قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.39K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
💢تهاجم دوباره به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر

🔹🔸در ادامه حملات جنایتکارانه آمریکایی–صهیونیستی، صبح امروز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه، حوالی ساعت ۰۸:۳۰، پرتابه‌ای در نزدیکی محدوده نیروگاه اتمی بوشهر( فنس نیروگاه) اصابت کرد.

♦️بر اثر موج انفجار و ترکش‌های ناشی از این حمله، یکی از ساختمان‌های جانبی نیروگاه دچار آسیب شد و متأسفانه یکی از کارکنان بخش حفاظت فیزیکی نیروگاه به شهادت رسید.

♦️بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این حادثه آسیبی به بخش‌های اصلی نیروگاه وارد نکرده و روند بهره‌برداری از نیروگاه نیز تحت تأثیر قرار نگرفته است. با این حال، این چهارمین حمله به نیروگاه اتمی بوشهر در جریان جنگ تحمیلی اخیر به شمار می‌رود.

♦️نیروگاه اتمی بوشهر در حال بهره‌برداری است و به دلیل وجود مقادیر قابل توجهی مواد پرتوزا، هرگونه آسیب جدی به آن می‌تواند خطر یک حادثه هسته‌ای بزرگ را در پی داشته باشد؛ رخدادی که پیامدهای گسترده و جبران‌ناپذیری برای منطقه به همراه خواهد داشت.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢سردار قاآنی: تروریست‌های آمریکایی راهی جز فرار از منطقه ندارند، مثل فرمانده ترسوی ناو جرالد فورد

🔹🔸فرمانده نیروی قدس سپاه:

♦️ترامپ جنایتکار باید فرمانده ناو جرالد فورد را هم برکنار کند. او جرات نکرد از ترس مجاهدان قهرمان و مردم باصلابت یمن از تنگه باب‌المندب عبور کند و بعد از سرگردانی ۲ هفته‌ای و با داستان ساختگی از دریای سرخ و منطقه فرار کرد.

♦️عاقبت همه نیروهای تروریست آمریکا، فرار از منطقه است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢پیام شیربچه های پهپادی هوافضا به دشمن: من رستم تهمتنم، آواکس رو خوب میزنم!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢اعتراف مجری اینترنشنال پس از جدایی از این شبکه: مردم ایران فریب خوردند

🔹🔸محمد رهبر، پس از جدا شدن از شبکه اینترنشنال، در اظهاراتی تأمل‌برانگیز گفت: «مردم ایران فریب خوردند، فریب نوستالوژی که کسی آن را ندیده است.»

♦️او گفته این پیام را باید به دست کسانی رساند که هنوز وجدان کمی در وجودشان باقی مانده است، تا واقعیت‌ها را بشناسند و به آگاهی برسند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢زینب سلیمانی ادعای دروغین وزارت خارجه آمریکا را تکذیب کرد

♦️افراد بازداشت شده در آمریکا هیچ نسبتی با خانواده حاج‌قاسم ندارند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دادستان کل کشور: بیش از ۷ هزار گزارش مردمی درباره جاسوسی دریافت شده و در حال رسیدگی است

🔹🔸حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی در دومین جلسه شورای معاونین دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۵: شهادت قائد امت موجی از همبستگی و همدلی در جامعه ایجاد کرده و بسیاری از مردم با حضور در صحنه و اعلام مواضع خود، وحدت و انسجام ملی را تقویت کرده‌اند.

♦️در این مدت حتی برخی افراد که پیش‌تر دچار فریب تبلیغات دشمن شده بودند، با مشاهده واقعیت‌ها ابراز پشیمانی کرده و به صفوف مردم پیوسته‌اند.

♦️تاکنون بیش از ۷ هزار گزارش مردمی درباره اقدامات جاسوسان و عناصر مرتبط با خارج از کشور به سامانه ایجاد شده در دادستانی کل، واصل شده است که دستورات لازم برای بررسی، پیگیری و تعیین تکلیف سریع این گزارش‌ها صادر شده است.

