"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
گاهی دلم برای تو که نه
ولی برای خودم وقتی تورا دوست داشتم تنگ میشود.
گاهی خودم
خودم را ندارم
چه تضاد غم انگیزی...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما خانومها باید یادبگیریم که این طوری باشیم...
@adelehz
ایاک نعبدو ایاک نستعین ..

تنهاتورا میپرستیم و تنها از تو یاری میجوییم ..

سوره حمد


@adelehz
خواب‌هایم بوی تن تو را می‌دهد
نکند آن دورترها
نیمه شب در آغوشم می‌گیری..؟!

لورکا

شب خوش 🌖
@adelehz
به تو ای عشق،سلام دگری
صبح بخیر
من وآن خنده ی تو،وقت صبا
صبح بخیر

صبح بخیر❤️
@adelehz
صبح تون شیرین
از آنچه فکر میکنید بشما نزدیک ترند :)))
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

نگارینا !

دلم بردی

خدایم بر تو داور باد ...

سنایی

@adelehz
من که روزنامه نویس نبودم .صفحه نیازمندی ها هم که دست من نبود چه شد و چگونه شد که یک روز به خودم آمدم و دیدم بیشترین نیازمندیها را در دل و روحم ردیف کردم!؟
به یک حال خوش جهت آرامش نیازمندیم.
به یک خبر خوش بعد از مدتها انتظار نیازمندیم.
به یک خنده ی از ته دل بدون توقف تا لحظه ای که اشکت در بیاید نیازمندیم.
به یک شوق بچگانه از دیدن یک دسته بادکنک قرمز در دل آسمان نیازمندیم.
به چیزهایی نیازمندیم که در هیچ دکانی فروخته نمیشود یا بقول قدیمی تر ها در قوطی هیچ عطاری یافت نمیشود..
یعنی میخواهم بگویم زندگی همین موضوعات کوچک و بظاهر غیرمهمی ست که گاهی بی توجه از کنارشان میگذریم اما همین کوچکهای غیرمهم قادرند آن چنان شوقی را در ما روشن کنند که کمتر کسی و چیزی قادرست به برافروختن شان...
زندگی مفهوم کوچک ساده اما واقعی خوشحالی های ارزان و دم دستی ست..
همین..

#عادله_زمانی
@adelehz
تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوشدلی گذارم یا نه

پرکن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

#خيام
@adelehz
شاهرخ ظهیری بنیانگذار صنایع غذایی مهرام
عضو سابق هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران
که به‌حق به او پدر صنایع غذایی ایران می‌گفتند، امروز درگذشت.
شاخص‌ترین محصولش برای صنعت غذای ایران و سفره مردم سس بود،
زمانی که هیچ‌کس از سس چیزی نمی‌دانست. یادش گرامی

@adelehz
همین لحظه سکوت یا موسیقی؟
anonymous poll

سکوت – 87
👍👍👍👍👍👍👍 74%

موسیقی – 31
👍👍 26%

👥 118 people voted so far. Poll closed.
جمعه منم
جمعه تویی
جمعه دختربچه ی دانش آموز روپوش پوشیده ی خوشحالی ست که در راه مدرسه آواز میخواند
جمعه بوی خوب کتلتهای مادرست
جمعه ته دیگ چرب ماکارونی های ظهر ست
جمعه لذت کارتون ساعت 2 تلوزیون در کودکی ست..
جمعه هرچیز خوبیست که میشود به آن فکر کرد اگر من بخواهم،اگر بیاموزم هیچ روزی منتظر دلتنگی نباشم و بی جهت نگویم فلان روزها دلگیرست...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشین مخصوص نقل و انتقال زندانیان، دستی که بیرون امده تا باران را احساس کند...
ما،چقدر قدر داشته هایمان را می دانیم؟

@adelehz
زبان در توصیف قاصره 🤦‍♀🤦‍♀
@adelehz
دمادم غروبی که کمی سرد باشد..
نسیمی خنک بوزد ..
شعری عاشقانه بر شاخه درخت آویخته باشد و بلبلی در اواخر روز بخواند..تاری نواخته شود و دلی آرام گیرد..
ومن دلتنگ این حالم..
رویایی چنین دور ولی نزدیک ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Shabhaye Bad Az To
Reza Bahram @weed_lash
رضا بهرام
شب‌های بعد از تو
@adelehz
چقدر اراده دارین؟ مثلا برای رژیم یا درس خوندن
anonymous poll

من مرتب شکست میخورم تو برنامه ریزی هام :( – 81
👍👍👍👍👍👍👍 53%

💪اراده قوی دارم . – 73
👍👍👍👍👍👍 47%

👥 154 people voted so far.
سلام عزیزم
البته منم مثل همه ی انسان ها شکست را تجربه کردم و خواهم کرد و این موضوع طبیعیه و اتفاقا باعث رشد .و حس لذت در موفقیت ها را دو.چندان میکنه ، ولی اون جاهایی که به موفقیت ختم شده جایی بوده که اهداف بزرگم را خرد کردم اینکه ی هدف بزرگ تو ذهن داشته باشیم و دور معمولا با شکست مواجه میشیم اهدافه بزرگ باید شکسته بشه به چندین هدف کوچکتر با فاصله ی زمانی نزدیک تر .
عادله جان جامعه ی مدرن اهدافی بزرگ را توی ذهن ما بولد کردن که فکر میکنیم انسان موفق یعنی کسی که به اونجا رسیده کسی که حتما دکتری داره فلان شغل را داره فلان زندگی بنظرم اگه با این تحمیل شدگی مبارزه کنیم هم در احساس رضایتمندی مون موثره .
هستی
🌺🌺

@adelehz
اين نيست كه در هر برنامه ريزي با اولين قدم ها به خواسته ام برسم
ولي ميدونم كه بايد پيگير باشم و مطمئن ام كه عوامل بسياري حتي دلشون ميخاد به همش بزنن
ليكن چون هدفي كه دارم برام مهمه سعي ميكنم به اون برنامه متعهد باشم

در بعضي موارد هم چون خدمات رساندن به ديگران را در اولويت قرار ميدهم (تا خودم را ) سعي ميكنم شخص ديگري را در ان دخيل كنم
مثلا بابت رژيم غذايي ، عليرغم اينكه اطلاعات كالري ، توده بدني ………را بدانم ولي چون بايد به متخصص رژيم پاسخ بدم
اراده قوي تري پيدا ميكنم

قراره كتابي ، درسي ، مطالعه اي داشته باشم با دوستي ، استادي ، …………قرار ميزارم تا بتونم متعهد باشم

و اينكه زمان براي برنامه ام در نظر مي گيرم تا اين تاريخ بايد فلان ازمون را انجام بدهم..

زهرا
@adelehz