شما همیشه پاداش کامل اعمالتان را می گیرید. همیشه از همان دست که می دهید از همان دست می گیرید.
اگر از عالم بیشتر دریافت می کنید به این دلیل است که بیشتر می بخشید.
برایان تریسی
@adelehz
اگر از عالم بیشتر دریافت می کنید به این دلیل است که بیشتر می بخشید.
برایان تریسی
@adelehz
"داستان قلعه زنان وفادار"
در شهر وینسبرگ آلمان قلعه ای وجود دارد به نام زنان وفادار که داستان جالبی دارد و مردم آنجا با افتخار آنرا تعریف میکنند !
در سال 1140 میلادی شاه کنراد سوم شهر وینسبرگ را تسخیر میکند و مردم به این قلعه پناه میبرند و فرمانده دشمن پیام میدهد که حاضر است اجازه بدهد فقط زنان و بچهها از قلعه خارج شوند و به رسم جوانمردی با ارزش ترین دارایی خودشان را هم بردارند و بروند به شرطی که به تنهایی قادر به حمل آن باشند.
قیافه فرمانده دیدنی بود وقتی دید هر زنی شوهر خودش را کول کرده و دارد از قلعه خارج میشود...! زنان مجرد هم پدر یا برادرشان را حمل میکردند، شاه خندهاش میگیرد، اما خلف وعده نمیکند و اجازه میدهد بروند
و این قلعه از آنزمان تا به امروز به نام "قلعه زنان وفادار" شناخته میشود !
#شما_فرستادین
@adelehz
در شهر وینسبرگ آلمان قلعه ای وجود دارد به نام زنان وفادار که داستان جالبی دارد و مردم آنجا با افتخار آنرا تعریف میکنند !
در سال 1140 میلادی شاه کنراد سوم شهر وینسبرگ را تسخیر میکند و مردم به این قلعه پناه میبرند و فرمانده دشمن پیام میدهد که حاضر است اجازه بدهد فقط زنان و بچهها از قلعه خارج شوند و به رسم جوانمردی با ارزش ترین دارایی خودشان را هم بردارند و بروند به شرطی که به تنهایی قادر به حمل آن باشند.
قیافه فرمانده دیدنی بود وقتی دید هر زنی شوهر خودش را کول کرده و دارد از قلعه خارج میشود...! زنان مجرد هم پدر یا برادرشان را حمل میکردند، شاه خندهاش میگیرد، اما خلف وعده نمیکند و اجازه میدهد بروند
و این قلعه از آنزمان تا به امروز به نام "قلعه زنان وفادار" شناخته میشود !
#شما_فرستادین
@adelehz
من حتی یه قسمت سریال بازی تاج و تخت ندیدم 😐 الان هرجا میرم حرف از این سریاله یه جوری حس میکنم شبیه اصحاب کهف شدم از همه چیز و همه جا بی خبر 😁😁
@adelehz
@adelehz
شما سریال گات(بازی تاج وتخت) رو دنبال کردید ؟
anonymous poll
نه – 128
👍👍👍👍👍👍👍 78%
بله – 37
👍👍 22%
👥 165 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
نه – 128
👍👍👍👍👍👍👍 78%
بله – 37
👍👍 22%
👥 165 people voted so far. Poll closed.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصن ناز کشیدن براش معنا نداشت 😐
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگی در شادی تعریف میشود.
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
میگویند مصریان باستان معتقد بودند بعد از مرگ از آنها دو سوال پرسیده میشود:
یک: شادی را یافتی؟
دو: شادی را آفریدی؟
صبح به شادی
@adelehz
👍1
شهردار قونیه بار دیگر تاجر افغان را تهدید کرد که ودکا با برند «رومی» تولید نکن.!
پاسخ تاجر: مولانا چه ارتباطی به ترکها دارد، شاعر فارسیزبان بود و در افغانستان زاده شد، درباره الکل هم نوشته. ودکای رومی از گندم خراسانی، زیره افغان، بادام و ادویه ایران تولید میشود. تولیدش را گسترش میدهم.
