Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگی در شادی تعریف میشود.
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
👍1
شهردار قونیه بار دیگر تاجر افغان را تهدید کرد که ودکا با برند «رومی» تولید نکن.!
پاسخ تاجر: مولانا چه ارتباطی به ترکها دارد، شاعر فارسیزبان بود و در افغانستان زاده شد، درباره الکل هم نوشته. ودکای رومی از گندم خراسانی، زیره افغان، بادام و ادویه ایران تولید میشود. تولیدش را گسترش میدهم.
@adelehz
پاسخ تاجر: مولانا چه ارتباطی به ترکها دارد، شاعر فارسیزبان بود و در افغانستان زاده شد، درباره الکل هم نوشته. ودکای رومی از گندم خراسانی، زیره افغان، بادام و ادویه ایران تولید میشود. تولیدش را گسترش میدهم.
@adelehz
شاید غم انگیز ترین مرحله زندگی یک زن زمانی باشد که حس کند دیگر هیچ عشقی نجاتش نخواهد داد.که دیگر منتظر هیچ عشقی باقی نماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهایی که با کلام شان آزارتان می دهند.آنهایی که قصد دارند تحقیرتان کنند همانهایی که پشت سرتان ایستاده اند منتظر فرصتی برای تخریب تان را رها کنید..بگذارید به حال خودشان بمانند این ها حتی شایسته ی فکر کردن هم نیستند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستانی که از فیلتر شکن سایفون استفاده میکنند این نرم افزار دچار مشکل شده؟
anonymous poll
بله – 33
👍👍👍👍👍👍👍 85%
نه – 6
👍 15%
👥 39 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله – 33
👍👍👍👍👍👍👍 85%
نه – 6
👍 15%
👥 39 people voted so far. Poll closed.
ما یاد میگیریم در زندگی
که هرچیزی را بپذیریم و بابتش خوشحال باشیم
حتی چیزهایی که طعم خوبی ندارند و لذتی در آنها نیست .
خوشحال باشیم چون هر تجربه ای چه تلخ چه شیرین به غنای روح مان کمک خواهد کرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
که هرچیزی را بپذیریم و بابتش خوشحال باشیم
حتی چیزهایی که طعم خوبی ندارند و لذتی در آنها نیست .
خوشحال باشیم چون هر تجربه ای چه تلخ چه شیرین به غنای روح مان کمک خواهد کرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
در شرقی ترین گوشه ی چشمت
عشقی در راه مانده
مثل چشمان به راه زنی ژاپنی پس از جنگ جهانی...
منتظر ولی امیدوار...
#عادله_زمانی
عکس سحر ابراهیمی
@adelehz
عشقی در راه مانده
مثل چشمان به راه زنی ژاپنی پس از جنگ جهانی...
منتظر ولی امیدوار...
#عادله_زمانی
عکس سحر ابراهیمی
@adelehz
این بچه ی 5 ساله سرطان داره و شدیدا منتظر پیوند مغز استخوان بود. نیم ساعت بعد از اینکه مادرش پستی برای دریافت کمک توی اینستاگرام منتشر کرد، مردم برای کمک جلوی بیمارستان تجمع کردن و 4855 نفر چندین ساعت زیر بارون ایستادن تا ازمایش بدن بلکه یکیشون مغز استخوانش با پسر بیمار مطابقت کنه❤️
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اکیپ مخفی مامانا
وقتی تونستن قانعت کنن لباسی که دوست ندارن و نپوشی
یا با کسایی که نمیپسندن بیرون نری :))))
@adelehz
وقتی تونستن قانعت کنن لباسی که دوست ندارن و نپوشی
یا با کسایی که نمیپسندن بیرون نری :))))
@adelehz
برای من ماجرای مردی را نقل کردند.
که دوستش به زندان افتاده بود و او شب ها بر کف اتاق می خوابید.
تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد.
چه کسی؟! چه کسی برای ما بر زمین خواهد خوابید؟!
آلبرکامو
@adelehz
که دوستش به زندان افتاده بود و او شب ها بر کف اتاق می خوابید.
تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد.
چه کسی؟! چه کسی برای ما بر زمین خواهد خوابید؟!
آلبرکامو
@adelehz
خورشید راببین هزاران سال است ازتابیدن خسته نشده ست،بعضی وقتهاپشت ابرمی ماندامابازهم به خاصیتش یعنی نورادامه میدهد.بگذار امید خاصیت توباشد حتی اگر پشت ابرسیاه ماندی بازهم امیدت را ازدست نده.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
عصر جمعه سالها بعد اگر زنده بودم
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
در میانه ی غلیظ و گرم عصر
بتو قطعا فکر میکنم که اگر بودی چقدر همه چیز آن لحظه و آن جا متفاوت بود...
و به تو فکر میکنم که حالا کجایی اگر زنده باشم..
#عادله_زمانی
@adelehz
فرقی ندارد به جنگ رفته باشد یا از سر کار برگردد یا حتی از قراری عاشقانه. مادرها همیشه برای برگشت فرزندانشان به خانه نگرانند.
عکس زهرا دادرس
@adelehz
عکس زهرا دادرس
@adelehz