♦️رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با عناصر خارج‌نشین و شبکه‌های مرتبط با دشمن نیز در دادسرای تهران و دادسرا‌های سراسر کشور با سرعت و دقت در حال رسیدگی است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دکل مخابراتی دهدشت هدف دشمن صهیونی_آمریکایی!/ چهار شهید در‌ حمله به دکل مخابراتی

🔹🔸فتاح محمدی:

♦️در پی حمله موشکی به دکل مخابرات و صداوسیمای کوه سیاه دهدشت، تاکنون ۴ نفر به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شده است.

♦️جزئیات بیشتر این حادثه و بررسی ابعاد آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دستور توقیف اموال بیش از ۱۰۰ چهرۀ معروف حامی دشمن صادر شد

🔹🔸دادستان تهران از صدور دستور شناسایی و توقیف اموال و مسدودی حساب بیش از ۱۰۰ چهرۀ معروف حامی دشمن خارج از کشور، اعم از عده‌ای از بازیگران، ورزشکاران، مدیران و خبرنگاران شبکۀ اسرائیلی اینترنشنال و من‌وتو خبر داد.

♦️بر اساس این گزارش، دستور مسدودی و توقیف حساب و شناسایی توقیف اموال ۶۳ نفر از مدیران و کارکنان شبکۀ اینترنشنال و همکاران این شبکۀ صهیونیستی صادر شده است.

♦️سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و بانک مرکزی نیز موظف شده‌اند نسبت به شناسایی، توقیف اموال و مسدودی حساب ۲۵ نفر از مدیران و کارکنان شبکۀ من‌و‌تو اقدام کنند.

♦️همچنین در این لیست اسامی ۲۵ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور که به‌انحاء مختلف به‌ویژه در فضای مجازی از حملۀ دشمن حمایت کردند نیز به چشم می‌خورد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍9
💢 ایران رسما آتش بس را تایید کرد

🔹🔸ملت شریف ایران باید بدانند به برکت مجاهدت فرزندان و حضور تاریخی آنها در صحنه دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس می کند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواست ها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد. همچنین ایران تاکنون چندین بار ضرب الاجل های ارائه شده از سوی رییس جمهور امریکا را رد کرده و همچنان تاکید می کند هیچ اهمیتی برای هیچ نوع ضرب الاجلی از جانب دشمن قائل نیست.
♦️اکنون به ملت بزرگ ایران بشارت می دهیم که تقریبا تمامی اهداف جنگ محقق شده و فرزندان دلاور شما دشمن را به عجزی تاریخی و شکستی ماندگار کشانده اند. تصمیم تاریخی ایران که از پشتوانه یکپارچه تمام ملت برخوردار است این است که این نبرد را تا هر زمانی که لازم باشد ادامه بدهد تا دستاوردهای عظیم آن تثبیت شده و معادلات جدید امنیتی و سیاسی در منطقه مبتنی بر پذیرش قدرت و سیادت ایران و مقاومت خلق گردد.
♦️در همین راستا و مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و تصویب شورای عالی امنیت ملی، و با توجه به دست بالای ایران و مقاومت در میدان نبرد، و ناتوانی دشمن از اعمال تهدیدهای خود برغم همه ادعاها، و پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران، تصمیم گرفته شد، برای نهایی کردن جزئیات، مذاکرات در اسلام آباد انجام شود تا ظرف حداکثر 15روز با نهایی شدن جزئیات پیروزی ایران در میدان، در مذاکرات سیاسی نیز تثبیت گردد.
♦️درهمین راستا ایران ضمن رد همه طرح های ارائه شده از سوی دشمن یک طرح 10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور کنترل شده از تنگه هرمز با هماهنگی نیروهای مسلح ایران که جایگاه منحصر بفرد اقتصادی و ژئوپلتیکی به ایران اعطا می کند، ضرورت پایان جنگ علیه همه اجزاء محور مقاومت که به معنای شکست تاریخی تجاوز گری رژیم کودک کش اسراییل خواهد بود، بیرون رفتن نیروهای رزمی امریکا از تمامی پایگاه ها و نقاط استقرار در منطقه، ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونه ای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد، پرداخت کامل خسارت ایران مطابق برآوردها، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه و قطعنامه های شورای حکام و شورای امنیت، آزاد شدن کلیه اموال و دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نهایتا تصویب همه این موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تاکید کرد. لازم به ذکر است تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.
♦️اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف امریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالی ترین سطح تصمیم گرفته شد ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام آباد با طرف امریکایی انجام بدهد. تاکید می شود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که  با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات نهایی گردد.
♦️این مذاکرات با بی اعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد و ایران دو هفته برای این مذاکرات زمان اختصاص خواهد داد. این زمان با توافق طرفین قابل تمدید است. ضرورت دارد در این مدت وحدت کامل ملی حفظ شده و جشن های پیروزی با قدرت تداوم داشته باشد. مذاکرات کنونی یک مذاکرات ملی و ادامه میدان است و ضرورت دارد همه مردم، نخبگان و گروه های سیاسی به این فرآیند که زیر نظر رهبرانقلاب و عالی ترین سطوح نظام است اعتماد داشته و از آن حمایت به عمل بیاورند و به شدت از هرگونه اظهارنظر تفرقه افکنانه اجتناب کنند. اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. دست های ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد.


