شب باشه
بشدت خواب الودباشم.آرامش داشته باشم توی خونه باشم.
خودش 50درصد بهشت محسوب میشه.
50درصد دیگرهم ایشالله دنیای دیگه ازخدا میگیریم😜😍
شب خوش🌙
@adelehz
بشدت خواب الودباشم.آرامش داشته باشم توی خونه باشم.
خودش 50درصد بهشت محسوب میشه.
50درصد دیگرهم ایشالله دنیای دیگه ازخدا میگیریم😜😍
شب خوش🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید به خاطر ریشه های خانوادگی باشد ،شایدهم بخاطر هویت وخون شرقی ،اما هرچه هست من همیشه نسبت به خراسان و سرزمینهای هم تراز آن حس دلبستگی داشتم .بهمین جهت گهگداری سری میزنیم به سرزمین شعر وهنر وموسیقی آن خطه بی مثال ...
موزیک شب قطعه بیا بریم دشت ( محلی خراسان) ازسیما جان بینا❤️🎼
@adelehz
موزیک شب قطعه بیا بریم دشت ( محلی خراسان) ازسیما جان بینا❤️🎼
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فک کنم دستش بدمزه بود😐😷😁
@adelehz
@adelehz
من تورا درجاده ای گم کردم که ایمان داشتم جز من و تو مسافری نخواهد داشت .واین بود که غم انگیزترش میکرد. #عادله_زمانی
@adelehz
@adelehz
من آن ابرم که بارانش تو هستی
همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر
در آن راهی که پایانش تو هستی #دوبیتی_هراتی
@adelehz
همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر
در آن راهی که پایانش تو هستی #دوبیتی_هراتی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
+ببین وقتی بزرگ شی باید بری مدرسه بعدم دبیرستان بعدم سربازی بعدم دانشگاه بعدش دنبال کار بگردی و ازدواج کنی وتازه اون موقع س که بدبختیا شروع میشه😐
+توراخدا؟!!!!😳😳
+توراخدا؟!!!!😳😳
میگویند روح ادم رفته هرشب جمعه درقالب پرنده ای حوالی خانه عزیزانش آواز سرمیدهد.واگردعایی بگیرد ارام به آسمان پرمیکشد..ازدعامحروم نکنیدهمه رفتگان راکه مانیزروزی مسافرهمین راهیم.
شب بخیر⭐️🌙
@adelehz
شب بخیر⭐️🌙
@adelehz