قرارگاه سایبری عمار
8.89K subscribers
9.39K photos
10.4K videos
222 files
1.78K links
آدرس ️کانال در سایر پیام رسان ها:

ایتا:
🆔 https://eitaa.com/amarha

بله:
🆔 https://ble.ir/amarha

گپ:
🆔 https://gap.im/amarha

سروش:
🆔 splus.ir/amarha

📌 پیشنهادات:👇

@amarhaadmin

اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــــــــرَج
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢سردار فدوی: موشک‌هایی را داریم که از زیر آب شلیک می‌شوند و سرعت آن‌ها ۱۰۰ متر بر ثانیه است/در دنیا فقط ایران و روسیه تکنولوژی این موشک‌ها را در اختیار دارند

♦️ممکن است طی روزهای آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎4👍1
💢پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای: به عهد خود با شما پایبندیم

🔹🔸شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در پیامی انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران از سوی مجلس خبرگان را تبریک گفت.

♦️او در این پیام تأکید کرد که این انتخاب ادامه‌دهنده مسیر امام خمینی و امام سید علی خامنه‌ای است؛ مسیری که برای حفظ استقلال ایران، هویت اسلامی و مقابله با ظلم و تجاوز دنبال شده است.

♦️دبیرکل حزب‌الله با اشاره به الهام‌گیری حزب‌الله از انقلاب اسلامی ایران، اعلام کرد که این جنبش به رهبری جدید جمهوری اسلامی همانند گذشته وفادار خواهد ماند و بر تداوم حمایت از محور مقاومت و مقابله با ظلم و اشغالگری تأکید کرد.

♦️شیخ نعیم قاسم همچنین از طرف شورای حزب‌الله، رهبری و نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان، بار دیگر با رهبر جدید ایران تجدید بیعت کرد و برای او در تحقق آرمان‌های مردم ایران و مستضعفان جهان آرزوی موفقیت کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍5👎5
⚙️ #لوح | اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی

🔻 رهبر شهیدمان اعلی‌الله مقامه در سالهای مختلفی محور اصلی و شعار سال را متوجه امر اقتصاد کرده بودند. بنظر قاصر این حقیر هم تأمین معیشت مردم و ارتقاء زیرساختهای زیستی و رفاهی و تولید ثروت برای عموم مردم نکته کانونی و نوعی دفاع و بلکه پیشروی چشمگیر در مقابل جنگ اقتصادی که دشمن براه انداخته تلقی شود... با تأسی به رهبر عظیم‌الشأن شهید، شعار امسال را «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی» اعلام میدارم.

✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی

📥 کیفیت اصلی

📲 @rahbar_enghelab_ir
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💢چرا توانستیم F35 را ساقط‌کنیم ولی هلی کوپتر امریکایی را نه؟

♦️پیش از این بحث شد که هر چند به دلایل متعدد، پدافند ما امکان زدن انبوه جنگنده‌ها و موشک‌های دشمن را ندارد، با این حال به دلیل زمینه‌های متفاوت میان دو طرف، تفاوت‌های اساسی در بحث پدافند وجود دارد بطوریکه ما با عملیات‌های ویژه می‌توانیم ورق را به سود خود برگردانیم. این عملیات‌های ویژه که در قالب کمین‌های پدافندی در آسمان ایران و عراق به طور متعدد اجرا شد، امروز به نقطه اوج خود رسید. این عملیات‌ها علاوه بر تاثیر عملیاتی و تاکتیکی که داشته و منجر به احتیاط دشمن و همچنین تغییر مداوم مسیرهای آن می شود، در سطح راهبردی و سیاسی اثرگذار بوده و در داخل جبهه دشمن پیامدهای سیاسی و رسانه ای دارد، جایی که روایت کاخ سفید از تسلط کامل بر آسمان ایران، مورد خدشه و شکست واقع شده و این خود اثرات سیاسی بر موضع و تصمیمات دشمن خصوصا در تصمیمات آتی جهت عملیات های زمینی و هلی برن دارد و ما نیز مجدداً باید آمادگی خود را ارتقاء دهیم.