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢اطلاعیه تفصیلی شورای‌عالی امنیت ملی دربارۀ پیروزی تاریخی ایران در جنگ تحمیلی سوم، و پذیرش شروط ایران از جانب دشمن

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢پیام عراقچی به نمایندگی از شورای عالی امنیت ملی

♦️وزیر امورخارجه:
از برادر عزیز جناب شهباز شریف نخست وزیر محترم پاکستان و جناب فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده محترم ارتش پاکستان به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر ایشان برای خاتمه جنگ در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.

♦️در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان مندرج در توییت ایشان، و با توجه به درخواست امریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور، و اعلام رییس جمهور امریکا مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام می کنم:

1⃣چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.

2⃣به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیت های فنی موجود مقدور خواهد بود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢۱۰ بند ایران در طرح پیشنهادی برای پایان جنگ چه بود؟

۱- آمریکا به طور اصولی متعهد به تضمین عدم تجاوز شود
۲- استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز
۳- پذیرش غنی سازی
۴- رفع همه تحریم های اولیه
۵- رفع همه تحریم‌های ثانویه
۶- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت
۷- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای حکام
۸- پرداخت خسارت ایران
۹- خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه
۱۰- توقف جنگ در همه جبهه‌ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان

♦️ترامپ با پذیرش این شروط به عنوان مبنای مذاکرات، از تهدیدات و بلوف‌های مذبوحانه خود عقب‌نشینی کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢فتنه اکبر

♦️اعضای شورای عالی دفاع را زدند و عملا مقدرات جنگ با شعام شد.
در شعام هم لاریجانی و خطیب را حذف کردند تا شرایط برای تحقق آتش‌بس توسط جریان نفاق فراهم شود.

♦️اکنون که در آستانه تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم، پست فریبنده ترامپ با تم «پشیمانی» و «عقب‌نشینی»، مناسب‌ترین فرصت برای تحقق مأموریت شبکه کودتا در تدارک آتش‌بس و نجات اسرائیل است که در آن صورت یکی از این دو شر واقع خواهد شد:

♦️ایجاد انشقاق داخلی و به تبع آن مساعد شدن فضا برای گسیل گسترده مسلحین شهری و تجزیه‌طلبان مرزی و در نتیجه باز شدن جبهه جنگ داخلی همزمان با ادامه جنگ خارجی؛ و یا موفقیت شبکه کودتا در تحمیل آتش‌بس، وقفه در جنگ و در نتیجه بازیابی سریع توان دشمن برای جنگ و ترور و تمام کردن کار ایران در حمله سوم.

"احمد قدیری"
۱۴۰۴/۱۲/۲۸

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢توافق احتمالی پایانی باید به قطعنامه شورای امنیت تبدیل شود

♦️در طرح ۱۰ بندی پیشنهادی ایران که با عقب‌نشینی ترامپ مبنای مذاکرات ایران با طرف آمریکایی قرار می‌گیرد، نهایتاْ‌ باید همه موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تصویب شود.

