این تصاویر رو امروز برام فرستادن
تصویر مادری مهربان که درحال اماده کردن ظرف های هویج پلوی مخصوص شان هستند برای فرستادن به بازارچه خیریه کودکان سرطانی اصفهان ..
تصویر ساده ست اما یک دنیا تعهد و مهربانی درونش موج میزند ...اینکه مادری برای کودکانی غیر فرزندان خودش اینچنین با حوصله و صبر مشغول کار ست حال ادم را قشنگ میکند .
سایه مادرها و پدرها و مهربان ها از سر زندگی و شهرهایمان کم نشود
همین
#عادله_زمانی
باتشکر از پریسا جان راغیان برای شریک کردن این حال خوب
@adelehz
تصویر مادری مهربان که درحال اماده کردن ظرف های هویج پلوی مخصوص شان هستند برای فرستادن به بازارچه خیریه کودکان سرطانی اصفهان ..
تصویر ساده ست اما یک دنیا تعهد و مهربانی درونش موج میزند ...اینکه مادری برای کودکانی غیر فرزندان خودش اینچنین با حوصله و صبر مشغول کار ست حال ادم را قشنگ میکند .
سایه مادرها و پدرها و مهربان ها از سر زندگی و شهرهایمان کم نشود
همین
#عادله_زمانی
باتشکر از پریسا جان راغیان برای شریک کردن این حال خوب
@adelehz
اعتراف میکنم نیمی از دلیلی که با وجود سختی سعی میکنم روزه بگیرم رسیدن به لحظه افطارست .من عاشق حال و هوا و سفره افطارم
الهی که سفره هاتون همیشه پربرکت ..
@adelehz
الهی که سفره هاتون همیشه پربرکت ..
@adelehz
نیمه ی گمشده ی عزیز این ماه رمضونم گذشت وتوی بی لیاقت پیدات نشد تا برات ازاین دلبریا بکنم 😒همانا که از زیانکارانی
@adelehz
@adelehz
میتوانستم خیلی زودتر از این ها فراموشت کنم اما یک چیز همیشه مانع می شد ..
چیزی شبیه زنگ خنده هایت وقتی میان هزارتوی ذهنم طنین می انداخت...
#عادله_زمانی
@adelehz
چیزی شبیه زنگ خنده هایت وقتی میان هزارتوی ذهنم طنین می انداخت...
#عادله_زمانی
@adelehz
بهار یا پاییز ؟
anonymous poll
بهار – 88
👍👍👍👍👍👍👍 57%
پاییز – 67
👍👍👍👍👍 43%
👥 155 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بهار – 88
👍👍👍👍👍👍👍 57%
پاییز – 67
👍👍👍👍👍 43%
👥 155 people voted so far. Poll closed.
در روانشناسی، به دوستانی که همیشه همراه نیستند اصطلاحا "سایه" گفته می شود
زیرا در لحظات شاد و روشن زندگی حضور دارند
اما درست در ساعات غم انگیز و تاریک زندگیمون ، محو و ناپدید می شوند!
" سایه نباشیم "
@adelehz
زیرا در لحظات شاد و روشن زندگی حضور دارند
اما درست در ساعات غم انگیز و تاریک زندگیمون ، محو و ناپدید می شوند!
" سایه نباشیم "
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه عروسی قدیمی دعوت شیم تو خونه باشه با رقصای اینجوری
شامشم زرشک پلو با مرغ و نوشابه سیاه شیشه ای :))
الکی و ریز ریز از سر دلخوشی بخندیم اهنگ یه حلقه طلایی معین هم پخش بشه وسطش قطع بشه برن اون طرف کاست و بذارن :))
نمیشه برگردیم یکم دلمون شاد بشه بی بهونه ؟
@adelehz
شامشم زرشک پلو با مرغ و نوشابه سیاه شیشه ای :))
الکی و ریز ریز از سر دلخوشی بخندیم اهنگ یه حلقه طلایی معین هم پخش بشه وسطش قطع بشه برن اون طرف کاست و بذارن :))
نمیشه برگردیم یکم دلمون شاد بشه بی بهونه ؟
@adelehz
پیر اگر باشم چه غم، عشقم جوان است ای پری
وین جوانی هم هنوزش عنفوان است ای پری
هرچه عاشق پیرتر، عشقش جوانتر، ای عجب!