♦️مهم ترین شیوه در این عملیات ها نیز ناامن سازی و کمین در کریدورهای پروازی دشمن بود که حتی باعث تغییرات در آن نیز شد. یکی از مهم ترین عوامل کمک کننده نیز تجمیع گزارشات مردمی بوده که باعث تدقیق مسیرهای حرکت دشمن می شود. بنابراین پاسخ این سوال که چگونه توانستیم جنگنده های دشمن را بزنیم ولی امروز نتوانستیم بالگردها و سوپرهرکولس آمریکایی را که در ارتفاع پست پرواز می کردند، سرنگون کنیم، به همین موضوع برمی گردد زیرا آمریکایی ها نیز تلاش کردند تا از مسیرهای جدید وارد کشور شده و پرواز کنند؛ هر چند در نهایت همانطور که گزارش شد، حداقل دو بالگرد آنها مورد اصابت قرار گرفت و منجر به خساراتی شد، هر چند توانستند به مقصد برسند.
بنابراین عملیات آمریکایی دستکم دو مزیت و یک درس مهم برای ما داشت.

♦️اولین مزیت در شناسایی مسیرهای جدید پروازی بود که در صورت اقدامات لازم در ادامه اقدامات قبلی، از کریدور شدن آن ها جلوگیری می شود.

♦️دومین ویژگی نیز شناسایی مبادی پروازی خصوصا مبداء بالگردهای دشمن بود که با توجه به نزدیکی به اجرای عملیات های مشابه از سوی حریف، لازم است اقدامات لازم انجام گیرد؛ خصوصا بر دو کشور کویت و اردن.

♦️اما درس مهم این است که مهم ترین پیشرفت های ما، زمانی رخ داده و می دهد که به صورت عملی با دشمن رو به رو می شویم. همانطور که عملیات های وعده صادق باعث ایجاد بهبودهای اساسی در سامانه موشکی و پهپادی کشور شد، حملات متعدد جنگنده های دشمن نیز به مرور باعث ارتقاء پدافندِ پیشتر کلاسیک ما می شود.

♦️این یک سیر است، شناسایی دقیق مسیر پروازی و کریدور، طراحی و اجرای عملیات کمین، اصابت، اصابت منجر به سرنگونی و نهایتاً دستگیری یا کشته شدن خلبان ها و شکست در ماموریت نجات و بازیابی همگی مانند یک زنجیر هستند که ما به مرور آن ها را بهبود دادیم و ان شاءالله با تجربیات کسب شده می توانیم دو مورد آخر را نیز به زودی حل کنیم

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢اژه‌ای: هیچ ارفاقی برای مخلان امنیت روانی و فیزیکی مردم نداریم

🔹🔸
رئیس دستگاه قضا:

♦️عناصری که مخل امنیت روانی و فیزیکی مردم هستند و با اعمال مجرمانه خود، آب به آسیاب دشمن متجاوز می‌ریزند و پیاده نظام او شده‌اند، بدانند که هیچ ارفاق و اغماضی در قبال آنها وجود نخواهد داشت و قانون، به قاطعانه‌ترین شکل ممکن، تکلیف آنان را روشن کرده است.

♦️در شرایطی که دشمن متجاوز و زبون، بسیار به ایجاد و گسترش ناامنی در محیط داخلی کشور امید بسته است، کلیه‌ عناصر و اذناب او باید بدانند که تحرکات‌شان برای مخدوش کردن امنیت روانی و فیزیکی مردم، رصد می‌شود.

♦️با آنها وفق قوانین موجود از جمله قانون «تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشور‌های متخاصم علیه امنیت و منافع ملی» برخورد قاطع و عبرت‌آموز می‌شود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1
💢حملات دشمن به پتروشیمی‌های بندر امام و ابوعلی

🔹🔸معاون امنیتی ا‌ستاندار خوزستان:

♦️جنگنده‌های آمریکایی ـ صهیونی پس از حمله به پتروشیمی فجر یک و ۲، رجال و امیرکبیر، پتروشیمی ابوعلی را نیز مورد اصابت قرار دادند.
‌‌‌
♦️همچنین پتروشیمی بندر امام نیز مورد تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی قرار گرفت و بخش‌هایی از آن آسیب دید.

♦️شرکت امیرکبیر در این حملات آسیب ندیده است.

♦️تاکنون ۵ مجروحیت در تهاجم به منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر و بندرامام گزارش شده است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دستگیری ۲ عامل مرتبط با شبکه‌های معاند در قزوین

🔹🔸جانشین فرمانده انتظامی قزوین:

♦️‌در پی دریافت برخی گزارش‌ها و همچنین رصدهای اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک چند نفر در حوزه جمع‌آوری اطلاعات از اماکن انتظامی و امنیتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

♦️‌ماموران با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی گسترده موفق شدند هویت ۲ نفر از افراد مرتبط با این فعالیت‌ها را شناسایی کنند.

