میشود هرشب به ادمهای خوبی فکر کرد
وشب را زیبا و باارامش گذراند.
روزبه اندازه کافی بدها جولان میدهند
شبها را باخوب ها سرکنید😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا رفقا❤️
وشب را زیبا و باارامش گذراند.
روزبه اندازه کافی بدها جولان میدهند
شبها را باخوب ها سرکنید😊
#عادله_زمانی
@adelehz
شب زیبا رفقا❤️
هرچقدرم قدرتمند
قبول کنی یا نه
زمان هایی هست
که بی اندازه به یک آغوش هم احساس
حمایتگر نیازمندی..
واین واقعی ترین واقعیت دنیاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
قبول کنی یا نه
زمان هایی هست
که بی اندازه به یک آغوش هم احساس
حمایتگر نیازمندی..
واین واقعی ترین واقعیت دنیاست.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا اخر عمر تنها ماندن بسیار
قابل تحمل تراز اشناشدن
و جداماندن ازکسی ست که
رفتن را بهترازماندن بلداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
قابل تحمل تراز اشناشدن
و جداماندن ازکسی ست که
رفتن را بهترازماندن بلداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
موزیک شب قطعه یارب به من یاری بده با صدای خانم فایزه و شعری بی نظیر وکاملا زنانه از غزلبانوی ایران زنده یاد سیمین بهبهانی🌛🎧🎼
@adelehz
@adelehz
شب باشه
بشدت خواب الودباشم.آرامش داشته باشم توی خونه باشم.
خودش 50درصد بهشت محسوب میشه.
50درصد دیگرهم ایشالله دنیای دیگه ازخدا میگیریم😜😍
شب خوش🌙
@adelehz
بشدت خواب الودباشم.آرامش داشته باشم توی خونه باشم.
خودش 50درصد بهشت محسوب میشه.
50درصد دیگرهم ایشالله دنیای دیگه ازخدا میگیریم😜😍
شب خوش🌙
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاید به خاطر ریشه های خانوادگی باشد ،شایدهم بخاطر هویت وخون شرقی ،اما هرچه هست من همیشه نسبت به خراسان و سرزمینهای هم تراز آن حس دلبستگی داشتم .بهمین جهت گهگداری سری میزنیم به سرزمین شعر وهنر وموسیقی آن خطه بی مثال ...
موزیک شب قطعه بیا بریم دشت ( محلی خراسان) ازسیما جان بینا❤️🎼
@adelehz
موزیک شب قطعه بیا بریم دشت ( محلی خراسان) ازسیما جان بینا❤️🎼
@adelehz