هرچقدرم قدرتمند
قبول کنی یا نه
زمان هایی هست
که بی اندازه به یک آغوش هم احساس
حمایتگر نیازمندی..
واین واقعی ترین واقعیت دنیاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
قبول کنی یا نه
زمان هایی هست
که بی اندازه به یک آغوش هم احساس
حمایتگر نیازمندی..
واین واقعی ترین واقعیت دنیاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا اخر عمر تنها ماندن بسیار
قابل تحمل تراز اشناشدن
و جداماندن ازکسی ست که
رفتن را بهترازماندن بلداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
قابل تحمل تراز اشناشدن
و جداماندن ازکسی ست که
رفتن را بهترازماندن بلداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه یارب به من یاری بده با صدای خانم فایزه و شعری بی نظیر وکاملا زنانه از غزلبانوی ایران زنده یاد سیمین بهبهانی🌛🎧🎼
@adelehz
@adelehz
شب باشه
بشدت خواب الودباشم.آرامش داشته باشم توی خونه باشم.
خودش 50درصد بهشت محسوب میشه.
50درصد دیگرهم ایشالله دنیای دیگه ازخدا میگیریم😜😍
شب خوش🌙
@adelehz
بشدت خواب الودباشم.آرامش داشته باشم توی خونه باشم.
خودش 50درصد بهشت محسوب میشه.
50درصد دیگرهم ایشالله دنیای دیگه ازخدا میگیریم😜😍
شب خوش🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید به خاطر ریشه های خانوادگی باشد ،شایدهم بخاطر هویت وخون شرقی ،اما هرچه هست من همیشه نسبت به خراسان و سرزمینهای هم تراز آن حس دلبستگی داشتم .بهمین جهت گهگداری سری میزنیم به سرزمین شعر وهنر وموسیقی آن خطه بی مثال ...
موزیک شب قطعه بیا بریم دشت ( محلی خراسان) ازسیما جان بینا❤️🎼
@adelehz
موزیک شب قطعه بیا بریم دشت ( محلی خراسان) ازسیما جان بینا❤️🎼
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فک کنم دستش بدمزه بود😐😷😁
@adelehz
@adelehz
من تورا درجاده ای گم کردم که ایمان داشتم جز من و تو مسافری نخواهد داشت .واین بود که غم انگیزترش میکرد. #عادله_زمانی
@adelehz
@adelehz
من آن ابرم که بارانش تو هستی
همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر
در آن راهی که پایانش تو هستی #دوبیتی_هراتی
@adelehz
همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر
در آن راهی که پایانش تو هستی #دوبیتی_هراتی
@adelehz