♦️این افراد با انگیزه‌های مالی و با ارتباط‌گیری با عوامل وابسته به شبکه‌های معاند خارج از کشور، اقدام به تهیه و ارسال اطلاعات محرمانه از برخی مراکز انتظامی و امنیتی می‌کردند.

♦️متهمان با حضور در برخی نقاط حساس و همچنین با استفاده از تلفن همراه خود، اقدام به ثبت و ذخیره اطلاعات، تصاویر و موقعیت‌های مربوط به برخی مراکز انتظامی و امنیتی کرده و سپس این اطلاعات را برای عوامل مرتبط با شبکه معاند و ضدایرانی ایران اینترنشنال ارسال می‌کردند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢تهاجم دوباره به محوطه نیروگاه اتمی بوشهر

🔹🔸در ادامه حملات جنایتکارانه آمریکایی–صهیونیستی، صبح امروز شنبه ۱۵ فروردین‌ماه، حوالی ساعت ۰۸:۳۰، پرتابه‌ای در نزدیکی محدوده نیروگاه اتمی بوشهر( فنس نیروگاه) اصابت کرد.

♦️بر اثر موج انفجار و ترکش‌های ناشی از این حمله، یکی از ساختمان‌های جانبی نیروگاه دچار آسیب شد و متأسفانه یکی از کارکنان بخش حفاظت فیزیکی نیروگاه به شهادت رسید.

♦️بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این حادثه آسیبی به بخش‌های اصلی نیروگاه وارد نکرده و روند بهره‌برداری از نیروگاه نیز تحت تأثیر قرار نگرفته است. با این حال، این چهارمین حمله به نیروگاه اتمی بوشهر در جریان جنگ تحمیلی اخیر به شمار می‌رود.

♦️نیروگاه اتمی بوشهر در حال بهره‌برداری است و به دلیل وجود مقادیر قابل توجهی مواد پرتوزا، هرگونه آسیب جدی به آن می‌تواند خطر یک حادثه هسته‌ای بزرگ را در پی داشته باشد؛ رخدادی که پیامدهای گسترده و جبران‌ناپذیری برای منطقه به همراه خواهد داشت.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢سردار قاآنی: تروریست‌های آمریکایی راهی جز فرار از منطقه ندارند، مثل فرمانده ترسوی ناو جرالد فورد

🔹🔸فرمانده نیروی قدس سپاه:

♦️ترامپ جنایتکار باید فرمانده ناو جرالد فورد را هم برکنار کند. او جرات نکرد از ترس مجاهدان قهرمان و مردم باصلابت یمن از تنگه باب‌المندب عبور کند و بعد از سرگردانی ۲ هفته‌ای و با داستان ساختگی از دریای سرخ و منطقه فرار کرد.

♦️عاقبت همه نیروهای تروریست آمریکا، فرار از منطقه است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢پیام شیربچه های پهپادی هوافضا به دشمن: من رستم تهمتنم، آواکس رو خوب میزنم!

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍5
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢اعتراف مجری اینترنشنال پس از جدایی از این شبکه: مردم ایران فریب خوردند

🔹🔸محمد رهبر، پس از جدا شدن از شبکه اینترنشنال، در اظهاراتی تأمل‌برانگیز گفت: «مردم ایران فریب خوردند، فریب نوستالوژی که کسی آن را ندیده است.»

♦️او گفته این پیام را باید به دست کسانی رساند که هنوز وجدان کمی در وجودشان باقی مانده است، تا واقعیت‌ها را بشناسند و به آگاهی برسند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢زینب سلیمانی ادعای دروغین وزارت خارجه آمریکا را تکذیب کرد

♦️افراد بازداشت شده در آمریکا هیچ نسبتی با خانواده حاج‌قاسم ندارند.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دادستان کل کشور: بیش از ۷ هزار گزارش مردمی درباره جاسوسی دریافت شده و در حال رسیدگی است

🔹🔸حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی در دومین جلسه شورای معاونین دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۵: شهادت قائد امت موجی از همبستگی و همدلی در جامعه ایجاد کرده و بسیاری از مردم با حضور در صحنه و اعلام مواضع خود، وحدت و انسجام ملی را تقویت کرده‌اند.

