دلم صحرای بی آب وعلفی بود
امدی اولین جوانه ی گل سرخ زده شد..باران بارید صحرا دشتی سبز شد..
و تو همان تک درخت ایستاده میانه ی دشت قلبم بودی که آشیان صدها فاخته ی دل آشوب شده بود...
همین برای دوست داشتنت کافی نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
امدی اولین جوانه ی گل سرخ زده شد..باران بارید صحرا دشتی سبز شد..
و تو همان تک درخت ایستاده میانه ی دشت قلبم بودی که آشیان صدها فاخته ی دل آشوب شده بود...
همین برای دوست داشتنت کافی نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
آن زمان که بیاموزم.
عمر برای سپری شدن منتظر اجازه من نیست ..
و زندگی بدون من میگذرد اما من بدون زندگی معنا نخواهم داشت .
آن زمان فرا خواهم گرفت که خودم را با خوب و بد زندگی همراه کنم و بگذارم آسوده عبور کند بدون اینکه خودم را بیازارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
عمر برای سپری شدن منتظر اجازه من نیست ..
و زندگی بدون من میگذرد اما من بدون زندگی معنا نخواهم داشت .
آن زمان فرا خواهم گرفت که خودم را با خوب و بد زندگی همراه کنم و بگذارم آسوده عبور کند بدون اینکه خودم را بیازارم...
#عادله_زمانی
@adelehz
ما کلی از احساساتمونو دور میریزیم تا زودتر خوبشیم،
اما تو سیسالگی میبینیم احساسی واسمون نمونده
و هر دفعه میخوایم با یه نفر جدید شروع کنیم، کمتر و کمتر بهش احساس داریم...
📽 Call Me by Your Name (2017)
@adelehz
اما تو سیسالگی میبینیم احساسی واسمون نمونده
و هر دفعه میخوایم با یه نفر جدید شروع کنیم، کمتر و کمتر بهش احساس داریم...
📽 Call Me by Your Name (2017)
@adelehz
در مسجد عشق رفته بودم به نیاز
گفتند اذان بگو
من از "آن" گفتم . . . 🌷
عکس از پریسا جان راغیان
بهاری خوش عطر و رنگ ...
@adelehz
گفتند اذان بگو
من از "آن" گفتم . . . 🌷
عکس از پریسا جان راغیان
بهاری خوش عطر و رنگ ...
@adelehz
فرمولهای دوست داشتن ساده اند .
اگر باشی یا نباشی من هستم .
اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من بیادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من بازهم درکت میکنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که عشق به اثبات کردن ست نه تنها به گفتن..
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر باشی یا نباشی من هستم .
اگر زیبا باشی یا نباشی من هستم.
اگر در جمع تو نباشی من بیادت هستم.
اگر خسته باشی و بی حوصله من بازهم درکت میکنم.
اگر ساکت باشی دنبال دلیل غمت میگردم ..
که عشق به اثبات کردن ست نه تنها به گفتن..
#عادله_زمانی
@adelehz
خرداد
روزگاری چشم و چراغ بابا بود
سوگلی مامان
كه دامنش بوی توت و ريحان ميداد
حالا بيوه زنی تكيده ست
كه به زمستان پير و اخمو دادندش
شوهر كرد و رفت
از بهار رانده و از تابستان مانده!
👤عرفان پاکزاد
📷مونا جان دربندی
@adelehz
روزگاری چشم و چراغ بابا بود
سوگلی مامان
كه دامنش بوی توت و ريحان ميداد
حالا بيوه زنی تكيده ست
كه به زمستان پير و اخمو دادندش
شوهر كرد و رفت
از بهار رانده و از تابستان مانده!
👤عرفان پاکزاد
📷مونا جان دربندی
@adelehz
یه فعل قشنگ پیدا کردم که ظاهرا در ادبیات انگلیس تازه تاسیسه. Gatsbying . گتسبی رمان گتسبی بزرگ رو یادتون میاد؟ همونی که مهمونی شلوغ میداد تا شاید معشوقهش «دیزی» رو ببینه. وقتی در فضای مجازی چیزی منتشر میکنیم که همه میبینن اما برای یه نفر خاصه، «گتسبی کردیم».