@adelehz
پاسخ تاجر: مولانا چه ارتباطی به ترکها دارد، شاعر فارسیزبان بود و در افغانستان زاده شد، درباره الکل هم نوشته. ودکای رومی از گندم خراسانی، زیره افغان، بادام و ادویه ایران تولید میشود. تولیدش را گسترش میدهم.
@adelehz
شاید غم انگیز ترین مرحله زندگی یک زن زمانی باشد که حس کند دیگر هیچ عشقی نجاتش نخواهد داد.که دیگر منتظر هیچ عشقی باقی نماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
آدمهایی که با کلام شان آزارتان می دهند.آنهایی که قصد دارند تحقیرتان کنند همانهایی که پشت سرتان ایستاده اند منتظر فرصتی برای تخریب تان را رها کنید..بگذارید به حال خودشان بمانند این ها حتی شایسته ی فکر کردن هم نیستند...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
دوستانی که از فیلتر شکن سایفون استفاده میکنند این نرم افزار دچار مشکل شده؟
anonymous poll
بله – 33
👍👍👍👍👍👍👍 85%
نه – 6
👍 15%
👥 39 people voted so far. Poll closed.
anonymous poll
بله – 33
👍👍👍👍👍👍👍 85%
نه – 6
👍 15%
👥 39 people voted so far. Poll closed.
ما یاد میگیریم در زندگی
که هرچیزی را بپذیریم و بابتش خوشحال باشیم
حتی چیزهایی که طعم خوبی ندارند و لذتی در آنها نیست .
خوشحال باشیم چون هر تجربه ای چه تلخ چه شیرین به غنای روح مان کمک خواهد کرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
که هرچیزی را بپذیریم و بابتش خوشحال باشیم
حتی چیزهایی که طعم خوبی ندارند و لذتی در آنها نیست .
خوشحال باشیم چون هر تجربه ای چه تلخ چه شیرین به غنای روح مان کمک خواهد کرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
در شرقی ترین گوشه ی چشمت
عشقی در راه مانده
مثل چشمان به راه زنی ژاپنی پس از جنگ جهانی...
منتظر ولی امیدوار...
#عادله_زمانی
عکس سحر ابراهیمی
@adelehz
عشقی در راه مانده
مثل چشمان به راه زنی ژاپنی پس از جنگ جهانی...
منتظر ولی امیدوار...
#عادله_زمانی
عکس سحر ابراهیمی
@adelehz
این بچه ی 5 ساله سرطان داره و شدیدا منتظر پیوند مغز استخوان بود. نیم ساعت بعد از اینکه مادرش پستی برای دریافت کمک توی اینستاگرام منتشر کرد، مردم برای کمک جلوی بیمارستان تجمع کردن و 4855 نفر چندین ساعت زیر بارون ایستادن تا ازمایش بدن بلکه یکیشون مغز استخوانش با پسر بیمار مطابقت کنه❤️
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اکیپ مخفی مامانا
وقتی تونستن قانعت کنن لباسی که دوست ندارن و نپوشی
یا با کسایی که نمیپسندن بیرون نری :))))
@adelehz
وقتی تونستن قانعت کنن لباسی که دوست ندارن و نپوشی
یا با کسایی که نمیپسندن بیرون نری :))))
@adelehz
برای من ماجرای مردی را نقل کردند.
که دوستش به زندان افتاده بود و او شب ها بر کف اتاق می خوابید.
تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد.
چه کسی؟! چه کسی برای ما بر زمین خواهد خوابید؟!
آلبرکامو
@adelehz
که دوستش به زندان افتاده بود و او شب ها بر کف اتاق می خوابید.
تا از آسایشی لذت نبرد که دوستش از آن محروم شده باشد.
چه کسی؟! چه کسی برای ما بر زمین خواهد خوابید؟!
آلبرکامو
@adelehz