♦️در این مدت حتی برخی افراد که پیش‌تر دچار فریب تبلیغات دشمن شده بودند، با مشاهده واقعیت‌ها ابراز پشیمانی کرده و به صفوف مردم پیوسته‌اند.

♦️تاکنون بیش از ۷ هزار گزارش مردمی درباره اقدامات جاسوسان و عناصر مرتبط با خارج از کشور به سامانه ایجاد شده در دادستانی کل، واصل شده است که دستورات لازم برای بررسی، پیگیری و تعیین تکلیف سریع این گزارش‌ها صادر شده است.

♦️رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با عناصر خارج‌نشین و شبکه‌های مرتبط با دشمن نیز در دادسرای تهران و دادسرا‌های سراسر کشور با سرعت و دقت در حال رسیدگی است.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دکل مخابراتی دهدشت هدف دشمن صهیونی_آمریکایی!/ چهار شهید در‌ حمله به دکل مخابراتی

🔹🔸فتاح محمدی:

♦️در پی حمله موشکی به دکل مخابرات و صداوسیمای کوه سیاه دهدشت، تاکنون ۴ نفر به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شده است.

♦️جزئیات بیشتر این حادثه و بررسی ابعاد آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
💢دستور توقیف اموال بیش از ۱۰۰ چهرۀ معروف حامی دشمن صادر شد

🔹🔸دادستان تهران از صدور دستور شناسایی و توقیف اموال و مسدودی حساب بیش از ۱۰۰ چهرۀ معروف حامی دشمن خارج از کشور، اعم از عده‌ای از بازیگران، ورزشکاران، مدیران و خبرنگاران شبکۀ اسرائیلی اینترنشنال و من‌وتو خبر داد.

♦️بر اساس این گزارش، دستور مسدودی و توقیف حساب و شناسایی توقیف اموال ۶۳ نفر از مدیران و کارکنان شبکۀ اینترنشنال و همکاران این شبکۀ صهیونیستی صادر شده است.

♦️سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و بانک مرکزی نیز موظف شده‌اند نسبت به شناسایی، توقیف اموال و مسدودی حساب ۲۵ نفر از مدیران و کارکنان شبکۀ من‌و‌تو اقدام کنند.

♦️همچنین در این لیست اسامی ۲۵ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور که به‌انحاء مختلف به‌ویژه در فضای مجازی از حملۀ دشمن حمایت کردند نیز به چشم می‌خورد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍9
💢 ایران رسما آتش بس را تایید کرد

🔹🔸ملت شریف ایران باید بدانند به برکت مجاهدت فرزندان و حضور تاریخی آنها در صحنه دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس می کند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواست ها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد. همچنین ایران تاکنون چندین بار ضرب الاجل های ارائه شده از سوی رییس جمهور امریکا را رد کرده و همچنان تاکید می کند هیچ اهمیتی برای هیچ نوع ضرب الاجلی از جانب دشمن قائل نیست.
♦️اکنون به ملت بزرگ ایران بشارت می دهیم که تقریبا تمامی اهداف جنگ محقق شده و فرزندان دلاور شما دشمن را به عجزی تاریخی و شکستی ماندگار کشانده اند. تصمیم تاریخی ایران که از پشتوانه یکپارچه تمام ملت برخوردار است این است که این نبرد را تا هر زمانی که لازم باشد ادامه بدهد تا دستاوردهای عظیم آن تثبیت شده و معادلات جدید امنیتی و سیاسی در منطقه مبتنی بر پذیرش قدرت و سیادت ایران و مقاومت خلق گردد.
♦️در همین راستا و مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و تصویب شورای عالی امنیت ملی، و با توجه به دست بالای ایران و مقاومت در میدان نبرد، و ناتوانی دشمن از اعمال تهدیدهای خود برغم همه ادعاها، و پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران، تصمیم گرفته شد، برای نهایی کردن جزئیات، مذاکرات در اسلام آباد انجام شود تا ظرف حداکثر 15روز با نهایی شدن جزئیات پیروزی ایران در میدان، در مذاکرات سیاسی نیز تثبیت گردد.
♦️درهمین راستا ایران ضمن رد همه طرح های ارائه شده از سوی دشمن یک طرح 10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور کنترل شده از تنگه هرمز با هماهنگی نیروهای مسلح ایران که جایگاه منحصر بفرد اقتصادی و ژئوپلتیکی به ایران اعطا می کند، ضرورت پایان جنگ علیه همه اجزاء محور مقاومت که به معنای شکست تاریخی تجاوز گری رژیم کودک کش اسراییل خواهد بود، بیرون رفتن نیروهای رزمی امریکا از تمامی پایگاه ها و نقاط استقرار در منطقه، ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونه ای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد، پرداخت کامل خسارت ایران مطابق برآوردها، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه و قطعنامه های شورای حکام و شورای امنیت، آزاد شدن کلیه اموال و دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نهایتا تصویب همه این موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تاکید کرد. لازم به ذکر است تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.
♦️اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف امریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالی ترین سطح تصمیم گرفته شد ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام آباد با طرف امریکایی انجام بدهد. تاکید می شود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که  با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات نهایی گردد.
♦️این مذاکرات با بی اعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد و ایران دو هفته برای این مذاکرات زمان اختصاص خواهد داد. این زمان با توافق طرفین قابل تمدید است. ضرورت دارد در این مدت وحدت کامل ملی حفظ شده و جشن های پیروزی با قدرت تداوم داشته باشد. مذاکرات کنونی یک مذاکرات ملی و ادامه میدان است و ضرورت دارد همه مردم، نخبگان و گروه های سیاسی به این فرآیند که زیر نظر رهبرانقلاب و عالی ترین سطوح نظام است اعتماد داشته و از آن حمایت به عمل بیاورند و به شدت از هرگونه اظهارنظر تفرقه افکنانه اجتناب کنند. اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. دست های ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد.