دل دهد تاوان، اگر تن ناتوان است ای پری
شهریار
@adelehz
وین جوانی هم هنوزش عنفوان است ای پری
هرچه عاشق پیرتر، عشقش جوانتر، ای عجب!
دل دهد تاوان، اگر تن ناتوان است ای پری
شهریار
@adelehz
شبها بهترین فرصت برای حرف زدن با خداست .بچه تر که بودم کسی به شوخی به من گفته بود خدا شبها سرش خلوت ترست و بیشتر به حرفهایت گوش میکند من هم در بچگی جدی گرفته بودم و حرفهای مهمم را میگذاشتم وقتی خدا سرش خلوت شد به او بزنم ..باگذشت سالها بااینکه فهمیدم خدا را همیشه میتوان مخاطب قرار داد بازهم ترجیح میدادم شبها با او حرف بزنم.
حرفهای من و او معمولا تم خاصی داشت اما حال وجنس حرفهایمان همیشه یکسان نبود .
گاهی خوشحال بودم سر کیف مینشستم کلی چیز برایش تعریف میکردم و شکر میکردم که خدایا خیلی خوب شد که اینطور شد من از تو ممنونم .
گاهی از او گله داشتم میگفتم آخه عزیزمن تو که میدونی موضوع چیه چرا این کارو میکنی چرا اینقد ناراحتم میکنی من مگه ازت چه چیز سختی خواستم؟
گهگداری حس تردید داشتم میپرسیدم خدایا بنظرت کار درستی کردم؟مثلا من دربرابر فلانی بد رفتار کردم؟خوب انصافا خودت که دیدی اونم خرده شیشه داشت ولی قبول دارم من باید صبورتر باشم اگه بخوام تو بامن خوب باشی باید یادبگیرم با بنده هات خوب باشم از فردا بیشتر تلاش میکنم.
هرشب حرفهای جدید یا حتی حرفهای تکراری حرفهایی که من می گویم و او میشنود..
نمیدانم،برایم حالا خیلی مهم نیست که شبها سرش خلوت تر ست یا نه. من فقط تلاش میکنم قبل خوابیدن چندکلامی برایش حرف بزنم
این یک جور حس اثبات نشدنی ست اما من ته دلم یقین دارم او تمام حرفهایم حتی حرفهای بی سر وته ام را جایی از جهان میشنود و خوب بنظرم همین برایم کافیست
با همین یقین خوب،میتوانم بخوابم
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
حرفهای من و او معمولا تم خاصی داشت اما حال وجنس حرفهایمان همیشه یکسان نبود .
گاهی خوشحال بودم سر کیف مینشستم کلی چیز برایش تعریف میکردم و شکر میکردم که خدایا خیلی خوب شد که اینطور شد من از تو ممنونم .
گاهی از او گله داشتم میگفتم آخه عزیزمن تو که میدونی موضوع چیه چرا این کارو میکنی چرا اینقد ناراحتم میکنی من مگه ازت چه چیز سختی خواستم؟
گهگداری حس تردید داشتم میپرسیدم خدایا بنظرت کار درستی کردم؟مثلا من دربرابر فلانی بد رفتار کردم؟خوب انصافا خودت که دیدی اونم خرده شیشه داشت ولی قبول دارم من باید صبورتر باشم اگه بخوام تو بامن خوب باشی باید یادبگیرم با بنده هات خوب باشم از فردا بیشتر تلاش میکنم.
