"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
دوستانی که از فیلتر شکن سایفون استفاده میکنند این نرم افزار دچار مشکل شده؟
anonymous poll

بله – 33
👍👍👍👍👍👍👍 85%

نه – 6
👍 15%

👥 39 people voted so far. Poll closed.
ما یاد میگیریم در زندگی
که هرچیزی را بپذیریم و بابتش خوشحال باشیم
حتی چیزهایی که طعم خوبی ندارند و لذتی در آنها نیست .
خوشحال باشیم چون هر تجربه ای چه تلخ چه شیرین به غنای روح مان کمک خواهد کرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
در شرقی ترین گوشه ی چشمت
عشقی در راه مانده
مثل چشمان به راه زنی ژاپنی پس از جنگ جهانی...
منتظر ولی امیدوار...
#عادله_زمانی
عکس سحر ابراهیمی
@adelehz
این بچه ی 5 ساله سرطان داره و شدیدا منتظر پیوند مغز استخوان بود. نیم ساعت بعد از اینکه مادرش پستی برای دریافت کمک توی اینستاگرام منتشر کرد، مردم برای کمک جلوی بیمارستان تجمع کردن و 4855 نفر چندین ساعت زیر بارون ایستادن تا ازمایش بدن بلکه یکیشون مغز استخوانش با پسر بیمار مطابقت کنه❤️

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اکیپ مخفی مامانا
وقتی تونستن قانعت کنن لباسی که دوست ندارن و نپوشی
یا با کسایی که نمیپسندن بیرون نری :))))
@adelehz
برای من ماجرای مردی را نقل کردند.
که دوستش به زندان افتاده بود و او شب ها بر کف اتاق می خوابید.
تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد.
چه کسی؟! چه کسی برای ما بر زمین خواهد خوابید؟!
آلبرکامو
@adelehz
Shab
Arman Garshasbi
@adelehz
شب
آرمان گرشاسبی
Audio
قاعده هشتم
از قواعد چهل گانه شمس تبریزی
با سپاس از خانم راغیان عزیز❤️
@adelehz
خورشید راببین هزاران سال است ازتابیدن خسته نشده ست،بعضی وقتهاپشت ابرمی ماندامابازهم به خاصیتش یعنی نورادامه میدهد.بگذار امید خاصیت توباشد حتی اگر پشت ابرسیاه ماندی بازهم امیدت را ازدست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
:)))
یعنی همین الان نمیکنیم؟؟؟
@adelehz
عصر جمعه سالها بعد اگر زنده بودم
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
Yar Naboodi
Amin Rostami
🎼 امین_رستمی
یار نبودی
@adelehz
فرقی ندارد به جنگ رفته باشد یا از سر کار برگردد یا حتی از قراری عاشقانه. مادرها همیشه برای برگشت فرزندانشان به خانه نگرانند.
عکس زهرا دادرس

@adelehz
لا تَحْزَن،
إنَّ اللهَ مَعَنا

اندوه به خود راه مده،
خدا با ماست...

توبه|۴۰


همین کافیست...
شب به خیر..

@adelehz
وقتی چیزی مرا رنج می‌داد، درمورد آن با هیچ‌کس حرفی نمی‌زدم،
خودم درموردش فکر می‌کردم به نتیجه می‌رسیدم
و به‌ تنهایی عمل می‌کردم.
نه اینکه واقعا احساس تنهایی بکنم، نه
بلکه فکر می‌کردم که انسان‌ها در آخر باید خودشان، خودشان را نجات بدهند...


👤 هاروکی موراکامی
@adelehz
آغاز نمی کنیم که به پایان برسانیم. فقط خدا می داند چه دردی در به پایان رساندن ، قلب آدمی را فرا می‌گیرد..ما هرگز نمیدانیم در پشت کوهی که به سختی می پیمایم چه چیز منتظرمان ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
ادل رسما خبر طلاقش را علنی کرد.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
ادل رسما خبر طلاقش را علنی کرد. @adelehz
امسال سال خوبی برای ادل ها و عادل ها نیست انگار
ایشالله که عادله ها مستثنی باشند :)))))
@adelehz