"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بعضی وقتا آدما حتی از خواستنم خسته میشن. میدونی وقتی هی بخوای و نشه دیگ کم کم عادت میکنی که کلا چیزی و نخوایی. ولی با تمام اینا امشب به قول سعدی خدایا دعای خسته دلان مستجاب کن...🖤
#حاجتم
@adelehz
عاقبت بخیری و رهایی جوانانمان از مشکلات ..
سحر
@adelehz
در جوشن كبير
يك عبارتی هست كه مى گوييم:

🌹" يا كٓريمٓ الصَّفْح "🌹

معناش خيلى جالبه :
یك وقتی یك کسی تو رو می بخشه اما یادش نمیره که فلان خطا رو کردی و همیشه یك جوری نگات می کنه که تو می فهمی هنوز یادش نرفته؛ یك جورایی انگار که سابقه بدت رو مدام به یادت میاره.
ولی یك وقتی، یك کسی تو رو می بخشه و یک طوری فراموش می کنه انگار نه انگار که تو خطایی رو مرتکب شدی.
اصلا هم به روت نمیاره.
به این نوع بخشش میگن صَفح.
و خدای ما اینگونه است... از صمیم قلب می گویم:

"يا كٓريمٓ الصَّفْح"

از خدا میخواهم که مرا ببخشاید و صفاتش در حد وسعم در من تجلی پیدا کند و.اگر روحم گنجایشش را ندارد روحم را وسیع و پاک کند . التماس دعا 🙏

#شما_فرستادین
@adelehz
بیاید برای هم دعا کنیم .
برای حاجات هم
حتی به اسم هم ...
شهرزاد
#حاجتم
@adelehz
زنی زیبا که صاحب فرزند نمیشد پیش پیامبر زمانش میرود و میگوید از خدا فرزندی صالح برایم بخواه.
پیامبر وقتی دعا میکند و وحی میرسد او را بدون فرزند خلق کردم.
زن میگویدخدا رحیم است و میرود.
سال بعد باز تکرار میشود و باز وحی می آید که بدون فرزند است.زن اینبار نیز به آسمان نگاه میکند و میرود.
سال سوم پیامبر وقت زن را با کودکی در آغوش میبیند.
با تعجب از خدا میپرسد :بارالها،چگونه کودکی دارد اوکه بدون فرزندخلق شده بود!!!؟
وحی میرسد:هر بار گفتم فرزندی نخواهدداشت ،او باور نکرد و مرا رحیم خواند. رحمتم بر سرنوشتش پیشی گرفت.
با دعا سرنوشت تغییر میکند...
از رحمت الهی ناامید نشوید انقدر به درگاه الهی بزنید تا در باز شود...


@adelehz
امشب از خدا ميخوام بغلم کنه خودش ميدونه کسي ندارم ميخوام تک تک حرفامو گوش بده خسته شدم ....

#حاجتم

@adelehz
الهی هيچ وقت محتاج كسي نشوم
دوباره دستم را بگيرد و طوری بلندم كند که حتی خودم هم باورم نشود، به من قدرت دوباره ایستادن بدهد..

#حاجتم
@adelehz
الهی
مرا
به خودم
وا
مگذار
@adelehz
رو به سوی تو نمودم که پناهم بدهی
نعمت مغفرت و عفو گناهم بدهی
ز آنچه دادی به کسانی که مقرب گشتند
چه شود از کرمت نیز به ما هم بدهی

التماس دعا
@adelehz
از خدا معجزه خواستم مثل تمام اون دقیقه های نود زندگیم که میومد و من با تمام وجودم معجزه رو میدیدم و دورش میگشتم امشب خیلی دلم شکسته شوهرم با وقاحت تموم خیانت کرد با چشمام دیدم نه یه بار هزار بار و هربار بخشیدم ولی این بار بریدم طاقت ندارم خسته م کم اوردم صبوریم تموم شده قلبم توی سینه م جا نمیشه خدا میدونه هیچکس رو جز خودش ندارم که پناه ببرم از دست یه ظالم
خدا من کلمه های سخت عربی رو نمیتونم بخونم زبون من ساده ست خدایی که من میشناسم پیچیده نیست تو اسمون نیست کنارم نشسته و گوش میده
خدا امشب وسط همه ی بنده ای خوبت صدای منم بشنو خدا بغلم کن بگو بنده بی تاب نباش همه چی درست میشه خدا میشه دست رو سرم بکشی؟اصلا میشه بغلم کنی؟میشه تو بغلت بخوابم؟ میدونی که خیلی وقته یه خواب راحت و بی کابوس نداشتم خدا از اون معجزه هات میخوام خدا معجزه کن....

#حاجتم
@adelehz
من از ته دل از خدا خواستم که حق رو به حق دار بده و حق هیچکسی پایمال نشه،
و هرکس که دلش یه شغل خوب میخواد براش جور بشه همین طور برای من...
نگین
#حاجتم
@adelehz
Khaharam shafa peyda kone to bimarestane
Torokhoda bgin k hame doa konan barash😢🙏🏻

پ.ن برای تمام بیماران شفای عاجل ارزومندم...
@adelehz
من ساااالها در باره ی زندگیم فکر کردم،و خیلی وقتا به حکمت اتفاقاتی که برام رخ داده رسیدم،ولی خیلیاشم درک نکردم
امسال از خدا حاجتی رو میخوام که ساااالهاس دارم از درگاهش میخوام،اینکه شرایط زندگیمو بهتر کنه
نمیدونم دلیل این همه تنهایی و مصائبی که کشیدم چیه فقط اینو میدونم که اینقدرررر خواستم که دیگه خسسسسته شدم
امیدواااارم امشب حاجتمو یه جوری بده که این سالهای سخت فراموشم بشه....
حاجت دیگه ام اینه که حال دل همه ی مردم سرزمینم خوب بشه...

#حاجتم
@adelehz
خیلی وقته که به دوست داشتن و دوست داشته شدن احتیاج دارم... ازش خواستم و میخوام که از تنهایی نجاتم بده و یه همدل برام بفرسته... سخته این همه سال تنها بودن و صبوری کردن...هرچند خیلی محاله... خیلی دوره... خیلی غیر ممکنه ولی ناامید نمیشم...فقط کافیه بخواد..."فعال لما يريدِ" من بخواد❤️

#حاجتم
@adelehz
از 9سالگی تا الان 31ساله هرشب قدر جوشن وخوندم وانقدر با اضطراب اعمال این شبهارو انجام میدادم که وقت کم نیارم....دوساله از دخترم که سمبلش و مجسمه مادرو کودک گذاشتم بیخبرم،
حتی دعا نمیکنم هرشب دورمجسمش شمع وگل میذارم
امشب خدا مهمونم شد و به زیبایی محراب من نگاه کردمثل عاشق ومعشوق خجالتی سکوت کرد و من از عطرش حضورش را فهمیدم
منم معشوق بیقرار فقط اشک و اشک واشک... سکوت کردیم و سکوت...
#حاجتم
@adelehz
🌹

بنده ای به خداگفت:
اگرسرنوشت مراتو نوشته ای
پس چرادعا کنم؟
خداوندگفت:
شاید در سرنوشتت
نوشته باشم
"هر چه دعا کند"

@adelehz