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢اطلاعیه تفصیلی شورای‌عالی امنیت ملی دربارۀ پیروزی تاریخی ایران در جنگ تحمیلی سوم، و پذیرش شروط ایران از جانب دشمن

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎1
💢پیام عراقچی به نمایندگی از شورای عالی امنیت ملی

♦️وزیر امورخارجه:
از برادر عزیز جناب شهباز شریف نخست وزیر محترم پاکستان و جناب فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده محترم ارتش پاکستان به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر ایشان برای خاتمه جنگ در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.

♦️در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان مندرج در توییت ایشان، و با توجه به درخواست امریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور، و اعلام رییس جمهور امریکا مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام می کنم:

1⃣چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.

2⃣به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیت های فنی موجود مقدور خواهد بود.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢۱۰ بند ایران در طرح پیشنهادی برای پایان جنگ چه بود؟

۱- آمریکا به طور اصولی متعهد به تضمین عدم تجاوز شود
۲- استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز
۳- پذیرش غنی سازی
۴- رفع همه تحریم های اولیه
۵- رفع همه تحریم‌های ثانویه
۶- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت
۷- خاتمه تمامی قطعنامه های شورای حکام
۸- پرداخت خسارت ایران
۹- خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه
۱۰- توقف جنگ در همه جبهه‌ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان

♦️ترامپ با پذیرش این شروط به عنوان مبنای مذاکرات، از تهدیدات و بلوف‌های مذبوحانه خود عقب‌نشینی کرد.

‌‌‌‌🆔 @amarha
👎3
💢فتنه اکبر

♦️اعضای شورای عالی دفاع را زدند و عملا مقدرات جنگ با شعام شد.
در شعام هم لاریجانی و خطیب را حذف کردند تا شرایط برای تحقق آتش‌بس توسط جریان نفاق فراهم شود.

♦️اکنون که در آستانه تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم، پست فریبنده ترامپ با تم «پشیمانی» و «عقب‌نشینی»، مناسب‌ترین فرصت برای تحقق مأموریت شبکه کودتا در تدارک آتش‌بس و نجات اسرائیل است که در آن صورت یکی از این دو شر واقع خواهد شد:

♦️ایجاد انشقاق داخلی و به تبع آن مساعد شدن فضا برای گسیل گسترده مسلحین شهری و تجزیه‌طلبان مرزی و در نتیجه باز شدن جبهه جنگ داخلی همزمان با ادامه جنگ خارجی؛ و یا موفقیت شبکه کودتا در تحمیل آتش‌بس، وقفه در جنگ و در نتیجه بازیابی سریع توان دشمن برای جنگ و ترور و تمام کردن کار ایران در حمله سوم.

"احمد قدیری"
۱۴۰۴/۱۲/۲۸

‌‌‌‌🆔 @amarha
👍1