"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
من گاهی سعی میکنم بیادت بیاورم .حال عجیبی ست برای آدمی که روزها تلاش کرده بود فراموشت کند .میخواهم بگویم هیچ چیز همیشگی نیست حتی عشق ..اگر روزی بی خبر رفتی و دلی را شکستی گمان نکن آن دل تا ابد شکسته باقی می ماند.
چسبهای زیادی برای کنارهم قرار دادن تکه های شکسته دل ها پیدا می شود..
#عادله_زمانی
@adelehz
آمین ..

شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح گل گلی تون بخیر
انشالله روزی باشه براتون سراسر از عطر یاس و طعم لبخند
صبح بخیر ❤️❤️❤️
@adelehz
دلبرانه ❤️
@adelehz
بهوش باش دلي را به سهو نخراشي به ناخني كه تواني گره گشايي كرد.

صائب تبريزي


@adelehz
کارگر است دیگر .گاهی بی حواس است این است که گاهی یادش می رود از ته چاه بالا بیاید ..همانجا می ماند.
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz
حال قشنگ تون از فرسخ ها دورتر هم به من میرسه .
قدر دان محبت تون هستم ❤️
@adelehz
روز معلم خیلی مبارک .
یاد معلمهای مهربانمان هرجای دنیا که هستند بخیر ..
یاد آن کلاسهای سخت ریاضی و معلم کمی سخت گیرش
معلمان خوب ادبیات و شراب عشق الهی :)
معلمان پرورشی و زنگهایی که هیچ وقت حکمتش را نفهمیدیم ولی دلمان میخواست توی برنامه درسی مان جا داشته باشد.
معلمهای کمی مدرن تر ورزش و زنگهایی که به آوردن توپ از دفتر میگذشت و بدمینتون ها و والیبالهایی بدون اصولی که بازی میکردیم .
معلمهای خوب علوم و آن روزهایی که دنبال انواع برگها در کوچه های اطراف مدرسه برایشان گشتیم ..
معلمان خوب و زبان،عربی،تاریخ ،جغرافیا،فیزیک،شیمی زیست...
معلمهای فداکار روستاهای دورافتاده و راههای صعب العبور ...
معلمان صبور کودکان معلول و ناتوانان ذهنی و جسمی ...
یاد معلمان کلاس اول بخیر و دفترهایی که سیاه کردیم و صد آفرین هایی که پای دفترهایمان کوبیدند .
معلم هایی که وقتی میخندیدند دلمان باز می شد و وقتی نمی امدند ناجوانمردانه خوشحال بودیم :)
معلمهایی که اگر توی خیابان میدیمشان ذوق میکردیم ..
معلم های مهربان خسته نباشید .و این شاگردان قدیمی را ببخشید اگر روزی با درد یا غصه تان به کلاس آمدید پای تخته ها ایستادید ولی ما نفهمیدیم که معلم هم دل دارد و شاید دلگیرست...
که معلم هم مادر و یا پدرست و ممکن ست دلش هنگام درس دادن به ما، هزار جا باشد و پی هزار فکر ...
روزتان خیلی مبارک باشد اگرچه که همیشه در هرکلاسی تدریس داشتید میگفتید شما بدترین کلاسی هستید که تابحال داشتم :) ولی ما شاگردان سالهای دور هنوزهم دوستتان داریم و دلمان میخواهد زندگی تان آرام بگذرد و بی دغدغه ...
به احترام تمام سالهایی که به ما درس دادید به احترام مدادی که امروز از برکت صبر شما در آموزشمان در دست میگیریم به احترام گچهایی که پای تخته ها به بهای فهماندن جبر وهندسه و هزار درس دیگر به ما به خوردتان رفت ..به احترام سرشانه ها مانتوها و کت های همیشه گچی تان که گاهی امان تان را می برید ..روزتان هزاربار مبارک .
امروز اگر میتوانیم بنویسیم یا کلامی برای زندگی بهترمان بخوانیم وبیاموزیم امروز اگر کارمیکنیم و به ما میگویند باسواد بی شک از برکت دست پربرکت شما بود.
هرکجا که هستید معلمان مهربان امروز وسالهای دور خانه تان آباد
نان تان گرم و آب تان سرد ..
دعای شاگردان تان بدرقه راه تان
روزتان مبارک پیام آوران دانایی و چراغ افروزان دانش...
#عادله_زمانی
@adelehz
سرود معلم سپاس
@ARBmusic
🎧@adelehz
روزتان مبارک چراغ افروزان دانایی
أَلا بِذِكرِلله تَطْمَئن القُلُوب
قلبها آرام نمیگیرد مگر با یادخدا


ماییم و یادت
خودت گفتی که ذکرت آرام میکند این اسب سرکش دلمان را ...
ما هم این دل یاغی را به خودت میسپاریم.همین و همین
#عادله_زمانی
شب خوش
@adelehz
هميشه همينطور نمی‌ماند، يك روز كه تصورش را نمی‌كنی، جايی كه در خواب هم نديده‌ای، لحظه‌ای كه به هيچ چيز فكر نمی‌كنی و تازه رها شده‌ای از بند آرزو، از جانب پروردگار دريافت خواهی كرد، چيزی فراتر از آنچه در طلبش بودی، چيزی ارزشمندتر و دلپذير تر! مطمئن باش در چنين روزی خوشحال‌تر خواهی بود...

سعيده رضوی


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ای جان دل ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روباه: فقط از دریچه‌ی قلبه که یه نفر میتونه همه چیزو درست ببینه؛ چیزای مهم از دید چشمها مخفی‌اند!

👤 آنتوان دوسنت اگزوپری

@adelehz
آنچنان دوستت دارم که گاهی خودم از خویش میپرسم چرا؟
او مگر چه دارد؟
وخودم به خودم نهیب میزنم که نباید در عشق دودوتا چارتا کرد.
یعنی بی هیچ منطق قابل قبولی دوستت دارم و این آیا برایت کافی نیست؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنیّ‌ِ فَإِنیّ‌ِ قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند ، من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت میکنم.


[سوره بقره | ۸۶]

شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگي را همانجا ياد گرفتم، توی گلفروشی ؛

دسته گل‌های كوچک برای همسران و دسته گل‌های بزرگ برای معشوقه ها ...

آنا گاوالدا
@adelehz