هرشب حرفهای جدید یا حتی حرفهای تکراری حرفهایی که من می گویم و او میشنود..
نمیدانم،برایم حالا خیلی مهم نیست که شبها سرش خلوت تر ست یا نه. من فقط تلاش میکنم قبل خوابیدن چندکلامی برایش حرف بزنم
این یک جور حس اثبات نشدنی ست اما من ته دلم یقین دارم او تمام حرفهایم حتی حرفهای بی سر وته ام را جایی از جهان میشنود و خوب بنظرم همین برایم کافیست
با همین یقین خوب،میتوانم بخوابم
همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
آنچه را دارم که باید داشته باشم و راضی ام.
آنچه را که از دست داده ام،از دست داده ام و هنوز هم راضی هستم.
خسته ی روزای سخت نباشین خلاصه
شبتون بخیر
@adelehz
آنچه را که از دست داده ام،از دست داده ام و هنوز هم راضی هستم.
خسته ی روزای سخت نباشین خلاصه
شبتون بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چند روز پیش در ایالت کلرادو ، در یک مدرسه تیراندازی شده و چند نفری فوت کردن ! پسری اونجا بوده که زمانی که تیرانداز میخواسته از بغلش رد بشه و بره به سمت بچهها برای شلیک بهش پشت پا زده و تیرانداز افتاده ، بچهها از فرصت استفاده کردن و فرار کردن اما تیرانداز بلند شده و خود پسرهرو کشته ! 😢
در فضای مجازی گفته شده این پسر عاشق جیپ بوده ، حالا از دیروز تمام صاحبان جیپ در ایالت کلرادو دم در خونه این پسر صف کشیدن....
@adelehz
در فضای مجازی گفته شده این پسر عاشق جیپ بوده ، حالا از دیروز تمام صاحبان جیپ در ایالت کلرادو دم در خونه این پسر صف کشیدن....
@adelehz
حس مالکیت فقط به این نیست که رویش ضربدر بزنی تا همه بفهمند صاحب دارد...حس مالکیت در این ست که ایراداتش را تو رفع کنی هرچند کوچک هرچند کم ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من گاهی میگم نکنه ما موجودات خنگ دنیای حیواناتیم ؟و اینا یه دنیای موازی با ما دارند ؟ این اگه الان درازنشست نمیره چیکار میکنه پس؟
شما چی میگین؟
@adelehz
شما چی میگین؟
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میمیریم چی میشه ..
@adelehz
@adelehz
من تورا عجیب دوست داشتم.
دوست داشتنت به ضررم تمام شد .
مثل اینکه یک شکار عاشق صیادش شده باشد .
مثل اینکه یک گل به جای باغبانش عاشق دستی شده باشد که او را چیده
دوست داشتنت هیچ منطقی نداشت و من به بی منطق ترین شکل ممکن ادامه می دادمش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتنت به ضررم تمام شد .
مثل اینکه یک شکار عاشق صیادش شده باشد .
مثل اینکه یک گل به جای باغبانش عاشق دستی شده باشد که او را چیده
دوست داشتنت هیچ منطقی نداشت و من به بی منطق ترین شکل ممکن ادامه می دادمش ...
#عادله_زمانی
@adelehz
پس از اتمام جنگ جهانی دوم، مردم اروپا دچار افسردگی شدید و کمبود مواد غذایی بودند، بستنی دوقلو در طول دوران افسردگی بزرگ اروپا ابداع شد تا دو کودک بتوانند باهم آن را شریک شده و دوست شوند.
@adelehz
@adelehz
ادمیزادست دیگه گاهی حرفی میشنود که دلش را میسوزاند..از کسی که هیچ بدی به او نکرده حرفی میشنود که حس میکند یک لحظه دلش به ارامی می لرزد ..لرزشی که خوب میشود اما حسش باقی می ماند.مثل یک زخم که خوب میشود اما جایش همیشه باقی می ماند و یاداوری میکند چه کشیده ای...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz