.

2⃣به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیت های فنی موجود مقدور خواهد بود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢۱۰ بند ایران در طرح پیشنهادی برای پایان جنگ چه بود؟

۱- آمریکا به طور اصولی متعهد به تضمین عدم تجاوز شود
۲- استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز
۳- پذیرش غنی سازی
۴- رفع همه تحریم های اولیه
۵- رفع همه تحریم‌های ثانویه
۶- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت
۷- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای حکام
۸- پرداخت خسارت ایران
۹- خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه
۱۰- توقف جنگ در همه جبهه‌ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان

♦️ترامپ با پذیرش این شروط به عنوان مبنای مذاکرات، از تهدیدات و بلوف‌های مذبوحانه خود عقب‌نشینی کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢فتنه اکبر

♦️اعضای شورای عالی دفاع را زدند و عملا مقدرات جنگ با شعام شد.
در شعام هم لاریجانی و خطیب را حذف کردند تا شرایط برای تحقق آتش‌بس توسط جریان نفاق فراهم شود.

♦️اکنون که در آستانه تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم، پست فریبنده ترامپ با تم «پشیمانی» و «عقب‌نشینی»، مناسب‌ترین فرصت برای تحقق مأموریت شبکه کودتا در تدارک آتش‌بس و نجات اسرائیل است که در آن صورت یکی از این دو شر واقع خواهد شد:

♦️ایجاد انشقاق داخلی و به تبع آن مساعد شدن فضا برای گسیل گسترده مسلحین شهری و تجزیه‌طلبان مرزی و در نتیجه باز شدن جبهه جنگ داخلی همزمان با ادامه جنگ خارجی؛ و یا موفقیت شبکه کودتا در تحمیل آتش‌بس، وقفه در جنگ و در نتیجه بازیابی سریع توان دشمن برای جنگ و ترور و تمام کردن کار ایران در حمله سوم.

"احمد قدیری"
۱۴۰۴/۱۲/۲۸

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢توافق احتمالی پایانی باید به قطعنامه شورای امنیت تبدیل شود

♦️در طرح ۱۰ بندی پیشنهادی ایران که با عقب‌نشینی ترامپ مبنای مذاکرات ایران با طرف آمریکایی قرار می‌گیرد، نهایتاْ‌ باید همه موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تصویب شود.

♦️تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢تصاویر دیدنی از موشک‌بارشی ایران در آسمان تل‌آویو

‌‌‌‌🆔 @amarha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔲◾️▪️آجرک الله یا صاحب الزمان

🏴شهادت حضرت جعفر بن محمدالصادق علیه السلام،رابه امام زمان (عج)ونایب برحقشان وتمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم.

🆔 @amarha
💢توبیخ محافظان خلیج فارس توسط تیم مذاکره کننده ایرانی در زمان مذاکرات!

🔹🔸مجید شاکری از کارشناسان رسانه ای که در مذاکرات اخیر به عنوان یکی از اعضای تیم مذاکره کننده حضور داشت، خاطره ای را بیان میکند که نشان میدهد که نیروی نظامی ایران مورد سوال و خطاب شدید تیم مذاکره کننده قرار گرفته است.

شاکری در گفتگو با فرهیختگان گفت:

♦️چیزی که من مستقیماً دیدم این بود که طرف آمریکایی دروغ می‌گوید. مثلا آن تروثی‌ که ترامپ زد که یک ناو نظامی ما از تنگهٔ هرمز رد شد و ما عملیات مین‌گذاری را آغاز کردیم!

♦️مستقیماً از اتاق مذاکره با بخش نظامی گفت‌وگو می‌شد که آیا واقعا چنین اتفاقی افتاده؟ اگر اینطور است یعنی شما دارید فضای آتش‌بس را بهم می‌زنید.

♦️طرف نظامی ایرانی با ادله برای مذاکره‌کننده ایرانی ثابت می‌کرد که اینطور نیست! اصلا آن کشتی رد نشده، قبل از رد شدن به آن هشدار داده شده، اجازه ندادند جلو برود و حتی در تهران گفتند روی کشتی پرتابه لاک شده که اگر خواست رد شود آن را بزنند.