♦️تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢تصاویر دیدنی از موشک‌بارشی ایران در آسمان تل‌آویو

‌‌‌‌🆔 @amarha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔲◾️▪️آجرک الله یا صاحب الزمان

🏴شهادت حضرت جعفر بن محمدالصادق علیه السلام،رابه امام زمان (عج)ونایب برحقشان وتمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم.

🆔 @amarha
💢توبیخ محافظان خلیج فارس توسط تیم مذاکره کننده ایرانی در زمان مذاکرات!

🔹🔸مجید شاکری از کارشناسان رسانه ای که در مذاکرات اخیر به عنوان یکی از اعضای تیم مذاکره کننده حضور داشت، خاطره ای را بیان میکند که نشان میدهد که نیروی نظامی ایران مورد سوال و خطاب شدید تیم مذاکره کننده قرار گرفته است.

شاکری در گفتگو با فرهیختگان گفت:

♦️چیزی که من مستقیماً دیدم این بود که طرف آمریکایی دروغ می‌گوید. مثلا آن تروثی‌ که ترامپ زد که یک ناو نظامی ما از تنگهٔ هرمز رد شد و ما عملیات مین‌گذاری را آغاز کردیم!

♦️مستقیماً از اتاق مذاکره با بخش نظامی گفت‌وگو می‌شد که آیا واقعا چنین اتفاقی افتاده؟ اگر اینطور است یعنی شما دارید فضای آتش‌بس را بهم می‌زنید.

♦️طرف نظامی ایرانی با ادله برای مذاکره‌کننده ایرانی ثابت می‌کرد که اینطور نیست! اصلا آن کشتی رد نشده، قبل از رد شدن به آن هشدار داده شده، اجازه ندادند جلو برود و حتی در تهران گفتند روی کشتی پرتابه لاک شده که اگر خواست رد شود آن را بزنند.

♦️نکته قابل تامل این است که تیم مذاکره کننده به اقدام خلاف آتش بس آمریکایی ها در عبور ناوشکن نظامی از تنگه هرمز اشاره ای نمی کنند و آن را خلاف آتش بس نمی دانند اما پس از شنیدن شایعه رسانه های امریکایی درباره مین گذاری در تنگه هرمز سریعا با نظامیان تماس می گیرند و آنها را مورد عتاب و خطاب قرار می دهند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
🔴چرا باید به کنوانسیونی پایبند باشیم که عضو آن نیستیم؟

فواد ایزدی :

🔹🔸متن ذیل توسط یکی از مسئولان ارشد دولت با اسم مستعار نوشته شده و در فضای مجازی می‌چرخد:

♦️۱- این مسئول محترم توضیح نداده چرا ایران باید پایبند به کنوانسیونی باشد که در آن عضویت ندارد؟ مخصوصا زمانی که یکی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به ایران حمله کرده، بدون توجه به منشور سازمان ملل.

♦️۲- همانطور که در مصاحبه اخیر دکتر عراقچی با الجزیره بود: "واقعیت این است که تنگه هرمز در آب‌های سرزمینی ایران و عمان قرار دارد. تنگه هرمز در آب‌های بین‌المللی نیست."

♦️۳- دولت مصر وابستگی شدیدی به آمریکا و غرب دارد. به خاطر این وابستگی، مصر در تصمیمات مهم خارجی و داخلی، از نظر آمریکا تبعیت می‌کند. تعیین نرخ دریافتی مصر از کانال سوئز با هدایت و هماهنگی آمریکا بوده و هست. نویسنده محترم توضیح نداده چرا تصمیمات یک دولت وابسته به آمریکا باید ملاک تصمیم‌گیری مسئولان ایرانی باشد؟

♦️۴- بقیه متن هم به همین سبک آشفته است.

♦️۵- در تجمعات شبانه برای این مسئولان هم دعا بفرمایید.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دست‌هایش را پای لانچر جا گذاشت تا دست‌های هیچ فرزندی در این سرزمین نلرزد

♦️پاسدار ۲۲ ساله‌ای که قبل از به آغوش کشیدن نوزادش، بی‌دست شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2