نمیتونم درک کنم چرا وقتی بچه بودم به صبحونه نخوردن اصرار داشتم ؟!
روز بدون صبحونه مگه شروع میشه؟
@adelehz
روز بدون صبحونه مگه شروع میشه؟
@adelehz
مادري پير مرا
نکته اي زيبا گفت !
از بد دنيا گفت !
گفت طاووس مشو
که به عيبت خيزند
گر شوي شعله ي شمع ،
زير پايت ريزند !
گفت پروانه مشو ،
که به سر گرداني ،
لاي انگشت کتاب ،
سالها ميماني !
نه زمين باش نه خاک ،
که تورا خوار کنند ،
وانگهي ذهن تورا ،
پر ز مرداب کنند !
آسمان باش که خلق ،
به نگاهت بخرند !
وز پي ديدن تو ،
سر به بالا ببرند.....
پریش شهرضایی
#شما_فرستادین
@adelehz
نکته اي زيبا گفت !
از بد دنيا گفت !
گفت طاووس مشو
که به عيبت خيزند
گر شوي شعله ي شمع ،
زير پايت ريزند !
گفت پروانه مشو ،
که به سر گرداني ،
لاي انگشت کتاب ،
سالها ميماني !
نه زمين باش نه خاک ،
که تورا خوار کنند ،
وانگهي ذهن تورا ،
پر ز مرداب کنند !
آسمان باش که خلق ،
به نگاهت بخرند !
وز پي ديدن تو ،
سر به بالا ببرند.....
پریش شهرضایی
#شما_فرستادین
@adelehz
مروح کن دل و جان را
دل تنگ پریشان را
گلستان ساز زندان را
بر این ارواح زندانی...
مولانای جان
@adelehz
صبح به خیر
دل تنگ پریشان را
گلستان ساز زندان را
بر این ارواح زندانی...
مولانای جان
@adelehz
صبح به خیر
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
شکوفه بزن میان چوبهای خشک
زندگی هنر دوباره زنده شدن ست
وگرنه که هزاران بار بخوابی و بیدارشوی ولی دلت بیدارنشود افاقه نخواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
زندگی هنر دوباره زنده شدن ست
وگرنه که هزاران بار بخوابی و بیدارشوی ولی دلت بیدارنشود افاقه نخواهد کرد.
#عادله_زمانی
@adelehz
در زندگی بعدی
کاش روحی باشم اسیر میان کاشی های یک معمار شرقی ..
که پیام اور عشق است وشرق
جایی که خورشید زودتر ازهمه عالم درآن تابیدن را شروع می کند.
#عادله_زمانی
روز معمار مبارک ❤️
@adelehz
کاش روحی باشم اسیر میان کاشی های یک معمار شرقی ..
که پیام اور عشق است وشرق
جایی که خورشید زودتر ازهمه عالم درآن تابیدن را شروع می کند.
#عادله_زمانی
روز معمار مبارک ❤️
@adelehz
شکرگزاری قویترین داروی ضدافسردگی
تحقیقات اخیر نشان داده، حس "شکرگزاری" باعث تولید چشمگیر هورمونهای دوپامین و سروتونین در بدن میشود که هر دو، کلید طبیعی مبارزه با افسردگی هستند.
@adelehz
تحقیقات اخیر نشان داده، حس "شکرگزاری" باعث تولید چشمگیر هورمونهای دوپامین و سروتونین در بدن میشود که هر دو، کلید طبیعی مبارزه با افسردگی هستند.
@adelehz
« رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ »
خدایا
آنچه را که طاقت آن نداریم بر دوش ما مگذار...
(بقره-۲۸۶)
شب زیبا
@adelehz
خدایا
آنچه را که طاقت آن نداریم بر دوش ما مگذار...
(بقره-۲۸۶)
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی جیرهی مختصریست
مثل یک فنجان چای
و کنارش عشق است
مثل یک حبهی قند
زندگی را با عشق
نوش جان باید کرد . . .
@adelehz
مثل یک فنجان چای
و کنارش عشق است
مثل یک حبهی قند
زندگی را با عشق
نوش جان باید کرد . . .
@adelehz