@adelehz
@adelehz
قلب خاطرات بد را کنار میزند و خاطرات خوش را جلوه میدهد.
و درست از تصدیق همین فریب است که میتوانیم گذشته را تحمل کنیم!
📕 صد سال تنهایی
✍🏻 مارکز
@adelehz
شب زیبا
و درست از تصدیق همین فریب است که میتوانیم گذشته را تحمل کنیم!
📕 صد سال تنهایی
✍🏻 مارکز
@adelehz
شب زیبا
مادرم درباره ظروف چینی که یه جور خاصی ترک برمیداشتن طوریکه ترکش از بیرون هم معلوم نبود، یه اصطلاحی به کار می برد.
یه تلنگر به ظرف میزد و میگفت: صدای مرگ میده، از جای بدی شکسته.
انسان هم همینهها. اگه ازجای بد و عمیق بشکنه مثل همون ظرف ، بااینکه از بیرون هم معلوم نیست صدای مرگ میده
@adelehz
یه تلنگر به ظرف میزد و میگفت: صدای مرگ میده، از جای بدی شکسته.
انسان هم همینهها. اگه ازجای بد و عمیق بشکنه مثل همون ظرف ، بااینکه از بیرون هم معلوم نیست صدای مرگ میده
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما به کوبیدن کلون در خانه ات عادت داریم،خبر داری یا نه ولی ما به دلخوشی مهربانیت زنده ایم .
با خودمان دو دوتا چهارتا میکنیم و میگوییم مگر میشود که تنها رهایمان کند؟
گاهی خسته میشویم آنقدر که در میزنیم مثل یک کودک خسته که ظهر دوان دوان و گرسنه از کوچه برگشته و هرچه در میکوبد در بازنمیشود خسته و دل شکسته خودش را رها میکند روی خاک دم در خانه ...
ما خسته ایم .در را بگشا صاحب خانه...بندگانت پشت در خسته و گریان نشسته اند ..راضی به دل شکستگی شان نباش ..
در را بگشا صاحب خانه ...
#عادله_زمانی
📷مونا جان دربندی
@adelehz
با خودمان دو دوتا چهارتا میکنیم و میگوییم مگر میشود که تنها رهایمان کند؟
گاهی خسته میشویم آنقدر که در میزنیم مثل یک کودک خسته که ظهر دوان دوان و گرسنه از کوچه برگشته و هرچه در میکوبد در بازنمیشود خسته و دل شکسته خودش را رها میکند روی خاک دم در خانه ...
ما خسته ایم .در را بگشا صاحب خانه...بندگانت پشت در خسته و گریان نشسته اند ..راضی به دل شکستگی شان نباش ..
در را بگشا صاحب خانه ...
#عادله_زمانی
📷مونا جان دربندی
@adelehz
❤1
باورتون نمیشه پارسال همچین شبایی بوددرمانده بودم دیگه کم آورده بودم ازبودن توی خونه ای که اذیت بودم خیلی بی هواکانالتوبازکردم ودیدم گذاشتین حرف دلامونوبزاریم،حرف دلمو گذاشتی وبه دوماه نکشیدکه ازاون خونه بلندشدم به شکل معجزه واری،وچندماه طول نکشیدکه تونستم خونه بخرم،الان دیگه چی میخوام ازخداغیرازسلامتی خودم همسرم دخترم خانوادم ورفع مشکل وسلامتی همه مردم ،انشالله که خدادستای هممونوبگیره سفت سفت سفت،من همیشه ی دعایی دارم به خدامیگم این رشته ای که بین من وتوهست من سرشو ول نمیکنم توهم هیچ وقت ولش نکن که غرق میشم بین زمین وهوا،امیدوارم خداسررشته هممون رانگه داره و ول نکنه🙏🙏
ناشناس
#حاجتم
@adelehz
ناشناس
#حاجتم
@adelehz