♦️نکته قابل تامل این است که تیم مذاکره کننده به اقدام خلاف آتش بس آمریکایی ها در عبور ناوشکن نظامی از تنگه هرمز اشاره ای نمی کنند و آن را خلاف آتش بس نمی دانند اما پس از شنیدن شایعه رسانه های امریکایی درباره مین گذاری در تنگه هرمز سریعا با نظامیان تماس می گیرند و آنها را مورد عتاب و خطاب قرار می دهند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
🔴چرا باید به کنوانسیونی پایبند باشیم که عضو آن نیستیم؟

فواد ایزدی :

🔹🔸متن ذیل توسط یکی از مسئولان ارشد دولت با اسم مستعار نوشته شده و در فضای مجازی می‌چرخد:

♦️۱- این مسئول محترم توضیح نداده چرا ایران باید پایبند به کنوانسیونی باشد که در آن عضویت ندارد؟ مخصوصا زمانی که یکی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به ایران حمله کرده، بدون توجه به منشور سازمان ملل.

♦️۲- همانطور که در مصاحبه اخیر دکتر عراقچی با الجزیره بود: "واقعیت این است که تنگه هرمز در آب‌های سرزمینی ایران و عمان قرار دارد. تنگه هرمز در آب‌های بین‌المللی نیست."

♦️۳- دولت مصر وابستگی شدیدی به آمریکا و غرب دارد. به خاطر این وابستگی، مصر در تصمیمات مهم خارجی و داخلی، از نظر آمریکا تبعیت می‌کند. تعیین نرخ دریافتی مصر از کانال سوئز با هدایت و هماهنگی آمریکا بوده و هست. نویسنده محترم توضیح نداده چرا تصمیمات یک دولت وابسته به آمریکا باید ملاک تصمیم‌گیری مسئولان ایرانی باشد؟

♦️۴- بقیه متن هم به همین سبک آشفته است.

♦️۵- در تجمعات شبانه برای این مسئولان هم دعا بفرمایید.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دست‌هایش را پای لانچر جا گذاشت تا دست‌های هیچ فرزندی در این سرزمین نلرزد

♦️پاسدار ۲۲ ساله‌ای که قبل از به آغوش کشیدن نوزادش، بی‌دست شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢‏محمدحسین میثاقی:
یک سری عزیزان از غار درآمدند و تازه بعد از چهل روز زبان باز کردند.
دوران آدم متفاوت بودن گذشته.
این پست‌ها و استوری‌های با تأخیر، جفت‌پوچ است. برای خودتان است. نَه برای مردم و کشور.
مردم، خوب اینها را می فهمند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢سوال دکتر مصباح باقری داماد رهبر انقلاب از ایشان درباره علت وقت گذاشتن ایشان برای آرمیتا

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دستور قضایی به وزارت خارجه برای توقف تنظیم وکالتنامه جهت ایرانیان خارج کشور تا اطلاع ثانوی

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد دلاری خسارت ایران در جنگ اخیر

🔹🔸به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت از برآورد اولیه ۲۷۰ میلیارد دلاری خسارت ایران در جنگ اخیر تا الآن خبر داد و گفت که این عدد قطعی و نهایی نیست.

♦️وی افزود: یکی از موضوعاتی که تیم مذاکره‌کننده ما در حال پیگیری است و در گفت‌وگوهای اسلام‌آباد نیز دنبال شد موضوع غرامت‌های جنگی است. آسیب‌ها معمولاً در چند لایه باید بررسی شوند‌، خسارات ایران از حملات آمریکا و اسرائیل فعلاً حدود ۲۷۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢رحیم‌پور ازغدی: پیشنهاد می‌کنم بیش از ۱۰۰ نقطه را به موزه خیابانی تبدیل کنیم

🔹🔸«نسل زد» امروز در خیابان‌ها حضور دارد و انقلاب سوم ایران را رقم می‌زند. این حضور، معادله قوا در منطقه و جهان را به نفع اسلام و ایران و به ضرر آمریکا و اسرائیل تغییر می‌دهد.

♦️پیشنهاد می‌کنم بیش از ۱۰۰ نقطهٔ معنی‌دار و الهام‌بخش از ساختمان‌های بمباران‌شده در جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم و نیز ساختمان‌ها، مسجدها و درمانگاه‌های به آتش کشیده شده در اغتشاش دی‌ماه، بازسازی نشود.

♦️می‌توان این اماکن را از صاحبانشان خرید یا معاوضه کرد و به شکل موزه‌های خیابانی با دیوارهای شیشه‌ای برای نسل‌های آینده حفظ کرد.

♦️از قتلگاه امام شهید، دبستان میناب، بخش‌هایی از خانه‌ها و بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و حتی کنیسه یهودیان؛ همه باید به‌عنوان سند جنایت بیگانه، خیانت وطن‌فروشان و مقاومت ملی نگاه داشته شوند.

♦️امام خمینی هم پس از پایان جنگ توصیه کردند که بعضی محلات جنگ‌زده یا اشغال‌شده حفظ شود، اما متأسفانه مسئولان اهمیت ندادند.

♦️این کار برای تربیت هویت تاریخی ملت لازم است. دشمن حتی جنایات خود را نمادسازی و موزه فرهنگی می‌کند و ما افتخارات بزرگ خود را از دست می‌دهیم.


‌‌‌‌🆔 @amarha
👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢ماجرای تغییر مسیر هواپیمای ایرانی در مذاکرات اسلام آباد به سمت مشهد/ مرندی: می‌خواستند هواپیما را بزنند

🔹🔸‌محمد مرندی عضو همراه تیم مذاکره کننده در گفتگو با المیادین:هواپیمای هیئت ایرانی پس از تهدیدها مسیرش را تغییر داد، در مشهد فرود آمد و سپس اعضای هیئت با قطار و خودرو راهی تهران شدند.

♦️‌دو روز قبل از آغاز مذاکرات اسلام آباد، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکا در گفت‌وگو با فاکس نیوز پیشنهاد داد که مذاکره کنندگان ایران در صورت عدم پذیرش توافق با آمریکا ترور شوند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢۴ میلیون بشکه نفت ایران به هند رسید

🔹🔸 بلومبرگ:

♦️حدود ۴ میلیون بشکه نفت خام ایران به هند رسیده است. این محموله‌ها نخستین واردات نفتی ایران در هفت سال گذشته به شمار می‌رود.

♦️مقامات هندی اعلام کردند، برای تامین نفت مورد نیاز خود پیش از پایان مهلت معافیت تحریمی آمریکا در پایان هفته جاری، روند واردات را شتاب بخشیدند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
🔴 آتش بس یک طرفه ؟؟

🔹🔸۲۴ فروردین جنگنده دشمن آمریکایی -صهیونی برای قدرت نمایی به آسمان ج.ا تجاوز کرد و تا مرکز ایران پیش آمد،

♦️در تمام روزهای پس از آتش بس،تجاوز مکرر پهپادهای شناسایی و رزمی دشمن به حریم هوایی کشور، گزارش‌ شده...،

♦️کشتار حامیان انقلاب اسلامی در لبنان هم در روزهای پس از آتش بس لحظه به لحظه شدت گرفته است...

♦️و در تمام این موارد ما به آتش بس پایبند بوده ایم!حتی وقتی دشمن،آتش بس را مچاله کرده و به صورتمان کوبیده است!

♦️کاش یکی پیدا شود و فلسفه این پایبندی یک طرفه به آتش بس با دشمن صهیونی_آمریکایی را برای مردم توضیح بدهد!

♦️قبول که بعضی ها نذر کرده اند که حتما به مذاکره با قاتلان رهبر شهید انقلاب بروند و در آنجا همه دستاوردهای جنگ ۴۰ روزه را مانند اورانیوم ۶۰ درصد رقیق کرده و به باد بدهند! اما برای حفظ غرور و آبروی ملت مسلمان ایران هم که شده می شود به صورت نمادین به نقض آتش بس از سوی دشمن پاسخ داد و بعدش هم به مذاکره رفت...

♦️آقایان مذاکره دوست!
شما را نمی دانم اما غیرت و غرور ملت مسلمان ایران اجازه نمی دهد،دشمن خونخوار به حریم شان تجاوز کند و آنها فقط تماشاچی باشند و برای مذاکره کنندگان نقطه زن،هورا بکشند!

♦️حافظان آتش بس در ایران لطفا بفرمایند تا چه میزان از تعدی و تهاجم دشمن به حریم جمهوری اسلامی را باید تحمل کرد و لبخند زد؟ اگر به جای آن خانواده خوزستانی که پس از آتش بس، توسط پهپاد دشمن صهیونی هدف قرار گرفته و شهید و زخمی شدند،خانواده بزرگان مذاکره کننده هدف قرار می گرفتند باز هم اوضاع همینی بود که الان هست؟

♦️اصولا پذیرش و رعایت آتش‌بس یکطرفه جز نهایت ضعف و بیچارگی چه معنایی دارد؟؟ آیا قبول و رعایت این آتش بس،اهانت به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؟

محمدصادق کوشکی

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3👍2
💢شناسایی و بازداشت ۵۴ نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونیستی در ۴ استان کشور

🔹🔸وزارت اطلاعات:

♦️بسمه تعالی
به استحضار ملت شریف ایران می رساند با استفاده از گزارش های مردمی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان های فارس، تهران، کرمانشاه و گیلان تعداد 54 نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی و عوامل گروهک های تروریستی، شناسایی و با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند. خلاصه ی موارد اشاره شده بدین شرح است:

شناسایی و دستگیری اعضای ۲ هسته ی تروریستی گروهکی مزدوران دشمن آمریکایی-صهوینی در استان فارس؛

♦️با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس، ۵ نفر از اعضای دو هسته ی تروریستی وابسته به یکی از گروهک های مزدور دشمن آمریکایی-صهیونی در استان فارس شناسایی و بازداشت شدند. این دو هسته ی مخفی، با هدف تامین تجهیزات، برنامه ریزی و طراحی عملیات تروریستی برای ساعت صفر اعلامی دشمن، پدید آمده و مزدوران دستگیر شده با تهیه ی خانه تیمی، خرید اقلام تولید بمب دستی و سلاح سرد جهت اجرای اهداف پلید دشمن بودند که پیش از هر اقدام عملیاتی دستگیر شدند.

♦️علاوه بر آن، مزدوران دستگیر شده ضمن حضور در تمامی مکان های مورد اصابت دشمن صهیونی در ساعات مختلف شبانه روز نسبت به تهیه فیلم و عکس و ارسال برای ستاد رسانه ای رژیم صهیونیستی(شبکه تروریستی اینترنشنال) اقدام می نمودند.

شناسایی و بازداشت ۴۱ نفر از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی در استان تهران؛

♦️با اقدامات اطلاعاتی و تورهای امنیتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات استان تهران، 41 نفر از مزدورانی که در ارتباط با گروهک های تروریستی بوده و اقدام به ارسال موقعیت های ایست و بازرسی، دفاعی و حساس کشور نموده و نیز تصویربرداری از اماکن مورد حمله ی دشمن آمریکایی-صهیونی در تهران و ارسال آنها به ستاد سانه ای رژیم صهیونیستی(شبکه تروریستی اینترنشنال) می نمودند، شناسایی و بازداشت شدند. 10 نفر از افراد بازداشت شده از مزدورانی هستند که موقعیت اماکن غیرنظامی مانند منازل مسکونی سازمانی را به عنوان اماکن نظامی به دشمن ارائه نموده و موجب به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان شدند. 6 نفر دیگر از افراد دستگیر شده، از مزدوران مترصد دشمن و مرتبط با گروهک های تروریستی هستند که از آنها 3 وسیله ارتباطی تشکیلاتی، کلت کمری و یک دستگاه اینترنت ماهواره ای استارلینک کشف شد.

شناسایی و بازداشت ۸ مزدور دشمن آمریکایی-صهیونی مرتبط با گروهک های تروریستی و کشف دو قبضه سلاح در استان های کرمانشاه و گیلان؛

♦️با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه، یکی از مزدوران دشمن آمریکایی-صهیونی مرتبط با گروهک تروریستی شناسایی و بازداشت شد. از این عامل صهیونیست ها دو قبضه سلاح کمری کشف شد. همچنین دو متهم از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه که اقدام به جمع آوری و ارسال اطلاعات برای سرپل شناخته شده ی دشمن آمریکایی-صهیونیستی نموده و از نقاط مورد هجوم دشمن تصویربرداری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

♦️سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان گیلان نیز ۵ مزدور دشمن آمریکایی صهیونیستی مرتبط با گروهک های تروریستی را شناسایی و بازداشت کردند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢منبع ارشد سیاسی و امنیتی ایرانی به المیادین: با پیگیری و فشار ایران، از امشب آتش بس در لبنان برقرار می شود.

♦️مدت آتش‌بس یک هفته خواهد بود و تا پایان آتش‌بس ایران و آمریکا تمدید می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1